Nou is het meestal zo dat vrouwen de partner kiezen, niet de mannen. Een vrouw wil zelf meestal een langere man en niet met iemand lopen die 20 cm kleiner is. Andersom is echt veel minder een issue.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:10 schreef Lenny77 het volgende:
Mannen vinden het echter niet zo leuk. Een kleine vriendin is veel schattiger en kan je zo lekker beschermen.
Zelf vind ik het wel prettig: ik kan overal aan, ik zie alles tijdens een concert en ze laten mij met rust
Die lopen hier helaas nogal veel rondquote:Op maandag 17 februari 2025 18:17 schreef mackinac het volgende:
[..]
Kleine mannen vinden dit niet leuk.
Je zou verbaasd zijnquote:Op maandag 17 februari 2025 18:19 schreef adder het volgende:
[..]
Nou is het meestal zo dat vrouwen de partner kiezen, niet de mannen. Een vrouw wil zelf meestal een langere man en niet met iemand lopen die 20 cm kleiner is. Andersom is echt veel minder een issue.
4 cm langer dan ik ben, wat een paniek om niks zeg. Ze kan zomaar een leuke carriere als runway model hebben, dat zijn doorgaans juist van die dames met lengte.quote:Op maandag 17 februari 2025 07:12 schreef SnodeSnuiter het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)genoten-er-niet-over
[..]
1,90 meter is toch niet zo heel lang?
Nederlandse vrouwen zijn de langste vrouwen ter wereld, dus zo'n uitzondering zal ze niet zijn.quote:
Nederlandse vrouwen zijn de langste vrouwen ter wereld, dus zo'n uitzondering zal ze niet zijn.quote:
Cameron Brinkquote:Op maandag 17 februari 2025 09:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een vrouw van 1.90 op hoge hakken vind ik heel sexy
Serieuze vraag, maar wat hebben bh's met de lengte te maken?quote:Op maandag 17 februari 2025 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Als zij dat niet prettig vindt, dan is dat toch genoeg reden om zich te laten opereren? Het lijkt me hartstikke kut om zo lang te zijn. Lastig met schoenen, want met 46 bestaat amper. Laat staan beha's kopen. Je torent overal bovenuit, vooral als je hakken draagt maar zouden die er überhaupt zijn in die maat? Mensen gaan zuchten als je voor ze staat bij een concert. Kerels knappen er misschien ook op af. Die operatie wordt niet voor niets aangeboden bij een bepaalde lengte. Als je jezelf klein vindt dan kun je je benen laten breken zodat je er een paar cm bij krijgt, dat lijkt me veel erger.
Waar heb je dit gestolen en gequote?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:29 schreef yessie234 het volgende:
Laat die jonge meid gewoon eens kennis maken met jonge vrouwen van rond de 1.90 m en kletsen of hun lengte hun beïnvloed heeft, en hoe dan.
Er is altijd nog een gezelligheidsvereniging voor lange mannen en vrouwen, en daar wordt veel gelachen om de kleintjes en wat ze zelf als lange mensen mee maken.
Praktische zaken als meubilair, daar kan een man van 1.90 ook prima advies over geven. 1.90 is niet zo lang. Kleding is ook steeds beter verkrijgbaar.
En je wordt vaak gevraagd door een wildvreemde even iets uit het bovenste schap in de supermarkt voor iemand te pakken. Maar met een paar oortjes in, spreken mensen je niet snel aan.
Maar zij als 11 jarige staat blijkbaar nu voor een medische keuze. En er zijn ouders die zich zorgen maken, en daarom deden ze een oproep om in contact te komen met lange jonge vrouwen. . Dan verlegt zich vanzelf de discussie over medische ethiek (gaat namelijk over geld) en wie dat moet gaan betalen. Terwijl de behandeling ongetwijfeld ook medische risico's kent.
Een ding moet deze 11 jarige en haar ouders niet vergeten: tijden veranderen en bereid je voor nooit over dergelijke ingreep te praten zonder ruzie te krijgen. Want om uiterlijkheden heb je je medisch laten behandelen, en daar is niet iedereen het mee eens. Een gevolg van de vergoedingen van transgendertransities.
Kon jij maar zo schrijven. Afgunst druipt weer eens van je reactie af.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waar heb je dit gestolen en gequote?
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:48 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Kon jij maar zo schrijven. Afgunst druipt weer eens van je reactie af.
Dat je niet ontopic reageert. Veegkar zal het wel weer verwijderen, en gelijk heeft die.quote:
De vraag was niet aan jou gericht idioot.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 02:05 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Dat je niet ontopic reageert. Veegkar zal het wel weer verwijderen, en gelijk heeft die.
Tip: beweer de volgende keer dat het een AI brouwsel is. Maak je vast meer indruk op je publiek mee.
Ah, u overtuigend imbeciel.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 02:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
De vraag was niet aan jou gericht idioot.
Je hoeft geen u te zeggen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 02:16 schreef yessie234 het volgende:
[..]
O, u heeft de ziekte van Moslim typen, dat verklaart veel maar is niet ontopic.
quote:Op maandag 17 februari 2025 17:29 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens de vraag gekregen of ik een transgender ben
Ik vraag me af of je dan niet het risico loopt om er uit verhouding uit te zien later. Langer bovenlichaam dan onderlichaam zeg maar.quote:Bij deze operatie worden de groeischijven onder in het bovenbeen en boven in het onderbeen vastgezet. Dat gebeurt door middel van kleine sneetjes in de huid rond de groeischijf. Dit wordt ook wel een epifysiodese genoemd. Uit een gezamenlijk onderzoek van het WZA, het UMCG en het Maxima Medisch Centrum blijkt dat dit een veilige en effectieve operatie is.
"Zo'n 30 tot 40 procent van de nog te verwachten groei kan hiermee gestopt worden. De gemiddelde winst is acht centimeter. De groei die nog wel doorgaat na de ingreep komt voornamelijk uit de wervelkolom", vertelt Van Rozen.
De teksten die ik op Fok voorbij zie komen hebben meer weg van slecht-gegenereerde AI-data.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 02:21 schreef Hathor het volgende:
Is Yessie een alt? Dat zou een hoop verklaren.
Since when?quote:Op maandag 17 februari 2025 18:19 schreef adder het volgende:
[..]
Nou is het meestal zo dat vrouwen de partner kiezen, niet de mannen. Een vrouw wil zelf meestal een langere man en niet met iemand lopen die 20 cm kleiner is. Andersom is echt veel minder een issue.
Legio meisjes van 11 ja?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:37 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, legio mensen zijn 1,90 of langer, inclusief ikzelf, bij al die mensen dan maar opereren?
Je moet niet alleen de one-liners lezen. Op Geenstijl had ik ook een paar bots. Soms nog steeds.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:09 schreef CarbonC het volgende:
[..]
De teksten die ik op Fok voorbij zie komen hebben meer weg van slecht-gegenereerde AI-data.
Zodat kinders in de kleuterleeftijd er niet bij kunnen, goed idee.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:27 schreef Weltschmerz het volgende:
Is het niet makkelijker om het aanrecht gewoon wat hoger te maken?
Wat een vrouwonvriendelijke opmerking.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:27 schreef Weltschmerz het volgende:
Wasmachine en vaatwasser moeten dan ook hoger staan. Kost best wel wat allemaalquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:27 schreef Weltschmerz het volgende:
Voor een een-twee persoonshuishouden van lange mensen valt dit ook best wel mee. Mensen bedenken oplossingen om het leven iets praktischer te maken: een bovenladerwasmachine bijvoorbeeld, en een afwasmachine op aanrechthoogte laten plaatsen, of anders een stand-alone in een kast.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:06 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Wasmachine en vaatwasser moeten dan ook hoger staan. Kost best wel wat allemaal
Ja, ik was nooit van dit soort grapjes maar er is iets geknapt de laatste jaren.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een vrouwonvriendelijke opmerking.
Ahhhhw.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, ik was nooit van dit soort grapjes maar er is iets geknapt de laatste jaren.
Dat hoeft niet hoor, maar het was voor mij wel een rare gewaarwording.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ahhhhw.
Krijg bijna medelijden.
Doet me denken aan die man die een wens mocht doen die een jongeheer wilde die tot op de grond hing en dat ie toen hele korte beentjes kreeg aangemeten.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:27 schreef Joppiez het volgende:
Doet me denken aan een man onder de 185 die een beenverlenging operatie wil ‘omdat iedereen hem anders aanstaart’.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 03:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]Maar heeft dat dan niet meer met het totaalplaatje te maken? Ook kleding en haarstijl bijvoorbeeld?
Zo uitzonderlijk is een vrouw van jouw lengte nu toch ook weer niet.
Heb ik wel laten doen trouwensquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een vrouwonvriendelijke opmerking.
Daar komen natuurlijk nog langere kinders vanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:13 schreef Jojoke het volgende:
Ik zie zo vaak lange Nederlandse vrouwen. En een geluk voor hen is dat er ook heel veel lange Nederlandse mannen zijn. Daarvan vindt iedereen het normaal dat ze 2+ meter worden. Het maakt het toch makkelijker als de vrouw niet elke keer een trappetje hoeft mee te brengen. Dus ik zou niets veranderen, want dan krijg je alleen een kleiner mannetje in plaats iemand waarmee je bonding kan doen vanwege jullie beide lengtes.
Als ze gewoon een goed figuur en koppie heeft, willen alle kerels haar gewoon neuken en zijn andere vrouwen jaloers. Net zoals elke lengte bij vrouwen, valt of staat het met 'hoe knap je bent'.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:09 schreef MissButterflyy het volgende:
Voor een vrouw is dat helemaal niet leuk.
Ken een meid die 1.95 is en iedereen kijkt haar na en er wordt vaak om gelachen achter de rug om. Het is net een reuzin.
Een lange vrouw kan mooi zijn, maar boven de 1.90 wordt het bizar. Dus snap haar wel.
Wat nu incel cultuur (spelletje voor spelers van 8-88) heet, is typisch oud-Hollandse proleten cultuur van Henk en Ingrid.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, ik was nooit van dit soort grapjes maar er is iets geknapt de laatste jaren.
Meisje is elf, en er moet een medische keuze gemaakt worden voor de groeispurt. Als ze straks naar het middelbaar onderwijs gaat, valt haar lengte misschien wel op in de klas, maar niet op de school.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:38 schreef jcdragon het volgende:
Ik snap het wel. Als je 11 bent wil je toch niet teveel anders zijn dan je leeftijdsgenoten. De normale lengte van een 11-jarige is 1.50 m.
Verhaal komt mij niet over als mensen die een bijzondere 11 jarige dochter tegen grof geld willen uithuwelijken aan een perverse gek die toekomstplannen met haar heeft.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:10 schreef Evangelion het volgende:
Zonde. Er is vast een rijke kleine man met een giantess fetish die haar schatrijk had kunnen maken
Ervaringsdeskundige hier. Ik ben 198 en mijn vriendin is 191.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:16 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Voor een een-twee persoonshuishouden van lange mensen valt dit ook best wel mee. Mensen bedenken oplossingen om het leven iets praktischer te maken: een bovenladerwasmachine bijvoorbeeld, en een afwasmachine op aanrechthoogte laten plaatsen, of anders een stand-alone in een kast.
Meestal vinden lange mensen een lange levenspartner. Ze kijken gewoon over de rest heen.
In Nederland wel aan de hoge kant maar ik heb serieus vaker vrouwen van 1.90 gezien en het valt in dit land serieus niet eens op een vrouw van 1.90quote:
Voor een meisje van 11 al helemaal.quote:
Covid wappie en incel is dan ook wel een gevaarlijke combinatie.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |