Geld uitgeven aan zaken waar je het mee oneens bent staat niet gelijk aan fraude.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je vind het niet genoeg dat er geld aan onzin word besteed terwijl het Amerikaanse volk word voorgelogen dat er nergens geld voor is?
Wat jij onzin vind boeit me niks. Ik vraag om onderbouwing van al die boude claims. Waar is die onderbouwing?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je vind het niet genoeg dat er geld aan onzin word besteed terwijl het Amerikaanse volk word voorgelogen dat er nergens geld voor is?
Tsja, is het fraude dat er zo veel belastinggeld wordt weggesluisd naar Trumps hotels omdat hij weigert naar kantoor te komen of is het slinks misbruik maken van de mazen in de wet omdat men simpelweg niet was voorbereid op een gangster in het witte huis?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:22 schreef OMG het volgende:
Misschien moeten ze echt eens fraude bewijzen in plaats van het te roepen, want tot dusver is het hetzelfde liedje als met de verkiezingen waar ze hetzelfde claimden.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geld uitgeven aan zaken waar je het mee oneens bent staat niet gelijk aan fraude.
Wie zegt dat er nergens geld voor is? Biden wist gigantische investeringen door het Congres te jassen.
Allemaal leuk en aardig jongens maar ik heb die claim niet gemaakt. Wat ik wel vind is dat een hoop geld naar onzin gaat en tegelijkertijd word het volk voorgelogen dat er nergens geld voor is. Noem het oplichting, fraude of wat dan ook. Juist is het ieder geval niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat jij onzin vind boeit me niks. Ik vraag om onderbouwing van al die boude claims. Waar is die onderbouwing?
En nee, een holle wedervraag van jou is geen onderbouwing.
Put up or shut up.
Nogmaals, wie zegt dat er nergens geld voor is?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[..]
Allemaal leuk en aardig jongens maar ik heb die claim niet gemaakt. Wat ik wel vind is dat een hoop geld naar onzin gaat en tegelijkertijd word het volk voorgelogen dat er nergens geld voor is. Noem het oplichting, fraude of wat dan ook. Juist is het ieder geval niet.
Nou, we zullen zien wat weldoenend en ongekozen president Musk met Trump op 3e viool het er vanaf gaat brengen in deze cosa nostra.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[..]
Allemaal leuk en aardig jongens maar ik heb die claim niet gemaakt. Wat ik wel vind is dat een hoop geld naar onzin gaat en tegelijkertijd word het volk voorgelogen dat er nergens geld voor is. Noem het oplichting, fraude of wat dan ook. Juist is het ieder geval niet.
Dat heb ik van beiden zijden van het politieke spectrum gehoord. Het was allemaal moeilijk en lastig etc etc. Blijkt dat er gewoon miljarden worden weggegooid aan onzin terwijl de eigen mensen niet eens kunnen rekenen op een fatsoenlijke verdediging van de grens of huisvesting voor de daklozen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogmaals, wie zegt dat er nergens geld voor is?
Je kunt van alles vinden van de situatie aan de grens, maar met een tekort aan geld heeft het weinig van doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:46 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat heb ik van beiden zijden van het politieke spectrum gehoord. Het was allemaal moeilijk en lastig etc etc. Blijkt dat er gewoon miljarden worden weggegooid aan onzin terwijl de eigen mensen niet eens kunnen rekenen op een fatsoenlijke verdediging van de grens of huisvesting voor de daklozen.
Precies hierom is Doge nodig, niet zo zeer omdat ze enorm kunnen besparen maar zodat de Amerikanen kunnen zien waar al dat geld naar toe gaat, een hoop onzin dus.
Bij eerlijke verkiezingen wint Zelensky een enorme landslide maar ze zullen wel denken gigantische invloed te kunnen uitoefenen op de resultaten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:06 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Dat er nog altijd geen vrede of wapenstilstand is, is volgens Trump de schuld van Oekraïne.
Ernstig.
En Trump heeft blijkbaar een pesthekel aan Zelensky.
[ x ]
Tja je moet Trump ook niet boos maken met voeren van rechtzaken die zelf wil bepalen wat de wet is.quote:bron: wp & ap 18feb25
Trump signed an executive order that an aide said “reestablishes the long-standing norm that only the president or the attorney general can speak for the United States when stating an opinion as to what the law is.” The order comes as Trump allies question court rulings blocking some of his initiatives and critics worry his administration will disregard judicial orders.
Het zit hem nog steeds dwars dat Zelensky niet inging op zijn quid pro quo telefoontje wat hem een Impeachment opleverde.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:06 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Dat er nog altijd geen vrede of wapenstilstand is, is volgens Trump de schuld van Oekraïne.
Ernstig.
En Trump heeft blijkbaar een pesthekel aan Zelensky.
[ x ]
Wederom: geen enkele onderbouwing van je claims, die wederom behoorlijk outrageous zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:46 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat heb ik van beiden zijden van het politieke spectrum gehoord. Het was allemaal moeilijk en lastig etc etc. Blijkt dat er gewoon miljarden worden weggegooid aan onzin terwijl de eigen mensen niet eens kunnen rekenen op een fatsoenlijke verdediging van de grens of huisvesting voor de daklozen.
Precies hierom is Doge nodig, niet zo zeer omdat ze enorm kunnen besparen maar zodat de Amerikanen kunnen zien waar al dat geld naar toe gaat, een hoop onzin dus.
Er is op geen enkele wijze aangetoond dat er geld aan onzin wordt besteed.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |