abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216741029
Misschien moeten ze echt eens fraude bewijzen in plaats van het te roepen, want tot dusver is het hetzelfde liedje als met de verkiezingen waar ze hetzelfde claimden.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_216741035
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 23:18 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Je vind het niet genoeg dat er geld aan onzin word besteed terwijl het Amerikaanse volk word voorgelogen dat er nergens geld voor is?
Geld uitgeven aan zaken waar je het mee oneens bent staat niet gelijk aan fraude.

Wie zegt dat er nergens geld voor is? Biden wist gigantische investeringen door het Congres te jassen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_216741044
quote:

[..]
Je vind het niet genoeg dat er geld aan onzin word besteed terwijl het Amerikaanse volk word voorgelogen dat er nergens geld voor is?
Wat jij onzin vind boeit me niks. Ik vraag om onderbouwing van al die boude claims. Waar is die onderbouwing?

En nee, een holle wedervraag van jou is geen onderbouwing.

Put up or shut up.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_216741046
https://bsky.app/profile/murray.senate.gov/post/3lii2gzf2qs2p

Right now our country is facing serious outbreaks of bird flu, tuberculosis, and measles, and a surge in flu cases—and how do Trump & Musk respond?

By firing hundreds of CDC employees—the very people researching the spread of these diseases & how to keep people safe.

New: Last night, hundreds of CDC post-doc fellows were fired, including all in the group who call themselves the "disease detectors," and are the future of public health lab leaders. One senior official told me, "It is going to cripple public health for decades."
pi_216741058
Laa
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 23:22 schreef OMG het volgende:
Misschien moeten ze echt eens fraude bewijzen in plaats van het te roepen, want tot dusver is het hetzelfde liedje als met de verkiezingen waar ze hetzelfde claimden.
Tsja, is het fraude dat er zo veel belastinggeld wordt weggesluisd naar Trumps hotels omdat hij weigert naar kantoor te komen of is het slinks misbruik maken van de mazen in de wet omdat men simpelweg niet was voorbereid op een gangster in het witte huis?
pi_216741069
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 23:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Geld uitgeven aan zaken waar je het mee oneens bent staat niet gelijk aan fraude.

Wie zegt dat er nergens geld voor is? Biden wist gigantische investeringen door het Congres te jassen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 23:23 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Wat jij onzin vind boeit me niks. Ik vraag om onderbouwing van al die boude claims. Waar is die onderbouwing?

En nee, een holle wedervraag van jou is geen onderbouwing.

Put up or shut up.
Allemaal leuk en aardig jongens maar ik heb die claim niet gemaakt. Wat ik wel vind is dat een hoop geld naar onzin gaat en tegelijkertijd word het volk voorgelogen dat er nergens geld voor is. Noem het oplichting, fraude of wat dan ook. Juist is het ieder geval niet.
pi_216741075
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 23:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]
[..]
Allemaal leuk en aardig jongens maar ik heb die claim niet gemaakt. Wat ik wel vind is dat een hoop geld naar onzin gaat en tegelijkertijd word het volk voorgelogen dat er nergens geld voor is. Noem het oplichting, fraude of wat dan ook. Juist is het ieder geval niet.
Nogmaals, wie zegt dat er nergens geld voor is?
pi_216741087
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 23:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]
[..]
Nou, we zullen zien wat weldoenend en ongekozen president Musk met Trump op 3e viool het er vanaf gaat brengen in deze cosa nostra.

Eerst die belangrijke "luitjes" maar eens terugvinden die hij door een paar bedplassers heeft laten ontslaan.
pi_216741199
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 23:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Nogmaals, wie zegt dat er nergens geld voor is?
Dat heb ik van beiden zijden van het politieke spectrum gehoord. Het was allemaal moeilijk en lastig etc etc. Blijkt dat er gewoon miljarden worden weggegooid aan onzin terwijl de eigen mensen niet eens kunnen rekenen op een fatsoenlijke verdediging van de grens of huisvesting voor de daklozen.
Precies hierom is Doge nodig, niet zo zeer omdat ze enorm kunnen besparen maar zodat de Amerikanen kunnen zien waar al dat geld naar toe gaat, een hoop onzin dus.
pi_216741228
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 23:46 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat heb ik van beiden zijden van het politieke spectrum gehoord. Het was allemaal moeilijk en lastig etc etc. Blijkt dat er gewoon miljarden worden weggegooid aan onzin terwijl de eigen mensen niet eens kunnen rekenen op een fatsoenlijke verdediging van de grens of huisvesting voor de daklozen.
Precies hierom is Doge nodig, niet zo zeer omdat ze enorm kunnen besparen maar zodat de Amerikanen kunnen zien waar al dat geld naar toe gaat, een hoop onzin dus.
Je kunt van alles vinden van de situatie aan de grens, maar met een tekort aan geld heeft het weinig van doen.

Het is vooral een kwestie van keuzes maken, want geld is er wel.

Zoals ik al aangaf: Biden loodste enorme investeringen door het Congres. De Reps bereiden een megapakket aan belastingverlagingen door.

En denk je nou werkelijk dat de Reps in Washington miljarden gaan uitgeven aan daklozenopvang?

Ik had het kunnen weten. Je hebt nul politieke kennis, kent de geschiedenis van standpunten stromingen niet. Je bent een Trump-toerist die wat denkt te weten omdat je Trump als een geobsedeerde discipelel volgt.
pi_216741229
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 23:06 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]

Dat er nog altijd geen vrede of wapenstilstand is, is volgens Trump de schuld van Oekraïne.

Ernstig.

En Trump heeft blijkbaar een pesthekel aan Zelensky.

[ x ]
Bij eerlijke verkiezingen wint Zelensky een enorme landslide maar ze zullen wel denken gigantische invloed te kunnen uitoefenen op de resultaten.
Sowieso vrij abnormaal een verkiezing onder oorlogstijd met een gigantisch deel van de bevolking in het buitenland.
  woensdag 19 februari 2025 @ 00:19:41 #288
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_216741336
De volgende fase is gestart..... als de wet je in de weg gaat zitten. Het land is daadwerkelijk een farce geworden.
quote:
bron: wp & ap 18feb25
Trump signed an executive order that an aide said “reestablishes the long-standing norm that only the president or the attorney general can speak for the United States when stating an opinion as to what the law is.” The order comes as Trump allies question court rulings blocking some of his initiatives and critics worry his administration will disregard judicial orders.
Tja je moet Trump ook niet boos maken met voeren van rechtzaken die zelf wil bepalen wat de wet is.
Musk's DOGE kan vrolijk blijven grasduinen in data om besparingen af te dwingen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_216741390
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 23:06 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]

Dat er nog altijd geen vrede of wapenstilstand is, is volgens Trump de schuld van Oekraïne.

Ernstig.

En Trump heeft blijkbaar een pesthekel aan Zelensky.

[ x ]
Het zit hem nog steeds dwars dat Zelensky niet inging op zijn quid pro quo telefoontje wat hem een Impeachment opleverde.

Dat moet nog afgestraft worden!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 19 februari 2025 @ 00:50:10 #290
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216741448
En hup, dag democratie en rechten!
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_216741454
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 23:46 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wederom: geen enkele onderbouwing van je claims, die wederom behoorlijk outrageous zijn.

Wat is het dat jij en vele van je medestanders zich niet kunnen bedienen van normale logische argumentatie?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_216741667
De rechtszaken beginnen wel vruchten af te werpen:

Maar ja de schade die Trump aanricht is al zo gigantisch, dat herstel je voorlopig niet.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_216741705
pi_216741855
pi_216741988
quote:

[..]
Er is op geen enkele wijze aangetoond dat er geld aan onzin wordt besteed.
En die 50 miljard waar je het over hebt verdampt door de belastingverlaging voor de allerrijksten.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')