en ze zijn ook nog doorgesneden zodat ze extra vocht opnemenquote:
Geen probleem, gewoon even onder de kraan, zoals de paddestoelenquote:
Ik mis zelfs het gemopper van Robquote:Op zondag 16 februari 2025 19:32 schreef ledn81 het volgende:
Ik mis een stream met dom gelul van Eva of Wicky om naar te zappen met al dat uitbundige drukke gelul van Jordy
Milena zei dat ze zetel overhad toen vroeg mattie of hij huur moest betalenquote:Op zondag 16 februari 2025 19:31 schreef greysbones het volgende:
Hij zegt ook tegen Milena dat ze het er niet over hoeft te hebben met hem
Milena wijst meteen naar Sharice en anderen
gewoon ergens tegenaan gooien en kijken of het blijft plakkenquote:Op zondag 16 februari 2025 19:33 schreef kater1 het volgende:
Hoe timen ze eigenlijk dat de tagliatelle klaar is zonder klok. Misschien dat ze daarom ook alle spinazie en boerenkool tot moes lieten koken.
ik denk niet dat ze jordy en jolien zullen vragen om elke avond te kokenquote:Op zondag 16 februari 2025 19:33 schreef mazaru het volgende:
Hebben ze eindelijk eten laten ze die twee het eten verknoeien
[ afbeelding ]
Nee dat Jane en Pootje het erover hadden. Volgens Mattie heeft Pootje heel veel op sm zitten kijken.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:31 schreef greysbones het volgende:
Hij zegt ook tegen Milena dat ze het er niet over hoeft te hebben met hem
Milena wijst meteen naar Sharice en anderen
quote:Op zondag 16 februari 2025 19:34 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze jordy en jolien zullen vragen om elke avond te koken
hij zei echt tegen milenaquote:Op zondag 16 februari 2025 19:35 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nee dat Jane en Pootje het erover hadden. Volgens Mattie heeft Pootje heel veel op sm zitten kijken.
Milena zegt ik heb nog een zetel over.![]()
Dus Mattie trekt zich niks aan van de waarschuwing van Jane.
Hij lult met iedereen mee maar zit toch in de groep Milena.
Nee dat denk ik ook nietquote:Op zondag 16 februari 2025 19:34 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze jordy en jolien zullen vragen om elke avond te koken
Heel eerlijk begrijp ik Jane ook niet om steeds erover te beginnen en nu zelfs met Pootje erover heeft....waarom waar bemoeit zij zich mee. Heeft meerdere keren gezegd dat hij het er niet over wil hebben en komt na BB wel.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:35 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nee dat Jane en Pootje het erover hadden. Volgens Mattie heeft Pootje heel veel op sm zitten kijken.
Milena zegt ik heb nog een zetel over.![]()
Dus Mattie trekt zich niks aan van de waarschuwing van Jane.
Hij lult met iedereen mee maar zit toch in de groep Milena.
Oké dat 1e stukje heb ik gemist.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij zei echt tegen milena
zeg ook tegen je vriendin dat ik het er hier niet over wil hebben
milena zei daarna dat anderen dat ook deden
waarop Mattie reageerde met
ja
J en P
Pootje heeft overal op sm lopen kijken en reageren voor hij erin ging (zei Mattie)
Gewoon tegen de muur gooien, net als spaghetti. Als het gaar is, blijft het plakkenquote:Op zondag 16 februari 2025 19:33 schreef kater1 het volgende:
Hoe timen ze eigenlijk dat de tagliatelle klaar is zonder klok. Misschien dat ze daarom ook alle spinazie en boerenkool tot moes lieten koken.
vind het erg verstandig om het niet te bespreken on stream met anderenquote:Op zondag 16 februari 2025 19:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heel eerlijk begrijp ik Jane ook niet om steeds erover te beginnen en nu zelfs met Pootje erover heeft....waarom waar bemoeit zij zich mee. Heeft meerdere keren gezegd dat hij het er niet over wil hebben en komt na BB wel.
Als je 10 minuten leest op X. Sommige zijn echt koekoek, plaatsen foto's van FB beheerders, beschuldigen andere dat ze berichten sturen naar de werkgever van de vriendin van Matt. Kwam wel dit tegenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
heb nu al weer spijt dat ik dit heb gepostquote:Op zondag 16 februari 2025 19:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die is vanavond 21u op Insta/TikTok met Tom en Sjef voor de fans
Jane zakt bij mij met de dag. Helemaal met de appelopdraxht dat ze die aan mattie gaf. Dit was echt om Axel te laten winnen. Ik ben blij dat Jordy en Mattie het ook steeds meer inzien dat zij niet te vertrouwen is in het spelquote:Op zondag 16 februari 2025 19:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heel eerlijk begrijp ik Jane ook niet om steeds erover te beginnen en nu zelfs met Pootje erover heeft....waarom waar bemoeit zij zich mee. Heeft meerdere keren gezegd dat hij het er niet over wil hebben en komt na BB wel.
Tom en Jef, passen totaal niet bij elkasrquote:Op zondag 16 februari 2025 19:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die is vanavond 21u op Insta/TikTok met Tom en Sjef voor de fans
Ashley zat vanmiddag al haar fans alweer gek te maken met een post op Xquote:
Maar hoe groot is de vriendschap als ze het met andere bewoners erover heeft.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het erg verstandig om het niet te bespreken on stream met anderen
met jane wel omdat jane en zijn vriendin goede vrienden zijn
ook Jeff was daar om een game te spelenquote:Op zondag 16 februari 2025 19:39 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tom en Jef, passen totaal niet bij elkasr
ontelbaar vaakquote:Op zondag 16 februari 2025 19:41 schreef PunkieePie het volgende:
Hoevaak heeft Keanu nou 80s party gezegd?
Hahaha, daarom vind ik Ashley dus leukquote:Op zondag 16 februari 2025 19:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ashley zat vanmiddag al haar fans alweer gek te maken met een post op X
"Met spoed terug naar NL"
ze is op vakantie
Misschien een beetje vroeg, maar leuk voor volgend seizoen: All stars season. Wel met degene die het spel durven te spelen.quote:
Natuurlijk wel.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
voor de vlamingen onder ons
hebben jullie paprikapoeder als kruiden?
tenen zijn sowieso viesquote:Op zondag 16 februari 2025 19:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena vindt dat ze vieze tenen heeft
Een vuurtje 24 uur aanhouden met zelf gekapt hout ?quote:Op zondag 16 februari 2025 19:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien denkt morgen een hele lange Game
iets met uithoudingsvermogen
ze hebben geen kaas voor de pasta volgens mij.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena vindt dat ze vieze tenen heeft
En dan aan disco denken ...quote:Op zondag 16 februari 2025 19:41 schreef PunkieePie het volgende:
Hoevaak heeft Keanu nou 80s party gezegd?
quote:Op zondag 16 februari 2025 19:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ze hebben geen kaas voor de pasta volgens mij.
1 +1 =
Geen een. Weg is wegquote:
Ik heb al van twee mensen hier gehoord dat je gewoon wat pasta tegen de muur moet gooien om te zien of het klaar isquote:Op zondag 16 februari 2025 19:41 schreef ledn81 het volgende:
de past is t lang gekookt volgens Jolien.
Volgens Jordy komt het door de pan en iets met het water
Ze hebben nogsteeds geen ovenquote:Op zondag 16 februari 2025 19:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou de FEBO ze ook een broodrecept hebben gegeven ? of krijgen ze pakjes kant en klare mix
Wees redelijk, je vraagt iets wat voor hen een onmogelijke opgave is.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Een vuurtje 24 uur aanhouden met zelf gekapt hout ?
Onze chefkok Jordy rozekoek gaat dat fiksenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk hetquote:Op zondag 16 februari 2025 19:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wie zit daar nu continu te gillen? Is dat Elsa?
Kazachse tenenkaas, een ware delicatessequote:Op zondag 16 februari 2025 19:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ze hebben geen kaas voor de pasta volgens mij.
1 +1 =
Ik snap hem nietquote:Op zondag 16 februari 2025 19:48 schreef ledn81 het volgende:
Er zit vocht in de paddestoelen![]()
![]()
Volgens Jolien is het vocht van de champignonnen zelf![]()
Wat een sneu figuur dat ze dat iedere keer doet. Ze is verleden tijd.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ashley zat vanmiddag al haar fans alweer gek te maken met een post op X
"Met spoed terug naar NL"
ze is op vakantie
Ik kan me nog een of andere blonde RLS-ster herinneren die dat serieus geloofde en niet een paar sliertjes tegen de muur gooide, maar gewoon ALLE pasta tegen de muur kwaktequote:Op zondag 16 februari 2025 19:44 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik heb al van twee mensen hier gehoord dat je gewoon wat pasta tegen de muur moet gooien om te zien of het klaar is
Je bedoelt Jeffrey dusquote:Op zondag 16 februari 2025 19:48 schreef PunkieePie het volgende:
Stel je koopt een hele nieuwe garderobe en gaat naar huis voordat je je kast krijg
Uit champignons komt ook altijd een hoop vocht maar ze eerst onder de kraan houden zal niet helpen.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik snap hem niet
In champignonnen zit geen vocht dus?
Serieus?quote:Op zondag 16 februari 2025 19:50 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik kan me nog een of andere blonde RLS-ster herinneren die dat serieus geloofde en niet een paar sliertjes tegen de muur gooide, maar gewoon ALLE pasta tegen de muur kwakte![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
matt is eigenlijk het hele spel heel rustig
eerste keer dat ik hem echt boos zie
Pootje zei dat hij een hele nieuwe garderobe heeft aangeschaft.quote:
Ze gaf vorige week nog aan dat ze hun ‘moment gehad hadden’quote:Op zondag 16 februari 2025 19:49 schreef Snensie het volgende:
[..]
Wat een sneu figuur dat ze dat iedere keer doet. Ze is verleden tijd.
Of hij heeft niet goed begrepen wat Pootje zei. Niemand verstaat Pootje.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
Jane
het beste is het even uitspreken met elkaar
hij bedoelde het misschien niet zo
ja vind dit ook best sneu voor hemquote:
jawel, maar de champignonnen koken nu in vocht.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik snap hem niet
In champignonnen zit geen vocht dus?
Het is echt 1 grote kleffe zooi en hij staat erbij alsof hij Jamie Olivier isquote:Op zondag 16 februari 2025 19:54 schreef Verida het volgende:
[..]
wat zonde, ze hadden zelke lekkere dingen en kruiden en dan maak je een bord beige snot.
en die al gesneden en onder de kraan gehouden champignons zullen morgen ook niet echt lekker meer zijn...quote:
Pootje heeft over zijn Deborah zitten te roddelen tegen Jane.quote:
Pootje heeft toch alleen verteld dat hij Deb had zien reageren op die Caro?quote:Op zondag 16 februari 2025 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja vind dit ook best sneu voor hem
hij zit daar kan er niks mee nu
en dan gaan anderen het hebben over je partner
en wat die online doen/zeggen
en dat matti er uit wordt gezet
heeft hij buiten al gedaanquote:Op zondag 16 februari 2025 19:56 schreef Thorelf het volgende:
waarom gooit matt alles op pootje...hij moet Milena ook wat harder aanpakken! werkelijk die wordt steeds ontzien
Elsa kan ook niet koken.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Elsa staat erbij en kijkt erna in de keuken zegt niks en loopt weg
pootje praat er graag over met anderenquote:Op zondag 16 februari 2025 19:56 schreef Flory- het volgende:
[..]
Pootje heeft toch alleen verteld dat hij Deb had zien reageren op die Caro?
Zo vreselijk is dat toch allemaal niet? Of heb ik iets gemist?
Oh tja, dat krijg je als mensen er later inkomen en het thuisfront de publiciteit zoekt.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Pootje heeft over zijn Deborah zitten te roddelen tegen Jane.
Iets met wat ie gelezen had op social media?
en wat dan nog? Als pootje iets gelezen heeft dan zit hij toch niet te roddelen?quote:Op zondag 16 februari 2025 19:56 schreef Flory- het volgende:
[..]
Pootje heeft toch alleen verteld dat hij Deb had zien reageren op die Caro?
Zo vreselijk is dat toch allemaal niet? Of heb ik iets gemist?
pootje zegt 5 weken geen boe of bah ,of je kan hem niet verstaan, maar wel ff dit er in gooien , wat een zaadbalquote:Op zondag 16 februari 2025 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
pootje praat er graag over met anderen
Die amber klaarmaaktquote:Op zondag 16 februari 2025 19:57 schreef ledn81 het volgende:
Jolien moet het maar gewoon lekker bij ovenschotels houden
quote:Op zondag 16 februari 2025 19:58 schreef odie22 het volgende:
[..]
pootje zegt 5 weken geen boe of bah ,of je kan hem niet verstaan, maar wel ff dit er in gooien , wat een zaadbal
Ze hebben er eieren door gedaan maar alles zit op de bodem zei Jordyquote:Op zondag 16 februari 2025 19:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien vindt het eten er niet creamy uit zien
het kookteam van twee weken terug, elsa jane wicky en nog eentje geloof ikquote:Op zondag 16 februari 2025 19:57 schreef chufi het volgende:
het zijn echt nono's in de keuken daar .. allemaal .. niemand kan iets
Matt mode: ik ga toch ook niet over zijn vriendin zitten praten met iedereen erbij, behalve hemzelf.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:58 schreef Verida het volgende:
[..]
en wat dan nog? Als pootje iets gelezen heeft dan zit hij toch niet te roddelen?
don't shoot the messenger
Ah ok dat had ik niet begrepen.quote:
ja maar wel anders...en milena is harder trekt het zich minder aan ... denk dat pootje het zonder erg doetquote:Op zondag 16 februari 2025 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft hij buiten al gedaan
met afwassen
toen was hij al boos
Alleen dat hij die posts gezien heeft?quote:Op zondag 16 februari 2025 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
pootje praat er graag over met anderen
Begrijp het drama ook niet zoquote:Op zondag 16 februari 2025 19:58 schreef Verida het volgende:
[..]
en wat dan nog? Als pootje iets gelezen heeft dan zit hij toch niet te roddelen?
nee over de situatiequote:Op zondag 16 februari 2025 20:00 schreef Flory- het volgende:
[..]
Alleen dat hij die posts gezien heeft?
...of de gewassen paddestoel van Jeffreyquote:Op zondag 16 februari 2025 19:57 schreef ledn81 het volgende:
Het schijnt dat men het lekker vond....quote:Op zondag 16 februari 2025 19:59 schreef Verida het volgende:
[..]
het kookteam van twee weken terug, elsa jane wicky en nog eentje geloof ik
hebben echt wel lekker staan koken.
Dat gevoel heb ik dus ookquote:Op zondag 16 februari 2025 20:00 schreef zodeju het volgende:
Wat jammer is ik vertrouw Jane niet helemaal....zou ook nooit mijn vriendin zijn.....
Waarom heeft ze zowat de tweede dag al wat gezegd over hun relatie .....
Terwijl achteraf die vriendin daar helemaal niet zo blij mee was en eigenlijk BB en de media de schuld geeft.....maar in feite is het Jane geweest,
Nu heeft Jane het met pootje erover gehad zonder dat Matt erbij was en waarschijnlijk ook nog Sharice erbij.....
Kan het gevoel niet van me afzetten dat ze de boel weleens kan bedonderen zoals ze met iedereen een soort van bondje heeft.
Pasta a la jolijordyquote:Op zondag 16 februari 2025 20:01 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
haha borden vol voor de 3 dagen
Maar het zou mij niet verbazen als de febo het verzoek heeft gedaan een knuppel in het hoenderhok te gooien.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:00 schreef zodeju het volgende:
Wat jammer is ik vertrouw Jane niet helemaal....zou ook nooit mijn vriendin zijn.....
Terwijl achteraf die vriendin daar helemaal niet zo blij mee was en eigenlijk BB en de media de schuld geeft.....maar in feite is het Jane geweest,
Nu heeft Jane het met pootje erover gehad zonder dat Matt erbij was en waarschijnlijk ook nog Sharice erbij.....
Kan het gevoel niet van me afzetten dat ze de boel weleens kan bedonderen zoals ze met iedereen een soort van bondje heeft.
Beetje zoals met Jane, die ook vertelde wat er op SM stond.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:58 schreef Verida het volgende:
[..]
ik snap nu het menuquote:Op zondag 16 februari 2025 20:02 schreef mazaru het volgende:
Als David er nog was geweest, dan had hij vanavond op zeker kunnen kakken
[ afbeelding ]
ik ben een beelddenkerquote:Op zondag 16 februari 2025 20:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
...of de gewassen paddestoel van Jeffrey
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:02 schreef greysbones het volgende:
zag ik dat nu goed
hapte jordy wat van de lepel waar hij mee opschepte
of verbeelde ik me dat
Pootje schijnt het tegen milena en Sharice verteld te hebben en daardoor wordt hij er steeds mee geconfronteerd begrijp ik en daarom is hij boos op pootjequote:Op zondag 16 februari 2025 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja vind dit ook best sneu voor hem
hij zit daar kan er niks mee nu
en dan gaan anderen het hebben over je partner
en wat die online doen/zeggen
en dat matti er uit wordt gezet
En een paar rauwe eieren er doorheen geklutst met melkquote:Op zondag 16 februari 2025 20:03 schreef Verida het volgende:
[..]
ik snap nu het menu
koude pastasalade met gekookte champignons
Dat zag je goedquote:Op zondag 16 februari 2025 20:02 schreef greysbones het volgende:
zag ik dat nu goed
hapte jordy wat van de lepel waar hij mee opschepte
of verbeelde ik me dat
Misschien heeft de vriendin van Mattheus juist met Jane besproken om wat te zeggen. Alleen achteraf spijt en dat dan ook melden op de socials. Vooral omdat ze van iedereen berichtjes kreeg, dan is het makkelijker om BB / Jane de schuld te geven.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:00 schreef zodeju het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
En een paar rauwe eieren er doorheen geklutst met melk
Hij moet niet zeiken. Hij loopt zelf te verkondigen dat hij naar Brazilië gaat na BB omdat er thuis wat aan de hand is.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:04 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Pootje schijnt het tegen milena en Sharice verteld te hebben en daardoor wordt hij er steeds mee geconfronteerd begrijp ik en daarom is hij boos op pootje
Sorry ik begrijp het niet echt hoorquote:
Zo vies en onhygiënisch. Zo gooien ze ook elke keer water uit die stink fleskes in de pannenquote:
Plus het feit dat hij er nu gewoon niks mee kan, dus heeft het ook geen zin om dat te vertellen. Milena zei tijdens de afwas nog wel dat ze altijd een kamer vrij heeft mocht het nodig zijnquote:Op zondag 16 februari 2025 20:04 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Pootje schijnt het tegen milena en Sharice verteld te hebben en daardoor wordt hij er steeds mee geconfronteerd begrijp ik en daarom is hij boos op pootje
datquote:Op zondag 16 februari 2025 20:05 schreef Flory- het volgende:
[..]
Sorry ik begrijp het niet echt hoor![]()
Dat Matt een beetje moet oppassen ivm Deb komt van Jane toch?
Nu die oven nog.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:57 schreef ledn81 het volgende:
Milena is ook gewoon ronduit creepyquote:Op zondag 16 februari 2025 20:06 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Plus het feit dat hij er nu gewoon niks mee kan, dus heeft het ook geen zin om dat te vertellen. Milena zei tijdens de afwas nog wel dat ze altijd een kamer vrij heeft mocht het nodig zijn
Die stookt het vuurtje nog lekker verder op.. echt een biatchquote:Op zondag 16 februari 2025 20:06 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Plus het feit dat hij er nu gewoon niks mee kan, dus heeft het ook geen zin om dat te vertellen. Milena zei tijdens de afwas nog wel dat ze altijd een kamer vrij heeft mocht het nodig zijn
Melk ook nog??quote:Op zondag 16 februari 2025 20:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
En een paar rauwe eieren er doorheen geklutst met melk
Ze heeft een zetel vrij voor hem, eerste week geen huurquote:Op zondag 16 februari 2025 20:06 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Daar heeft hij vanmiddag nog een uitgebreide uitleg over gegevenquote:Op zondag 16 februari 2025 20:07 schreef mazaru het volgende:
Ik wou dat iemand Jordy een knap voor zijn kop zou geven iedere keer als hij iemand 'schat' noemt
Ging dat niet meer over hoe ze het deed.....met haar kringspier......bij iemand die je net vijf minuten kent. bij wijze....quote:Op zondag 16 februari 2025 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Beetje zoals met Jane, die ook vertelde wat er op SM stond.
Alleen werd aan Jane rechtstreeks gevraagd hoe/wat voor ze de shitemmer over zich heen kreeg.
Dan heeft hij waarschijnlijk zo een beitel nodig om het uit de pan te krijgen..quote:Op zondag 16 februari 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
de pasta van matti is koud
die gaat hem opwarmen
Ook met die opmerking die milena maakte over de valentijnspost, dat Deb die thuis wel zou verbrandenquote:Op zondag 16 februari 2025 20:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die stookt het vuurtje nog lekker verder op.. echt een biatch
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
...of de gewassen paddestoel van Jeffrey
Doe eens normaal.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:07 schreef mazaru het volgende:
Ik wou dat iemand Jordy een knap voor zijn kop zou geven iedere keer als hij iemand 'schat' noemt
Ja.. ze moest het nog eens herhalen.. want ... 0 reactie..quote:Op zondag 16 februari 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
net zo'n leuk hihahootje als Elsa
Je zou denken van niet maar er zal toch wel een keer iemand moeten gaan want zo heeft het stemmen natuurlijk geen zin.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:10 schreef Adat231 het volgende:
denken jullie dat er op vrijdag iemand naar huis moet?
en ook toenquote:Op zondag 16 februari 2025 20:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja.. ze moest het nog eens herhalen.. want ... 0 reactie..
Dat was gewoon girltalk en Jolien wou gewoon horen hoe leuk Nederland Jefflien vond.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ging dat niet meer over hoe ze het deed.....met haar kringspier......bij iemand die je net vijf minuten kent. bij wijze....
Het is echt een heks hoor. Ik had wel verwacht dat er bij haar Valentijn post een soort van bezem bij zatquote:Op zondag 16 februari 2025 20:11 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ook met die opmerking over de valentijnspost, dat Deb die thuis wel zou verbranden
Sorry ik interpreteer het misschien verkeerd maar dat is toch juist lief van haarquote:Op zondag 16 februari 2025 20:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die stookt het vuurtje nog lekker verder op.. echt een biatch
Die vriendin reageerde zelf in facebook groepen. Daar heeft Pootje zijn 'info' van. Vind dat wel verschillen van iemand die haar ook echt kent en de info rechtstreeks van haar heeft.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:00 schreef zodeju het volgende:
Ja maar was het maar zo'n feestje .. ziet er niet uitquote:Op zondag 16 februari 2025 20:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Pappardelle ai funghi klinkt beter...
Daar had ik nog niet aan gedacht....netjes naar huis met daggeld.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:11 schreef OmaJacky het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Pootje ook niet echt vertrouw.
Hij heeft veel dus sm gezien voordat hij binnen kwam.
Ook de posten die Deb dus gezet heeft. Hij maakt daar danig gebruik van om matti zwart te maken in het huis wetende dat hij populair is.
Die Pootje die zoals Mattie het al zei steeds erover heeft dat hij naar huis wil, maar wel op benen trapt om de telefoon op te nemen.
Die Pootje die steeds bij de knop wacht houdt.
Die Pootje die vorige week de vrijstelling pakte ipv het geld.
Waarom pak je een vrijstelling als je twijfelt om naar huis te gaan.
En nu vermoed ik dat hij in de slaapkamer, waar Milena ook bij was , over die berichten op sm heeft gepraat.
Het zal ze toch goed smaken die plak troep want ze zitten goed te smikkelen.quote:
En dat Jane zei "jij wil je huis kwijt" omdat Matt zijn eigen spel wilde spelen en niemand wilde verantwoorden zegt ook wel wat over de dynamiek.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is echt een heks hoor. Ik had wel verwacht dat er bij haar Valentijn post een soort van bezem bij zat
Ik vind het echt een luide onbehouwen lompe boer..quote:Op zondag 16 februari 2025 20:11 schreef OmaJacky het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Pootje ook niet echt vertrouw.
Hij heeft veel dus sm gezien voordat hij binnen kwam.
Ook de posten die Deb dus gezet heeft. Hij maakt daar danig gebruik van om matti zwart te maken in het huis wetende dat hij populair is.
Die Pootje die zoals Mattie het al zei steeds erover heeft dat hij naar huis wil, maar wel op benen trapt om de telefoon op te nemen.
Die Pootje die steeds bij de knop wacht houdt.
Die Pootje die vorige week de vrijstelling pakte ipv het geld.
Waarom pak je een vrijstelling als je twijfelt om naar huis te gaan.
En nu vermoed ik dat hij in de slaapkamer, waar Milena ook bij was , over die berichten op sm heeft gepraat.
Echte bouwerquote:Op zondag 16 februari 2025 20:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het echt een luide onbehouwen lompe boer..
Ook. Maar de boodschap zelf werd haar ook niet in dank afgenomen.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ging dat niet meer over hoe ze het deed.....met haar kringspier......bij iemand die je net vijf minuten kent. bij wijze....
en wordt haar nog steeds nagedragen door milena en consortenquote:Op zondag 16 februari 2025 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook. Maar de boodschap zelf werd haar ook niet in dank afgenomen.
Maar wat allemaal weten we niet, dat was niet op stream toch?quote:Op zondag 16 februari 2025 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat
maar online stond natuurlijk van alles
en dat heeft pootje met Sharice en Milena besproken
Er zitten weinig mensen aan tafel die manieren hebben, of überhaupt weten hoe je je bestek hoort vast te houdenquote:Op zondag 16 februari 2025 20:13 schreef mazaru het volgende:
Je zou er maar mee in een restaurant zitten
[ afbeelding ]
Zal vlug klaar zijn als hij als kookte van woedequote:Op zondag 16 februari 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
de pasta van matti is koud
die gaat hem opwarmen
Ze had ook gewoon kunnen zeggen dat er wel wat van gevonden werd en dat er mensen bij zijn die er niet echt konden aanzien. Om nu zo met een gestrekt been erin te gaan was niet echt handig en zeker niet aardig. Ik vond het geen goede binnenkomer en had gelijk zoiets van die komt even stennis schoppen.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat was gewoon girltalk en Jolien wou gewoon horen hoe leuk Nederland Jefflien vond.
Kringspier is niet flatteus, maar als ze het woordje walgen had gebruikt was het niet goed geweest en bij het woord ranzig/ onpasselijk/ misselijkmakend etc ook niet.
Dat was inderdaad een klap in haar gezicht....quote:Op zondag 16 februari 2025 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook. Maar de boodschap zelf werd haar ook niet in dank afgenomen.
Ja, de selectieverantwoordelijke van BB2025quote:Op zondag 16 februari 2025 20:10 schreef Adat231 het volgende:
denken jullie dat er op vrijdag iemand naar huis moet?
Denk je dat echt?quote:Op zondag 16 februari 2025 20:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Sorry ik interpreteer het misschien verkeerd maar dat is toch juist lief van haar
Er zitten ook maar weinig mensen aan die tafel waarmee ik in een restaurant zou willen zittenquote:Op zondag 16 februari 2025 20:17 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Er zitten weinig mensen aan tafel die manieren hebben, of überhaupt weten hoe je je bestek hoort vast te houden
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ja, de selectieverantwoordelijke van BB2025
Het is dat of slobquote:Op zondag 16 februari 2025 20:19 schreef chufi het volgende:
Ze kanen het gewoon weg omdat ze nog slechter gewend zijn ...
idd zelfs als ze netjes zouden etenquote:Op zondag 16 februari 2025 20:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zitten ook maar weinig mensen aan die tafel waarmee ik in een restaurant zou willen zitten
Eh ja sorry, als je iemand even opvangt is dat toch lief, of heb ik het totaal verkeerd begrepenquote:
Die hele sfeer daar was om te janken met die tere Jolien.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze had ook gewoon kunnen zeggen dat er wel wat van gevonden werd en dat er mensen bij zijn die er niet echt konden aanzien. Om nu zo met een gestrekt been erin te gaan was niet echt handig en zeker niet aardig. Ik vond het geen goede binnenkomer en had gelijk zoiets van die komt even stennis schoppen.
maar dus ook niet wat andere bewoners daar van vindenquote:Op zondag 16 februari 2025 20:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Bottom line is gewoon dat Mattie en Milena zich beide niet netjes hebben gedragen in de ogen van Matties vriendin
Mattie zal daar thuis verantwoording over moeten afleggen en zien waar het schip strand.
Wat wij er allemaal over vinden doet er uiteindelijk niet toe
jordy heeft weer eens gewonnenquote:Op zondag 16 februari 2025 20:22 schreef Kissingbird het volgende:
Melk en kwark onbeperkt
Jordy zit mega vol
Jordy: TOP SPEL
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:06 schreef Hznootje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
jordy heeft weer eens gewonnen
van shitshow naar topspel
Ik denk dat ik als vriendin zijnde er ook niet blij mee zou zijn als ik mijn vriend zo zag op tvquote:Op zondag 16 februari 2025 20:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Bottom line is gewoon dat Mattie en Milena zich beide niet netjes hebben gedragen in de ogen van Matties vriendin
Mattie zal daar thuis verantwoording over moeten afleggen en zien waar het schip strand.
Wat wij er allemaal over vinden doet er uiteindelijk niet toe
Juistquote:Op zondag 16 februari 2025 20:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze had ook gewoon kunnen zeggen dat er wel wat van gevonden werd en dat er mensen bij zijn die er niet echt konden aanzien. Om nu zo met een gestrekt been erin te gaan was niet echt handig en zeker niet aardig. Ik vond het geen goede binnenkomer en had gelijk zoiets van die komt even stennis schoppen.
Dat heeft ze ook veel te lang maar toegestaan en er zelfs nog op gereageerd, niet slim.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat ik als vriendin zijnde er ook niet blij mee zou zijn als ik mijn vriend zo zag op tven dame heel rot zou voelen als ik daar ook nog de hele tijd over aangesproken zou worden.
Helaas zijn er genoeg schuimpjes die denken dat te moeten melden op haar socials
Dat is zeker lief als je dat met de juiste bedoelingen doet.. ik heb bij haar daar echt mijn twijfels over.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Eh ja sorry, als je iemand even opvangt is dat toch lief, of heb ik het totaal verkeerd begrepen
Ja daar geef ik je wel gelijk inquote:Op zondag 16 februari 2025 20:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is zeker lief als je dat met de juiste bedoelingen doet.. ik heb bij haar daar echt mijn twijfels over.
heb het idee dat het bij Elsa ook wat tussen de oren zitquote:Op zondag 16 februari 2025 20:25 schreef KangaP het volgende:
[..]
Ja ze vindt het niet lekker haar pasta heeft ze laten staan .
Ze heeft hem nu door haar pasta gebakkenquote:Op zondag 16 februari 2025 20:25 schreef KangaP het volgende:
[..]
Ja ze vindt het niet lekker haar pasta heeft ze laten staan .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |