en ze zijn ook nog doorgesneden zodat ze extra vocht opnemenquote:
Geen probleem, gewoon even onder de kraan, zoals de paddestoelenquote:
Ik mis zelfs het gemopper van Robquote:Op zondag 16 februari 2025 19:32 schreef ledn81 het volgende:
Ik mis een stream met dom gelul van Eva of Wicky om naar te zappen met al dat uitbundige drukke gelul van Jordy
Milena zei dat ze zetel overhad toen vroeg mattie of hij huur moest betalenquote:Op zondag 16 februari 2025 19:31 schreef greysbones het volgende:
Hij zegt ook tegen Milena dat ze het er niet over hoeft te hebben met hem
Milena wijst meteen naar Sharice en anderen
gewoon ergens tegenaan gooien en kijken of het blijft plakkenquote:Op zondag 16 februari 2025 19:33 schreef kater1 het volgende:
Hoe timen ze eigenlijk dat de tagliatelle klaar is zonder klok. Misschien dat ze daarom ook alle spinazie en boerenkool tot moes lieten koken.
ik denk niet dat ze jordy en jolien zullen vragen om elke avond te kokenquote:Op zondag 16 februari 2025 19:33 schreef mazaru het volgende:
Hebben ze eindelijk eten laten ze die twee het eten verknoeien
[ afbeelding ]
Nee dat Jane en Pootje het erover hadden. Volgens Mattie heeft Pootje heel veel op sm zitten kijken.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:31 schreef greysbones het volgende:
Hij zegt ook tegen Milena dat ze het er niet over hoeft te hebben met hem
Milena wijst meteen naar Sharice en anderen
quote:Op zondag 16 februari 2025 19:34 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze jordy en jolien zullen vragen om elke avond te koken
hij zei echt tegen milenaquote:Op zondag 16 februari 2025 19:35 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nee dat Jane en Pootje het erover hadden. Volgens Mattie heeft Pootje heel veel op sm zitten kijken.
Milena zegt ik heb nog een zetel over.![]()
Dus Mattie trekt zich niks aan van de waarschuwing van Jane.
Hij lult met iedereen mee maar zit toch in de groep Milena.
Nee dat denk ik ook nietquote:Op zondag 16 februari 2025 19:34 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze jordy en jolien zullen vragen om elke avond te koken
Heel eerlijk begrijp ik Jane ook niet om steeds erover te beginnen en nu zelfs met Pootje erover heeft....waarom waar bemoeit zij zich mee. Heeft meerdere keren gezegd dat hij het er niet over wil hebben en komt na BB wel.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:35 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nee dat Jane en Pootje het erover hadden. Volgens Mattie heeft Pootje heel veel op sm zitten kijken.
Milena zegt ik heb nog een zetel over.![]()
Dus Mattie trekt zich niks aan van de waarschuwing van Jane.
Hij lult met iedereen mee maar zit toch in de groep Milena.
Oké dat 1e stukje heb ik gemist.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij zei echt tegen milena
zeg ook tegen je vriendin dat ik het er hier niet over wil hebben
milena zei daarna dat anderen dat ook deden
waarop Mattie reageerde met
ja
J en P
Pootje heeft overal op sm lopen kijken en reageren voor hij erin ging (zei Mattie)
Gewoon tegen de muur gooien, net als spaghetti. Als het gaar is, blijft het plakkenquote:Op zondag 16 februari 2025 19:33 schreef kater1 het volgende:
Hoe timen ze eigenlijk dat de tagliatelle klaar is zonder klok. Misschien dat ze daarom ook alle spinazie en boerenkool tot moes lieten koken.
vind het erg verstandig om het niet te bespreken on stream met anderenquote:Op zondag 16 februari 2025 19:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heel eerlijk begrijp ik Jane ook niet om steeds erover te beginnen en nu zelfs met Pootje erover heeft....waarom waar bemoeit zij zich mee. Heeft meerdere keren gezegd dat hij het er niet over wil hebben en komt na BB wel.
Als je 10 minuten leest op X. Sommige zijn echt koekoek, plaatsen foto's van FB beheerders, beschuldigen andere dat ze berichten sturen naar de werkgever van de vriendin van Matt. Kwam wel dit tegenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
heb nu al weer spijt dat ik dit heb gepostquote:Op zondag 16 februari 2025 19:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die is vanavond 21u op Insta/TikTok met Tom en Sjef voor de fans
Jane zakt bij mij met de dag. Helemaal met de appelopdraxht dat ze die aan mattie gaf. Dit was echt om Axel te laten winnen. Ik ben blij dat Jordy en Mattie het ook steeds meer inzien dat zij niet te vertrouwen is in het spelquote:Op zondag 16 februari 2025 19:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heel eerlijk begrijp ik Jane ook niet om steeds erover te beginnen en nu zelfs met Pootje erover heeft....waarom waar bemoeit zij zich mee. Heeft meerdere keren gezegd dat hij het er niet over wil hebben en komt na BB wel.
Tom en Jef, passen totaal niet bij elkasrquote:Op zondag 16 februari 2025 19:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die is vanavond 21u op Insta/TikTok met Tom en Sjef voor de fans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |