Ik ben voor, en dan iedereen he. Niels (desnoods neemt ie zijn kinderen meequote:Op zondag 16 februari 2025 13:55 schreef Kodiak100 het volgende: Zouden Jeffrey en Fleur terugkomen?
In eerdere edities was dat nog best wel een ding onder de bewoners..bij de laatste 10 zitten. Nu knipperen ze 2 keer met hun ogen en ze zitten erbijquote:
Ja hoor mag gewoonquote:Op zondag 16 februari 2025 14:02 schreef Ebinas het volgende:
@:Dotteke
Oh mag dit wel in de Titel? Is een spoiler mss voor tv kijkers
was toch niet echt close met eva?quote:
Ik nu wel ik de keuken door de gemene Milena en Charice.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:59 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb sinds de herstart van de SL de naam Eva niet meer gehoord
Gaat wel hard zo in een week tijd 3 eruitquote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 14:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was toch niet echt close met eva?
Ik ben bang dat ze weer "visite" gaan doen, tot de aantallen weer in overeenstemming zijn met de wekenquote:Op zondag 16 februari 2025 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat wel hard zo in een week tijd 3 eruit
Ben benieuwd hoe ze dat nu gaan doen.
Ik weet het niet.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hoe meer mensen gaan, des te lastiger het mij lijkt om zelf te vertrekken.
Ik ook er zal vast een crisis overleg volgen op de FEBOquote:Op zondag 16 februari 2025 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat wel hard zo in een week tijd 3 eruit
Ben benieuwd hoe ze dat nu gaan doen.
Ik zou mij bezwaard voelen tegenover de productiequote:Op zondag 16 februari 2025 14:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Zou het ook gemakkelijker kunnen maken.
Aan de andere kant, je overwinningskansen nemen toe
Het is ook moeilijk hier wat aan te doen.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:05 schreef Kodiak100 het volgende:
De vraag is op dit moment meer wie is de volgende die gaat?
Dan wie er door nominaties gaat
Het spookt bij Jane denk ik ook om naar huis te gaan. Ze heeft het best zwaar daar, had ze niet verwacht vermoed ikquote:Op zondag 16 februari 2025 14:05 schreef Lrod01 het volgende:
Jane pakt ook weer even haar zielige momentje voor tv. Die had niet eens iets met haar in die paar weken tijd dat Eva daar zat.
ik zie haar ook nog wel vrijwillig vertrekken, ze heeft er zo te zien geen lol meer in.quote:
Ja zeker.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik zou mij bezwaard voelen tegenover de productie
Als iedereen dat doet behalve Jordy hebben we een winnaarquote:
Of er komt een nieuwe in of ze latern er deze week niemand uitquote:Op zondag 16 februari 2025 14:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik ook er zal vast een crisis overleg volgen op de FEBO
Jane is interessant voor BB qua volgers en commotie. Die gaan ze niet zomaar laten vertrekken. (denk ik)quote:Op zondag 16 februari 2025 14:05 schreef ledn81 het volgende:
Met al die mensen die naar huis gaan, moet Jane waarschijnlijk ook meer aan huis denken.
maar Jane is een Big Dog en gaat vast volhouden![]()
[ afbeelding ]
Dan gaan wij met onze bakkes dat huis in en strijden voor de prijzenpot van 485 euroquote:
Welnee.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Het zou mij niets verbazen als RTL besluit de stekker er (eerder) uit te trekken
Mwah, zou het?quote:Op zondag 16 februari 2025 14:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Het zou mij niets verbazen als RTL besluit de stekker er (eerder) uit te trekken
ja die Jaccuzi zou idd een vrolijke afleiding wezenquote:Op zondag 16 februari 2025 14:04 schreef Koos1958 het volgende:
Bb moet mensen meer eten gaan geven zodat ze meer energie hebben. En gooi die jaccuzi erin. Geeft ook afleiding.
2e exit vanwege familieomstandigheden. De een gaat er blij een liedje bij staan zingen, de ander denkt dan wel aan eigen familie.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:06 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het spookt bij Jane denk ik ook om naar huis te gaan. Ze heeft het best zwaar daar, had ze niet verwacht vermoed ik
Jah, die Exitchantage is al zo oud als rls.. janken om bericht..of anders...quote:Op zondag 16 februari 2025 14:11 schreef Dotteke het volgende:
Het enige wat Jane wil is bericht van thuis
Euhhh Jane je wist toch toen je daarin ging je niets van thuis zou horen?
Zou ook nog kunnen, een week of 2 eerderquote:Op zondag 16 februari 2025 14:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze hebben dit jaar zo zwaar bezuinigd dat het wel een beetje te karig is geworden.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mwah, zou het?
Dat is dan wellicht het einde van BB in zijn geheel
Dat blijft me ook verbazen, vind Jane best oké maar je weet toch waar je in staptquote:Op zondag 16 februari 2025 14:11 schreef Dotteke het volgende:
Het enige wat Jane wil is bericht van thuis
Euhhh Jane je wist toch toen je daarin ging je niets van thuis zou horen?
Ik weet niet, het programma trekt 250.000 kijkers, t kost amper wat.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mwah, zou het?
Dat is dan wellicht het einde van BB in zijn geheel
Ben benieuwd of ze dat in de uitzending laten zeinquote:Op zondag 16 februari 2025 14:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
2e exit vanwege familieomstandigheden. De een gaat er blij een liedje bij staan zingen, de ander denkt dan wel aan eigen familie.
Eens.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik zie haar ook nog wel vrijwillig vertrekken, ze heeft er zo te zien geen lol meer in.
BB moet Jane en Axel ook hun kast geven. heft nu lang genoeg geduurd
Ik had zoveel meer van haar verwacht.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:11 schreef marky het volgende:
Jane is ook wel een beetje een zeur met haar bericht van thuis. Volgens mij is die gewoon bang dat haar Jordy niet zo trouw is.
Ja lijkt mij ook. Ze valt mij in het geheel vies tegen. Ze begon zo goed.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat blijft me ook verbazen, vind Jane best oké maar je weet toch waar je in stapt
Goed ideequote:Op zondag 16 februari 2025 14:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja die Jaccuzi zou idd een vrolijke afleiding wezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aannamesquote:Op zondag 16 februari 2025 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen, een week of 2 eerder
Nu kunnen ze ook bijna niet een bod doen om de bewoners te verleiden eerder naar huis te gaan
Pootje en ik hebben er het meeste last van thuis missen zegt Jane
Ik ook, dacht dat ze sterker zou zijn zeker gezien haar entreequote:Op zondag 16 februari 2025 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had zoveel meer van haar verwacht.
quote:Op zondag 16 februari 2025 14:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Goed ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar werd wel vaak lol gemaakt, maar ook gesprekken gevoerd.
Dat item zou er in moeten idd
Dom van haar, als je niets hoort gaat het goed, dat is wel duidelijk toch?quote:Op zondag 16 februari 2025 14:16 schreef Kodiak100 het volgende:
jane wil gewoon even weten hoe het gaat met iedereen
Het is ook maar gewoon een meiske dat eigenlijk veel gevoeliger is dan de pummel die Axel toch wel een beetje is. Leuk soms die nuchterheid maar soms wil je ook gewoon steun in je verdriet.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had zoveel meer van haar verwacht.
Goeie.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja die Jaccuzi zou idd een vrolijke afleiding wezen
RTL5 heeft een eigen budget, en hun programma BB scoort meestal het hoogst met elke avond.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen, een week of 2 eerder
Nu kunnen ze ook bijna niet een bod doen om de bewoners te verleiden eerder naar huis te gaan
Pootje en ik hebben er het meeste last van thuis missen zegt Jane
Hij is wel saai hoorquote:Op zondag 16 februari 2025 14:17 schreef Ebinas het volgende:
Geef mij maar die Axel.
Doet mee, is stabiel. En zeikt niet of nauwelijks
138000 kijkers bij de exit van Jeff hequote:Op zondag 16 februari 2025 14:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
RTL5 heeft een eigen budget, en hun programma BB scoort meestal het hoogst met elke avond.
Dus dat gaan ze echt niet inkorten.
Ze zullen wel wat verzinnen.
Hoe vaker het zonnetje schijnt ligt hij buiten zijn tijd uit te zitten.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is waar. Zo stabiel dat ook met lol het er niet vanaf spat
Familieomstandighedenquote:Op zondag 16 februari 2025 14:20 schreef -river- het volgende:
Oké, heb dus gemist dat Eva weg is gegaan. Waarom? Ze had haar kast en lekker ontbijt en dan toch gaan.
Op zich mee eens maar ze doen al geen reet, goed voedsel en kleding en doorstrijdenquote:Op zondag 16 februari 2025 14:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk dat BB beter deze week gewoon kan staken, gewoon weekje beetje chill
Goed eten naar binnen kasten vrij etc.
Volgende week weer door strijden
Hoop mensen kijken laterquote:Op zondag 16 februari 2025 14:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
138000 kijkers bij de exit van Jeff he
Geen voetbal, koud buiten, vrijdagavond primetime.
Das heel slecht.
Maar laten we hopen dat Peter vd Vorst en Videoland even een ton trekken voor vertier en plezier.
Die badkamer mag ook van mij weg blijven. Maar afwassen in de keuken is wel beter. Dan kunnen ze de oven nog ff uitstellen.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:20 schreef Verida het volgende:
maar van mij hoeft er echt geen jacuzzi of complete badkamer of volledige keuken.
dan kun je weer eindeloos gaan zitten kijken naar een zooi mensen in een badkuip, of mensen die 's morgens uren in de badkamer zitten te fohnen, make -uppen of roddelen
en een volledig keuken hoeft van mij ook niet zo nodig, als ik een kookprogramma wil zien met allerlei ingredienten kijk ik wel naar 24kitchen
wel mogen wat mij betreft Jane en Axel hun eigen kleding wel krijgen. Ze hebben er niet echt over gezeurd, maar misschien dat het voor Jane iets makkelijker wordt als ze haar eigen kleding en eigen verzorgingsmiddelen krijgt.
En verder mogen ze van mij veel meer doen met Peter, opmerkingen doorgeven, ook Peter lekker laten konkelen enz.
Peter van der Vorst is van het snijden in budgetten. Ik zou heel BB verplaatsen naar Videoland. geen dagelijkse uitzendingen meer en alleen de stream en 1 keer in de week een exit.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
138000 kijkers bij de exit van Jeff he
Geen voetbal, koud buiten, vrijdagavond primetime.
Das heel slecht.
Maar laten we hopen dat Peter vd Vorst en Videoland even een ton trekken voor vertier en plezier.
Familie omstandighedenquote:Op zondag 16 februari 2025 14:22 schreef Kinga het volgende:
WTF, ik kijk ff 2 uur niet.. waarom is Eva weg?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |