2e exit vanwege familieomstandigheden. De een gaat er blij een liedje bij staan zingen, de ander denkt dan wel aan eigen familie.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:06 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het spookt bij Jane denk ik ook om naar huis te gaan. Ze heeft het best zwaar daar, had ze niet verwacht vermoed ik
Jah, die Exitchantage is al zo oud als rls.. janken om bericht..of anders...quote:Op zondag 16 februari 2025 14:11 schreef Dotteke het volgende:
Het enige wat Jane wil is bericht van thuis
Euhhh Jane je wist toch toen je daarin ging je niets van thuis zou horen?
Zou ook nog kunnen, een week of 2 eerderquote:Op zondag 16 februari 2025 14:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Het zou mij niets verbazen als RTL besluit de stekker er (eerder) uit te trekken
Ze hebben dit jaar zo zwaar bezuinigd dat het wel een beetje te karig is geworden.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mwah, zou het?
Dat is dan wellicht het einde van BB in zijn geheel
Dat blijft me ook verbazen, vind Jane best oké maar je weet toch waar je in staptquote:Op zondag 16 februari 2025 14:11 schreef Dotteke het volgende:
Het enige wat Jane wil is bericht van thuis
Euhhh Jane je wist toch toen je daarin ging je niets van thuis zou horen?
Ik weet niet, het programma trekt 250.000 kijkers, t kost amper wat.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mwah, zou het?
Dat is dan wellicht het einde van BB in zijn geheel
Ben benieuwd of ze dat in de uitzending laten zeinquote:Op zondag 16 februari 2025 14:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
2e exit vanwege familieomstandigheden. De een gaat er blij een liedje bij staan zingen, de ander denkt dan wel aan eigen familie.
Eens.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik zie haar ook nog wel vrijwillig vertrekken, ze heeft er zo te zien geen lol meer in.
BB moet Jane en Axel ook hun kast geven. heft nu lang genoeg geduurd
Ik had zoveel meer van haar verwacht.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:11 schreef marky het volgende:
Jane is ook wel een beetje een zeur met haar bericht van thuis. Volgens mij is die gewoon bang dat haar Jordy niet zo trouw is.
Ja lijkt mij ook. Ze valt mij in het geheel vies tegen. Ze begon zo goed.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat blijft me ook verbazen, vind Jane best oké maar je weet toch waar je in stapt
Goed ideequote:Op zondag 16 februari 2025 14:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja die Jaccuzi zou idd een vrolijke afleiding wezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aannamesquote:Op zondag 16 februari 2025 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen, een week of 2 eerder
Nu kunnen ze ook bijna niet een bod doen om de bewoners te verleiden eerder naar huis te gaan
Pootje en ik hebben er het meeste last van thuis missen zegt Jane
Ik ook, dacht dat ze sterker zou zijn zeker gezien haar entreequote:Op zondag 16 februari 2025 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had zoveel meer van haar verwacht.
quote:Op zondag 16 februari 2025 14:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Goed ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar werd wel vaak lol gemaakt, maar ook gesprekken gevoerd.
Dat item zou er in moeten idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |