Ik ben voor, en dan iedereen he. Niels (desnoods neemt ie zijn kinderen meequote:Op zondag 16 februari 2025 13:55 schreef Kodiak100 het volgende: Zouden Jeffrey en Fleur terugkomen?
In eerdere edities was dat nog best wel een ding onder de bewoners..bij de laatste 10 zitten. Nu knipperen ze 2 keer met hun ogen en ze zitten erbijquote:
Ja hoor mag gewoonquote:Op zondag 16 februari 2025 14:02 schreef Ebinas het volgende:
@:Dotteke
Oh mag dit wel in de Titel? Is een spoiler mss voor tv kijkers
was toch niet echt close met eva?quote:
Ik nu wel ik de keuken door de gemene Milena en Charice.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:59 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb sinds de herstart van de SL de naam Eva niet meer gehoord
Gaat wel hard zo in een week tijd 3 eruitquote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 14:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was toch niet echt close met eva?
Ik ben bang dat ze weer "visite" gaan doen, tot de aantallen weer in overeenstemming zijn met de wekenquote:Op zondag 16 februari 2025 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat wel hard zo in een week tijd 3 eruit
Ben benieuwd hoe ze dat nu gaan doen.
Ik weet het niet.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hoe meer mensen gaan, des te lastiger het mij lijkt om zelf te vertrekken.
Ik ook er zal vast een crisis overleg volgen op de FEBOquote:Op zondag 16 februari 2025 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat wel hard zo in een week tijd 3 eruit
Ben benieuwd hoe ze dat nu gaan doen.
Ik zou mij bezwaard voelen tegenover de productiequote:Op zondag 16 februari 2025 14:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Zou het ook gemakkelijker kunnen maken.
Aan de andere kant, je overwinningskansen nemen toe
Het is ook moeilijk hier wat aan te doen.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:05 schreef Kodiak100 het volgende:
De vraag is op dit moment meer wie is de volgende die gaat?
Dan wie er door nominaties gaat
Het spookt bij Jane denk ik ook om naar huis te gaan. Ze heeft het best zwaar daar, had ze niet verwacht vermoed ikquote:Op zondag 16 februari 2025 14:05 schreef Lrod01 het volgende:
Jane pakt ook weer even haar zielige momentje voor tv. Die had niet eens iets met haar in die paar weken tijd dat Eva daar zat.
ik zie haar ook nog wel vrijwillig vertrekken, ze heeft er zo te zien geen lol meer in.quote:
Ja zeker.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik zou mij bezwaard voelen tegenover de productie
Als iedereen dat doet behalve Jordy hebben we een winnaarquote:
Of er komt een nieuwe in of ze latern er deze week niemand uitquote:Op zondag 16 februari 2025 14:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik ook er zal vast een crisis overleg volgen op de FEBO
Jane is interessant voor BB qua volgers en commotie. Die gaan ze niet zomaar laten vertrekken. (denk ik)quote:Op zondag 16 februari 2025 14:05 schreef ledn81 het volgende:
Met al die mensen die naar huis gaan, moet Jane waarschijnlijk ook meer aan huis denken.
maar Jane is een Big Dog en gaat vast volhouden![]()
[ afbeelding ]
Dan gaan wij met onze bakkes dat huis in en strijden voor de prijzenpot van 485 euroquote:
Welnee.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Het zou mij niets verbazen als RTL besluit de stekker er (eerder) uit te trekken
Mwah, zou het?quote:Op zondag 16 februari 2025 14:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Het zou mij niets verbazen als RTL besluit de stekker er (eerder) uit te trekken
ja die Jaccuzi zou idd een vrolijke afleiding wezenquote:Op zondag 16 februari 2025 14:04 schreef Koos1958 het volgende:
Bb moet mensen meer eten gaan geven zodat ze meer energie hebben. En gooi die jaccuzi erin. Geeft ook afleiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |