SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Tja, ik wist dat de titel anders was, maar ook dat ik daar nooit op zou komen.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:23 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben zo gewend aan de versie van Kula Shaker, dat deze uitvoering me amper wat zegt...
Deep Purple heeft hem ook opgenomen. maar dat is deze nietquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:23 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben zo gewend aan de versie van Kula Shaker, dat deze uitvoering me amper wat zegt...
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:32 schreef livelink het volgende:
Huey Lewis and the News - Power of love
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:32 schreef DJ11 het volgende:
Huey Lewis & The News - The Power Of Love
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:40 schreef Symphonic het volgende:
Wij gaan slapen.
Het was kort, maar fijne muziek.
Kane moet je gewoon ctrl a - del doen![]()
Fijne avond nog
Welterusten!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:40 schreef Symphonic het volgende:
Wij gaan slapen.
Het was kort, maar fijne muziek.
Kane moet je gewoon ctrl a - del doen![]()
Fijne avond nog
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
RIghteuos Brothers - youve lost that loving feeling
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dad - Ks CHoice
Toen sarah nog Sarah was
Gert van Samson?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik sta nog op de foto met Sarah en Gert
Dacht ook dat hij dat bedoelde.quote:
quote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 00:02 schreef livelink het volgende:
Ashford and Ashford - Solid as a rock
+1quote:Op zondag 16 februari 2025 00:03 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben niet zo spraakzaam, sorry. Verlate after dinner-dip. Uit eten geweest.
quote:Op zondag 16 februari 2025 00:03 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben niet zo spraakzaam, sorry. Verlate after dinner-dip. Uit eten geweest.
Als het maar lekker was.quote:Op zondag 16 februari 2025 00:04 schreef livelink het volgende:
[..]
+1
Ik ben ook uit eten geweest en ben daar nog een beetje uitgeblust van.
Ja, dat wel. Maar met een groot gezelschap en met mijn ouders erbij. En dat vind ik tegenwoordig stressvol.quote:
Dat vind ik nooit echt leuk.quote:Op zondag 16 februari 2025 00:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar met een groot gezelschap en met mijn ouders erbij. En dat vind ik tegenwoordig stressvol.
Eén van die twee vond ik wel echt leuk. Ben benieuwd wat ze dan hebben gekozen wat leuker is.quote:Op zondag 16 februari 2025 00:16 schreef DJ11 het volgende:
De twee nummers uit de Noorse voorronde van het Songfestival die ik heb gedraaid in m'n uitzendingen, zijn onderaan geëindigd![]()
Het winnende liedje had ik bijna gedraaid; had ik dat maar wél gedaan. Zal het komende week alsnog doen.
Ook wel een goed liedje. Het is dat ik zo veel nieuwe muziek had, vandaar dat ik het niet heb gedraaid. Ik zal het dinsdag/woensdag doen.quote:Op zondag 16 februari 2025 00:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Eén van die twee vond ik wel echt leuk. Ben benieuwd wat ze dan hebben gekozen wat leuker is.
Wat zijn de dagcijfers?quote:Op zondag 16 februari 2025 00:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik sta gewoon in de top 10 van de dagcijfers van zaterdag
Ik zie het nu.quote:Op zondag 16 februari 2025 00:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij staat op nummer 10
Monitor in GC / Dagcijfers #250 post eens een post
Ik duik doorgaans alleen in de hogere regionen op als ik zelf een uitzending doe. Dan lul ik iedereen de oren van de kopquote:Op zondag 16 februari 2025 00:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik sta gewoon in de top 10 van de dagcijfers van zaterdag
Ik haal de laatste jaren eigenlijk alleen tijdens de t2000 meer dan 100 posts per dag. Geen idee waar dit van gisteren vandaan kwamquote:Op zondag 16 februari 2025 00:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik duik doorgaans alleen in de hogere regionen op als ik zelf een uitzending doe. Dan lul ik iedereen de oren van de kop
Met dat raden loopt het snel op.quote:Op zondag 16 februari 2025 00:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik haal de laatste jaren eigenlijk alleen tijdens de t2000 meer dan 100 posts per dag. Geen idee waar dit van gisteren vandaan kwam
Ja dat wel jaquote:
quote:Op maandag 17 februari 2025 08:45 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Tjoent, je bent een goed mens. Ik doe alleen vriendelijk als het moet. Maar goed, doe ik vandaag maar eens extra mijn best.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 februari 2025 16:48 schreef Tjoent het volgende:
Radio 49
Nee, dit is niet het topic voor cd-verkoop![]()
Dit is hét topic voor de muzikale misantroop![]()
Hoe vinden jullie 'm?
Geen voorkeurquote:Op maandag 17 februari 2025 16:37 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 doet ook even vriendelijk en zwaait naar iedereen die dit leest
Verder wil ik even peilen wat de meest geschikte uitzenddag is: morgen of woensdag
Ik kan beide avonden wel, dus ik pas me graag aan.
Ik ben zero positiefquote:Op maandag 17 februari 2025 16:59 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Positief Tjoent.... je moet vandaag positief doen.
Als het maar niet sero positief is.quote:
quote:Op maandag 17 februari 2025 17:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Als het maar niet sero positief is.
Vriendelijk blijven Tjoent. De dag is nog niet voorbijquote:Op maandag 17 februari 2025 17:36 schreef Tjoent het volgende:
[..]bijgoochem. Daar is het natuurlijk een afgeleide van
Oeps, betraptquote:Op maandag 17 februari 2025 17:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Vriendelijk blijven Tjoent. De dag is nog niet voorbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 06:38 schreef Tjoent het volgende:
Doe nooit aan nood peeps
Mooie aanleiding voor het eerste verzoekje: Waar is hier de nooduitgang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk deze YouTube-videoAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Goede naam wel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 06:56 schreef Tjoent het volgende:
In Apeldoorn zat altijd een notenwinkel die de Nootzaak heette![]()
Zo geinig weer. Helaas onlangs failliet gegaan.
Die luister ik ook altijd. Weet je nog wel welke aflevering dat was? Heb ze allemaal gehad namelijk.quote:Op woensdag 19 februari 2025 06:59 schreef Tjoent het volgende:
Tjonge, Melting. Gisteravond luisterde ik een podcast, eentje die ik steeds oversloeg want sommige titels spreken me niet aan. Lang verhaal kort, die mensen heb ik heel goed gekend voorheen. Wist niet wat ik hoorde![]()
Oh Moordcast dus. Nooit geweten dat dat een staartje had gekregen. Leek eerst zelfmoord, later dacht men moord. Destijds toen dat heropend werd, was m'n moeder zo ziek geworden. Heb toen het nieuws niet meer gevolgd.
Ja, daar hadden we het over in de Efteling. Over de Moordzaken podcast. Ik heb ze nog niet allemaal beluisterd en val sowieso halverwege in slaap of na vijf minuten alquote:Op woensdag 19 februari 2025 16:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede naam wel.
[..]
Die luister ik ook altijd. Weet je nog wel welke aflevering dat was? Heb ze allemaal gehad namelijk.
Dat is wel heel bijzonder.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:35 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ja, daar hadden we het over in de Efteling. Over de Moordzaken podcast. Ik heb ze nog niet allemaal beluisterd en val sowieso halverwege in slaap of na vijf minuten aldus de meesten moet ik meerdere keren afspelen.
Dit betreft 'de Sektemoeder'.
Ineens dacht ik whuuuuut... die kende ik goed. Joëlle dus maar haar moeder/ ouders ook. Heb zelfs nog een handgeschreven brief van die moeder gekregen, na die (vermeende) zelfmoord.
Vanavond of van 't weekend luister ik 'm ff helemaal.quote:
Ja, dat blijkt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Die moeder is knettergek en heeft die dochters sowieso enorm beschadigd. Heftig dat je ze kende
quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:54 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Vanavond of van 't weekend luister ik 'm ff helemaal.Een heftige zaak wel. Sowieso zijn ze niet helemaal onschuldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Nee, idd.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Een heftige zaak wel. Sowieso zijn ze niet helemaal onschuldig.
Vooraf-track rond 18:53:30 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - On A Trip
Goedenavond aRdquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:54 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond
Luister een gedeelte mee
Ben benieuwdquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond aRdwelkom
Ik heb een paar leuke obscure dingetjes klaarstaan
Wellicht hou ik het vol vandaag, gaan het zien.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Moet voor 20:00 uur lukken(geen idee hoe lang je precies wakker blijft)
Ben je ook zo'n vroegslaper?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Wellicht hou ik het vol vandaag, gaan het zien.
Oh aha. Geen idee wat je lang vindt maar 10 uur per nacht haal ik ook met gemak.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:03 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Yup(Tevens ook langslaper maar dat is een ander verhaal
)
Zeker geïnspireerd geraakt door Knutselsmurfquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:04 schreef DJ11 het volgende:
Vandaag een reguliere uitzending.
Dat houdt in: oude muziek (van alles wat), een handvol gave nieuwe nummers. En ruimte voor verzoekjes / suggesties, welkom via DM
Verder ben ik aan het knutselen geweest doordat ik iets op de radio hoorde; twee nummers in elkaar geplakt
De laatste tijd zit ik gemiddeld tussen de 11-12 uur per nacht. (Soms red ik het met wat minder uren maar dat zijn meer de uitzonderingen)quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:04 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Oh aha. Geen idee wat je lang vindt maar 10 uur per nacht haal ik ook met gemak.
Vaak van 20:00 uur tot 06:00 uur.
Ik ben helemaal geen duvel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als het over de duvel hebt...![]()
Goedenavond, welkom bij niet je voorprogramma
Zo danquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:07 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
De laatste tijd zit ik gemiddeld tussen de 11-12 uur per nacht. (Soms red ik het met wat minder uren maar dat zijn meer de uitzonderingen)
Bijna het dubbele van wat ik aan slaap heb 's nachts. En overdag doe ik ook geen dutjes.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:07 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
De laatste tijd zit ik gemiddeld tussen de 11-12 uur per nacht. (Soms red ik het met wat minder uren maar dat zijn meer de uitzonderingen)
Welke bedrijven?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:10 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb weer eens een nieuwe jingle in elkaar geknutseld, tussen de bedrijven door. Die knikker ik er meteen maar in.
Je blijft knutselenquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:10 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb weer eens een nieuwe jingle in elkaar geknutseld, tussen de bedrijven door. Die knikker ik er meteen maar in.
Het wil nog wel is gebeuren dat ik in de namiddag nog een dutje doe voor het avond etenquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Bijna het dubbele van wat ik aan slaap heb 's nachts. En overdag doe ik ook geen dutjes.
Ik heb hem gemist volgens mij. Of was er even niet helemaal bij. Gooi je hem er straks nog een keer in?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:10 schreef DJ11 het volgende:
Je kan maar een dagje uit zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:15 schreef livelink het volgende:
Ik was gisteren naar een begrafenis in Zuid-Limburg. Om 09.00 vertrokken, om 17.45 thuis. En 1,5 uur in een ijskoude kerk gezeten. Ik ben nog steeds helemaal kapot. Hielp niet dat ik ook snipverkouden ben en vanochtend naar kantoor moest natuurlijk.
Nog gecondoleerd, en sterkte livelink.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:15 schreef livelink het volgende:
Ik was gisteren naar een begrafenis in Zuid-Limburg. Om 09.00 vertrokken, om 17.45 thuis. En 1,5 uur in een ijskoude kerk gezeten. Ik ben nog steeds helemaal kapot. Hielp niet dat ik ook snipverkouden ben en vanochtend naar kantoor moest natuurlijk.
Vervelend. (en uiteraard gecondoleerd)quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:15 schreef livelink het volgende:
Bah, wat een narigheid.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:15 schreef livelink het volgende:
Ik niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:20 schreef DJ11 het volgende:
Wie kent deze nog nog nog nog.....Ruffneck feat. Yavahn - Everybody Be Somebody (radio edit 2)
Jazeker. Weer zo'n plaat die blijft hangenquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:20 schreef DJ11 het volgende:
Wie kent deze nog nog nog nog.....Ruffneck feat. Yavahn - Everybody Be Somebody (radio edit 2)
[Melting-modus] Piekpositie #36 in de Top 40, in 1995 [/Melting-modus]quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:20 schreef DJ11 het volgende:
Gecondoleerd. Loodzware dag geweest dusquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:15 schreef livelink het volgende:
Geen enkel lampjequote:Op woensdag 19 februari 2025 19:20 schreef DJ11 het volgende:
Er waren eens drie mensen: Iedereen, Iemand en Niemand. Op een dag moest er een belangrijke opdracht worden vervuld. Iedereen dacht dat Iemand die taak wel op zich zou nemen. Hoewel Iedereen de opdracht kon vervullen, deed Niemand het. Daarom werd Iedereen boos op Iemand. Het was zíjn taak en nu had Niemand die uitgevoerd! Iedereen dacht dat Niemand de opdracht had kunnen doen, maar Niemand had zich gerealiseerd dat Iedereen juist zo graag wilde. Aan het einde beschuldigde Iedereen Iemand omdat Niemand deed wat Iedereen had kunnen doen.quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Er waren eens drie mensen: Iedereen, Iemand en Niemand. Op een dag moest er een belangrijke opdracht worden vervuld. Iedereen dacht dat Iemand die taak wel op zich zou nemen. Hoewel Iedereen de opdracht kon vervullen, deed Niemand het. Daarom werd Iedereen boos op Iemand. Het was zíjn taak en nu had Niemand die uitgevoerd! Iedereen dacht dat Niemand de opdracht had kunnen doen, maar Niemand had zich gerealiseerd dat Iedereen juist zo graag wilde. Aan het einde beschuldigde Iedereen Iemand omdat Niemand deed wat Iedereen had kunnen doen.
Dank jullie wel allemaalquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Loodzware dag geweest dus
quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Er waren eens drie mensen: Iedereen, Iemand en Niemand. Op een dag moest er een belangrijke opdracht worden vervuld. Iedereen dacht dat Iemand die taak wel op zich zou nemen. Hoewel Iedereen de opdracht kon vervullen, deed Niemand het. Daarom werd Iedereen boos op Iemand. Het was zíjn taak en nu had Niemand die uitgevoerd! Iedereen dacht dat Niemand de opdracht had kunnen doen, maar Niemand had zich gerealiseerd dat Iedereen juist zo graag wilde. Aan het einde beschuldigde Iedereen Iemand omdat Niemand deed wat Iedereen had kunnen doen.
Oh yeah!quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kwam erop doordat ik die kreet in het nummer van Yello hoorde
Ga gezellig carnaval vieren over 2 weken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank jullie wel allemaal![]()
Ja, tijd om weer eens een keer om een leuke reden naar Limburg te gaan.
Nice!quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:27 schreef DJ11 het volgende:
Ik zei het al, het is niet de minste naam die zich meldt. Het is namelijk.... Seal
Voor het eerst in jaren brengt -ie een nieuwe single uit. En geheel volgens traditie zat Trevor Horn weer achter de knoppen. Dus die kunt u ook weer afvinken op uw bingokaart..![]()
Seal - All I Know Is Now
Ik ga over twee weken naar Brabant, maar niet om carnaval te vieren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:27 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ga gezellig carnaval vieren over 2 weken.
Kom je hier gezellig op bezoek?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga over twee weken naar Brabant, maar niet om carnaval te vieren.
Weekendje handbal
Wie staat er op hte plaatje naast Gargamel?quote:
Merlijn de tovenaar.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie staat er op hte plaatje naast Gargamel?
Geen idee. Een indringerquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie staat er op hte plaatje naast Gargamel?
Wat heeft die met de smurfen te maken?quote:
Is dat zo?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:34 schreef livelink het volgende:
En de Vietnam-veteranen krijgen nog even lekker een trap na van Trump.
Goedenavond, welkomquote:
Geen idee. Ik moest aan Merlijn denken bij het plaatje.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat heeft die met de smurfen te maken?
Ik volg het niet genoeg om dat te weten.
Die speelde ook een rol. Net als vader tijdquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat heeft die met de smurfen te maken?
Ik volg het niet genoeg om dat te weten.
Die idioot moeten ze echt opsluiten in een geriatrische kliniek.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:34 schreef livelink het volgende:
Ik bedacht me vandaag:quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:34 schreef livelink het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:36 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond sinterklaaskapoentje
Yep, Musk is nu tekeer aan het gaan in the Agency of Veteran Affairs.quote:
Die moeten ze ook snel voor een aanstorrmende bus duwen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Yep, Musk is nu tekeer aan het gaan in the Agency of Veteran Affairs.
Was hij het na 1 nacht al zat?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Murray Head - Bangkok / One Night In Bangkok
Stond er ook bij waarom dat was?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:40 schreef Tjoent het volgende:
IJsland schijnt het beste land te zijn om te wonen
Ja, gratis onbeperkt ijs etenquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Stond er ook bij waarom dat was?
Het is echt te bezopen voor woorden wat er momenteel gaande is daar…quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Die moeten ze ook snel voor een aanstorrmende bus duwen.
Welterustenquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:42 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien DJ11.
Maar ik ga nu toch maar slapen![]()
Fijne avond nog allemaal
Welterusten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:42 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog allemaal
Slaap lekkerquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:42 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog allemaal
Deze nog even meepakken?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:42 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog allemaal
Al sla je me doodquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:43 schreef DJ11 het volgende:
Wie vertelt mij - zonder te spieken - welke artiest dit is?
De zanger van Gruppo Sportivo?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:43 schreef DJ11 het volgende:
Zeer zekerquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is natuurlijk wel een:
[ afbeelding ]
Ik hoor iets vaags bekends.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:43 schreef DJ11 het volgende:
Die met dat Nederlandse Bohemian Rhapsody-nummer?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het betreft toch iemand die in de Top 2000 staat...
Dan moet je dus in Nederland blijven. Want die hebben ze daar niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:45 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Zeer zeker![]()
Als ze nou ook nog poffertjes met warme appel en karamelsaus erbij hebben dan ga ik er absoluut heen.
Ah…quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:46 schreef DJ11 het volgende:
Jullie horen....Valensia - Thunderbolt
Weer een gat in de markt danquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan moet je dus in Nederland blijven. Want die hebben ze daar niet.
Tenzij je een poffertjeskraam gaat beginnen daar.![]()
Dat is wel:
[ afbeelding ]
Ja, helaas wel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:47 schreef livelink het volgende:
Is Fok bij jullie ook zo ontzettend traag?
Dat kwartje wilde gewoon echt niet vallenquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan moet je dus in Nederland blijven. Want die hebben ze daar niet.
Tenzij je een poffertjeskraam gaat beginnen daar.![]()
Dat is wel:
[ afbeelding ]
Ja helaas welquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:47 schreef livelink het volgende:
Tja.... dan moet je gewoon in Nederland blijven.quote:
Ja duurt lang voor een quote laadtquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:47 schreef livelink het volgende:
Tofquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:52 schreef Tjoent het volgende:
Leuke muziek hoor![]()
Als ik Melting weer ga vergezellen in de Efteling doneer ik weer wat voor het meeluisteren.
Alphaville was stiekem echt een wereldbandquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:51 schreef DJ11 het volgende:
De laatste van dit blokje. Hierna gaan we heel wat anders krijgen.![]()
Alphaville - Big In Japan (album version)
Waarom dat dan? Ik hoor de overeenkomst niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:56 schreef livelink het volgende:
Ik moet bij dit nummer toch altijd even aan Dolly Parton met 9 to 5 denken.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:56 schreef livelink het volgende:
Ik moet bij dit nummer toch altijd even aan Dolly Parton met 9 to 5 denken.
Dat deuntje zit ook in dat nummer. Vooral aan het begin.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Ik hoor de overeenkomst niet.
Dat pianootje aan het beginquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd ook niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja, er was een tijd dat ik Stenders erg leuk vond. Nog steeds wel, maar volgens mij is hij onmogelijk om mee samen te werken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]Stenders dus ook. Je kunt zijn inval-sidekick worden als Caroline een keertje ziek is
Ik werk nog steeds van 08.30 - 17.00. Met 9 to 5 mis je ergens een half uur.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heb alleen tijdens stage 9-5 gewerkt
Ik werk letterlijk van 9 tot 5, op vrijdag wat korter.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heb alleen tijdens stage 9-5 gewerkt
Was echt te zwaar voor mequote:Op woensdag 19 februari 2025 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik werk nog steeds van 08.30 - 17.00. Met 9 to 5 mis je ergens een half uur.
Dan mis je ergens een half uur toch? Maar je werkt dus ook geen 40 uur dus?quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik werk letterlijk van 9 tot 5, op vrijdag wat korter.
Fijne avond en/of welterusten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:03 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dan kun je mij mooi aflossen.
Bedankt voor de leuke muziek en een fijne avond nog allemaal
Dank voor het luisteren, welterustenquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:03 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Fijne avond Tjoent. Droom maar lekker van Gargamel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:03 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig van 6.10 - 15.30.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik werk nog steeds van 08.30 - 17.00. Met 9 to 5 mis je ergens een half uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |