The Tamperer feat. Maya - If You Buy This Record (Your Life Will Be Better)
De laatste tijd zit ik gemiddeld tussen de 11-12 uur per nacht. (Soms red ik het met wat minder uren maar dat zijn meer de uitzonderingen)quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:04 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Oh aha. Geen idee wat je lang vindt maar 10 uur per nacht haal ik ook met gemak.
Vaak van 20:00 uur tot 06:00 uur.
Ik ben helemaal geen duvel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als het over de duvel hebt...![]()
Goedenavond, welkom bij niet je voorprogramma
Zo danquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:07 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
De laatste tijd zit ik gemiddeld tussen de 11-12 uur per nacht. (Soms red ik het met wat minder uren maar dat zijn meer de uitzonderingen)
Bijna het dubbele van wat ik aan slaap heb 's nachts. En overdag doe ik ook geen dutjes.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:07 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
De laatste tijd zit ik gemiddeld tussen de 11-12 uur per nacht. (Soms red ik het met wat minder uren maar dat zijn meer de uitzonderingen)
Welke bedrijven?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:10 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb weer eens een nieuwe jingle in elkaar geknutseld, tussen de bedrijven door. Die knikker ik er meteen maar in.
Je blijft knutselenquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:10 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb weer eens een nieuwe jingle in elkaar geknutseld, tussen de bedrijven door. Die knikker ik er meteen maar in.
Het wil nog wel is gebeuren dat ik in de namiddag nog een dutje doe voor het avond etenquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Bijna het dubbele van wat ik aan slaap heb 's nachts. En overdag doe ik ook geen dutjes.
S'Express - Theme From S-Express
Ik heb hem gemist volgens mij. Of was er even niet helemaal bij. Gooi je hem er straks nog een keer in?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:10 schreef DJ11 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |