The Tamperer feat. Maya - If You Buy This Record (Your Life Will Be Better)
De laatste tijd zit ik gemiddeld tussen de 11-12 uur per nacht. (Soms red ik het met wat minder uren maar dat zijn meer de uitzonderingen)quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:04 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Oh aha. Geen idee wat je lang vindt maar 10 uur per nacht haal ik ook met gemak.
Vaak van 20:00 uur tot 06:00 uur.
Ik ben helemaal geen duvel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als het over de duvel hebt...![]()
Goedenavond, welkom bij niet je voorprogramma
Zo danquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:07 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
De laatste tijd zit ik gemiddeld tussen de 11-12 uur per nacht. (Soms red ik het met wat minder uren maar dat zijn meer de uitzonderingen)
Bijna het dubbele van wat ik aan slaap heb 's nachts. En overdag doe ik ook geen dutjes.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:07 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
De laatste tijd zit ik gemiddeld tussen de 11-12 uur per nacht. (Soms red ik het met wat minder uren maar dat zijn meer de uitzonderingen)
Welke bedrijven?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:10 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb weer eens een nieuwe jingle in elkaar geknutseld, tussen de bedrijven door. Die knikker ik er meteen maar in.
Je blijft knutselenquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:10 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb weer eens een nieuwe jingle in elkaar geknutseld, tussen de bedrijven door. Die knikker ik er meteen maar in.
Het wil nog wel is gebeuren dat ik in de namiddag nog een dutje doe voor het avond etenquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Bijna het dubbele van wat ik aan slaap heb 's nachts. En overdag doe ik ook geen dutjes.
S'Express - Theme From S-Express
Ik heb hem gemist volgens mij. Of was er even niet helemaal bij. Gooi je hem er straks nog een keer in?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:10 schreef DJ11 het volgende:
Yello - Bostich (N'Est-Ce Pas)
Je kan maar een dagje uit zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:15 schreef livelink het volgende:
Ik was gisteren naar een begrafenis in Zuid-Limburg. Om 09.00 vertrokken, om 17.45 thuis. En 1,5 uur in een ijskoude kerk gezeten. Ik ben nog steeds helemaal kapot. Hielp niet dat ik ook snipverkouden ben en vanochtend naar kantoor moest natuurlijk.
Nog gecondoleerd, en sterkte livelink.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:15 schreef livelink het volgende:
Ik was gisteren naar een begrafenis in Zuid-Limburg. Om 09.00 vertrokken, om 17.45 thuis. En 1,5 uur in een ijskoude kerk gezeten. Ik ben nog steeds helemaal kapot. Hielp niet dat ik ook snipverkouden ben en vanochtend naar kantoor moest natuurlijk.
Vervelend. (en uiteraard gecondoleerd)quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:15 schreef livelink het volgende:
Bah, wat een narigheid.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:15 schreef livelink het volgende:
Ik niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:20 schreef DJ11 het volgende:
Wie kent deze nog nog nog nog.....Ruffneck feat. Yavahn - Everybody Be Somebody (radio edit 2)
Jazeker. Weer zo'n plaat die blijft hangenquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:20 schreef DJ11 het volgende:
Wie kent deze nog nog nog nog.....Ruffneck feat. Yavahn - Everybody Be Somebody (radio edit 2)
[Melting-modus] Piekpositie #36 in de Top 40, in 1995 [/Melting-modus]quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:20 schreef DJ11 het volgende:
Gecondoleerd. Loodzware dag geweest dusquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:15 schreef livelink het volgende:
Geen enkel lampjequote:Op woensdag 19 februari 2025 19:20 schreef DJ11 het volgende:
Er waren eens drie mensen: Iedereen, Iemand en Niemand. Op een dag moest er een belangrijke opdracht worden vervuld. Iedereen dacht dat Iemand die taak wel op zich zou nemen. Hoewel Iedereen de opdracht kon vervullen, deed Niemand het. Daarom werd Iedereen boos op Iemand. Het was zíjn taak en nu had Niemand die uitgevoerd! Iedereen dacht dat Niemand de opdracht had kunnen doen, maar Niemand had zich gerealiseerd dat Iedereen juist zo graag wilde. Aan het einde beschuldigde Iedereen Iemand omdat Niemand deed wat Iedereen had kunnen doen.quote:
Norman Greenbaum - Spirit In The Sky
quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Er waren eens drie mensen: Iedereen, Iemand en Niemand. Op een dag moest er een belangrijke opdracht worden vervuld. Iedereen dacht dat Iemand die taak wel op zich zou nemen. Hoewel Iedereen de opdracht kon vervullen, deed Niemand het. Daarom werd Iedereen boos op Iemand. Het was zíjn taak en nu had Niemand die uitgevoerd! Iedereen dacht dat Niemand de opdracht had kunnen doen, maar Niemand had zich gerealiseerd dat Iedereen juist zo graag wilde. Aan het einde beschuldigde Iedereen Iemand omdat Niemand deed wat Iedereen had kunnen doen.
Dank jullie wel allemaalquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Loodzware dag geweest dus
quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Er waren eens drie mensen: Iedereen, Iemand en Niemand. Op een dag moest er een belangrijke opdracht worden vervuld. Iedereen dacht dat Iemand die taak wel op zich zou nemen. Hoewel Iedereen de opdracht kon vervullen, deed Niemand het. Daarom werd Iedereen boos op Iemand. Het was zíjn taak en nu had Niemand die uitgevoerd! Iedereen dacht dat Niemand de opdracht had kunnen doen, maar Niemand had zich gerealiseerd dat Iedereen juist zo graag wilde. Aan het einde beschuldigde Iedereen Iemand omdat Niemand deed wat Iedereen had kunnen doen.
Oh yeah!quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kwam erop doordat ik die kreet in het nummer van Yello hoorde
Ga gezellig carnaval vieren over 2 weken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank jullie wel allemaal![]()
Ja, tijd om weer eens een keer om een leuke reden naar Limburg te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |