Ja, dat blijkt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Die moeder is knettergek en heeft die dochters sowieso enorm beschadigd. Heftig dat je ze kende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:54 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Vanavond of van 't weekend luister ik 'm ff helemaal.Een heftige zaak wel. Sowieso zijn ze niet helemaal onschuldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Nee, idd.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Een heftige zaak wel. Sowieso zijn ze niet helemaal onschuldig.
Vooraf-track rond 18:53:30 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - On A Trip
Goedenavond aRdquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:54 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond
Luister een gedeelte mee
Ben benieuwdquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond aRdwelkom
Ik heb een paar leuke obscure dingetjes klaarstaan
Wellicht hou ik het vol vandaag, gaan het zien.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Moet voor 20:00 uur lukken(geen idee hoe lang je precies wakker blijft)
Ben je ook zo'n vroegslaper?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Wellicht hou ik het vol vandaag, gaan het zien.
Oh aha. Geen idee wat je lang vindt maar 10 uur per nacht haal ik ook met gemak.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:03 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Yup(Tevens ook langslaper maar dat is een ander verhaal
)
Zeker geïnspireerd geraakt door Knutselsmurfquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:04 schreef DJ11 het volgende:
Vandaag een reguliere uitzending.
Dat houdt in: oude muziek (van alles wat), een handvol gave nieuwe nummers. En ruimte voor verzoekjes / suggesties, welkom via DM
Verder ben ik aan het knutselen geweest doordat ik iets op de radio hoorde; twee nummers in elkaar geplakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |