quote:Op maandag 17 februari 2025 08:45 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Tjoent, je bent een goed mens. Ik doe alleen vriendelijk als het moet. Maar goed, doe ik vandaag maar eens extra mijn best.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 februari 2025 16:48 schreef Tjoent het volgende:
Radio 49
Nee, dit is niet het topic voor cd-verkoop![]()
Dit is hét topic voor de muzikale misantroop![]()
Hoe vinden jullie 'm?
Geen voorkeurquote:Op maandag 17 februari 2025 16:37 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 doet ook even vriendelijk en zwaait naar iedereen die dit leest
Verder wil ik even peilen wat de meest geschikte uitzenddag is: morgen of woensdag
Ik kan beide avonden wel, dus ik pas me graag aan.
Ik ben zero positiefquote:Op maandag 17 februari 2025 16:59 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Positief Tjoent.... je moet vandaag positief doen.
Als het maar niet sero positief is.quote:
quote:Op maandag 17 februari 2025 17:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Als het maar niet sero positief is.
Vriendelijk blijven Tjoent. De dag is nog niet voorbijquote:Op maandag 17 februari 2025 17:36 schreef Tjoent het volgende:
[..]bijgoochem. Daar is het natuurlijk een afgeleide van
Oeps, betraptquote:Op maandag 17 februari 2025 17:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Vriendelijk blijven Tjoent. De dag is nog niet voorbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 06:38 schreef Tjoent het volgende:
Doe nooit aan nood peeps
Mooie aanleiding voor het eerste verzoekje: Waar is hier de nooduitgang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk deze YouTube-videoAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Goede naam wel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 06:56 schreef Tjoent het volgende:
In Apeldoorn zat altijd een notenwinkel die de Nootzaak heette![]()
Zo geinig weer. Helaas onlangs failliet gegaan.
Die luister ik ook altijd. Weet je nog wel welke aflevering dat was? Heb ze allemaal gehad namelijk.quote:Op woensdag 19 februari 2025 06:59 schreef Tjoent het volgende:
Tjonge, Melting. Gisteravond luisterde ik een podcast, eentje die ik steeds oversloeg want sommige titels spreken me niet aan. Lang verhaal kort, die mensen heb ik heel goed gekend voorheen. Wist niet wat ik hoorde![]()
Oh Moordcast dus. Nooit geweten dat dat een staartje had gekregen. Leek eerst zelfmoord, later dacht men moord. Destijds toen dat heropend werd, was m'n moeder zo ziek geworden. Heb toen het nieuws niet meer gevolgd.
Ja, daar hadden we het over in de Efteling. Over de Moordzaken podcast. Ik heb ze nog niet allemaal beluisterd en val sowieso halverwege in slaap of na vijf minuten alquote:Op woensdag 19 februari 2025 16:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede naam wel.
[..]
Die luister ik ook altijd. Weet je nog wel welke aflevering dat was? Heb ze allemaal gehad namelijk.
Dat is wel heel bijzonder.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:35 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ja, daar hadden we het over in de Efteling. Over de Moordzaken podcast. Ik heb ze nog niet allemaal beluisterd en val sowieso halverwege in slaap of na vijf minuten aldus de meesten moet ik meerdere keren afspelen.
Dit betreft 'de Sektemoeder'.
Ineens dacht ik whuuuuut... die kende ik goed. Joëlle dus maar haar moeder/ ouders ook. Heb zelfs nog een handgeschreven brief van die moeder gekregen, na die (vermeende) zelfmoord.
Vanavond of van 't weekend luister ik 'm ff helemaal.quote:
Ja, dat blijkt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Die moeder is knettergek en heeft die dochters sowieso enorm beschadigd. Heftig dat je ze kende
quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:54 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Vanavond of van 't weekend luister ik 'm ff helemaal.Een heftige zaak wel. Sowieso zijn ze niet helemaal onschuldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Nee, idd.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Een heftige zaak wel. Sowieso zijn ze niet helemaal onschuldig.
Vooraf-track rond 18:53:30 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - On A Trip
Goedenavond aRdquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:54 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond
Luister een gedeelte mee
Ben benieuwdquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond aRdwelkom
Ik heb een paar leuke obscure dingetjes klaarstaan
Wellicht hou ik het vol vandaag, gaan het zien.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Moet voor 20:00 uur lukken(geen idee hoe lang je precies wakker blijft)
Ben je ook zo'n vroegslaper?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Wellicht hou ik het vol vandaag, gaan het zien.
Oh aha. Geen idee wat je lang vindt maar 10 uur per nacht haal ik ook met gemak.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:03 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Yup(Tevens ook langslaper maar dat is een ander verhaal
)
Zeker geïnspireerd geraakt door Knutselsmurfquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:04 schreef DJ11 het volgende:
Vandaag een reguliere uitzending.
Dat houdt in: oude muziek (van alles wat), een handvol gave nieuwe nummers. En ruimte voor verzoekjes / suggesties, welkom via DM
Verder ben ik aan het knutselen geweest doordat ik iets op de radio hoorde; twee nummers in elkaar geplakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |