Nice!quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:27 schreef DJ11 het volgende:
Ik zei het al, het is niet de minste naam die zich meldt. Het is namelijk.... Seal
Voor het eerst in jaren brengt -ie een nieuwe single uit. En geheel volgens traditie zat Trevor Horn weer achter de knoppen. Dus die kunt u ook weer afvinken op uw bingokaart..![]()
Seal - All I Know Is Now
Ik ga over twee weken naar Brabant, maar niet om carnaval te vieren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:27 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ga gezellig carnaval vieren over 2 weken.
Kom je hier gezellig op bezoek?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga over twee weken naar Brabant, maar niet om carnaval te vieren.
Weekendje handbal
Wie staat er op hte plaatje naast Gargamel?quote:
Merlijn de tovenaar.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie staat er op hte plaatje naast Gargamel?
Paul Hardcastle - 19 (extended version)
Geen idee. Een indringerquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie staat er op hte plaatje naast Gargamel?
Wat heeft die met de smurfen te maken?quote:
Is dat zo?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:34 schreef livelink het volgende:
En de Vietnam-veteranen krijgen nog even lekker een trap na van Trump.
Goedenavond, welkomquote:
Geen idee. Ik moest aan Merlijn denken bij het plaatje.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat heeft die met de smurfen te maken?
Ik volg het niet genoeg om dat te weten.
Die speelde ook een rol. Net als vader tijdquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat heeft die met de smurfen te maken?
Ik volg het niet genoeg om dat te weten.
Die idioot moeten ze echt opsluiten in een geriatrische kliniek.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:34 schreef livelink het volgende:
Ik bedacht me vandaag:quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:34 schreef livelink het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:36 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond sinterklaaskapoentje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |