Hier zijn ze blijkbaar op terug gekomen:quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:02 schreef Salina het volgende:
Valt mee met de besparingen tot nu toe?
Nja, misschien kunnen ze hier eindelijk wat echte winst mee boeken:
Trump Fires Hundreds of Staff Overseeing Nuclear Weapons: Report
[..]
Dit is dan wel wat grappig. Eerst 1200-2000 man ontslaan die (onder andere) toezicht houden op het nucleaire arsenaal van de VS, er daarna achter komen dat dat misschien toch niet zo'n goed idee is en die beslissing terugdraaien maar ondertussen die ontslagen medewerkers niet meer kunnen bereiken omdat ze niet konden wachten met het afsluiten van die (mail)accounts.quote:Trump administration wants to un-fire nuclear safety workers but can’t figure out how to reach them
The workers, whose agency oversees the nation’s nuclear stockpile, had been fired on Thursday and lost access to their federal government email accounts.
WASHINGTON — National Nuclear Security Administration officials on Friday attempted to notify some employees who had been let go the day before that they are now due to be reinstated — but they struggled to find them because they didn’t have their new contact information.
In an email sent to employees at NNSA and obtained by NBC News, officials wrote, “The termination letters for some NNSA probationary employees are being rescinded, but we do not have a good way to get in touch with those personnel.”
The individuals the letter refers to had been fired on Thursday and lost access to their federal government email accounts. NNSA, which is within the Department of Energy and oversees the nation’s nuclear stockpile, cannot reach these employees directly and is now asking recipients of the email, “Please work with your supervisors to send this information (once you get it) to people’s personal contact emails.”
( )
The NNSA is tasked with designing, building and overseeing the U.S. nuclear weapons stockpile.
Nee, Musk ligt hier niet lekker omdat hij als ongekozen rijke stinkerd de democratie om zeep helpt. Dat staat los van de inhoudelijke keuzes die hij maakt.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:19 schreef Chivaz het volgende:
Ik weet dat Musk hier niet lekker ligt vanwege zijn politieke keuzes
Sowieso: waar halen ze de arrogantie vandaan dat je eerst mensen er per direct uit kunt trappen, en dan de volgende dag weer aannemen alsof er niets gebeurd is?quote:Op zondag 16 februari 2025 14:23 schreef Salina het volgende:
[..]
Hier zijn ze blijkbaar op terug gekomen:
Trump administration wants to un-fire nuclear safety workers but can’t figure out how to reach them
[..]
Dit is dan wel wat grappig. Eerst 1200-2000 man ontslaan die (onder andere) toezicht houden op het nucleaire arsenaal van de VS, er daarna achter komen dat dat misschien toch niet zo'n goed idee is en die beslissing terugdraaien maar ondertussen die ontslagen medewerkers niet meer kunnen bereiken omdat ze niet konden wachten met het afsluiten van die (mail)accounts.
Goed gewerkt, DOGE. Lekker professioneel en efficiënt, dunkt me.
Deze krijgt wel de DOGEshit-award van de dag denk ik. Tenzij iemand meer biedt?
Hoevaak moet het nog gezegd worden, dat hij ongekozen is totaal niet relevant.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, Musk ligt hier niet lekker omdat hij als ongekozen rijke stinkerd de democratie om zeep helpt. Dat staat los van de inhoudelijke keuzes die hij maakt.
Musk is op deze manier een Schrödingers minister. Hij heeft wel de mogelijkheden die bij het ambt horen, maar hoeft geen verantwoording af te leggen. En dat is dus precies het probleem dat ik omschrijf als 'het om zeep helpen van de democratie'. Probeer vooral even te verzinnen wat jij ervan zou vinden als deze jodokus niet de beslissingen zou nemen die jij toejuicht.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:40 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hoevaak moet het nog gezegd worden, dat hij ongekozen is totaal niet relevant.
Hij is een adviseur en Trump neemt uiteindelijk de beslissing. Je kan er moeite mee hebben dat ze via een handig trucje overal bij kunnen komen maar daar kun je Obama voor bedanken.
Korte versie, hij is rustig doorgegaan met oorlog voeren in Irak. Dat geleuter met Obama care was ook niet sterk als ik zie dat de premies voor sommigen mensen gigantisch zijn gestegen.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:41 schreef Gunner het volgende:
Het is Altijd de schuld van een ander.
M'n eerdere vraag over Obama aan je staat nog open. Wil je deze dan ook direct uitleggen?
Toch nodigen ze kontlikker Geert niet voor hun feestjes uit.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:31 schreef xpompompomx het volgende:
Ja, die Wilders is wel het type verrader die wil dat Europa liever zwak blijft.
Hij moet wel degelijk verantwoording afleggen aan Donald Trump die een mandaat van de kiezer heeft gekregen om precies te doen wat Musk nu aan het doen is.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Musk is op deze manier een Schrödingers minister. Hij heeft wel de mogelijkheden die bij het ambt horen, maar hoeft geen verantwoording af te leggen. En dat is dus precies het probleem dat ik omschrijf als 'het om zeep helpen van de democratie'. Probeer vooral even te verzinnen wat jij ervan zou vinden als deze jodokus niet de beslissingen zou nemen die jij toejuicht.
Een continent vol Orbannetjes is zijn ideaal.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:31 schreef xpompompomx het volgende:
Ja, die Wilders is wel het type verrader die wil dat Europa liever zwak blijft.
Juist ja. Je gaat met mensen op de foto die je totaal niet mag of waar je het totaaal mee oneens bent en daarna geef je die persoon lachend een hand en high fives. Geloof je het zelf nog wel eigenlijk?quote:Op zondag 16 februari 2025 14:30 schreef Gunner het volgende:
Bijzondere conclusie op basis van iemand die met een bekend persoon op de foto wil. Dat is niet gelijk aan het aannemen van zijn politieke idealen.
Ik had inderdaad verwacht dat je zoiets niet kunt begrijpen.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:55 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Juist ja. Je gaat met mensen op de foto die je totaal niet mag of waar je het totaaal mee oneens bent en daarna geef je die persoon lachend een hand en high fives. Geloof je het zelf nog wel eigenlijk?
Weet je het zelf wel? Want ik heb nergens wat inhoudelijke kritiek gelezen in dit topic of waar dan ook. Slechts verontwaardiging over de terechte punten van kritiek.quote:
Ik zal hem even uitleggen zodat je het misschien begrijpt.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:55 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Juist ja. Je gaat met mensen op de foto die je totaal niet mag of waar je het totaaal mee oneens bent en daarna geef je die persoon lachend een hand en high fives. Geloof je het zelf nog wel eigenlijk?
In Nederland stemt ook een overgrote deel van politie en militairen op PVV, in Duitsland zal dat niet anders zijn. Dat zijn namelijk de mensen die iedere dag direct te maken hebben met het fantastische open grenzen beleid van de laatste decennia, en de eindeloze zonder enige consequentie demonstraties van linkse activisten zoals antifa en ex rebellion.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:03 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik zal hem even uitleggen zodat je het misschien begrijpt.
Een paar mensen gaan op de foto met die man en jij trekt gelijk de conclusie dat het hele politieapparaat van duitsland achter de idealen van hem staan.
Lijkt me wat overdreven vind je zelf ook niet?
En wellicht kan je stoppen met die verveldende hyperbolen en dat continu links/rechts gedoe de hele tijd. Het maakt je punt niet sterker.
Klinkt interessant.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat heet vooruitgang, iemand moet de eerste zijn om dit soort grote stappen te maken. Ik weet dat Musk hier niet lekker ligt vanwege zijn politieke keuzes maar dat moet je even los zien van het geen waar hij mee bezig is.
Als we uiteindelijk naar Mars kunnen gaan en een permanente kolonie kunnen starten daar dan is dat een gigantische stap voor de mensheid.
Dat soort mensen moet je koesteren en steunen in plaats van waanzin roepen omdat je zijn politieke keuzes niet pruimt.
Overigens is Musk met Tesla een pionier geweest met zijn elektrische auto’s en is het zeker dankzij hem dat elektrisch rijden een redelijk alternatief is voor woon werk verkeer.
Hij heeft meer gedaan voor het klimaat dan welke politicus/activist ook ter wereld.
Kan je dat onderbouwen met wat cijfers? Klinkt interessant.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:06 schreef Eagles89 het volgende:
In Nederland stemt ook een overgrote deel van politie en militairen op PVV,
Wat is dit voor een bullshit vraag man man man….quote:Op zondag 16 februari 2025 15:07 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Klinkt interessant.
Kun je ons de cijfers presenteren van hoeveel Space X precies in positieve zin aan het klimaat heeft bijgedragen?
Ik kan hier geen enkele onderbouwing over vinden, dus graag een betrouwbare bron.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:06 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
In Nederland stemt ook een overgrote deel van politie en militairen op PVV, in Duitsland zal dat niet anders zijn. Dat zijn namelijk de mensen die iedere dag direct te maken hebben met het fantastische open grenzen beleid van de laatste decennia, en de eindeloze zonder enige consequentie demonstraties van linkse activisten zoals antifa en ex rebellion.
Hier zijn echt heel veel onderzoeken over naar buiten gekomen, dit speelt echt al sinds de LPF tijd begin 2000. Maar denk dat het tegenwoordig een gevoelig onderwerp is, zeker met die diversiteitsquota zooi bij politie etc en de hoofddoek BOA en super gevoelige anti discriminatie wetten. Dan komt een recent onderzoekje dat ze allemaal massaal PVV stemmen natuurlijk niet echt lekker uit.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:08 schreef Gunner het volgende:
[..]
Kan je dat onderbouwen met wat cijfers? Klinkt interessant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |