Als ze er zoveel zijn kan je ze toch makkelijk vinden.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:12 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Hier zijn echt heel veel onderzoeken over naar buiten gekomen, dit speelt echt al sinds de LPF tijd begin 2000. Maar denk dat het tegenwoordig een gevoelig onderwerp is, zeker met die diversiteitsquota zooi bij politie etc en de hoofddoek BOA en super gevoelige anti discriminatie wetten. Dan komt een recent onderzoekje dat ze allemaal massaal PVV stemmen natuurlijk niet echt lekker uit.
Of je gedraagt je niet als een kleuter en geeft gewoon op een volwassen manier antwoord op de vraag.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:09 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat is dit voor een bullshit vraag man man man….
Doe gewoon betrouwbare bronnen, kerel.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:12 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Hier zijn echt heel veel onderzoeken over naar buiten gekomen, dit speelt echt al sinds de LPF tijd begin 2000. Maar denk dat het tegenwoordig een gevoelig onderwerp is, zeker met die diversiteitsquota zooi bij politie etc en de hoofddoek BOA en super gevoelige anti discriminatie wetten. Dan komt een recent onderzoekje dat ze allemaal massaal PVV stemmen natuurlijk niet echt lekker uit.
quote:Inflation Rate in the United States increased to 3 percent in January from 2.90 percent in December of 2024. Inflation Rate in the United States is expected to be 2.90 percent by the end of this quarter, according to Trading Economics global macro models and analysts expectations.
En nu plaats ik een linkje van Fox News of Breitbart…Reddit is het grootste en meest linkse platform wat er nog over is online.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:07 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, heel veel winning op deze pagina.
https://www.reddit.com/r/LeopardsAteMyFace/
Maar ik snap dat je onwenselijk nieuws gewoon blocked.
Ow, dus het is allemaal niet waar. Helder.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:15 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
En nu plaats ik een linkje van Fox News of Breitbart…Reddit is het grootste en meest linkse platform wat er nog over is online.
Schuld van Biden toch?quote:Op zondag 16 februari 2025 15:15 schreef ExTec het volgende:
Zoveel winning jonguh, het is niet te geloven. Make it stop!
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent maar dit speelt al 20+ jaar. Een beetje hetzelfde als de statistieken over het percentage allochtonen in gevangenissen, Mocro’s die in aanraking met Justitie zijn gekomen, het percentage van niet Westerse afkomst in de bijstand, wat de multikul import de NL samenleving inmiddels al gekost heeft etc etc..Iedereen weet het maar de rapporten zijn allemaal zeer lastig te vinden of in de doofpot gestopt. Laatst nog een rapport over vrouwenbesnijdenis in Amsterdam, 30,000(!!!!) vrouwen die daar in de regio Amsterdam slachtoffer van zijn, maar het werd allemaal gebagetalliseerd door de nota bene burgermeester van de stad. Niks aan de hand, doorlopen mensen…oh oh oh dat we in uitgerekend Amsterdam al dit soort zaken met de mantel der liefde moeten gaan bedekken om de multicul droom goed te kunnen blijven praten…zucht.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:13 schreef Gunner het volgende:
[..]
Als ze er zoveel zijn kan je ze toch makkelijk vinden.
Dat zeg ik niet, maar dat je vanuit de andere hoek ook exact hetzelfde lijstje kunt maken maar dan omgekeerd.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow, dus het is allemaal niet waar. Helder.
Eh, ja, of dat,quote:
Mooi lulverhaal weer maar een bron opsnorren lukt je niet?quote:Op zondag 16 februari 2025 15:20 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent maar dit speelt al 20+ jaar. Een beetje hetzelfde als de statistieken over het percentage allochtonen in gevangenissen, Mocro’s die in aanraking met Justitie zijn gekomen, het percentage van niet Westerse afkomst in de bijstand, wat de multikul import de NL samenleving inmiddels al gekost heeft etc etc..Iedereen weet het maar de rapporten zijn allemaal zeer lastig te vinden of in de doofpot gestopt. Laatst nog een rapport over vrouwenbesnijdenis in Amsterdam, 30,000(!!!!) vrouwen die daar in de regio Amsterdam slachtoffer van zijn, maar het werd allemaal gebagetalliseerd door de nota bene burgermeester van de stad.
Eh, wat?quote:Op zondag 16 februari 2025 15:21 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar dat je vanuit de andere hoek ook exact hetzelfde lijstje kunt maken maar dan omgekeerd.
Komt allemaal goed, Elon Musk heeft zelf in de Oval Office nog gezegd dat er ook fouten gemaakt worden, dat is onvermijdelijk. Maar dat de organisatie open en transparant is, en dat zulke fouten direct worden gecorrigeerd. En dat Musk en zn team hier ook graag op aangesproken willen worden. Waar gehakt wordt vallen SPAANDERS.quote:
Het mag dan wel 'waar' zijn dat veel mensen en kiezers boos zijn op Trump, maar dat wil niet zeggen dat ze - ondanks hun boze 'belofte' nu - een volgende keer niet op een (MAGA) Republikein gaan stemmen.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow, dus het is allemaal niet waar. Helder.
Doe nou gewoon eens een betrouwbare bron ipv dit debiele onderbuikgereutel.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:20 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent maar dit speelt al 20+ jaar. Een beetje hetzelfde als de statistieken over het percentage allochtonen in gevangenissen, Mocro’s die in aanraking met Justitie zijn gekomen, het percentage van niet Westerse afkomst in de bijstand, wat de multikul import de NL samenleving inmiddels al gekost heeft etc etc..Iedereen weet het maar de rapporten zijn allemaal zeer lastig te vinden of in de doofpot gestopt. Laatst nog een rapport over vrouwenbesnijdenis in Amsterdam, 30,000(!!!!) vrouwen die daar in de regio Amsterdam slachtoffer van zijn, maar het werd allemaal gebagetalliseerd door de nota bene burgermeester van de stad. Niks aan de hand, doorlopen mensen…oh oh oh dat we in uitgerekend Amsterdam al dit soort zaken met de mantel der liefde moeten gaan bedekken om de multicul droom goed te kunnen blijven praten…zucht.
Het belangrijkste blijft nochtans toch: I still support you.quote:
Waar zit die openheid en transparantie dan in...?quote:Op zondag 16 februari 2025 15:27 schreef Eagles89 het volgende:
Maar dat de organisatie open en transparant is,
Daarom ook genieten.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:30 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het belangrijkste blijft nochtans toch: I still support you.
Dat zegt genoeg.
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:29 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
De bronnen zijn tegenwoordig al niet meer onafhankelijk. Zo ver zijn we al gekomen. Of ze worden actief onder in de la gelegd, of laag in de zoekresultaten op zoekmachines als Google. Tijdens de verkiezingen in Amerika kregen kiezers bij het invullen van de eerste letters bij zoekopdrachten alleen maar zeer gunstige Kamal berichten als suggesties en anti Trump. Onderzoek naar de kosten van immigratie in Nederland bijv? Mocht niet. En toen Wilders het op eigen iniatief deed werd het massaal tegengewerkt en het resultaat dat alsnog schokkend was, massaal in de media verzwegen.
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe nou gewoon eens een betrouwbare bron ipv dit debiele onderbuikgereutel.
Ik heb nog nooit de baas van een overheidsinstantie dagelijks tientallen berichten van resultaten zien posten op sociale media. Nog nooit iemand die dagelijks vragen beantwoord op sociale media. Die zijn eerlijke mening over de dingen geeft. Die persco’s geeft. Elon Musk doet het gewoon.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Waar zit die openheid en transparantie dan in...?
Behalve dan dat ze het zeggen.
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:33 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit de baas van een overheidsinstantie dagelijks tientallen berichten van resultaten zien posten op sociale media. Nog nooit iemand die dagelijks vragen beantwoord op sociale media. Die zijn eerlijke mening over de dingen geeft. Die persco’s geeft. Elon Musk doet het gewoon.
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe nou gewoon eens een betrouwbare bron ipv dit debiele onderbuikgereutel.
Dat posten ze meestal elders. Dingen a'la jaarverslagen enzo.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:33 schreef Eagles89 het volgende:
Ik heb nog nooit de baas van een overheidsinstantie dagelijks tientallen berichten van resultaten zien posten op sociale media.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |