SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is gewoon toegestaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ohjee Hancko die voelt aan zijn voet.
Je kan de video zelf terugzoeken, ik herinner het mij niet goed genoeg om het 1 op 1 terug te vertellenquote:
Ik vind ons maar moker slecht, wederom helaas.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:09 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Is ondertussen wel meer dan verdiend
Sauer is niet weggedaan omdat ze het niet in hem zagen zitten - het was juist zodat hij zich kon blijven ontwikkelenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:10 schreef Caland het volgende:
Je zal maar Sauer hebben weggedaan en Ivanusec gekocht hebben.
Het is niet dat je Ivanusec al een jaar onder contract had en al had kunnen weten dat hij teringtraag isquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:10 schreef Caland het volgende:
Je zal maar Sauer hebben weggedaan en Ivanusec gekocht hebben.
Sauer is minimaal toekomstig basismateriaal, Zechiel gaat het ook wel redden ga ik van uit.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:11 schreef snabbi het volgende:
[..]
Sauer is niet weggedaan omdat ze het niet in hem zagen zitten - het was juist zodat hij zich kon blijven ontwikkelen
Dat is al weken zoquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We kunnen ook wel stellen dat Moussa er niet HEEL lekker in zit.
Duidelijk, want het gebeurtquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh Osman in de spits.
Dat kan ook ja.
Nee want dan staat de beslissing van de grensquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Als het zo close is..gewoon een goal. Buitenspel is niet aan te tonen.
Lijkt mij ook, aanvallende partij voordeel van de twijfelquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Als het zo close is..gewoon een goal. Buitenspel is niet aan te tonen.
Nou, schijnbaar heel moeilijkquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:20 schreef TweedeKlum het volgende:
Hoe moeilijk is het om een lijn te trekken?
Simpel,quote:
quote:Hoe werkt buitenspel?
Buitenspel staat sinds 1848 in de spelregels van het voetbal. In het regelement van de KNVB is het regel 11. Om de uitleg eenvoudig te houden, beginnen we met het simpelste gedeelte van de buitenspelregel: je kan alleen buitenspel staan op de helft van de tegenstander én alleen de ploeg die de bal heeft kan buitenspel staan. Laat dat even op je inwerken.
Nu komt het lastige gedeelte. Eenmaal op de helft van de tegenstander, loop je buitenspel als jij je dichter bij de doellijn van de tegenpartij bevindt dan de voorlaatste tegenstander én de bal. Vaak komt het erop neer dat je op de bal staat te wachten met alleen de keeper voor je. In deze situatie loop je buitenspel.
Voetbal is geen sport.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:22 schreef R-woud93 het volgende:
Dit slaat werkelijk helemaal nergens op
volgens mij staat hij er duidelijk voor die lijnquote:
Volgens de regels klopt het gewoon.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:22 schreef R-woud93 het volgende:
Dit slaat werkelijk helemaal nergens op
Dit is de meest objectieve methode, ergo de beste methode. IMO, iigquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgens de regels klopt het gewoon.
Ik roep al jaren dat het afkeuren van dit soort situaties eigenlijk nergens op slaat, maar zou ook niet echt weten hoe het beter kan.
Nee nog niet, de lijnen zijn zo dik dat daar al een behoorlijke foutmarge in zit.quote:
Hier sluit ik mij bij aan, zou ook niet weten hoe het anders zou moeten, maar ik neig er naar om gewoon zonder de VAR verder te gaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik roep al jaren dat het afkeuren van dit soort situaties eigenlijk nergens op slaat, maar zou ook niet echt weten hoe het beter kan.
Dan staat nog altijd vast dat de grensrechter dit zag als buitenspel.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:24 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee nog niet, de lijnen zijn zo dik dat daar al een behoorlijke foutmarge in zit.
We zijn behoorlijk doorgeslagen met dit soort dingen terwijl de VAR dan niet mag ingrijpen bij een verkeerde ingooi of hoekschop, maar goed. Het is wat het is.
Zonder VAR was dit ook buitenspel geweest.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:24 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee nog niet, de lijnen zijn zo dik dat daar al een behoorlijke foutmarge in zit.
We zijn behoorlijk doorgeslagen met dit soort dingen terwijl de VAR dan niet mag ingrijpen bij een verkeerde ingooi of hoekschop, maar goed. Het is wat het is.
Ja je hebt gelijk, hoe is het mogelijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan staat nog altijd vast dat de grensrechter dit zag als buitenspel.
Dus in welke werkelijkheid we ook geleefd hadden, buitenspel was het geweest.
Het is altijd een beetje lastig precies vast te stellen omdat je ook het exacte moment van loslaten nooit kan bepalen. Dit soort millimeterwerk is in ieder geval heel frustrerend, het is begrijpelijk maar het was ons in de Eredivisie wel eens gegund geweest.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan staat nog altijd vast dat de grensrechter dit zag als buitenspel.
Dus in welke werkelijkheid we ook geleefd hadden, buitenspel was het geweest.
Ook Pascal ziet in dat de bank helemaal niet zo goed is.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:29 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom staat die invanusec nog op het veld
wat doet die bosschaart
Zonder slot is het he-le-maal niks. En dan waren er ook nog idioten die hem maar een matige trainer vondenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:32 schreef Bugno3 het volgende:
Feyenoord is niet een heel goede ploeg hè?
We missen ook wel wat spelers hequote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:34 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Zonder slot is het he-le-maal niks. En dan waren er ook nog idioten die hem maar een matige trainer vonden
zo gek is dat toch niet?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:36 schreef KingRoland het volgende:
+9
nooit meer klagen over KNVB hier
Je had die ook zomaar kunnen incasseren.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:34 schreef fetX het volgende:
Je had hier toch best al een goaltje kunnen maken. Zonde hoor als je hier puntverlies lijdt.
Ik ben, puur academisch, heel benieuwd wat het écht zou moeten zijn. Niet veel gestopt wegens overtredingen, maar VAR momenten duurde wel heel lang.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:36 schreef KingRoland het volgende:
+9
nooit meer klagen over KNVB hier
Klopt met een fatsoenlijke spits had je hier met 3-0 gewonnen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat verkopen van Santi voor een paar snickers gaat je nog duur te komen staan
Wat vind jij nou van Osman?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:37 schreef fetX het volgende:
Ach, geef die bal dan. Dan loopt Read ‘m er zo in.
Gelijkspel is dan ook best wel terechtquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je had die ook zomaar kunnen incasseren.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Met Santi had je nog wel kunnen mikken op plek tweequote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Durf eigenlijk ook wel te zeggen dat NAC de grotere kansen heeft gehad.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:38 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Gelijkspel is dan ook best wel terecht
Een kutspeler.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat vind jij nou van Osman?
Ja, maar Feyenoord het betere spel & meer schoten op doel. Ergo 6 van het één, half dozijn van het anderequote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Durf eigenlijk ook wel te zeggen dat NAC de grotere kansen heeft gehad.
Minteh zonder talent.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat vind jij nou van Osman?
Die op het oor zonet nog. Het zit niet tegen daar.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Durf eigenlijk ook wel te zeggen dat NAC de grotere kansen heeft gehad.
Beetje respect voor die paardenlul hè.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:43 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Buik & handen kan hij ook al niet uit elkaar houden, dus...
Bedoelde die actie van die nac speler daarnaquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:43 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Buik & handen kan hij ook al niet uit elkaar houden, dus...
had ik nu maar een 0-1 overwinning voorspeld ookquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:25 schreef snabbi het volgende:
Zal wel 10 minuten blessuretijd worden zo, met die 2 lange var momenten
Tja, altijd beter dan als hij het beroep van zijn moeder zou volgen...quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Beetje respect voor die paardenlul hè.
Snap ik, ik voegde daar aan toequote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:44 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Bedoelde die actie van die nac speler daarna
dat ontslag was gewoon terecht, en dat gaat niet om de uitslagen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het lag dus niet aan Brian.
Nou nou nou. Hoeveel trainingen zijn er geweest om het om te draaien? Wel de 0 gehouden 2x achter elkaar. Is dat al eens eerder voorgekomen dit seizoen?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja, dit was verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:46 schreef fetX het volgende:
Ik zou het toch wel eens fijn vinden als we een keer wat meer fitte spelers hebben. Je speelt wekelijks met een half B-elftal.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:46 schreef snabbi het volgende:
[..]
dat ontslag was gewoon terecht, en dat gaat niet om de uitslagen.
En zolang we nog met al die blessures zitten, gaat het niet snel beter.
Haphap.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nou nou nou. Hoeveel trainingen zijn er geweest om het om te draaien? Wel de 0 gehouden 2x achter elkaar. Is dat al eens eerder voorgekomen dit seizoen?
Het was natuurlijk wat overdreven.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nou nou nou. Hoeveel trainingen zijn er geweest om het om te draaien? Wel de 0 gehouden 2x achter elkaar. Is dat al eens eerder voorgekomen dit seizoen?
Ik denk dat Brighton ook dacht dat ie beter wasquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:47 schreef Haringkop het volgende:
Weer puntverlies tegen een degradatiekandidaat. Past goed in het dit seizoen.
Buiten Paixao gewoon te weinig aanvallende kwaliteiten. Je staat dadelijk gewoon 14 punten achter op een verschrikkelijk matig Ajax.
We konden toch wel iets beter huren dan Osman, wat een tegenvaller is dat.
Zijn erfenis van de fysieke gesteldheid van de selectie werkt nog wel heel het seizoen door.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Te Kloese meesterscout.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een troosteloos seizoen zeg.
Bijna 90 minuten kijken naar Ivanusec.
Een minuut of 70 genieten van Carranza als spits en dat je daarna met Osman een nog slechtere optie te zien krijgt.
Hadj Moussa met een kap, een sleep, nog een kap en dan een terugspeelbal op de keeper, iedere keer opnieuw.
Ik snapte het wel. Gewoon het financiële risico afgedekt, maar met Gimenez had je echt nog wel tweede kunnen worden.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:48 schreef fetX het volgende:
De verkoop van Gimenez is echt funest. Dat kan ons weleens heel erg duur komen te staan.
0-0 in Breda is prima, zelfs het grote Ajax ging daar onderuit.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:51 schreef GGMM het volgende:
Het zal natuurlijk niet direct zijn dat alle schade die Priske heeft aangedaan eruit is, maar ik vond dat jullie al een stuk beter speelden.
Hier mogen jullie best een beetje trots op zijn.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:51 schreef Haringkop het volgende:
met Gimenez had je echt nog wel tweede kunnen worden.
Dit. Was echt een hele vooruitgang. Pascal krijgt het wel op de rit. Vertrouwen geven dan komt het wel goed vrinden uit Rotterdam.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:51 schreef GGMM het volgende:
Het zal natuurlijk niet direct zijn dat alle schade die Priske heeft aangedaan eruit is, maar ik vond dat jullie al een stuk beter speelden.
Hier mogen jullie best een beetje trots op zijn.
Dit geld had je er in de zomer ook wel voor gekregen. Het was een oké deal, maar niet meer dan dat.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:51 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik snapte het wel. Gewoon het financiële risico afgedekt, maar met Gimenez had je echt nog wel tweede kunnen worden.
met pepi en tilman was PSV ook eerste gewordenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:51 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik snapte het wel. Gewoon het financiële risico afgedekt, maar met Gimenez had je echt nog wel tweede kunnen worden.
Dit lijkt me wel wat overdrevenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:51 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Was bij Vitesse al duidelijk dat dat gewoon weer zo'n pleintjesvoetballer is die af en toe een keer een bal leuk binnenschiet en daar dan weer 3 maanden op moet teren.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:53 schreef Haringkop het volgende:
Moussa is gewoon zo’n speler die de helft van de tijd niet levert, dan moet je gewoon iets achter de hand hebben om in te brengen. Helaas hebben we die niet.
Om daarna ouderwets op ons bek te gaan in Enschede.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We hebben nu drie thuispotjes op een rij tegen rechterrijtjes clubs. Wellicht het ideale moment om de schade te repareren.
NAC speelt ook rechterrijtje toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We hebben nu drie thuispotjes op een rij tegen rechterrijtjes clubs. Wellicht het ideale moment om de schade te repareren.
Maar dan hebben we vast al een nieuwe trainer.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Om daarna ouderwets op ons bek te gaan in Enschede.
Eens hoor, maar ik denk dat het vooral de combinatie was van belofte aan een spelers plus de deal in dit kalenderjaar te willen sluiten.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit geld had je er in de zomer ook wel voor gekregen. Het was een oké deal, maar niet meer dan dat.
Bidden dat je snel wat spelers terugkrijgt en derde wordt. AZ speelt prima en nu gelijk in punten. Twente komt er ook aan.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar dan hebben we vast al een nieuwe trainer.
Don Kloesegodquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:55 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens hoor, maar ik denk dat het vooral de combinatie was van belofte aan een spelers plus de deal in dit kalenderjaar te willen sluiten.
Je vraagt alleen af wie er bedacht heeft dat Ueda en Carranza geschikte spitsen voor Feyenoord zijn..
Hebben we verhuurd aan breda en dordrecht omdat ze minuten moeten maken vervolgens huren wij Osman.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:53 schreef Haringkop het volgende:
Moussa is gewoon zo’n speler die de helft van de tijd niet levert, dan moet je gewoon iets achter de hand hebben om in te brengen. Helaas hebben we die niet.
Mwah, dan was je in de arena wel beter voor de dag gekomen. Win vandaag wel en had je kans gemaakt tegen PSV in de Kuip. Maar goed als als alsquote:
Een Timber die misschien de rest van het seizoen stuk zal zijn, onze Aziaten die aan het kwakkelen zijn, verder maar weinig lekkere smaakjes op de vleugels. Een Milambo en Read die je een beetje aan het uitpieren bent in hun eerste seizoen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Bidden dat je snel wat spelers terugkrijgt en derde wordt. AZ speelt prima en nu gelijk in punten. Twente komt er ook aan.
Hoe mooi ik het ook zou vinden om door te gaan in de CL, zit er qua fitheid een klein voordeel aan als je het niet redt.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een Timber die misschien de rest van het seizoen stuk zal zijn, onze Aziaten die aan het kwakkelen zijn, verder maar weinig lekkere smaakjes op de vleugels. Een Milambo en Read die je een beetje aan het uitpieren bent in hun eerste seizoen.
Ik vrees er een beetje voor.
Verliespunten nu verschil 9. Ze komen nog naar De Kuip, Ajax op bezoek. Had zo maar gekund.quote:
Hij vindt zichzelf een goede scout, ja. Helaas is dat niet zo, ofschoon sommige mensen nog steeds wel zullen smullen van zijn sterrenmaaltijd.quote:
Ik vond Carranza begin dit seizoen best prima op een gegeven moment, maar de afgelopen wedstrijden lijken nergens opquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:55 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens hoor, maar ik denk dat het vooral de combinatie was van belofte aan een spelers plus de deal in dit kalenderjaar te willen sluiten.
Je vraagt alleen af wie er bedacht heeft dat Ueda en Carranza geschikte spitsen voor Feyenoord zijn..
Vorig seizoen is er ook enorm slecht ingekocht, bijna geen enkele speler die het elftal (direct) beter maakt. Spelers als Osman..Carranza..Ivanusec..Zerrouki..etc. Voetbal is geen wiskunde maar als je spelers scout haal dan wel de poep uit je ogen.quote:
Dat ziet er een stuk beter uit weer ja. Read is ook een heel groot lichtpunt aan het worden.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar, even een positieve note.
Ik ben bij dat Beelen eindelijk weer op niveau zit.
Defensief sta je toch ineens weer heel lekker met Timon die geen gekke dingen doet en daarvoor Hartman - Hancko - Beelen en Read.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat ziet er een stuk beter uit weer ja. Read is ook een heel groot lichtpunt aan het worden.
Daar moeten we het dan mee doen...
Hadj Moussa is ook niks meer. Dan hou je alleen Paixao over als creatieve speler. Deze ploeg is van het niveau dat we 10 jaar terug hadden..met types als Te Vrede en Immersquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat ziet er een stuk beter uit weer ja. Read is ook een heel groot lichtpunt aan het worden.
Daar moeten we het dan mee doen...
Nuja, de aankopen van afgelopen zomer (minus Nadje) vallen over het algemeen wel beter uit dan gedacht.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vorig seizoen is er ook enorm slecht ingekocht, bijna geen enkele speler die het elftal (direct) beter maakt. Spelers als Osman..Carranza..Ivanusec..Zerrouki..etc. Voetbal is geen wiskunde maar als je spelers scout haal dan wel de poep uit je ogen.
Nee joh.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hadj Moussa is ook niks meer. Dan hou je alleen Paixao over als creatieve speler. Deze ploeg is van het niveau dat we 10 jaar terug hadden..met types als Te Vrede en Immers
Ja, en dan buitelen we allemaal net zo hard over elkaar heen om hem af te schrijvenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Defensief sta je toch ineens weer heel lekker met Timon die geen gekke dingen doet en daarvoor Hartman - Hancko - Beelen en Read.
Maar goed, onze Read zal nog wel het bekende tienerdipje krijgen.
Milambo is nog aan het bijkomen inderdaad.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, en dan buitelen we allemaal net zo hard over elkaar heen om hem af te schrijven
Makkelijk 6e ook.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Armoedige ploeg hebben we. Maar makkelijk 3e is nog steeds mogelijk
Ondertussen speelt de echte Minteh heel Chelski op een hoopje...quote:
Ueda is ook stukquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:41 schreef Durmada het volgende:
Ueda maakt weinig indruk, maar die Carranza kan er toch helemaal niks van? Hoezo krijgt hij dan de voorkeur? Ueda heeft in ieder geval nog bewezen te kunnen scoren.
Ueda kan er ook geen kut van. Wel iets minder slecht dan Carranza, maar ook altijd geblesseerd.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:41 schreef Durmada het volgende:
Ueda maakt weinig indruk, maar die Carranza kan er toch helemaal niks van? Hoezo krijgt hij dan de voorkeur? Ueda heeft in ieder geval nog bewezen te kunnen scoren.
Lood om oud ijzer.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:41 schreef Durmada het volgende:
Verkocht voor zes keer de aankoopwaarde. Mogen we gewoon trots op zijn.quote:
In Italië nu iets van 150 minuten gespeeld, 2 doelpunten 1 assist. HOOFDPRIJSED.quote:
quote:[*] 'Financieel was het heel overtuigend, maar het moment was moeilijk'
[*] 'Het verschil met biedingen van andere clubs was dusdanig groot, dat we hebben besloten hem te laten gaan.'
[*] 'We hebben hem voor zes keer de aankoopwaarde aan AC Milan. Daar kan je als club heel erg trots op zijn.'1
[*] 'Een fantastische deal voor Feyenoord'
[*] 'We hoeven geen gaten te dichten. We hebben het financieel fantastisch voor elkaar. Met deze transfer zelfs meer dan fantastisch.'
[*] 'op een gegeven moment kom je op een punt – of beter gezegd een bedrag – waarvan het gewoonweg niet meer verantwoord is om als club nee te blijven zeggen'
Die maakte vandaag ook weer structureel de verkeerde keuze...quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Milambo is nog aan het bijkomen inderdaad.
Bosschaart komt op dat idee omdat er geen fitte, volwassen middenvelders meer over waren verder en omdat Ivanusec wel vaker op die positie heeft gespeeld.quote:Op zondag 16 februari 2025 09:56 schreef klaasweetalles het volgende:
Bij Feyenoord denken ze dat ivanusec ineens een middenvelder is
Als buitenspeler gehaald
Hoe komt bosschaart op dat idee
Als hij dat tegen Milaan ook gaat doen dan ben ik gelijk klaar met hem
echt jammer dat hij zo laat gebracht werd, als ik kijk naar zijn speelminuten in Frankrijk in januari (3 van de 4 wedstrijden gespeeld met 18, 90 en 45 minuten), dan heb ik niet het idee dat het aan zijn conditie opbouw moet liggen.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:20 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk dat die Targhalline snel meer minuten gaat maken en we Ivanusec zeker niet meer op het middenveld gaan zien.
Je mist gewoon al het hele seizoen teveel basisspelers. Hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op zondag 16 februari 2025 10:49 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkbaar hebben ze stiekem toch Gio aangesteld.
Het blijkt lastig voetballen zonder een echt middenveld en spitsquote:Op zondag 16 februari 2025 10:49 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkbaar hebben ze stiekem toch Gio aangesteld.
Geduld, geduld.quote:Op zondag 16 februari 2025 11:04 schreef klaasweetalles het volgende:
Volgens Rijnmond heeft Feyenoord al 60 miljoen verdiend tot nu toe in de champions liga
Daarnaast gimenez verkocht voor 35 miljoen
Ben benieuwd of ze nu is een paar echte versterking gaan halen in de zomer
Ivanusec en zerouki en Ueda desnoods gratis wegdoen🤡
Die liet best leuke dingen zien in die 10 minuten die hij kreeg.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:20 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk dat die Targhalline snel meer minuten gaat maken en we Ivanusec zeker niet meer op het middenveld gaan zien.
quote:Op zondag 16 februari 2025 11:44 schreef Slobeend het volgende:
We hebben ook al best wel lang geen 10 meer in de selectie die makkelijk goals maakt, een type Steijn, Til, Tillman, Immers zeg maar. Te Kloese fraud.
19 mei 2024quote:Op zondag 19 mei 2024 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Slot vertrokken
Geertruida vertrekt ook 100%
Hansco 95%
er moet heel wat gebeuren de komende tijd
Uit de Nederlandse competitie vind ik Steijn wel interessant
Voor de rest alleen internationals halen uit europa of zuid amerika
Pavlides zou een optie kunnen zijn
Moussa blijft. Timber is wel weg waarschijnlijk.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
paxaio weg
mousa weg
hansco weg
dit klopt niet
Moussa moet je heel opportunistisch gaan verkopen. Bij Timber zal het afhangen van zijn blessure, als hij een zware knieblessure heeft gaat hij niet weg deze zomer en is de kans ineens aanwezig dat hij het jaar erna gratis de deur uitloopt.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Moussa blijft. Timber is wel weg waarschijnlijk.
Je hebt Stengs nog.
Je moet geluk hebben dat je wat verder in de CL komt, zijn dan altijd wel opportunistische clubs uit de zuidelijke landen die een bak geld overhebben voor spelers die een paar goede acties hebben laten zien.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Moussa moet je heel opportunistisch gaan verkopen. Bij Timber zal het afhangen van zijn blessure, als hij een zware knieblessure heeft gaat hij niet weg deze zomer en is de kans ineens aanwezig dat hij het jaar erna gratis de deur uitloopt.
Stengs moet je ook nog zien te lozen, zal niet makkelijk worden.
Na die goeie maand voor de winterstop dacht ik ook dat je hem opportunistisch kon verkopen, maar ik weet niet hoeveel hij nu nog op gaat leveren.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Moussa moet je heel opportunistisch gaan verkopen. Bij Timber zal het afhangen van zijn blessure, als hij een zware knieblessure heeft gaat hij niet weg deze zomer en is de kans ineens aanwezig dat hij het jaar erna gratis de deur uitloopt.
Stengs moet je ook nog zien te lozen, zal niet makkelijk worden.
Ik denk dat hij wel goed in de markt ligt, eigenlijk. Lille wou 'm al hebben, blijkbaar.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Na die goeie maand voor de winterstop dacht ik ook dat je hem opportunistisch kon verkopen, maar ik weet niet hoeveel hij nu nog op gaat leveren.
Ik vond Moussa eigenlijk ook niet zo slecht gisteren. Het was een beetje een Idrissi-wedstrijdje, rechts erlangs linksom bal kwijt probeer het opnieuw. Maar hij hield de boel wel bezig daar, eigenlijk als enige aanvaller.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Na die goeie maand voor de winterstop dacht ik ook dat je hem opportunistisch kon verkopen, maar ik weet niet hoeveel hij nu nog op gaat leveren.
Pijnlijk artikel voor Te Kloese.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:00 schreef Evangelion het volgende:
Zonder Arne Slot verliest Dennis te Kloese in snel tempo de grip op Feyenoord
Dennis te Kloese | Feyenoord-directeur Na het vertrek van succestrainer Arne Slot is de lange tijd onaantastbare Feyenoord-directeur Dennis te Kloese opeens kwetsbaar. Hij raakt de bestuurlijke controle op de club kwijt, blijkt uit gesprekken met zo’n twintig betrokkenen.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)p-feyenoord-a4883268
quote:Op zondag 16 februari 2025 19:00 schreef Evangelion het volgende:
Dennis te Kloese | Feyenoord-directeur Na het vertrek van succestrainer Arne Slot is de lange tijd onaantastbare Feyenoord-directeur Dennis te Kloese opeens kwetsbaar. Hij raakt de bestuurlijke controle op de club kwijt, blijkt uit gesprekken met zo’n twintig betrokkenen.
Beetje jammer dat ze hier dan niet verder op ingaan. Was best benieuwd naar deze trainingswijze.quote:Binnen de performance staf en de medische staf bestaan twijfels over de trainingsmethoden van Priske. Die trainingswijze wordt gezien als een mogelijke verklaring voor de vele blessures.
Voor Feyenoord in het algemeen toch?quote:
0 gehouden maat. Weer lekker gewerkt hoor.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:24 schreef fetX het volgende:
Als Te Kloese slim is stelt hij voor de zomer een td aan en gaat hij zelf alleen als algemeen directeur verder. Ben je van veel gezeik af.
De enige die hem daar in kan tegenhouden is zijn eigen ego.
#bijlowOUTquote:Op zondag 16 februari 2025 20:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
0 gehouden maat. Weer lekker gewerkt hoor.
quote:Op deze speelwijze is de club helemaal niet ingericht, beseft de technische leiding. De spelers, die de aanvalspatronen van Slot wel kunnen dromen, moeten plots iets anders doen. De samenstelling van de selectie is er ook niet op ingesteld. Nu moeten er plots wingbacks komen, terwijl de scouting uitgaat van spelersprofielen (met specifieke technische eigenschappen) gebaseerd op het oude systeem.
Te Kloese dacht dat hij afspraken had gemaakt over de speelstijl, maar Priske ging er vanuit dat hij de vrijheid had zelf de speelwijze te kiezen, blijkt uit de gesprekken. Mede op advies van de spelers en Te Kloese, grijpt Priske na een slechte voorbereiding terug op het oude spelsysteem. Maar de valse start, werkt lang door.
Zoals hij al veel eerder had moeten doen. Aankopen als Ivanusec, Ueda en wellicht ook Zerrouki zijn hem echt aan te rekenen. Jammer want als bestuurder was hij prima bezig. Maar als technisch directeur heeft ie er een bende van gemaakt, en nu keert de macht terug bij de compleet verkeerde personenquote:Op zondag 16 februari 2025 20:24 schreef fetX het volgende:
Als Te Kloese slim is stelt hij voor de zomer een td aan en gaat hij zelf alleen als algemeen directeur verder. Ben je van veel gezeik af.
De enige die hem daar in kan tegenhouden is zijn eigen ego.
Zou Sjaak zich herinneren dat hij twee miljoen heeft gegeven aan een gnoom uit de Britse bierleague?quote:
Smaad en Laster!!!quote:Op zondag 16 februari 2025 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou Sjaak zich herinneren dat hij twee miljoen heeft gegeven aan een gnoom uit de Britse bierleague?
Dan weet je gelijk op welk baantje hij uit is.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:06 schreef De_Kraam het volgende:
[ x ]
Waarom is Bona verkleed als Desi Bouterse?
Beetje de Dick Schoof van het voetbalquote:Op zondag 16 februari 2025 19:00 schreef Evangelion het volgende:
Kleinigheidje, kan je zomaar over het hoofd zien na anderhalf jaar intensief scouten.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 19:00 schreef Evangelion het volgende:
Zo blijkt maar weer.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:55 schreef Wotte het volgende:
Ik maak me niet druk er zijn maar weinig dingen zeker in het leven. Een daarvan is dat Feyenoord enig momentum altijd monumentaal weet te verneuken.
Mooi.quote:Op zondag 16 februari 2025 23:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
pusic volgens dennis van eersel niet de topkandidaat bij feyenoord
Announce Dick Schreuder.quote:Op zondag 16 februari 2025 23:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Erg mooiquote:Op zondag 16 februari 2025 23:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Haha ja lekker een trainer die op het tweede niveau van Spanje al niet kan presteren.quote:
Let Dick Cookquote:Op maandag 17 februari 2025 08:38 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Haha ja lekker een trainer die op het tweede niveau van Spanje al niet kan presteren.
Sjaak is een teringlijder en geen Feyenoorder.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sjaak laat zich niet in de maling nemen.
Feyenoord op een topclub, dus dat is wel een match made in heaven.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kuyt is een parodie op een voetbaltrainer.
Jij op een moderatorquote:Op maandag 17 februari 2025 09:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord op een topclub, dus dat is wel een match made in heaven.
Het is financieel nog altijd een PUINZOOIquote:Het wordt financieel lastig om iemand die nu nog vast ligt bij een club los te weken. Dan ga je dus kijken naar trainers die per direct beschikbaar zijn en het ook voor de langere termijn zouden willen doen. Dat lijstje is natuurlijk niet heel erg uitgebreid. Helemaal als je alleen naar de Nederlandse markt kijkt."
Al krijgen we honderdmiljoenmiljard binnen, dan is het financieel alsnog een puinzooi.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is financieel nog altijd een PUINZOOI
Wie zou jij nemen?quote:Op maandag 17 februari 2025 10:55 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Mark van BommelDan zijn jullie officieel weer terug bij af hoor.
Ja maar Dennis beoordeelt zijn werk altijd positief.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Al krijgen we honderdmiljoenmiljard binnen, dan is het financieel alsnog een puinzooi.
Van die beeldvorming komen we nooit meer af. Te Kloese zei laatst nog dat ze het financieel prima op orde hebben.
Ik denk vooral dat het ook een terugkerend riedeltje is, net zoals dat ‘hard werken’ geneuzel. Financieel zijn we gezond, maar dat betekent niet dat je ineens veel geld uit kan geven (zeker niet als je moet incalculeren dat je geen CL gaat halen). Schijnt dat Feyenoord vooral moet wachten op inkomend geld van transfers dat in delen betaald wordt.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja maar Dennis beoordeelt zijn werk altijd positief.
We staan wel in het rechterrijtje van de financiële gezondheidsranglijst van de KNVB. Nog altijd stukken beter dan 3 à 4 jaar geleden, maar niet op een positie waar AZ en PSV bijvoorbeeld staan.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat het ook een terugkerend riedeltje is, net zoals dat ‘hard werken’ geneuzel. Financieel zijn we gezond, maar dat betekent niet dat je ineens veel geld uit kan geven (zeker niet als je moet incalculeren dat je geen CL gaat halen). Schijnt dat Feyenoord vooral moet wachten op inkomend geld van transfers dat in delen betaald wordt.
Die verkoop van Santi is ook alleen maar gedaan om dat gat van de CL gelden op te vangen.
Ten Hag, zonder twijfel. Dat is de enige met een beetje know-how op trainersvak dan dit rijtje. Die wordt nu (onterecht) keihard beoordeelt op zijn periode van United, maar die Amorim doet het daar nog slechter natuurlijk.quote:
Sjeik Troost.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou Sjaak zich herinneren dat hij twee miljoen heeft gegeven aan een gnoom uit de Britse bierleague?
Dat is wel gebaseerd op de situatie van vorig jaar volgens mij. Ik denk dat we bij het nieuwste lijstje er een stuk beter voor staan.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We staan wel in het rechterrijtje van de financiële gezondheidsranglijst van de KNVB. Nog altijd stukken beter dan 3 à 4 jaar geleden, maar niet op een positie waar AZ en PSV bijvoorbeeld staan.
Die gaat nooit komen natuurlijk.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:12 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ten Hag, zonder twijfel. Dat is de enige met een beetje know-how op trainersvak dan dit rijtje. Die wordt nu (onterecht) keihard beoordeelt op zijn periode van United, maar die Amorim doet het daar nog slechter natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |