SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is gewoon toegestaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ohjee Hancko die voelt aan zijn voet.
Je kan de video zelf terugzoeken, ik herinner het mij niet goed genoeg om het 1 op 1 terug te vertellenquote:
Ik vind ons maar moker slecht, wederom helaas.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:09 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Is ondertussen wel meer dan verdiend
Sauer is niet weggedaan omdat ze het niet in hem zagen zitten - het was juist zodat hij zich kon blijven ontwikkelenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:10 schreef Caland het volgende:
Je zal maar Sauer hebben weggedaan en Ivanusec gekocht hebben.
Het is niet dat je Ivanusec al een jaar onder contract had en al had kunnen weten dat hij teringtraag isquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:10 schreef Caland het volgende:
Je zal maar Sauer hebben weggedaan en Ivanusec gekocht hebben.
Sauer is minimaal toekomstig basismateriaal, Zechiel gaat het ook wel redden ga ik van uit.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:11 schreef snabbi het volgende:
[..]
Sauer is niet weggedaan omdat ze het niet in hem zagen zitten - het was juist zodat hij zich kon blijven ontwikkelen
Dat is al weken zoquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We kunnen ook wel stellen dat Moussa er niet HEEL lekker in zit.
Duidelijk, want het gebeurtquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh Osman in de spits.
Dat kan ook ja.
Nee want dan staat de beslissing van de grensquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Als het zo close is..gewoon een goal. Buitenspel is niet aan te tonen.
Lijkt mij ook, aanvallende partij voordeel van de twijfelquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Als het zo close is..gewoon een goal. Buitenspel is niet aan te tonen.
Nou, schijnbaar heel moeilijkquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:20 schreef TweedeKlum het volgende:
Hoe moeilijk is het om een lijn te trekken?
Simpel,quote:
quote:Hoe werkt buitenspel?
Buitenspel staat sinds 1848 in de spelregels van het voetbal. In het regelement van de KNVB is het regel 11. Om de uitleg eenvoudig te houden, beginnen we met het simpelste gedeelte van de buitenspelregel: je kan alleen buitenspel staan op de helft van de tegenstander én alleen de ploeg die de bal heeft kan buitenspel staan. Laat dat even op je inwerken.
Nu komt het lastige gedeelte. Eenmaal op de helft van de tegenstander, loop je buitenspel als jij je dichter bij de doellijn van de tegenpartij bevindt dan de voorlaatste tegenstander én de bal. Vaak komt het erop neer dat je op de bal staat te wachten met alleen de keeper voor je. In deze situatie loop je buitenspel.
Voetbal is geen sport.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:22 schreef R-woud93 het volgende:
Dit slaat werkelijk helemaal nergens op
volgens mij staat hij er duidelijk voor die lijnquote:
Volgens de regels klopt het gewoon.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:22 schreef R-woud93 het volgende:
Dit slaat werkelijk helemaal nergens op
Dit is de meest objectieve methode, ergo de beste methode. IMO, iigquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgens de regels klopt het gewoon.
Ik roep al jaren dat het afkeuren van dit soort situaties eigenlijk nergens op slaat, maar zou ook niet echt weten hoe het beter kan.
Nee nog niet, de lijnen zijn zo dik dat daar al een behoorlijke foutmarge in zit.quote:
Hier sluit ik mij bij aan, zou ook niet weten hoe het anders zou moeten, maar ik neig er naar om gewoon zonder de VAR verder te gaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik roep al jaren dat het afkeuren van dit soort situaties eigenlijk nergens op slaat, maar zou ook niet echt weten hoe het beter kan.
Dan staat nog altijd vast dat de grensrechter dit zag als buitenspel.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:24 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee nog niet, de lijnen zijn zo dik dat daar al een behoorlijke foutmarge in zit.
We zijn behoorlijk doorgeslagen met dit soort dingen terwijl de VAR dan niet mag ingrijpen bij een verkeerde ingooi of hoekschop, maar goed. Het is wat het is.
Zonder VAR was dit ook buitenspel geweest.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:24 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee nog niet, de lijnen zijn zo dik dat daar al een behoorlijke foutmarge in zit.
We zijn behoorlijk doorgeslagen met dit soort dingen terwijl de VAR dan niet mag ingrijpen bij een verkeerde ingooi of hoekschop, maar goed. Het is wat het is.
Ja je hebt gelijk, hoe is het mogelijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan staat nog altijd vast dat de grensrechter dit zag als buitenspel.
Dus in welke werkelijkheid we ook geleefd hadden, buitenspel was het geweest.
Het is altijd een beetje lastig precies vast te stellen omdat je ook het exacte moment van loslaten nooit kan bepalen. Dit soort millimeterwerk is in ieder geval heel frustrerend, het is begrijpelijk maar het was ons in de Eredivisie wel eens gegund geweest.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |