0-0 in Breda is prima, zelfs het grote Ajax ging daar onderuit.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:51 schreef GGMM het volgende:
Het zal natuurlijk niet direct zijn dat alle schade die Priske heeft aangedaan eruit is, maar ik vond dat jullie al een stuk beter speelden.
Hier mogen jullie best een beetje trots op zijn.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:51 schreef Haringkop het volgende:
met Gimenez had je echt nog wel tweede kunnen worden.
Dit. Was echt een hele vooruitgang. Pascal krijgt het wel op de rit. Vertrouwen geven dan komt het wel goed vrinden uit Rotterdam.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:51 schreef GGMM het volgende:
Het zal natuurlijk niet direct zijn dat alle schade die Priske heeft aangedaan eruit is, maar ik vond dat jullie al een stuk beter speelden.
Hier mogen jullie best een beetje trots op zijn.
Dit geld had je er in de zomer ook wel voor gekregen. Het was een oké deal, maar niet meer dan dat.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:51 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik snapte het wel. Gewoon het financiële risico afgedekt, maar met Gimenez had je echt nog wel tweede kunnen worden.
met pepi en tilman was PSV ook eerste gewordenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:51 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik snapte het wel. Gewoon het financiële risico afgedekt, maar met Gimenez had je echt nog wel tweede kunnen worden.
Dit lijkt me wel wat overdrevenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:51 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Was bij Vitesse al duidelijk dat dat gewoon weer zo'n pleintjesvoetballer is die af en toe een keer een bal leuk binnenschiet en daar dan weer 3 maanden op moet teren.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:53 schreef Haringkop het volgende:
Moussa is gewoon zo’n speler die de helft van de tijd niet levert, dan moet je gewoon iets achter de hand hebben om in te brengen. Helaas hebben we die niet.
Om daarna ouderwets op ons bek te gaan in Enschede.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We hebben nu drie thuispotjes op een rij tegen rechterrijtjes clubs. Wellicht het ideale moment om de schade te repareren.
NAC speelt ook rechterrijtje toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We hebben nu drie thuispotjes op een rij tegen rechterrijtjes clubs. Wellicht het ideale moment om de schade te repareren.
Maar dan hebben we vast al een nieuwe trainer.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Om daarna ouderwets op ons bek te gaan in Enschede.
Eens hoor, maar ik denk dat het vooral de combinatie was van belofte aan een spelers plus de deal in dit kalenderjaar te willen sluiten.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit geld had je er in de zomer ook wel voor gekregen. Het was een oké deal, maar niet meer dan dat.
Bidden dat je snel wat spelers terugkrijgt en derde wordt. AZ speelt prima en nu gelijk in punten. Twente komt er ook aan.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar dan hebben we vast al een nieuwe trainer.
Don Kloesegodquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:55 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens hoor, maar ik denk dat het vooral de combinatie was van belofte aan een spelers plus de deal in dit kalenderjaar te willen sluiten.
Je vraagt alleen af wie er bedacht heeft dat Ueda en Carranza geschikte spitsen voor Feyenoord zijn..
Hebben we verhuurd aan breda en dordrecht omdat ze minuten moeten maken vervolgens huren wij Osman.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:53 schreef Haringkop het volgende:
Moussa is gewoon zo’n speler die de helft van de tijd niet levert, dan moet je gewoon iets achter de hand hebben om in te brengen. Helaas hebben we die niet.
Mwah, dan was je in de arena wel beter voor de dag gekomen. Win vandaag wel en had je kans gemaakt tegen PSV in de Kuip. Maar goed als als alsquote:
Een Timber die misschien de rest van het seizoen stuk zal zijn, onze Aziaten die aan het kwakkelen zijn, verder maar weinig lekkere smaakjes op de vleugels. Een Milambo en Read die je een beetje aan het uitpieren bent in hun eerste seizoen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Bidden dat je snel wat spelers terugkrijgt en derde wordt. AZ speelt prima en nu gelijk in punten. Twente komt er ook aan.
Hoe mooi ik het ook zou vinden om door te gaan in de CL, zit er qua fitheid een klein voordeel aan als je het niet redt.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een Timber die misschien de rest van het seizoen stuk zal zijn, onze Aziaten die aan het kwakkelen zijn, verder maar weinig lekkere smaakjes op de vleugels. Een Milambo en Read die je een beetje aan het uitpieren bent in hun eerste seizoen.
Ik vrees er een beetje voor.
Verliespunten nu verschil 9. Ze komen nog naar De Kuip, Ajax op bezoek. Had zo maar gekund.quote:
Hij vindt zichzelf een goede scout, ja. Helaas is dat niet zo, ofschoon sommige mensen nog steeds wel zullen smullen van zijn sterrenmaaltijd.quote:
Ik vond Carranza begin dit seizoen best prima op een gegeven moment, maar de afgelopen wedstrijden lijken nergens opquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:55 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens hoor, maar ik denk dat het vooral de combinatie was van belofte aan een spelers plus de deal in dit kalenderjaar te willen sluiten.
Je vraagt alleen af wie er bedacht heeft dat Ueda en Carranza geschikte spitsen voor Feyenoord zijn..
Vorig seizoen is er ook enorm slecht ingekocht, bijna geen enkele speler die het elftal (direct) beter maakt. Spelers als Osman..Carranza..Ivanusec..Zerrouki..etc. Voetbal is geen wiskunde maar als je spelers scout haal dan wel de poep uit je ogen.quote:
Dat ziet er een stuk beter uit weer ja. Read is ook een heel groot lichtpunt aan het worden.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar, even een positieve note.
Ik ben bij dat Beelen eindelijk weer op niveau zit.
Defensief sta je toch ineens weer heel lekker met Timon die geen gekke dingen doet en daarvoor Hartman - Hancko - Beelen en Read.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat ziet er een stuk beter uit weer ja. Read is ook een heel groot lichtpunt aan het worden.
Daar moeten we het dan mee doen...
Hadj Moussa is ook niks meer. Dan hou je alleen Paixao over als creatieve speler. Deze ploeg is van het niveau dat we 10 jaar terug hadden..met types als Te Vrede en Immersquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat ziet er een stuk beter uit weer ja. Read is ook een heel groot lichtpunt aan het worden.
Daar moeten we het dan mee doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |