Ik ben, puur academisch, heel benieuwd wat het écht zou moeten zijn. Niet veel gestopt wegens overtredingen, maar VAR momenten duurde wel heel lang.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:36 schreef KingRoland het volgende:
+9
nooit meer klagen over KNVB hier
Klopt met een fatsoenlijke spits had je hier met 3-0 gewonnen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat verkopen van Santi voor een paar snickers gaat je nog duur te komen staan
Wat vind jij nou van Osman?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:37 schreef fetX het volgende:
Ach, geef die bal dan. Dan loopt Read ‘m er zo in.
Gelijkspel is dan ook best wel terechtquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je had die ook zomaar kunnen incasseren.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Met Santi had je nog wel kunnen mikken op plek tweequote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Durf eigenlijk ook wel te zeggen dat NAC de grotere kansen heeft gehad.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:38 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Gelijkspel is dan ook best wel terecht
Een kutspeler.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat vind jij nou van Osman?
Ja, maar Feyenoord het betere spel & meer schoten op doel. Ergo 6 van het één, half dozijn van het anderequote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Durf eigenlijk ook wel te zeggen dat NAC de grotere kansen heeft gehad.
Minteh zonder talent.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat vind jij nou van Osman?
Die op het oor zonet nog. Het zit niet tegen daar.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Durf eigenlijk ook wel te zeggen dat NAC de grotere kansen heeft gehad.
Beetje respect voor die paardenlul hè.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:43 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Buik & handen kan hij ook al niet uit elkaar houden, dus...
Bedoelde die actie van die nac speler daarnaquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:43 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Buik & handen kan hij ook al niet uit elkaar houden, dus...
had ik nu maar een 0-1 overwinning voorspeld ookquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:25 schreef snabbi het volgende:
Zal wel 10 minuten blessuretijd worden zo, met die 2 lange var momenten
Tja, altijd beter dan als hij het beroep van zijn moeder zou volgen...quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Beetje respect voor die paardenlul hè.
Snap ik, ik voegde daar aan toequote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:44 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Bedoelde die actie van die nac speler daarna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |