Die maakte vandaag ook weer structureel de verkeerde keuze...quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Milambo is nog aan het bijkomen inderdaad.
Bosschaart komt op dat idee omdat er geen fitte, volwassen middenvelders meer over waren verder en omdat Ivanusec wel vaker op die positie heeft gespeeld.quote:Op zondag 16 februari 2025 09:56 schreef klaasweetalles het volgende:
Bij Feyenoord denken ze dat ivanusec ineens een middenvelder is
Als buitenspeler gehaald
Hoe komt bosschaart op dat idee
Als hij dat tegen Milaan ook gaat doen dan ben ik gelijk klaar met hem
echt jammer dat hij zo laat gebracht werd, als ik kijk naar zijn speelminuten in Frankrijk in januari (3 van de 4 wedstrijden gespeeld met 18, 90 en 45 minuten), dan heb ik niet het idee dat het aan zijn conditie opbouw moet liggen.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:20 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk dat die Targhalline snel meer minuten gaat maken en we Ivanusec zeker niet meer op het middenveld gaan zien.
Je mist gewoon al het hele seizoen teveel basisspelers. Hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op zondag 16 februari 2025 10:49 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkbaar hebben ze stiekem toch Gio aangesteld.
Het blijkt lastig voetballen zonder een echt middenveld en spitsquote:Op zondag 16 februari 2025 10:49 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkbaar hebben ze stiekem toch Gio aangesteld.
Geduld, geduld.quote:Op zondag 16 februari 2025 11:04 schreef klaasweetalles het volgende:
Volgens Rijnmond heeft Feyenoord al 60 miljoen verdiend tot nu toe in de champions liga
Daarnaast gimenez verkocht voor 35 miljoen
Ben benieuwd of ze nu is een paar echte versterking gaan halen in de zomer
Ivanusec en zerouki en Ueda desnoods gratis wegdoen🤡
Die liet best leuke dingen zien in die 10 minuten die hij kreeg.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:20 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk dat die Targhalline snel meer minuten gaat maken en we Ivanusec zeker niet meer op het middenveld gaan zien.
quote:Op zondag 16 februari 2025 11:44 schreef Slobeend het volgende:
We hebben ook al best wel lang geen 10 meer in de selectie die makkelijk goals maakt, een type Steijn, Til, Tillman, Immers zeg maar. Te Kloese fraud.
19 mei 2024quote:Op zondag 19 mei 2024 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Slot vertrokken
Geertruida vertrekt ook 100%
Hansco 95%
er moet heel wat gebeuren de komende tijd
Uit de Nederlandse competitie vind ik Steijn wel interessant
Voor de rest alleen internationals halen uit europa of zuid amerika
Pavlides zou een optie kunnen zijn
Moussa blijft. Timber is wel weg waarschijnlijk.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
paxaio weg
mousa weg
hansco weg
dit klopt niet
Moussa moet je heel opportunistisch gaan verkopen. Bij Timber zal het afhangen van zijn blessure, als hij een zware knieblessure heeft gaat hij niet weg deze zomer en is de kans ineens aanwezig dat hij het jaar erna gratis de deur uitloopt.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Moussa blijft. Timber is wel weg waarschijnlijk.
Je hebt Stengs nog.
Je moet geluk hebben dat je wat verder in de CL komt, zijn dan altijd wel opportunistische clubs uit de zuidelijke landen die een bak geld overhebben voor spelers die een paar goede acties hebben laten zien.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Moussa moet je heel opportunistisch gaan verkopen. Bij Timber zal het afhangen van zijn blessure, als hij een zware knieblessure heeft gaat hij niet weg deze zomer en is de kans ineens aanwezig dat hij het jaar erna gratis de deur uitloopt.
Stengs moet je ook nog zien te lozen, zal niet makkelijk worden.
Na die goeie maand voor de winterstop dacht ik ook dat je hem opportunistisch kon verkopen, maar ik weet niet hoeveel hij nu nog op gaat leveren.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Moussa moet je heel opportunistisch gaan verkopen. Bij Timber zal het afhangen van zijn blessure, als hij een zware knieblessure heeft gaat hij niet weg deze zomer en is de kans ineens aanwezig dat hij het jaar erna gratis de deur uitloopt.
Stengs moet je ook nog zien te lozen, zal niet makkelijk worden.
Ik denk dat hij wel goed in de markt ligt, eigenlijk. Lille wou 'm al hebben, blijkbaar.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Na die goeie maand voor de winterstop dacht ik ook dat je hem opportunistisch kon verkopen, maar ik weet niet hoeveel hij nu nog op gaat leveren.
Ik vond Moussa eigenlijk ook niet zo slecht gisteren. Het was een beetje een Idrissi-wedstrijdje, rechts erlangs linksom bal kwijt probeer het opnieuw. Maar hij hield de boel wel bezig daar, eigenlijk als enige aanvaller.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Na die goeie maand voor de winterstop dacht ik ook dat je hem opportunistisch kon verkopen, maar ik weet niet hoeveel hij nu nog op gaat leveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |