abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216794218
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 13:42 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Interessant. Merk je ook echt dat je minder honger/trek hebt dan daarvoor? Andere interessante dingen die je ervaren hebt (ik heb hier echt 0 verstand van).
Het feit dat je met injecties geen (of nauwelijks) hongergevoel ervaart is de hele truuk achter deze medicatie. Op een af andere manier wordt je lichaam gefopt en kun je met veel minder kcal toe dan voordat je er mee begon.

Dat is dan ook meteen de grote valkuil. Als je stopt met de medicatie en je weer volledig laat leiden door wat je lichaam aan signalen afgeeft heb je de kilo's er ook zo maar weer bij.
De periode van makkelijk afvallen moet je m.i. gaan gebruiken om kennis op te doen over het mechaniek van kcal inname en verbranding.Ik gebruik de Eetmeter app om exact te registreren wat ik binnenkrijg. Ik weet op die manier welke zaken het zwaarst aan tikken en ik heb inzicht in (dreigende) tekorten aan bepaalde essentiele bouwstoffen.

Het belangrijkste wat ik nu ervaar is het effect van alle tussendoortjes die je gemerkt of ongemerkt naar binnen werkt. Als je de gewoonte momentjes kunt afzweren heb je al heel veel gewonnen. En de andere momentjes van een knorrende maag moet te lijf gaan met iets wat wel vult, gezond is maar geen caloriebom is. Een gewone volkoren boterham is daarvoor prima.
quote:
Heb je ook een streefgewicht tot waar je met dit wil komen voordat je het zonder gaat doen of is het meer kijken tot wanneer het werkt?
Mijn oorspronkelijke doel was om er ca. 10 kilo af te krijgen. Die ben ik al voorbij maar het gaat nog steeds erg gemakkelijk dus ik ga nog even door. Als ik de teller op -15 kg kan krijgen is het mooi en bij -20 kg stop ik zeker.
Gezanik om een "bron" beschouw ik als een gebrek aan eigen algemene ontwikkeling.
pi_216794371
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 14:06 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Ja oké heb je een punt. Ligt er ook aan of een 'serieus iemand' zo'n vraag stelt die oprecht geïnteresseerd is of zo'n als het niet keto/carnivoor/sonja bakker/citroensap/whatever kuur was doe je het 'fout'. Maar ik ga zelf de discussie vaak ook niet meer aan. Laatst weer iemand (die het zelf nog niet is gelukt) die me echt wilde overtuigen dat ik voor keto moest gaan want dat was zoveel beter. Ja meid, maar ik ben er al 20 kwijt en jij niet. Dus ik weet vast wel wat voor mij werkt en wat niet.
Ah, ja, dat kan ik me goed voorstellen. En ligt er idd ook wel aan hoe iemand het vraagt ja, daar kan je vaak intenties wel redelijk goed mee inschatten :Y
pi_216806232
Vandaag weer een lekker actief dagje, en met die zon erbij is dat heerlijk. Al 10k stappen in de pocket :)

Met de vezels gaat het trouwens wel beter. Sinds ik er echt bewust op let merk ik dat het wel te doen is om aan de vezels te komen (en ook dat in mfp heel vaak vezels niet 'geregistreerd' staan dus dat het getal daardoor soms ook lager is dan in werkelijkheid). Die haverrepen van BitesWeLove met 8 gram vezels zijn trouwens wel een prima aanrader, alleen niet goedkoop (3,80 voor 4 repen). Dus als deze op zijn ga ik ook eens de mueslireep van de jumbo (https://www.jumbo.com/pro(...)rel-5-stuks-389737DS) proberen. Lijkt me 88 kcal maar ook 6 gram vezels ook een prima alternatief. En die zijn maar 1 euro per 5 :P

O: kwark
S: 75 min boksen
L: 2 boterhammen, 2 eieren, plakje ham, beetje 30+ kaas
T: blokje chocolade + 2 mandarijnen
D: 'pizza' op libanees brood met groente en parmaham
S: krachttraining
T: proteine chocolademouse + bakje verse ananas
(1743 kcal en 131 gram eiwit)
pi_216821716
Vandaag leek het wel vetmesten op het werk op een ander level. Niet 1, niet 2 maar 3 traktaties (van 3 verschillende mensen). Beter stemmen ze dat even af want 3x nee zeggen is wel heel lastig. Nu scheelt het dat ik ze niet alle 3 even aantrekkelijk vond, maar toch. Beetje gezonde omgeving stimuleren op het werk zou ook wel wenselijk zijn :P
Daarnaast blijken trouwens gewoon volkoren pistolets/kaiserbroodjes niet echt bij de appie verkrijgbaar te zijn. Volgens de website zouden ze volkoren kaiserbroodjes moeten hebben, maar helaas bij allebei de appies waar ik regelmatig kom niet te krijgen. Dus dan maar voor de 'bruine' pistolet gegaan. Ze hebben wel van die hele fancy volkorenbroodjes, maar die kosten dan ook 1,50 ofzo per stuk ipv de normale 0,25 cent dus dat gaat me iets te ver.

Vandaag qua sport even lekker een rustdag, maar wel 11500 stappen.
L: 2 pistolets met serranoham, proteinepudding
T: bakje ananas
D: orzo met spinazie, magere spekjes en zongedroogde tomaatjes
T: 2 mandarijnen, proteine chocolademousse
pi_216823156
Vandaag, net, even heel erg last van medicijnhonger. Heb het volgens mij redelijk ondervangen. wel gegeten, maar heel bewust gekozen voor proteïnerijke producten, zoals me verteld is door een diëtiste. Nog steeds honger, maar die probeer ik met thee te blussen

En tja... dat plakje cake... die was van te voren ingepland. Misschien niet de beste keus, alleen ik wist het van te voren en koos van te voren om deze "zonde te begaan". Als ik mezelf nooit wat gun komen er juist eetbuien heb ik inmiddels geleerd

O. Soja Yoghurt met een beetje cornflakes
T. plakje cake
L. 2 Boterhammen eiersalade
D. 2 boterhammen smeerkaas
T. een beetje opgebakken tofu en een beetje yoghurt met cornflakes

Verder van hot naar her gerend vandaag. Geen tijd voor sporten. Dus dat ik even frustrerend. Als ik mezelf zo lees voelt het als een dag vol excuses. Ondanks het bewust maken van keuzes. Morgen weer een dag, nieuwe kansen. Ik heb iig niet het idee dat de hele dag verpest is. Ook al is die laatste T onverwacht. Alleen clozapine kan soms zo'n honger geven...
  Moderator maandag 24 februari 2025 @ 21:20:38 #56
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_216823307
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 19:46 schreef Pinuts het volgende:
Vandaag leek het wel vetmesten op het werk op een ander level. Niet 1, niet 2 maar 3 traktaties (van 3 verschillende mensen). Beter stemmen ze dat even af want 3x nee zeggen is wel heel lastig. Nu scheelt het dat ik ze niet alle 3 even aantrekkelijk vond, maar toch. Beetje gezonde omgeving stimuleren op het werk zou ook wel wenselijk zijn :P

Dit háát ik _O- Mijn ruggegraat is al een rotte banaan, maar vooral als er dan ook nog lekkers is op werk. Zo te zien heb je het wel weerstaan, dus lekker bezig :D

quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 21:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag, net, even heel erg last van medicijnhonger. Heb het volgens mij redelijk ondervangen. wel gegeten, maar heel bewust gekozen voor proteïnerijke producten, zoals me verteld is door een diëtiste. Nog steeds honger, maar die probeer ik met thee te blussen

En tja... dat plakje cake... die was van te voren ingepland. Misschien niet de beste keus, alleen ik wist het van te voren en koos van te voren om deze "zonde te begaan". Als ik mezelf nooit wat gun komen er juist eetbuien heb ik inmiddels geleerd

O. Soja Yoghurt met een beetje cornflakes
T. plakje cake
L. 2 Boterhammen eiersalade
D. 2 boterhammen smeerkaas
T. een beetje opgebakken tofu en een beetje yoghurt met cornflakes

Verder van hot naar her gerend vandaag. Geen tijd voor sporten. Dus dat ik even frustrerend. Als ik mezelf zo lees voelt het als een dag vol excuses. Ondanks het bewust maken van keuzes. Morgen weer een dag, nieuwe kansen. Ik heb iig niet het idee dat de hele dag verpest is. Ook al is die laatste T onverwacht. Alleen clozapine kan soms zo'n honger geven...
Ik vind dit nog steeds een heel net lijstje hoor :o Ik denk bij mezelf ook dat de reden dat ik het tot nu toe beter volhoud dan keren hiervoor is dat ik niets niet mag. Het maakt me niet zoveel uit of ik over twee of drie jaar m'n doelen bereik, ik wil juist mijn leefstijl aanpassen en dat kan doordat ik niet zo streng ben voor mezelf, maar af en toe lekker een paaseitje mag, een plakje cake of waar ik dan ook maar zin in heb. Dat is óók voor mezelf zorgen O+

Mijn lijstje van vandaag;

O: hipro kwark vanille met appel en kaneel
L: 4x wasa volkoren, 2x sandwich spread komkommer, 2x kips kleintje vega smeerworst
T: 2x wasa volkoren met weer smeerworst
D: pasta met italiaanse roerbak, champignons en italiaanse kruiden pastasaus
T: hipro chocolademousse en 2 paaseitjes :9
S: ~45 minuten Grow With Jo, 7400 stappen
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Moderator maandag 24 februari 2025 @ 21:22:07 #57
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_216823325
Ik ben wel een beetje aan het schommelen/stagneren qua gewicht en vind dat er wel weer een paar kilo af mag. Ik denk dat het komt doordat ik ziek ben geweest en nu ongesteld, maar vind het stom. Qua eten ben ik wel semi-goed bezig (de pizza en cocktail van zaterdag negeer ik even :D ) en hoop dat het weer even bij te trekken door meer op m'n stappen te letten en consequenter te sporten *G*
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_216824863
Mijn lijst vandaag:
O: twee volkoren boterhammen, 1 met plantaardige halvarine, pindakaas en banaan en 1 met een plak 20+ kaas en halfvolle mayo, glas Optimel limoen
T: stukje 90% chocola, 6 kipballetjes van de slager (niet samen gegeten uiteraard ;))
L: twee volkoren boterhammen met rosbief en mosterd, glas optimel limoen
T: 150g gekookte gesneden bietjes met klein beetje geitenkaas
D: 100g tofu gebakken in 10g plantaardige vloeibare bakboter, woknoedels, 150g broccoli
T: 100g skyr met banaan en 15g walnoten, amandelen, cashewnoten (5g per soort)

1950 kcal, 36g vezels, 4.5g zout.
Ik heb een paar dagen eetmeter van Voedingscentrum ingevuld nu het voldoende vezels en onverzadigde vetten en voldoende weinig verzadigde vetten en zout eten goed gaat, en vooral calcium, selenium, ijzer en vitamine A heb ik moeite om aan voldoende te komen. En als ik brood vervang door wrap heb ik heel snel te weinig jodium ook. Al kwam ik er wel achter dat het bij sommige voedingsmiddelen wel uitmaakt hoe je het er in zet - de woknoedels ongekookt geeft andere vitamines dan gekookt, maar ik weet hoeveel ze wegen ongekookt en eet ze gekookt }:| dus moet nog even kijken of het veel verschil maakt als ik alles er in zet met de daadwerkelijke bereidingswijze. Bij wortels is het verschil echt groot ook wel bij vitamine A bv of je rauw of gekookt eet (maar dat is ook wel logisch). Ik heb wel hierom de optimel toegevoegd voor calcium (ik lust geen melk) en de halvarine ipv geen boter en vloeibare bakboter ipv olijfolie voor vitamine A. Calcium zit ik nu meestal wel goed, vitamine A nog steeds te weinig dus daar moet ik echt even goed op letten met welke groentes ik kies bijvoorbeeld. Selenium en ijzer iets te laag maar niet in het 'rode' gebied zoals bij vit A. Vind het wel interessant en inzichtgevend moet ik zeggen!
pi_216825014
Ik vind die app ook fijn ^O^
pi_216825363
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 21:20 schreef Meke het volgende:
Ik vind dit nog steeds een heel net lijstje hoor :o Ik denk bij mezelf ook dat de reden dat ik het tot nu toe beter volhoud dan keren hiervoor is dat ik niets niet mag. Het maakt me niet zoveel uit of ik over twee of drie jaar m'n doelen bereik, ik wil juist mijn leefstijl aanpassen en dat kan doordat ik niet zo streng ben voor mezelf, maar af en toe lekker een paaseitje mag, een plakje cake of waar ik dan ook maar zin in heb. Dat is óók voor mezelf zorgen O+
Dit heeft voor mij ook zo'n groot verschil gemaakt. 'Vroeger' had ik altijd van die doelen van 10 kg eraf in x maanden of voor mijn verjaardag op gewicht x zitten.
Dit keer heb ik dat juist niet. Ik doe gewoon wat ik moet doen en hoe mijn gewicht dan verandert, boeien. Daardoor ook veel minder 'stress' als het een keer een weekje minder gaat. Dan duurt het toch wat langer, boeien. Een eindpunt of dat je 'klaar' bent is er toch nooit dus beter omarm je het proces.
pi_216825598
Ik ga het ook weer bijhouden. Het was de bedoeling dat ik daar eerder mee zou beginnen, maar de eerste anderhalve maand van het jaar zijn nogal anders verlopen dan ik had gehoopt en lieten weinig ruimte voor gezond eten en sporten. Hopelijk is de rest van het jaar een stuk rustiger op dat gebied.

Ik wil graag mijn eten bijhouden in een app. Belangrijk vind ik dat ik ook goed kan tracken hoe de verhouding eiwitten/koolhydraten/vetten is en hoe ik daarin kan tweaken.

Welke apps gebruiken jullie en zijn jullie erg tevreden over? Ik ken eigenlijk alleen maar MyFitnesspall, maar die wil me richting een premium abonnement hebben. Ik vind het niet erg ervoor te betalen, maar misschien zijn er nog andere apps die goed zijn en die gratis of goedkoper zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_216825748
Ja... ben wel tevreden dat ik gisteren zonder eetbuien door ben gekomen

En mijn doel is wel afvallen en een gezonde levensstijl. Ik weet alleen dat ik geen einddatum moet bepalen. Dan ga ik te weinig eten.
Gelukkig zie ik momenteel wel weer het nummer op de weegschaal verplaatsen. Dat was een tijdje terug

En idd, in de voedingscentrum-app houd ik bij wat ik eet. Bepaald aantal kcals in mijn hoofd en dat lukt de meeste dagen wel.
pi_216826890
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 08:01 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga het ook weer bijhouden. Het was de bedoeling dat ik daar eerder mee zou beginnen, maar de eerste anderhalve maand van het jaar zijn nogal anders verlopen dan ik had gehoopt en lieten weinig ruimte voor gezond eten en sporten. Hopelijk is de rest van het jaar een stuk rustiger op dat gebied.

Ik wil graag mijn eten bijhouden in een app. Belangrijk vind ik dat ik ook goed kan tracken hoe de verhouding eiwitten/koolhydraten/vetten is en hoe ik daarin kan tweaken.

Welke apps gebruiken jullie en zijn jullie erg tevreden over? Ik ken eigenlijk alleen maar MyFitnesspall, maar die wil me richting een premium abonnement hebben. Ik vind het niet erg ervoor te betalen, maar misschien zijn er nog andere apps die goed zijn en die gratis of goedkoper zijn.
Ik weet dat yazioo een veelgebruikte is. En zelf heb ik hem via de sportschool, dus misschien zou je daar even kunnen navragen of ze iets hebben.
pi_216827071
quote:

De eetmeter van het voedingscentrum is gratizz.

https://www.voedingscentr(...)eter-app-online.aspx
pi_216827109
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 10:57 schreef Puala het volgende:

[..]
Ik weet dat yazioo een veelgebruikte is. En zelf heb ik hem via de sportschool, dus misschien zou je daar even kunnen navragen of ze iets hebben.
Yazioo ken ik niet. Even bij de sportschool infomeren is wel een goed idee.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 11:14 schreef Blues het volgende:

[..]
De eetmeter van het voedingscentrum is gratizz.

https://www.voedingscentr(...)eter-app-online.aspx
Ik heb hem bekeken, maar daar kan ik bijvoorbeeld niet mijn macro's qua verdeling aanpassen, lijkt het.
Lifesum even bekeken, maar ook daar moet je premium voor de opties die ik wil hebben.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_216828334
quote:

Ik vind eetmeter handig voor de vitamines etc. Maar wel qua gebruiksgemak echt vreselijk. Ik heb al jaren fatsecret, gewoon gratis versie, die vind ik wel gebruiksvriendelijk. Als je je dag hebt ingevuld kan je onderaan makkelijk zien hoeveel procent eiwit/vet/koolhydraten je zit. En je kan per eetmoment en per ingevuld eten goed zien hoeveel van elk erin zit dus dan kan je bij een planning ook makkelijk zien wat je eruit kan halen als je die percentages wil aanpassen. En je kan zelf recepten toevoegen en voedingsmiddelen info bewerken als het etiket is gewijzigd enzo. Ik weet niet of je zelf kan instellen hoeveel % van elke macro je wil, maar je kan dus wel gewoon je eten invullen en dan zien op hoeveel % elk uitkomt en daarin tweaken tot het verdeeld is zoals je wil.
pi_216851510
Ik had dit topic eerder moeten vinden, ik zit nu al min of meer op mijn streefgewicht (nog 2 kilo te gaan, dan ben ik zo'n 14 kilo afgevallen in ongeveer anderhalf jaar tijd, heel langzaam dus, ik heb van september tot na de feestdagen alles even losgelaten :Y) ). :P
Maar vind het grappig om bij @Meke ook de HiPro en de Grow With Jo te zien :D Die zijn hier ook een staple geworden. :+

Succes allemaal!
Koel en donker bewaren
pi_216851588
Ik heb trouwens de Eetmeter gebruikt (nu nog) vind het zelf echt ideaal en heel fijn te gebruiken. Maar misschien ben ik qua gebruiksgemak dan snel tevreden.
Koel en donker bewaren
pi_216852174
quote:
10s.gif Op donderdag 27 februari 2025 13:37 schreef Guanabana het volgende:
Ik had dit topic eerder moeten vinden, ik zit nu al min of meer op mijn streefgewicht (nog 2 kilo te gaan, dan ben ik zo'n 14 kilo afgevallen in ongeveer anderhalf jaar tijd, heel langzaam dus, ik heb van september tot na de feestdagen alles even losgelaten :Y) ). :P
Maar vind het grappig om bij @:Meke ook de HiPro en de Grow With Jo te zien :D Die zijn hier ook een staple geworden. :+

Succes allemaal!
Lekker bezig! In die tijd dat je het losliet, merkte je dat het wel 'makkelijk' was om je gewicht te behouden? Of kwam je toch weer langzaam aan?
pi_216852220
Ik heb morgen gepland staan om weer eens te gaan winkelen. Ik doe dat niet zo vaak. Niet perse vanwege mijn gewicht of wat dan ook maar ik heb gewoon niet zo veel nodig. Ik vind het prima om 4 shirtjes en 4 truien te hebben en die af te wisselen zeg maar. Maar inmiddels zijn mijn favoriete items wel echt aan vervanging toe, en ook eigenlijk te groot. Een trui die ik hiervoor niet echt naar buiten aandurfde want zat wel erg strak is inmiddels mijn 'chilltrui' want te groot. Ik pas ook weer in een maat M; iets wat ik nooit had gedacht.
Dus morgen ga ik even lekker mezelf 'trakteren' op wat nieuwe items.
pi_216852297
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 14:41 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Lekker bezig! In die tijd dat je het losliet, merkte je dat het wel 'makkelijk' was om je gewicht te behouden? Of kwam je toch weer langzaam aan?
Ik ben toen weer ongeveer twee kilo aangekomen, maar dat kwam omdat ik in december ('boeiend, het is nu december') alles ging eten waar ik zin in had, zoetigheid, koekjes :@ Misschien niet verstandig, maar ik dacht, ik heb afgelopen jaar toch de vaardigheden aangeleerd om af te vallen, dus dat gaat er wel weer af als ik weer ga beginnen.

Het echte maintainen zal binnenkort moeten gaan gebeuren als ik mijn streefgewicht heb bereikt, dus ben benieuwd hoe dat zal gaan. Vind de Eetmeter heel fijn als stok achter de deur, want als ik zie dat ik op mijn maximale calorieën van die dag zit dan wil ik er niet overheen gaan. Als ik niks bijhoud dan denk ik sneller van 'fuck it'.
Koel en donker bewaren
pi_216852565
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 14:45 schreef Pinuts het volgende:
Ik heb morgen gepland staan om weer eens te gaan winkelen. Ik doe dat niet zo vaak. Niet perse vanwege mijn gewicht of wat dan ook maar ik heb gewoon niet zo veel nodig. Ik vind het prima om 4 shirtjes en 4 truien te hebben en die af te wisselen zeg maar. Maar inmiddels zijn mijn favoriete items wel echt aan vervanging toe, en ook eigenlijk te groot. Een trui die ik hiervoor niet echt naar buiten aandurfde want zat wel erg strak is inmiddels mijn 'chilltrui' want te groot. Ik pas ook weer in een maat M; iets wat ik nooit had gedacht.
Dus morgen ga ik even lekker mezelf 'trakteren' op wat nieuwe items.
Dat vond ik wel een leuke bijkomstigheid aan afvallen, ik moest superveel nieuw :P
Nou ja, minder leuk voor de portemonnee natuurlijk, maar heb veel gekocht op Vinted :) Dan kan je met een gerust hart best veel dingen kopen.
Koel en donker bewaren
pi_216852666
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 15:11 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Dat vond ik wel een leuke bijkomstigheid aan afvallen, ik moest superveel nieuw :P
Nou ja, minder leuk voor de portemonnee natuurlijk, maar heb veel gekocht op Vinted :) Dan kan je met een gerust hart best veel dingen kopen.
Nouja scheelt dus dat ik niet 'veel' nodig heb. Dus ik investeer vaak wel in 'goede' kleding, want die draag ik dan ook prima een aantal jaar (wil hiermee zeker niet zeggen dat het op Vinted niet goed is). Maar zou al blij zijn als ik morgen 1 broek en 1 of 2 shirtjes/truien kan vinden, want ben vaak ook wel kieskeurig met wat er in de winkel hangt.
En ik ben inmiddels 20 kg kwijt en er zal max nog 5 af kunnen/mogen maar daar blijft het ook bij. Dus het scheelt ook dat ik niet pas halverwege mijn traject ben en dus over een aantal maanden weer opnieuw ga kopen.
pi_216874546
Lichamen zijn raar. Eerste 2 weken van februari -0.4 kg. Mwah, niet slecht maar ik dacht er komen nog 2 AYCE etentjes aan dus dan zal er in de laatste 2 weken van februari wel geen gewicht afgaan, want tja, die dagen eet je toch veel. Ik schrok met net rot op de weegschaal: -1.8 kg in de laatste 2 weken. Holy moly. En dat vind ik dan weer 'te' veel. Over de maand levelled het uit op 2.2 kg en dus mooi een halve kg per week, maar damn. Deze zag ik echt niet aankomen.
Twijfel dan ook vaak van heb ik dan 'te weinig' gegeten of moet ik het meer over de maand zien en denken gemiddels is prima dus fine...

Lijstje van vandaag, vandaag L en D omgedraaid gezien de D onderweg is:
S: 75 min boksen
L: gebakken aardappeltjes, kibbeling uit de oven, wokgroente
T: 2 mandarijnen + mueslireep
D: 2 volkorenbroodjes met beenham.
(1713 kcal, 128 gram eiwitten, 39 gram vezels)
  dinsdag 4 maart 2025 @ 12:49:41 #75
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_216919752
Geen idee of ik hier goed zit maar zijn er mensen die hier afvallen met injecties? Of is er toevallig al een topic over?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')