SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De dollar is een wereldpunt, die kan zowat oneindig bijgeprint worden vooralsnog.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:09 schreef Ulx het volgende:
[..]
Oh ja, Duitse zuinigheid geeft dat land een economische boost. Het lenen zoals de VS doet zorgt voor lage groeicijfers.
Helemaal vergeten.
Jij ziet Hong, Macedonie, Monte, Turkije, Tsjechie, Spanje, SLO, ROE, POR, BUL, ALB allemaal troepen sturen?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alle NATO landen minus de VS en Canada.
Oh, er is nu geen inflatie?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De dollar is een wereldpunt, die kan zowat oneindig bijgeprint worden vooralsnog.
Als wij bijprinten krijg je inflatie, hetzelfde fenomeen dat nu in RUS plaatsvindt.
Ja hoor, geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:13 schreef phpmystyle het volgende:
Jij ziet Hong, Macedonie, Monte, Turkije, Tsjechie, Spanje, SLO, ROE, POR, BUL, ALB allemaal troepen sturen?
Je leeft in een excelbestand.quote:
Ze weten het zelf ook niet. Ze roepen wat en kijken wat voor deal Ze later kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:17 schreef skysherrif het volgende:
1 ding snap ik nog niet helemaal, die deal over die minerals in Oekraine vinden Trump en Vance nog altijd mega belangrijk...
Maar wat heb je aan die afspraken voer Oekraiense gronstoffen als je straks of een stituatie creert waarin rusland die meer en meer verovert op korte termijn, of op lange termijn omdat er geen veiligheidsgaranties zijn of omdat je door deze opstelling een Politieke situtatie creert die ofwel pro Russisch gaat zijn ofwel zo extreem Nationalistisch dat ze die afspraken die met Zelensky zijn gemaakt verscheuren (omdat amerika zo graag nieuwe verkieizngen willen)
Het is best indrukwekkend om daar , en in omgeving, te zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:23 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Aardig gat dat die Russische drone had geslagen in de sarcofaag van Chernobyl
Is dit niet meer symbolisch? Je kan er niet zo veel mee namelijk. Als je echt nucleair wil ouwehoeren zou ik gewoon een vuile bom gebruiken o.i.d. Stel dat die drone naar binnen was gekomen en daar tot explosie zou komen, dan heb je wat nucleair materiaal tegen de muren en het plafond daar. En een héél klein beetje daarbuiten. Dat stelt toch niet zo veel voor?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:23 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Aardig gat dat die Russische drone had geslagen in de sarcofaag van Chernobyl
Uhhmm, ja dat is het wél. Dat is éxact waar je voor getekend hebt..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je leeft in een excelbestand.
Bij Russische dreiging dat deels gelegen zit door EU vijandigheid kun je er vanuitgaan dat het blijft bij die landen die ik opnoemde. En Frankrijk is zéér de vraag. Politiek is er heel weinig animo voor.
Leuk zo'n verdrag, maar het is geen natuurwet dat je dan automatisch naar het front gaat. Dat is een vreselijke afweging die dan gemaakt moet worden.
Ok. Ik zie een hele grote Russische stad vlakbij de grens. Kwetsbaar vanuit het noorden.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:18 schreef BEFEM het volgende:
@:ulx
Om te beginnen is het de vraag of Rusland überhaupt van het Poolse leger kan winnen. Voor de rest mag je een bosatlas lenen in de bibliotheek.
Meer een signaal van de Russen denk ik als in:quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:26 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Is dit niet meer symbolisch? Je kan er niet zo veel mee namelijk. Als je echt nucleair wil ouwehoeren zou ik gewoon een vuile bom gebruiken o.i.d. Stel dat die drone naar binnen was gekomen en daar tot explosie zou komen, dan heb je wat nucleair materiaal tegen de muren en het plafond daar. En een héél klein beetje daarbuiten. Dat stelt toch niet zo veel voor?
Je moet het pragmatisch bekijken: als Rusland dat allemaal verovert sluit je een dergelijke deal gewoon met Rusland.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:17 schreef skysherrif het volgende:
1 ding snap ik nog niet helemaal, die deal over die minerals in Oekraine vinden Trump en Vance nog altijd mega belangrijk...
Maar wat heb je aan die afspraken voer Oekraiense gronstoffen als je straks of een stituatie creert waarin rusland die meer en meer verovert op korte termijn, of op lange termijn omdat er geen veiligheidsgaranties zijn of omdat je door deze opstelling een Politieke situtatie creert die ofwel pro Russisch gaat zijn ofwel zo extreem Nationalistisch dat ze die afspraken die met Zelensky zijn gemaakt verscheuren (omdat amerika zo graag nieuwe verkieizngen willen)
Maar dat schijnt (deepstate) toch wel vrij succesvol te zijn geweest, aangezien er 20km2 terreinwinst voor de Russen gerapporteerd wordt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:19 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Oekraiense SOF jaagt op Noord Koreanen in Kursk ( must see)
Rusland wil altijd vrede toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:33 schreef Ulx het volgende:
Gewoon een seintje dat ze geen vrede willen.
Haha. Wat een visionair.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:44 schreef AchJa het volgende:
Over Boekestijn gesproken....
Noeks!!!
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |