Ja, je hebt wel gelijk, maar ik zie haar zo graag gaan. Maar goed, ik had Sharice ook graag zien gaan en bij nader inzien vond ik het veel terechter als zij genomineerd was gebleven.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uh die had wel het meeste recht erop die had al gestreden dmv een spel
Ik denk dat Axel zich teveel ergert aan Jordy om dat als mogelijkheid te zien.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:06 schreef DilanoNirvana het volgende:
Waarom wil Axel Jordy niet meer in zijn bondje, want als hun met zijn 5 zijn Axel Jane Mattie Jordy en Jolien staan ze veel sterker.
Jordy fluisterde met dat ballenspel dat ze allemaal op Axel moesten gaan dus die was er wel klaar mee.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:06 schreef DilanoNirvana het volgende:
Waarom wil Axel Jordy niet meer in zijn bondje, want als hun met zijn 5 zijn Axel Jane Mattie Jordy en Jolien staan ze veel sterker.
Ik kijk terug op de tv zelf. Dat gaat prima. Wel helaas met reclames.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 02:13 schreef BigBreg83 het volgende:
Hebben meer mensen gedoe met terug kijken van de aflevering? Bij mij lukt via videoland sowieso niet meer. Want die onthoud niet meer waar ik gebleven ben. En aangezien ik vaak afleveringen opspaar is dat niet handig.
Dus kijk ik ze nu terug op NLziet. Dat gaat redelijk. Hij onthoud in ieder geval waar ik gebleven ben. Alleen komen de afleveringen vaak later op. Maar vandaag stopte de aflevering ineens toen de medailles aan het verdelen waren. Accuut zonder afsluiting. Was dit echt het einde? Op videoland gezocht daar staande aflevering van 13 februari en nog niet op.
En als je het opneemt?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 04:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kijk terug op de tv zelf. Dat gaat prima. Wel helaas met reclames.
Die optie heb ik niet in mijn pakket. Als ik BB nu terugkijk, pak ik de late uitzending. Daar zit wat minder reclame in. Ik overweeg wel eens om het opnemen aan te schaffen, maar nog niet gedaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 05:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
En als je het opneemt?
Dan kan je de reclames skippen.
Heel erg vervelend inderdaad...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 07:27 schreef Tascha071 het volgende:
Op Videoland staat de aflevering van gister er nog steeds niet op! Grrr
Ik vertik het om met reclames te kijken!!! Grrrquote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Heel erg vervelend inderdaad...
Ah, ik dacht al dat t aan mij lag.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 07:27 schreef Tascha071 het volgende:
Op Videoland staat de aflevering van gister er nog steeds niet op! Grrr
Geen idee. Aflevering staat nog steeds niet op videoland.quote:
van mij mogen ze alle3 weg, geen idee wie ik moet kiezenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee. Aflevering staat nog steeds niet op videoland.
Hoe weet ik nou op wie te stemmen!? Sabotage!
(ik heb al gestemd hoor, want de site laat ze natuurljk zien)
Ja, het was makkelijker geweest als Jane er op had gestaan. Dan had ik op haar kunnen stemmen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:35 schreef Paul het volgende:
[..]
van mij mogen ze alle3 weg, geen idee wie ik moet kiezen
Als je goed oplet is dat gewoon zijn spel ik hou hier juist van. Gebeurd er tenminste wat.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben zo ongelofelijk klaar met Jordy, die wil wel zelf stoer uitdelen maar kan echt niet incasseren.
Vreselijke jankzak
hij is ook wakker heequote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:38 schreef spapaars het volgende:
Dus Elsa moest Jolien verdedigen, maar verdedigde Jane
En Sharicequote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:38 schreef spapaars het volgende:
ja vuile rat het is dat Jordy het nog opnam voor Jolienquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:38 schreef spapaars het volgende:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:38 schreef spapaars het volgende:
Jordy had al vrij snel door dat niemand voor matti zou gaan, dat dat al een verloren zaak was na zijn pleidooi voor matti. Toen had hij door dat elsa jolien naaide en probeerde hij haar te redden. En dan durft DavidS nog te zeggen dat ie niks geeft gedaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja vuile rat het is dat Jordy het nog opnam voor Jolien
Die gaat later wel weer janken waarom ik !!quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:42 schreef DilanoNirvana het volgende:
Elsa Milena is de grootste fakewijf die daar zit.
Bommetje droppen en dan weglopen. Lafbekquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:40 schreef KinKiJan het volgende:
Zwak dat Jordy niet gewoon in de groep z'n zegje doet.
Slechte verliezer.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:44 schreef DilanoNirvana het volgende:
Eva Milena mag ook wel naar huis
ja dat is echt naatje hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:44 schreef Ireth het volgende:
Jolien raakt samen met wicky genomineerd, ze raakt haar nominatie kwijt door middel van een spel. Vervolgens raakt wicky zijn nominatie kwijt dmv zijn medebewoners en dan wordt jolien alsnog genomineerd door elsa...
Door Elsa + 4 anderenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:44 schreef Ireth het volgende:
Jolien raakt samen met wicky genomineerd, ze raakt haar nominatie kwijt door middel van een spel. Vervolgens raakt wicky zijn nominatie kwijt dmv zijn medebewoners en dan wordt jolien alsnog genomineerd door elsa...
Ja dat is echt belachelijk, net of het zo moet zijn dat Jolien eruit moet.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:44 schreef Ireth het volgende:
Ja moest "dankzij" zijn ipv "door". Elsa heeft er iig geen moer aan gedaan om haar proberen te redden..quote:
kon het wel weer gebeuren, vond de uitzendingen ma tm woe best saaiquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:47 schreef DilanoNirvana het volgende:
Lekker he Paultje hoe meer drama hoe beter.😁
Ja, maar vervolgens wel buiten tegen iedereen die het wil horen zijn versie vertellen. Hou ik niet zo van, wees dan een kerel en doe het voor de groep, heb je dat gezever achteraf ook niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:43 schreef superniger het volgende:
[..]
Bommetje droppen en dan weglopen. Lafbek
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:49 schreef Dotteke het volgende:
Wie o wie gaat er straks naar huis? Ben benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Dotteke op 14-02-2025 20:52:02 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:50 schreef IkFok het volgende:
[..]Tuurlijk wel zal wel Keanu zijn of toch JolienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of Eva moet naar huis gaan vrijwillig
[ Bericht 9% gewijzigd door Dotteke op 14-02-2025 20:52:17 ]
Heeft ie wel, hij is als eerste begonnen met spreken voor matti, voor hem gepleit. Een heel pleidooi waarom Matti moest blijven. Maar was een zinkend schip merkte hij toen de rest begon te praten. Toen heeft ie geprobeerd Jolien te redden.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:49 schreef KinKiJan het volgende:
Wat David S. zegt klopt gewoon. Hij zegt dat ie niks voor Mattheus gedaan heeft, en dat klopt. Dat gaf ie op omdat ie dacht dat het kansloos was. Kan ie geholpen hebben Jolien te saven, heeft ie nog steeds niks voor Mattheus gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:54 schreef Ireth het volgende:
Zo jolien propt ff een hele levende pauw aan veren in haar eigen achterwerk...
"Ik ben de meest eerlijke persoon..."
Precies, zoals iedereen het eerste rondje even gepleit heeft voor degene waar ie voor zat, daarna niks meer.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heeft ie wel, hij is als eerste begonnen met spreken voor matti, voor hem gepleit. Een heel pleidooi waarom Matti moest blijven. Maar was een zinkend schip merkte hij toen de rest begon te praten. Toen heeft ie geprobeerd Jolien te redden.
kheb les gehad van Dotteke mn mammiequote:
Hou op zegquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:56 schreef Paul het volgende:
[..]
kheb les gehad van Dotteke mn mammie
Mwah, dat was best bescheiden toch? Ze vindt zichzelf slechts het meest oprecht van het hele huis. Niet van de hele wereld.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:54 schreef Ireth het volgende:
Zo jolien propt ff een hele levende pauw aan veren in haar eigen achterwerk...
"Ik ben de meest eerlijke persoon..."
Zijn we dan oneens. DavidS en Axel zeiden dat hij NIETS over Matti had gezegd, maar van al die 5 heeft hij het beste pleidooi gegeven. Alleen zat hij daar nou net met de 4 verkeerde personen om mee te krijgen...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies, zoals iedereen het eerste rondje even gepleit heeft voor degene waar ie voor zat, daarna niks meer.
Waren mooie woorden daar niet van, maar meer dan dat is er over Mattheus gewoon niet gezegd. Dus gewoon zoals David en Axel zeiden.
Zo is het Irethquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zijn we dan oneens. DavidS en Axel zeiden dat hij NIETS over Matti had gezegd, maar van al die 5 heeft hij het beste pleidooi gegeven. Alleen zat hij daar nou net met de 4 verkeerde personen om mee te krijgen...
Dan bedoelen zowel David S. en Axel als Jordy kennelijk hetzelfde met 'niets'. Of ze hebben alle 3 gelogen. Want ook Elsa heeft het tijdens de intro ronde gewoon over Jolien gehad, maar niet volgens Jordy:quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zijn we dan oneens. DavidS en Axel zeiden dat hij NIETS over Matti had gezegd, maar van al die 5 heeft hij het beste pleidooi gegeven. Alleen zat hij daar nou net met de 4 verkeerde personen om mee te krijgen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
boos zijn dat je geen kaart in de bus hadquote:
ja klopt wat David zegt klopt niets vanquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heeft ie wel, hij is als eerste begonnen met spreken voor matti, voor hem gepleit. Een heel pleidooi waarom Matti moest blijven. Maar was een zinkend schip merkte hij toen de rest begon te praten. Toen heeft ie geprobeerd Jolien te redden.
Een beetje erg veelquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:09 schreef 5thencounter het volgende:
Jordy overacteerd wel een beetje veel
Hebberig zijnquote:
actsquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:09 schreef 5thencounter het volgende:
Ja, was dat acteren? Het tot huilens toe zelfmedelijden hebben kwam wel recht uit zijn hart denk ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:09 schreef 5thencounter het volgende:
Is ook wel enorm kut als je een stapeltje fanmail in je handen heb gehadquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:09 schreef 5thencounter het volgende:
Hé héquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:13 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wat een anti jordys zitten hier zeg, ik ben anti Elsa, opzouten met dat mens.
Veilige spoiler, weet de grens nietquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, was dat acteren? Het tot huilens toe zelfmedelijden hebben kwam wel recht uit zijn hart denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Eerste antwoord moet ik je onthouden, wel veel zaken en ruzies die je niet op tv ziet.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:16 schreef DilanoNirvana het volgende:
Waarom kijken mensen streams, dat lijkt me saai volgens mij ga je je dan aan iedereen ergeren.
Ja dat was Oscarwaardig ..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, was dat acteren? Het tot huilens toe zelfmedelijden hebben kwam wel recht uit zijn hart denk ik.
Als de eerste box 1 kaart is, de tweede 10 kaarten dan verwacht je toch dat je meer krijgt met meer geld. En je wilt toch zoveel mogelijk kaarten? Lijkt me logisch. Je kunt niet weten dat het na box twee ophoudt en je dus tevreden had moeten zijn met 10 kaarten.quote:
Ik ben absoluut geen jordy fan, maar hij staat zeker hoger dan Elsa bij mij!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:13 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wat een anti jordys zitten hier zeg, ik ben anti Elsa, opzouten met dat mens.
Als je BB een beetje kent weet je dat de volgorde waarschijnlijk niet is zoals je denkt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:18 schreef kater1 het volgende:
[..]
Als de eerste box 1 kaart is, de tweede 10 kaarten dan verwacht je toch dat je meer krijgt met meer geld. En je wilt toch zoveel mogelijk kaarten? Lijkt me logisch. Je kunt niet weten dat het na box twee ophoudt en je dus tevreden had moeten zijn met 10 kaarten.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Veilige spoiler, weet de grens nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verbaast me niets.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:21 schreef Ireth het volgende:
Dus DavidS heeft niet gekozen voor mijn valentijnskaart
vet grootquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:22 schreef 5thencounter het volgende:
Prinsesje krijgt natuurlijk de knuffelbeer ..![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Vermoedelijk vanwege de exit dadelijk... gaat die door of niet. We zien het zo.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:25 schreef spapaars het volgende:
Het was vandaag en zit in de uitzending van vandaag.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:27 schreef Ireth het volgende:
Oke, misschien ben ik wel een koele kikker, maar ik had voor een oom toch niet naar huis gegaan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:27 schreef Ireth het volgende:
Oke, misschien ben ik wel een koele kikker, maar ik had voor een oom toch niet naar huis gegaan...hmm ik weetnieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Oke, misschien ben ik wel een koele kikker, maar ik had voor een oom toch niet naar huis gegaan...vaak zijn de Surinamers vrij hecht in de familie en met de hele familie, feesten zijn ook vaak heel groot iedereen komt en vaak ook eten allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Oke, misschien ben ik wel een koele kikker, maar ik had voor een oom toch niet naar huis gegaan...En om je vader of moeder bij te staan bij het verlies van hun broer of zus ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Ja psies, dus dat zegt waarschijnlijk meer over mijn familie. Op mijn broertje en zijn gezin na zie ik de rest alleen bij een begrafenis of crematiequote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vaak zijn de Surinamers vrij hecht in de familie en met de hele familie, feesten zijn ook vaak heel groot iedereen komt en vaak ook eten allemaal
Commerciële onzin.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:05 schreef Paul het volgende:
[..]
boos zijn dat je geen kaart in de bus had
Mjah, het is misschien ook echt vanuit mijn huidige perspectief bekeken, die heb ik al 15 en 8 jaar niet meer... (En daarbij dus alle ooms en tantes ook voor het laatst gezien..)quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
En om je vader of moeder bij te staan bij het verlies van hun broer of zus ?
Was vorige keer ook toen Lenny weg ging. Wicky moest toen weg en kreeg een nominatiepin voor de week daarna.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:31 schreef 5thencounter het volgende:
De reclame zegt dat er nog steeds gestemd kan worden voor de Exit straks
ja bij ons was het wel iets drukker toen ik klein was gingen we altijd naar oom en tantes met verjaardagen maar dat is er op een gegeven moment gestoptquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja psies, dus dat zegt waarschijnlijk meer over mijn familie. Op mijn broertje en zijn gezin na zie ik de rest alleen bij een begrafenis of crematie
En daarna feestquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:34 schreef Paul het volgende:
Gaat dus straks zo
- Keanu moet het huis verlaten
- Zwaaien, naar DBK
- BB zegt omdat wicky al weggegaan is hoef jij niet meer, je mag terug MAAR je bent genomineerd voor volgende week
- Hij komt terug, alle bewoners zo kijken!!!!!!!!! en hem in de lucht gooien alles dit en dat
Ze zijn dus ook deze keer weer een week vrijgespeeld.. de "erfenis" van Wikkie , naast zijn geld.. naar wie dat ook gaatquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Was vorige keer ook toen Lenny weg ging. Wicky moest toen weg en kreeg een nominatiepin voor de week daarna.
ohja en jordy weer dronkenquote:
hoezo dacht je dat al, wat is er gebeurd danquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:47 schreef Joyce-43 het volgende:
Doeiiiii Keanu
Ja hoor David gaat weg we dachten het al![]()
ik heb het veranderd sorry foutjequote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:50 schreef Paul het volgende:
[..]
hoezo dacht je dat al, wat is er gebeurd dan
Ja was niet op videoland, was maar half uur ofzo. Las dat er op de tv uitzending meer was.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:36 schreef NineMilka het volgende:
Hè shit, nog een week gezeur. Dacht dat we ervan af waren.
Op Videoland is de aflevering van vandaag maar 32 minuten. Dat is een beetje kort toch.. of was het op tv langer? Hij stopt ook vrij abrupt en het vertrek van Wicky zit er niet in.
Lennie had volgens mij een eetstoornisquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:04 schreef KangaP het volgende:
yeah zeker als ze verder de kandidaten op water en brood zetten .
Opgemerkt hoe David S afgevallen was,?
Lennie ging ook door voedingproblematiek
David S is een vent van 50 die geen groeten eet(lust) dan ben je al een redelijk mafkees imo. En dan ben je niet het juiste persoon voor zo'n programma. Ik schaar dat ook onder eetstoornis net als Lennie.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:04 schreef KangaP het volgende:
Wat reageert die achterlijk op Keanu die gewoon een normaal gesprek wil voeren over die 4 stemmen.quote:
Zo, als je een foto van toen hij het huis in kwam, naast een foto legt van toen hij eruit ging, zie je een heel groot verschil.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:04 schreef KangaP het volgende:
Maar dat vind ik altijd van alle deelnemers, die zien er zo slecht uit. Tot ze eenmaal weer thuis zijn en dan knappen ze weer opquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:43 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Zo, als je een foto van toen hij het huis in kwam, naast een foto legt van toen hij eruit ging, zie je een heel groot verschil.
Hij zag er slecht uit op het laatst.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:36 schreef NineMilka het volgende:
Hè shit, nog een week gezeur. Dacht dat we ervan af waren.
Op Videoland is de aflevering van vandaag maar 32 minuten. Dat is een beetje kort toch.. of was het op tv langer? Hij stopt ook vrij abrupt en het vertrek van Wicky zit er niet in.
Dat is later gefixt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja was niet op videoland, was maar half uur ofzo. Las dat er op de tv uitzending meer was.
Toch zwaarder dan verwacht blijkbaarquote:Op zondag 16 februari 2025 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat vind ik altijd van alle deelnemers, die zien er zo slecht uit. Tot ze eenmaal weer thuis zijn en dan knappen ze weer op
Onder een spoiler mag welquote:Op maandag 17 februari 2025 20:39 schreef Gert het volgende:
![]()
Maar eigenlijk heb ik er niet zo'n zin in merk ik.
Ik weet ook al meer, maar zal er mijn waffel over houden.
Terechte vraag. Ze vindt zelf ook dat ze het meeste recht heeft. Go Pootje!quote:Op maandag 17 februari 2025 20:47 schreef superniger het volgende:
Waarom doet iedereen alsof alleen Jolien recht heeft op een vrijstelling?
Nou denk ik aan weer een vrijwillig vertrek. Eva of Pootje of zo. Maar goed, ik laat het allemaal maar over me heen komen.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:39 schreef Gert het volgende:
![]()
Maar eigenlijk heb ik er niet zo'n zin in merk ik.
Ik weet ook al meer, maar zal er mijn waffel over houden.
Mwah als je de cos in je myat heb lees je ook spoilers.quote:
Niet cynisch worden!quote:Op maandag 17 februari 2025 21:41 schreef Gert het volgende:
Helemaal geen posts hier tussen twee reclameblokken. Maar misschien wordt het dadelijk weer spannender dankzij de secret mission.
Gek, ik heb nog steeds niet de hele uitzending op Videoland. Nou ja, zo erg is het niet. Maar bij mij niet gefixt.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Dat is later gefixt.
Collega van me had ook maar de helft, en ik via videoland een paar uur later wel de hele uitzending.
Ik vind Jolien helaas meer een medelijden-factor hebben dan een gun-factor. Althans zo doen ze t overkomen. Terwijl z wel zelf Wicky verslagen had.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:52 schreef DilanoNirvana het volgende:
Omdat Jolien super eerlijk is😉 ik had het haar ook meer gegund dan Milena.
Daarom heb ik al vaker gezegd dat de titels spoilerloos zouden moeten zijn van COS @Dottekequote:Op maandag 17 februari 2025 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwah als je de cos in je myat heb lees je ook spoilers.
Ik ga die discussie ook niet meer aan. In het verleden was het ook niet gewenst idd.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Daarom heb ik al vaker gezegd dat de titels spoilerloos zouden moeten zijn van COS @:dotteke
Snap niet dat jullie niet snappen dat het irritant is om daar spoilers in te lezen als je per ongeluk dat topic voorbij ziet komen
BB subforum hep schijt aan alleen tv kijkers.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Daarom heb ik al vaker gezegd dat de titels spoilerloos zouden moeten zijn van COS @:dotteke
Snap niet dat jullie niet snappen dat het irritant is om daar spoilers in te lezen als je per ongeluk dat topic voorbij ziet komen
Sorry dat dat de COS bestaat, ik zou ze voorgoed de mond snoeren die hufters met hun vooruitvisie altijd en die klootzakken die altijd "per ongeluk" de COS lezen en gaan mekkeren... Sluit die COS !quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Beetje domme opmerking, het gaat om de TT van de cos.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sorry dat dat de COS bestaat, ik zou ze voorgoed de mond snoeren die hufters met hun vooruitvisie altijd en die klootzakken die altijd "per ongeluk" de COS lezen en gaan mekkeren... Sluit die COS !
we hebben het over de titels van COS, maar ga er verder niet op in hier, kan misschien beter in FBquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sorry dat dat de COS bestaat, ik zou ze voorgoed de mond snoeren die hufters met hun vooruitvisie altijd en die klootzakken die altijd "per ongeluk" de COS lezen en gaan mekkeren... Sluit die COS !
Heeft geen zin, ik heb het vaker aangekaart maar het mag gewoon.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:36 schreef Paul het volgende:
[..]
we hebben het over de titels van COS, maar ga er verder niet op in hier, kan misschien beter in FB
Ja? Nou en? Sluit die hardleerse Club gelijk.. alleen LiveTV deugt blijkbaarquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje domme opmerking, het gaat om de TT van de cos.
Ja als TV kijker moet je gewoon wegblijven in het subforum.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja? Nou en? Sluit die hardleerse Club gelijk.. alleen LiveTV deugt blijkbaar
quote:
Ja, in praktijk vast een lange sl geweest.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:41 schreef Ireth het volgende:
Zo die tafel hebben ze rap naar binnen geschoven!
Denk niet dat ze dat gebruiken voor een vertrek.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:49 schreef DilanoNirvana het volgende:
Familie omstandigheden? Ik denk dat ze gewoon zelf weg wilde.
Tja, als er geen bewoners meer zijn houdt het op.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Welnee, het is het best scorende programma op RTL5.
Krijg je oud bewoners op bezoek, dat hebben we al eerder gezien.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, als er geen bewoners meer zijn houdt het op.
Dat zegt meer over de rest van het aanbodquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Welnee, het is het best scorende programma op RTL5.
Heb in het begin ergens gelezen eerste week april zou het afgelopen zijn.quote:
Toen moesten de bewoners vooraf een deel van hun muntjes inzetten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:11 schreef Soury het volgende:
Ik vond dat winkeltje van verleden jaar wel leuk, BB lekker ad rem en meestal gezeik achteraf.
Ja nu wordt Milena de hemel in geprezen, terwijl iedereen de hele zooi zou kopen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Toen moesten de bewoners vooraf een deel van hun muntjes inzetten.
Zou met geld nog leuker zijn.
Maar dat zou de vraag zijn of ze alles kunnen kopen als ze met een budget naar binnen gaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nu wordt Milena de hemel in geprezen, terwijl iedereen de hele zooi zou kopen.
die wilde der verjaardag vieren heb ik het idee op tvquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:49 schreef DilanoNirvana het volgende:
Familie omstandigheden? Ik denk dat ze gewoon zelf weg wilde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |