Zo is het Irethquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zijn we dan oneens. DavidS en Axel zeiden dat hij NIETS over Matti had gezegd, maar van al die 5 heeft hij het beste pleidooi gegeven. Alleen zat hij daar nou net met de 4 verkeerde personen om mee te krijgen...
Dan bedoelen zowel David S. en Axel als Jordy kennelijk hetzelfde met 'niets'. Of ze hebben alle 3 gelogen. Want ook Elsa heeft het tijdens de intro ronde gewoon over Jolien gehad, maar niet volgens Jordy:quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zijn we dan oneens. DavidS en Axel zeiden dat hij NIETS over Matti had gezegd, maar van al die 5 heeft hij het beste pleidooi gegeven. Alleen zat hij daar nou net met de 4 verkeerde personen om mee te krijgen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
ja klopt wat David zegt klopt niets vanquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heeft ie wel, hij is als eerste begonnen met spreken voor matti, voor hem gepleit. Een heel pleidooi waarom Matti moest blijven. Maar was een zinkend schip merkte hij toen de rest begon te praten. Toen heeft ie geprobeerd Jolien te redden.
Een beetje erg veelquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:09 schreef 5thencounter het volgende:
Jordy overacteerd wel een beetje veel
Hebberig zijnquote:
actsquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:09 schreef 5thencounter het volgende:
Ja, was dat acteren? Het tot huilens toe zelfmedelijden hebben kwam wel recht uit zijn hart denk ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:09 schreef 5thencounter het volgende:
Is ook wel enorm kut als je een stapeltje fanmail in je handen heb gehadquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:09 schreef 5thencounter het volgende:
Hé héquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:13 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wat een anti jordys zitten hier zeg, ik ben anti Elsa, opzouten met dat mens.
Veilige spoiler, weet de grens nietquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, was dat acteren? Het tot huilens toe zelfmedelijden hebben kwam wel recht uit zijn hart denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Eerste antwoord moet ik je onthouden, wel veel zaken en ruzies die je niet op tv ziet.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:16 schreef DilanoNirvana het volgende:
Waarom kijken mensen streams, dat lijkt me saai volgens mij ga je je dan aan iedereen ergeren.
Ja dat was Oscarwaardig ..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, was dat acteren? Het tot huilens toe zelfmedelijden hebben kwam wel recht uit zijn hart denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |