Als de eerste box 1 kaart is, de tweede 10 kaarten dan verwacht je toch dat je meer krijgt met meer geld. En je wilt toch zoveel mogelijk kaarten? Lijkt me logisch. Je kunt niet weten dat het na box twee ophoudt en je dus tevreden had moeten zijn met 10 kaarten.quote:
Ik ben absoluut geen jordy fan, maar hij staat zeker hoger dan Elsa bij mij!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:13 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wat een anti jordys zitten hier zeg, ik ben anti Elsa, opzouten met dat mens.
Als je BB een beetje kent weet je dat de volgorde waarschijnlijk niet is zoals je denkt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:18 schreef kater1 het volgende:
[..]
Als de eerste box 1 kaart is, de tweede 10 kaarten dan verwacht je toch dat je meer krijgt met meer geld. En je wilt toch zoveel mogelijk kaarten? Lijkt me logisch. Je kunt niet weten dat het na box twee ophoudt en je dus tevreden had moeten zijn met 10 kaarten.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Veilige spoiler, weet de grens nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verbaast me niets.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:21 schreef Ireth het volgende:
Dus DavidS heeft niet gekozen voor mijn valentijnskaart
vet grootquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:22 schreef 5thencounter het volgende:
Prinsesje krijgt natuurlijk de knuffelbeer ..![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |