Ja, je hebt wel gelijk, maar ik zie haar zo graag gaan. Maar goed, ik had Sharice ook graag zien gaan en bij nader inzien vond ik het veel terechter als zij genomineerd was gebleven.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uh die had wel het meeste recht erop die had al gestreden dmv een spel
Ik denk dat Axel zich teveel ergert aan Jordy om dat als mogelijkheid te zien.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:06 schreef DilanoNirvana het volgende:
Waarom wil Axel Jordy niet meer in zijn bondje, want als hun met zijn 5 zijn Axel Jane Mattie Jordy en Jolien staan ze veel sterker.
Jordy fluisterde met dat ballenspel dat ze allemaal op Axel moesten gaan dus die was er wel klaar mee.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:06 schreef DilanoNirvana het volgende:
Waarom wil Axel Jordy niet meer in zijn bondje, want als hun met zijn 5 zijn Axel Jane Mattie Jordy en Jolien staan ze veel sterker.
Ik kijk terug op de tv zelf. Dat gaat prima. Wel helaas met reclames.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 02:13 schreef BigBreg83 het volgende:
Hebben meer mensen gedoe met terug kijken van de aflevering? Bij mij lukt via videoland sowieso niet meer. Want die onthoud niet meer waar ik gebleven ben. En aangezien ik vaak afleveringen opspaar is dat niet handig.
Dus kijk ik ze nu terug op NLziet. Dat gaat redelijk. Hij onthoud in ieder geval waar ik gebleven ben. Alleen komen de afleveringen vaak later op. Maar vandaag stopte de aflevering ineens toen de medailles aan het verdelen waren. Accuut zonder afsluiting. Was dit echt het einde? Op videoland gezocht daar staande aflevering van 13 februari en nog niet op.
En als je het opneemt?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 04:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kijk terug op de tv zelf. Dat gaat prima. Wel helaas met reclames.
Die optie heb ik niet in mijn pakket. Als ik BB nu terugkijk, pak ik de late uitzending. Daar zit wat minder reclame in. Ik overweeg wel eens om het opnemen aan te schaffen, maar nog niet gedaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 05:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
En als je het opneemt?
Dan kan je de reclames skippen.
Heel erg vervelend inderdaad...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 07:27 schreef Tascha071 het volgende:
Op Videoland staat de aflevering van gister er nog steeds niet op! Grrr
Ik vertik het om met reclames te kijken!!! Grrrquote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Heel erg vervelend inderdaad...
Ah, ik dacht al dat t aan mij lag.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 07:27 schreef Tascha071 het volgende:
Op Videoland staat de aflevering van gister er nog steeds niet op! Grrr
Geen idee. Aflevering staat nog steeds niet op videoland.quote:
van mij mogen ze alle3 weg, geen idee wie ik moet kiezenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee. Aflevering staat nog steeds niet op videoland.
Hoe weet ik nou op wie te stemmen!? Sabotage!
(ik heb al gestemd hoor, want de site laat ze natuurljk zien)
Ja, het was makkelijker geweest als Jane er op had gestaan. Dan had ik op haar kunnen stemmen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:35 schreef Paul het volgende:
[..]
van mij mogen ze alle3 weg, geen idee wie ik moet kiezen
Als je goed oplet is dat gewoon zijn spel ik hou hier juist van. Gebeurd er tenminste wat.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben zo ongelofelijk klaar met Jordy, die wil wel zelf stoer uitdelen maar kan echt niet incasseren.
Vreselijke jankzak
hij is ook wakker heequote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:38 schreef spapaars het volgende:
Dus Elsa moest Jolien verdedigen, maar verdedigde Jane
En Sharicequote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:38 schreef spapaars het volgende:
ja vuile rat het is dat Jordy het nog opnam voor Jolienquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:38 schreef spapaars het volgende:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:38 schreef spapaars het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |