abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 februari 2025 @ 14:52:12 #276
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216665376
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 14:43 schreef polderturk het volgende:

[..]
Mensen in de bijstand kan je verplichten in de defensie industrie te werken.
Mensen in de bijstand (excuus aan sommigen hier) dikwijls ook niet de beste mensen als het gaat om het bouwen van geavanceerde apparatuur.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  donderdag 13 februari 2025 @ 14:53:29 #277
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216665386
Estland is serieus gevaarlijk bezig met haar militante opstelling. Vooral voor zichzelf, zij delen een lange grensstrook met Rusland.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216665422
quote:
7s.gif Op donderdag 13 februari 2025 14:53 schreef phpmystyle het volgende:
Estland is serieus gevaarlijk bezig met haar militante opstelling. Vooral voor zichzelf, zij delen een lange grensstrook met Rusland.
Maar het is een NAVO land, dus wat wil Rusland doen? NAVO is verschrikkelijk gevaarlijk voor ze, zeggen ze.
  donderdag 13 februari 2025 @ 15:00:27 #279
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216665446
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 14:57 schreef Ulx het volgende:

[..]
Maar het is een NAVO land, dus wat wil Rusland doen? NAVO is verschrikkelijk gevaarlijk voor ze, zeggen ze.
Ik weet serieus niet of hen hulp toekomt als Rusland hybride aanvalt als USA het laat afweten, en de osptelling van Duitsland en Frankrijk op z'n zachts gezegd nogal ambivalent is.

De NAVO grens begint wmb ook pas bij Polen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 13 februari 2025 @ 15:03:09 #280
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_216665473
quote:
7s.gif Op donderdag 13 februari 2025 14:53 schreef phpmystyle het volgende:
De butthurt belters wanen zichzelf veilig onder de NAVO-deken. Hopelijk komt die Kaja Kallas van en koude kermis thuis en zal Rusland in de toekomst een SMO in Estland aankondingen om de Russische minderheid te beschermen aldaar.
  donderdag 13 februari 2025 @ 15:04:24 #281
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216665479
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 15:03 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
De butthurt belters wanen zichzelf veilig onder de NAVO-deken. Hopelijk komt die Kaja Kallas van en koude kermis thuis en zal Rusland in de toekomst een SMO in Estland aankondingen om de Russische minderheid te beschermen aldaar.
Dat is weer het ander uiterste. Ik wil vooral GEEN oorlog.
Maar het is nogal gratuit wat ze doen. Schelden op Russen en rekenen op Duitse en USA hulp als het uit de hand loopt.

Hetzelfde als je verlangt van je vrienden dat ze je helpen als je ruzie in het cafe krijgt omdat je iemand begint uit te schelden.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216665488
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 14:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ik ben het een keer met je eens. :{
:*
Heel veel sambal
pi_216665494
quote:

[..]
Jij wil graag een oorlog met Rusland? Hoe noem je dat ook alweer, oorloghitser?
  donderdag 13 februari 2025 @ 15:07:35 #284
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216665502
quote:

[..]
Ja, dat zou jij wel leuk vinden hè. Hoe krijg je het uit je toetsenbord 8)7 .
Huilen dan.
pi_216665515
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 14:57 schreef Ulx het volgende:

[..]
"Hou me tegen jongens! Hou me tegen!" :X
Heel veel sambal
pi_216665529
quote:
7s.gif Op donderdag 13 februari 2025 14:52 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Mensen in de bijstand (excuus aan sommigen hier) dikwijls ook niet de beste mensen als het gaat om het bouwen van geavanceerde apparatuur.
Weten we ook weer welke user we niet serieus hoeven te nemen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_216665553
quote:
7s.gif Op donderdag 13 februari 2025 15:00 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik weet serieus niet of hen hulp toekomt als Rusland hybride aanvalt als USA het laat afweten, en de osptelling van Duitsland en Frankrijk op z'n zachts gezegd nogal ambivalent is.

De NAVO grens begint wmb ook pas bij Polen.
Ik denk dat de NAVO weinig kan doen als Rusland de Baltische staten aan valt.
Rusland heeft een gigantisch strategisch voordeel wat betreft de logistieke lijnen.
Enige wat ze dan kunnen doen is Rusland op een andere plek aanvallen zodat die hun troepen uit de Baltische staten weg moeten halen.
pi_216665573
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 15:13 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Rusland heeft een gigantisch strategisch voordeel wat betreft de logistieke lijnen.
Enige wat ze dan kunnen doen is Rusland op een andere plek aanvallen zodat die hun troepen uit de Baltische staten weg moeten halen.
Vroeger was het 't idee dat de Balten en Europeanen een korte periode stand zouden moeten houden. Waarna de Amerikanen zouden komen om de Russen naar hun grootje te bombarderen.

Nu met Trump is er een kleine kans op dat tweede.
pi_216665576
quote:
7s.gif Op donderdag 13 februari 2025 14:34 schreef ExTec het volgende:

:O

Ah, nu gaan we het over een plaatje hebben wat al dan niet nep is.

Zit je weer eens stuk?
Het is aantoonbaar nep. Maar he, als jij graag in dat soort propaganda trapt is verder niet echt mijn probleem. Ik zal het wel blijven benoemen als je weer eens onzin post.

quote:
Je quote mij.
Niet alleen jou. Maar goed, zelfs jij zou moeten begrijpen dat mijn post redelijk algemeen van aard was. Dat je weer als een bok op de haverkist springt zegt wel iets over jouw gemoedstoestand.

quote:
Maar ik zal het ff herhalen: wat jij bij elkaar fantaseert qua conclusies die ik daar dan zogenaamd aan verbind, komt op jouw conto, niet het mijne.

Ik kan er niks aan doen dat jij bij elkaar fantaseert dat ik deze of gene dreiging blijkbaar niet serieus neem omdat ik plaatjes van paarden en kamelen post.
Je bent aan het wezelen, niks meer, niks minder.
  donderdag 13 februari 2025 @ 15:17:13 #290
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216665605
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 15:13 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Uhu. Die dappere houding van Estland past hen daarom ook niet.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216665829
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2025 15:29 schreef Anton91 het volgende:
[ x ]
Doei Trump ^p^
  donderdag 13 februari 2025 @ 15:34:51 #293
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216665849
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2025 15:29 schreef Anton91 het volgende:
[ x ]
Rare tweet dit. Zelensky heeft helemaal niks te zeggen of Trump en Poetin wel of niet met elkaar gaan praten.

Hij moet de outcome van die gesprekken niet accepteren als hij er zelf niet bij betrokken wordt.

Ik heb trouwens het vermoeden dat Mark bij dit soort bewegingen, op de achtergrond nauw betrokken is.

Maar het touwtrekken is in ieder geval begonnen.
pi_216665871
quote:
7s.gif Op donderdag 13 februari 2025 14:44 schreef ExTec het volgende:

[..]
Maar daar had je het niet over. Je had het over "een GPS systeem".

Jongen, we praatten over de staat van de Europese defensietechnologie niet over een routebepalingssysteem voor henk & ingrid.
  donderdag 13 februari 2025 @ 15:39:53 #295
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_216665915
https://www.telegraaf.nl/(...)edrones-aan-oekraine
quote:
Op de valreep? Duitsland levert 6.000 supermoderne bijna niet te onderscheppen kamikazedrones aan Oekraïne
Aangepast: 3 uur geledenVandaag, 11:30in Buitenland

Duitsland levert nog dit jaar aan Oekraïne 6.000 supermoderne kamikazedrones die tanks en commandoposten kunnen aanvallen.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_216665924
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 15:34 schreef Tengano het volgende:

[..]
Rare tweet dit. Zelensky heeft helemaal niks te zeggen of Trump en Poetin wel of niet met elkaar gaan praten.

Hij moet de outcome van die gesprekken niet accepteren als hij er zelf niet bij betrokken wordt.

Ik heb trouwens het vermoeden dat Mark bij dit soort bewegingen, op de achtergrond nauw betrokken is.

Hij heeft het over accept, niet over het voorkomen van. Dus ze kunnen best praten, maar daar gaat Oekraïne niet mee akkoord als er van alles word beslist zonder Oekraïne.
  donderdag 13 februari 2025 @ 15:40:24 #297
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216665925
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 15:34 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Mark hierbij betrokken wordt. Ik denk serieus dat hij op hetzelfde moment wordt geïnformeerd als jij en ik dat worden. Per X
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 13 februari 2025 @ 15:40:45 #298
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216665930
quote:
Dit jaar nog wel. Met kerst?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Forum Admin donderdag 13 februari 2025 @ 15:42:01 #299
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216665946
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 15:36 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Jongen, we praatten over de staat van de Europese defensietechnologie niet over een routebepalingssysteem voor henk & ingrid.
Yikes man, Galileo is accurater dan het Amerikaanse civiele gps. Ik weet niet hoe het zit met de militaire variant verder, Galileo is nooit ontworpen voor militair gebruik. Betekent niet dat het er niet voor gebruikt kan worden.

Civiele gps is namelijk de omgekeerde versie daarvan.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')