Misschien komt Stompje wel onder een carnavalswagen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bolle Jos is de slimste uit bReDa
Verder heel erg jammer.
Kei-gezeliig!!!!!quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien komt Stompje wel onder een carnavalswagen.
WE WETEN HET NIET.
Het is nou niet dat jullie geen vreemdelingenlegioen hebben. 8/9 nationaliteiten is geen uitzondering. Eentje uit de jeugdopleiding. Bijzonder dat je daar niemand over hoort.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is nou niet dat jullie geen vreemdelingenlegioen hebben. 8/9 nationaliteiten is geen uitzondering. Eentje uit de jeugdopleiding. Bijzonder dat je daar niemand over hoort.
Ooit eerder gebeurd ? Volgens mij Beveren ooit met 11 Ivorianen en Roda JC zonder Nederlanders.quote:
Van Boekel de VAR, dan weet je het wel.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:32 schreef DeeBee het volgende:
Hahaha penalty Brugge
Dit is verkocht
Hoe weet jij of PSV thuis wint of niet?quote:
Van Boekel.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:38 schreef Zorro het volgende:
Dat de scheidsrechter dit fout ziet is een ding, maar dat de VAR deze strafschop laat staan is lachwekkend.
Ok, dan houdt het op.quote:
Ja, maar de sfeer en de charme van De Kuip.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:44 schreef 3rr0r het volgende:
In Amsterdam zou het dak nu dicht zijn, in Rotterdam lopen ze 40-45 jaar achter qua stadion.
Ze kunnen toch gewoon naar binnen gaan om voor te beschouwen. Verder is het natuurlijk compleet debiel dat er nog geen nieuw stadion staat.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:44 schreef 3rr0r het volgende:
In Amsterdam zou het dak nu dicht zijn, in Rotterdam lopen ze 40-45 jaar achter qua stadion.
Ik verdenk de makelaar. #Weiteveenquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:46 schreef de_boswachter het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
COME ON SANTIAGO
HUP Milan @:zipportal
Charme doe je maar in de KKDquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, maar de sfeer en de charme van De Kuip.
ESPN Premiumquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ESPN PremiumIk heb Ziggo shit, kennelijk moet ik weer bijbetalen om dat te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
Als je Ziggo voor tv hebt thuis niet, anders kan je gratis de stream gebruiken van zequote:Op woensdag 12 februari 2025 20:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb Ziggo shit, kennelijk moet ik weer bijbetalen om dat te zien
Ik er zoiets als een link?quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je Ziggo voor tv hebt thuis niet, anders kan je gratis de stream gebruiken van ze
Hebben ze daar ook mondkapjes in de vorm van een panda net als in China?quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
In Korea zou je een hartaanval krijgen, iedereen loopt met zulke jassen daar
'Kat in het bakkie.'quote:
Dat werkte tegen Bayern ook zullen ze wellicht denkenquote:
Fake newsquote:
Wat ? Na 3 minuten is het nog 0-0quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:01 schreef TornadoDK het volgende:
Wtf celtic na 30 seconden
Edit: jammer hinderlijk buitenspel, in Nederland had die geteld
Van Boekel kan niet overal zijnquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:01 schreef TornadoDK het volgende:
Wtf celtic na 30 seconden
Edit: jammer hinderlijk buitenspel, in Nederland had die geteld
Ok dit werkt: https://www.ziggogo.tv/nl(...)019661/Ziggo%20Sportquote:
Erg mooiquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ok dit werkt: https://www.ziggogo.tv/nl(...)019661/Ziggo%20Sport
Zoals Geels ooit in 1975 tegen Feijenoord.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gimenez gaat er vijf maken. Fenomeen.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:04 schreef Dagoduck het volgende:
Dat kleine buitje blijft ook nog ruim een uur hangen. Waar is de wind gebleven
quote:
Dit boeit echt niemand.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is slecht voor mijn UCL Fantasy.
Correct.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit boeit echt niemand.
Jij zit toch altijd achter de goal?quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:07 schreef tong80 het volgende:
Nu vasthouden en voor de goal gaan liggen.
Park the bus Genotquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:07 schreef tong80 het volgende:
Nu vasthouden en voor de goal gaan liggen.
Alsof je die wintquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is slecht voor mijn UCL Fantasy.
Iedereen die keeper is geweest wat voor klote ballen dit zijn, je kan er geen fuck mee, je kunt wel je lichaam er achter houden, maar op moment dat je ligt en de bal stuitert op 80 cm, 40 cm op dan kan je niks.quote:
Nee, in de Kuip stond ik op het gras in 1985 bij Springsteen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jij zit toch altijd achter de goal?
Je was ook bij Marco Borsato zekerquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, in de Kuip stond ik op het gras in 1985 bij Springsteen.
Heb jij het standbeeld van Guus Meeuwis in Eindhoven al bezocht?quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord de CL wintquote:
Born in de joe ass ay te schreeuwen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke belastingtips heeft hij?quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:15 schreef RamboDirk het volgende:
De witte Ryan Babel speelt bij Milan
Bij zo'n haarkleur moet ik voor altijd aan Getafe uit denkenquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:15 schreef RamboDirk het volgende:
De witte Ryan Babel speelt bij Milan
Ja hij riep me binnen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je was ook bij Marco Borsato zeker
Nee dat van Guus in Varseveld.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb jij het standbeeld van Guus Meeuwis in Eindhoven al bezocht?
Nee 'Ajax, Ajax, Ajax.'quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Born in de joe ass ay te schreeuwen?
Hij is ook goed in schwalbes imiterenquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wil hij toevallig Ibrahim Afellay dissen in een rap?
Geen hands dusquote:Een speler door de bal wordt geraakt op de hand/arm uit een trap/kopbal van een teamgenoot?
Dit is geen hands (tenzij de bal rechtstreeks in het doel van de tegenstander gaat of als de speler
direct hierna kan scoren. In deze gevallen wordt een directe vrije schop toegekend aan het andere
team).
Immers mist een kans.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Kuip smeekt, de VAR checkt, De Kuip is boos.
Gimenez die de winnende scoort en ze de volgende ronde kost zal het laatste zout in de wond zijnquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord mist een goede spits.
Milan staat niet voor niets zo laag daar.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:26 schreef Bugno3 het volgende:
Wat is Milan allemaal aan t doen joh.
Feyenoord toch ook.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Milan staat niet voor niets zo laag daar.
Tegen Ajax ook al een klap.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is echt wachten op een moment dat Wellenreuther niet verder kan.
Keepen zou verboden moeten wordenquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:30 schreef Bugno3 het volgende:
Wellengod heeft dit elke twee weken. Stukje hersenletsel.
Goed dat je het aankaart. Pak het verder op.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik verdenk de makelaar. #Weiteveen
Op de middelbare school speelden wij in de eerste jaren voetbal met de regel dat je bij balverovering eerst terug moest spelen naar de keeper.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Keepen zou verboden moeten worden
Ik vind jou geen topuser, dat is toch ook ok.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Hadj echt geen topspeler.
Het is geen Hagi.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Hadj echt geen topspeler.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Milan heeft geluk dat het in het hoofd van veel Feyenoorders eeuwig Sesamstraat is.
Moder en Paixao ja.quote:
Tegen Bayern nog.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Als zelfs Beelen goed speelt.........
Heb jij ook gevoetbald?quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Op de middelbare school speelden wij in de eerste jaren voetbal met de regel dat je bij balverovering eerst terug moest spelen naar de keeper.
Drank de Boered.
Ze zitten in de Kuip.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hebben die mensen in De Kuip überhaupt verstand van voetbal?
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Budget Bakayokoquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hadj helpt een kans om zeep voor de verandering.
Ik heb het op de middelbare school gedaan, maar ik kon niet met de prikkels dealen. Het hoofd en de voeten moeten in samenhang zijn, en dan moet je je omgeving ook goed scannen en doorgronden.quote:
Ok, zal het niet vergetenquote:
Neequote:Op woensdag 12 februari 2025 21:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik kon er ook geen reet van hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb het op de middelbare school gedaan, maar ik kon niet met de prikkels dealen. Het hoofd en de voeten moeten in samenhang zijn, en dan moet je je omgeving ook goed scannen en doorgronden.
Nee, Adames. Mij teveel.
En een penis van het formaat Giel Beelen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:41 schreef GGMM het volgende:
Stelling: volwassen mensen met een kleurtje in hun haar hebben mentale issues
Voetballen is voor mij een grote overprikkeling.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik kon er ook geen reet van hoor.
Ik wou dat ik dat niet gezien hadquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
En een penis van het formaat Giel Beelen.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:41 schreef GGMM het volgende:
Stelling: volwassen mensen met een kleurtje in hun haar hebben mentale issues
Stacey zou 'em opvreten gap.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Graag zware straf toepassen. Bedankt.
Nu niveau John de Wolf.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Timon raakt weer wat hersencellen kwijt.
Jij was beter in korfbal.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voetballen is voor mij een grote overprikkeling.
TRAOREDquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Rafa Leeeaaauw is vandaag weer een Pipo der Clown.
Type Brian Brobbey; kan er he-le-maal niks van.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Laat Stees met rustquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Stacey zou 'em opvreten gap.
Dit is een Brabbie aan de coke.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Type Brian Brobbey; kan er he-le-maal niks van.
vabquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Type Brian Brobbey; kan er he-le-maal niks vab.
Jan Pipo de clown bedoel jequote:Op woensdag 12 februari 2025 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Giel pipi de Clownquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jan Pipo de clown bedoel je
Waarschijnlijk was @RamboDirk iets te enthousiast en drukte hij op de b in plaats van de n. Zit natuurlijk naast elkaar.quote:
Of platvormquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was @:RamboDirk iets te enthousiast en drukte hij op de b in plaats van de n. Zit natuurlijk naast elkaar.
Minder vergeeflijk is het als je bijvoorbeeld 'jij riept' tot twee keer toe probeert te schrijven.
En dan ook blijven volhouden dat het een typfout wasquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was @:RamboDirk iets te enthousiast en drukte hij op de b in plaats van de n. Zit natuurlijk naast elkaar.
Minder vergeeflijk is het als je bijvoorbeeld 'jij riept' tot twee keer toe probeert te schrijven.
Twee langdurige blessurebehandelingen lijkt me ook wat meer jaquote:
We roddelen hier niet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:50 schreef 3rr0r het volgende:
Giel BeelenHmmm, kipfilet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Die actie richting goal van een minuut of 10 geleden deed me denken aan Johnny van de Burgerkingquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:49 schreef Rambow het volgende:
Hadj moussa is traag als dikke stront
Dat waren er wel meer.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Die was op het EK al dramatisch!
1-1 leao incomingquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Die was op het EK al dramatisch!
Hertog Jan Weizenerquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Coco Ga jij nog iets te drinken inschenken?
Toen kon hij er ook geen reet vanquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Moder werd vorige week nog door een analist afgemaakt, weet niet meer wie dat was, maar dat bewijst maar weer hoe nietszeggend al die analyses zijn
Ik ben tegen racisme.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:03 schreef PSVCL het volgende:
Mensen zien er tegenwoordig raar uit in de reclames (heb lang geen reclames voorbij zien komen)
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
niet vanwege de kleur of omgebouwde types. denk dat de meeste reclames tegenwoordig a.i is
quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:07 schreef Adames het volgende:
[..]
Met de Marco Borsato’s en Thijs Römers van deze wereld is dit wel nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |