Milan staat niet voor niets zo laag daar.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:26 schreef Bugno3 het volgende:
Wat is Milan allemaal aan t doen joh.
Feyenoord toch ook.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Milan staat niet voor niets zo laag daar.
Tegen Ajax ook al een klap.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is echt wachten op een moment dat Wellenreuther niet verder kan.
Keepen zou verboden moeten wordenquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:30 schreef Bugno3 het volgende:
Wellengod heeft dit elke twee weken. Stukje hersenletsel.
Goed dat je het aankaart. Pak het verder op.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik verdenk de makelaar. #Weiteveen
Op de middelbare school speelden wij in de eerste jaren voetbal met de regel dat je bij balverovering eerst terug moest spelen naar de keeper.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Keepen zou verboden moeten worden
Ik vind jou geen topuser, dat is toch ook ok.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Hadj echt geen topspeler.
Het is geen Hagi.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Hadj echt geen topspeler.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Milan heeft geluk dat het in het hoofd van veel Feyenoorders eeuwig Sesamstraat is.
Moder en Paixao ja.quote:
Tegen Bayern nog.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Als zelfs Beelen goed speelt.........
Heb jij ook gevoetbald?quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Op de middelbare school speelden wij in de eerste jaren voetbal met de regel dat je bij balverovering eerst terug moest spelen naar de keeper.
Drank de Boered.
Ze zitten in de Kuip.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hebben die mensen in De Kuip überhaupt verstand van voetbal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |