Misschien komt Stompje wel onder een carnavalswagen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bolle Jos is de slimste uit bReDa
Verder heel erg jammer.
Kei-gezeliig!!!!!quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien komt Stompje wel onder een carnavalswagen.
WE WETEN HET NIET.
Het is nou niet dat jullie geen vreemdelingenlegioen hebben. 8/9 nationaliteiten is geen uitzondering. Eentje uit de jeugdopleiding. Bijzonder dat je daar niemand over hoort.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is nou niet dat jullie geen vreemdelingenlegioen hebben. 8/9 nationaliteiten is geen uitzondering. Eentje uit de jeugdopleiding. Bijzonder dat je daar niemand over hoort.
Ooit eerder gebeurd ? Volgens mij Beveren ooit met 11 Ivorianen en Roda JC zonder Nederlanders.quote:
Van Boekel de VAR, dan weet je het wel.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:32 schreef DeeBee het volgende:
Hahaha penalty Brugge
Dit is verkocht
Hoe weet jij of PSV thuis wint of niet?quote:
Van Boekel.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:38 schreef Zorro het volgende:
Dat de scheidsrechter dit fout ziet is een ding, maar dat de VAR deze strafschop laat staan is lachwekkend.
Ok, dan houdt het op.quote:
Ja, maar de sfeer en de charme van De Kuip.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:44 schreef 3rr0r het volgende:
In Amsterdam zou het dak nu dicht zijn, in Rotterdam lopen ze 40-45 jaar achter qua stadion.
Ze kunnen toch gewoon naar binnen gaan om voor te beschouwen. Verder is het natuurlijk compleet debiel dat er nog geen nieuw stadion staat.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:44 schreef 3rr0r het volgende:
In Amsterdam zou het dak nu dicht zijn, in Rotterdam lopen ze 40-45 jaar achter qua stadion.
Ik verdenk de makelaar. #Weiteveenquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:46 schreef de_boswachter het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
COME ON SANTIAGO
HUP Milan @:zipportal
Charme doe je maar in de KKDquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, maar de sfeer en de charme van De Kuip.
ESPN Premiumquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ESPN PremiumIk heb Ziggo shit, kennelijk moet ik weer bijbetalen om dat te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
Als je Ziggo voor tv hebt thuis niet, anders kan je gratis de stream gebruiken van zequote:Op woensdag 12 februari 2025 20:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb Ziggo shit, kennelijk moet ik weer bijbetalen om dat te zien
Ik er zoiets als een link?quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je Ziggo voor tv hebt thuis niet, anders kan je gratis de stream gebruiken van ze
Hebben ze daar ook mondkapjes in de vorm van een panda net als in China?quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
In Korea zou je een hartaanval krijgen, iedereen loopt met zulke jassen daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |