Maar er is geen belangenverstrengelingquote:Op donderdag 13 februari 2025 06:12 schreef Jed1Gam het volgende:
Geldverspilling enzo, Biden,Democrats, 3 miljoen naar Transseksueel onderzoek. Ondertussen:
"The State Department is planning to buy $400 million worth of armored Teslas"
https://www.businessinsid(...)rmored-teslas-2025-2
Wacht even, het is linkse arrogantie om te verwachten dat gemaakte afspraken op een ordentelijke manier worden beëindigd?quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:07 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
En dat is de arrogantie van links Europa.
Het is helemaal niet bizar om de wijze waarop 1 partij de ontwikkelingssamenwerking stopt te veroordelen.quote:Het is dus helemaal aan de gever te bepalen wat die met zn geld doet. En wanneer. Die levens (en nog veel meer) waren ook verloren gegaan als er helemaal geen Amerikaans geld was geweest. Ik zeg niet dat ik het er mee eens ben trouwens, maar ik zeg wel dat het 100% de keuze van een gever is hoe en wanneer die stopt met geld weggeven. Het is echt bizar om de sponsor te gaan veroordelen als die stopt na tientallen jaren van eindeloos geld geven.
Trump sleept niet het beste eruit voor Amerika, maar wèl voor zichzelf.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat doen we regelmatig en dat is helaas in de politiek volstrekt normaal. Zoals FreshPrince terecht aangaf, principes kosten geld en worden geschonden als de situatie daar om vraagt.
En je zal wel moeten als politicus want je moet ten aller tijden het beste voor je land/jezelf eruit slepen.
Magapaai lieg jezelf voor modus aan: Wat goed voor trump is is goed voor amerika. Als Trump groot wordt dan wordt amerika ook weer groot.quote:Op donderdag 13 februari 2025 07:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Trump sleept niet het beste eruit voor Amerika, maar wèl voor zichzelf.
In Magaland.quote:Op donderdag 13 februari 2025 07:26 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Hier zal vast een logische verklaring voor zijn, het kan toch niet waar zijn dat de media betaald word om een bepaald narratief de wereld in te zenden? Dat zouden ze toch nooit doen, de media is volstrekt onafhankelijk en ze controleren de macht toch?
Je geeft geen fuck om inflatie, de afgelopen jaren heb je er met geen woord over gerept ondanks dat Biden zelf beloofde de inflatie te beteugelen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 07:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
In Magaland.
Daar slikken ze de tweets van Musk als zoete koek en is elke media outlet verspreider van leugens.
Dit is daar weer zo'n mooi voorbeeld van.
En ondertussen blijft de inflatie in de VS stijgen..
Maar dat is niet belangrijk.
Mooi man hoe jouw godheid en zijn aartsengel eerst de softpower van Amerika opruimen met het ontmantelen van USAid en nu de hardpower vernietigen door de black budgets van defensie en de inlichtingendiensten te openbaren.quote:Op donderdag 13 februari 2025 07:26 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Hier zal vast een logische verklaring voor zijn, het kan toch niet waar zijn dat de media betaald word om een bepaald narratief de wereld in te zenden? Dat zouden ze toch nooit doen, de media is volstrekt onafhankelijk en ze controleren de macht toch?
En dat heeft hij ook gedaan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 07:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je geeft geen fuck om inflatie, de afgelopen jaren heb je er met geen woord over gerept ondanks dat Biden zelf beloofde de inflatie te beteugelen.
Opzich heb je hierin een punt en zijn wij niet degene die daarover gaan, echter is dit geld waar het congres normaal gesproken over beslist en niet 1 persoon die niet is verkozen. Dus hier gaat sowieso iets fout en degene die er nu over beslist heeft officieel niet de bevoegdheid.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:49 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Nogmaals allemaal prima maar het is niet aan een ander om te bepalen of iemand zijn (enorm veel) geld wel of niet nog wilt uitgeven aan wat dan ook. Zo sta ik er in. Of ik het er nu eens mee ben of niet, maakt niet uit, zij hebben tientallen jaren zoveel geld weggegeven en mogen op ieder moment daar ook weer mee stoppen. Als wij daar een grote mond over willen hebben moeten we zelf zorgen dat we daar massaal minstens zoveel hulp hebben gedoneerd/doneren. Dan heb je recht van spreken, maar gezien de enorme ineenstorting van alle hulp in de wereld wat ik in de media lees deed de VS veel en veel te veel tov de rest vd wereld.
Wauw. 9 miljoen maar liefst.quote:Op donderdag 13 februari 2025 07:26 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Transparantie is een vies woord in progressieve kringen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 07:43 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Mooi man hoe jouw godheid en zijn aartsengel eerst de softpower van Amerika opruimen met het ontmantelen van USAid en nu de hardpower vernietigen door de black budgets van defensie en de inlichtingendiensten te openbaren.
Ik ben om, Trump/Musk zijn fantastisch. Nooit heeft de linkse wereld een betere bondgenoot gehad!
Nou, dan gaan we zien hoe ontzettend transparant het door jou zo geliefde nieuwe regime zal zijn. Ik zet in op een permeabiliteit van maximaal 5%. En dan zit ik nog ruim denk ik.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Transparantie is een vies woord in progressieve kringen.
Ah, ja, Nederland ging wel even slapend rijk worden van de goedkoop Russisch gas rotonde. Dat waren nog eens mooie sprookjes. Toen ook al een dom opportunistisch idee.quote:
En als dat gebeurt dan is dat natuurlijk alsnog de schuld van Biden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 07:54 schreef V. het volgende:
[..]
En dat heeft hij ook gedaan.
En nu Trump een streep heeft gezet door Bidens Inflation Reduction Act gaat de inflatie weer omhoog.
Wie kon dat nou zien aankomen...
Don't be daft.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Transparantie is een vies woord in progressieve kringen.
Ja natuurlijk, en de paashaas komt tijdens pasen eitjes verstoppen in je tuin.quote:Op donderdag 13 februari 2025 07:54 schreef V. het volgende:
[..]
En dat heeft hij ook gedaan.
En nu Trump een streep heeft gezet door Bidens Inflation Reduction Act gaat de inflatie weer omhoog.
Wie kon dat nou zien aankomen...
Trump noemde het gisteren al de "Biden Inflation".quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En als dat gebeurt dan is dat natuurlijk alsnog de schuld van Biden.
En magacisten geven geen fuck om objectieve feiten liegen als de pest en verspreiden vol trots nog meer voorgekauwde doorzichtige propaganda leugens van Musk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 07:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je geeft geen fuck om inflatie, de afgelopen jaren heb je er met geen woord over gerept ondanks dat Biden zelf beloofde de inflatie te beteugelen.
Maar goed miljoenen voor social engineering, zal wel te maken hebben met het promoten van mondkapjes en een push voor vaccinaties.
Zegt de man die Trump beschuldigt van het veroorzaken van inflatie terwijl de beste man nog geen 3 weken president is. Ik ben hier om de oren geslagen met allerlei tweets en artikelen dat gevolgen van beleidswijzigingen minimaal 2 jaar duren voor dat het effect heeft.quote:
🎵Cry me a river 🎵quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En magacisten geven geen fuck om objectieve feiten liegen als de pest en verspreiden vol trots nog meer voorgekauwde doorzichtige propaganda leugens van Musk.
Maar goed de billions en billions die in de zakken van Elon verdwijnen door overheids investeringen worden tenminste niet suggestief door Elon benoemd tot fraude dus dat is gewenste subsidie. Terwijl Elon en Trump roepen alles aan te pakken wat gewoon voor iedereen zichtbaar is dat dit niet waar is en erg selectief is.
"I will lower prices on day one, inflation will go down on day one, eggs will be cheaper on day one" (ad infinitum)quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zegt de man die Trump beschuldigt van het veroorzaken van inflatie terwijl de beste man nog geen 3 weken president is. Ik ben hier om de oren geslagen met allerlei tweets en artikelen dat gevolgen van beleidswijzigingen minimaal 2 jaar duren voor dat het effect heeft.
Die regel geld nu ineens niet meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |