SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nieuw topic dus vergeet je niet aan te melden voor de Meet over 107 dagen
Alle opmerkingen voor dit bericht moeten als niet gezien worden beschouwd
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie)
🟩 @Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @sinterklaaskapoentje
🟩 @gebrokenglas
🟩 @ToT
🟩 @mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @_UserName_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @Grotetijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟪 @Dotteke
🟪 @ieniminimuis
🟪 @DJMO
🟪 @pinnenmutske
🟪 @JustinK
🟪 @Roos94
🟪 @Fogel
🟪 @maily
🟨 @Rob
🟪 @Homijn
🟨 @Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @Dr.Mikey
🟪 @Koekiemonster
🟪 @MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
🟨 @Aapje30
🟨 @sp3c
⬜ @mario390
🟨 @greysbones
🟨 @DerRabbit
🟨 @Mikeytt ( een week van tevoren ofzo in je broekje)
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
..✅ = Wordt zeker niet vergeten bij de Mentions
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SwJ op 12-02-2025 15:55:37 ]![]()
Er stond een vraagteken bijquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
HoiDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
We zaten toch al op 107 dagen...?quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:35 schreef Harrie het volgende:
Nieuw topic dus vergeet je niet aan te melden voor de Meet over 108 dagen
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
HoiDon't follow me. I am lost too
.
MeetseDon't follow me. I am lost too
.
Ik vind die mention op zich wel handigSoms vergeet ik dat er een nieuw topic open is en zie ik "Harrie heeft je gementioned" en klik er op en word meteen naar 't nieuwe topic gebonjourd
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Akkoord. Dan neequote:
Mag gewoon je zielenroerselen in dts neerpleurenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Maar maar... jij komt al zeker te weten...quote:
Dus zegt @Harrie 's script.... dat jij een groen blokkie met Mention hebt.
Dus, jammerrrrrr @ToT 'tje
soms heb ik weleens zin in om allemaal topics in R&P te maken over mijn mentale toestand en dtsquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Akkoord. Dan nee
Mag gewoon je zielenroerselen in dts neerpleurenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar maar... jij komt al zeker te weten...
Dus zegt @:Harrie 's script.... dat jij een groen blokkie met Mention hebt.
Dus, jammerrrrrr @:ToT 'tje![]()
![]()
![]()
Goh, er is wel een algemeen Hoe Voel Jij Je topic.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
soms heb ik weleens zin in om allemaal topics in R&P te maken over mijn mentale toestand en dts
Staat nog wel eens wat in.
Alles [wat binnen de policy valt] magquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Akkoord. Dan nee
Mag gewoon je zielenroerselen in dts neerpleuren
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
SilenceDon't follow me. I am lost too
.
Kan gewoonquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
soms heb ik weleens zin in om allemaal topics in R&P te maken over mijn mentale toestand en dts
Maar er zit een hele lieve mod in R&P en daar moet je wel lief voor zijnI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
* Fogel zet er een vraagteken bijquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:38 schreef maily het volgende:
[..]
Het stikt van de vraagtekens in dts?I'm surrounded by morons!
quote:Je afmelden en dan weer aanmelden op de dag zelfquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:37 schreef Sally het volgende:
Je afmelden en dan de dag ervoor anamelden![]()
[..]
Maar maar... jij komt al zeker te weten...
Dus zegt @:Harrie 's script.... dat jij een groen blokkie met Mention hebt.
Dus, jammerrrrrr @:ToT 'tje![]()
Uw ADH vitamine Worst
... is Golden?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Heel zachtjes..quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Whisper the booooolk of sileeeence......Don't follow me. I am lost too
.
Ja, ik ga dan altijd maar gelijk door naar kpd, want kutquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Goh, er is wel een algemeen Hoe Voel Jij Je topic.
Staat nog wel eens wat in.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ping!quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Je afmelden en dan weer aanmelden op de dag zelf![]()
Nee, gewoon een paar standaard woorden uit zijn beperkte voorspelbare vocabulairequote:Uw ADH vitamine Worst
* Fogel gaat kusjekroel met @Lenny77 doenquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan gewoon
Maar er zit een hele lieve mod in R&P en daar moet je wel lief voor zijn
*proestquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik ga dan altijd maar gelijk door naar kpd, want kutOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Jij geluksfogel!quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel gaat kusjekroel met @:lenny77 doenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik heb nog geen DM gestuurd hoor...quote:I'm surrounded by morons!
ik denk dat @Harrie een enorme zenuwinzinking krijg als ik zeg dat ik me afmeld, dus ik moet het even tolererenquote:![]()
Uw ADH vitamine Worst
Ff poepen ook?quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel gaat kusjekroel met @:lenny77 doen![]()
![]()
Ennnn - toen kon het wel weer.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, gewoon een paar standaard woorden uit zijn beperkte voorspelbare vocabulaire
De een schrijft hele Romane in onbegrijpelijk Nederduits/(Neder)Diets, de ander epistels die niet te lezen zijn, de ander kopieert hele stukken tekst van een andere externe bron over onnozele onderwerpen, weer een ander post smileys/ emoji en nog weer een ander zegt alleen een variant op Bolk.
Of alles tegelijk.
Of zo.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Vertel?quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, gewoon een paar standaard woorden uit zijn beperkte voorspelbare vocabulaireDon't follow me. I am lost too
.
Goede samenvattingquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Ennnn - toen kon het wel weer.
De een schrijft hele Romane in onbegrijpelijk Nederduits/(Neder)Diets, de ander epistels die niet te lezen zijn, de ander kopieert hele stukken tekst van een andere externe bron over onnozele onderwerpen, weer een ander post smileys/ emoji en nog weer een ander zrgt alleen een variant op Bolk.
Of alles tegelijk.
Of zo.Well, life can be a riot
Oh, dacht dat je al een date gepland had, ik was al jaloersquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb nog geen DM gestuurd hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dat weet ik.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar is mijn vocabulaire te beperkt voorDon't follow me. I am lost too
.
Niet TL;DR?quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je al een date gepland had, ik was al jaloersNee, maar wel een goed plan. Er is een nieuwe snack te vinden aldaar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
JustinK! En anderen...quote:
Koffie?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Nee deze was goedquote:
Well, life can be a riot
De week is doormidden
.
gelukkig heb ik oortjes in, open kantoorruimtes![]()
beetje solo rave want zit keihard mee te knikken op muziekUw ADH vitamine Worst
Top.quote:
Thnx.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oooh ik dacht dat hij met een liniaal aan het spelen wasquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee niet de meet bolken!!!!
Theequote:Op woensdag 12 februari 2025 15:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
JustinK! En anderen...
Koffie?![]()
![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 12 februari 2025 15:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
JustinK! En anderen...
Koffie?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Maar natuurlijkquote:
Well, life can be a riot
straks komen ze vragen of je Parkinson hebtquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:47 schreef hemarookworst het volgende:
gelukkig heb ik oortjes in, open kantoorruimtes![]()
beetje solo rave want zit keihard mee te knikken op muziek![]()
![]()
* gebrokenglas zet snel een pot 🫖Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, maar wel een goed plan. Er is een nieuwe snack te vinden aldaar...Ja met kriekensaus, ik ben ook wel nieuwsgierigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan doe ik er wat gebaren bij danquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:49 schreef maily het volgende:
[..]
straks komen ze vragen of je Parkinson hebt
Uw ADH vitamine Worst
zat net nog op een pot, komt wel heel dichtbij zoquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:49 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas zet snel een pot 🫖Uw ADH vitamine Worst
![]()
![]()
.
Dan bellen ze dalijk de GGZ voor jequote:Op woensdag 12 februari 2025 15:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan doe ik er wat gebaren bij dan
[ afbeelding ]Well, life can be a riot
![]()
![]()
.
Is wel verstandig.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dan bellen ze dalijk de GGZ voor jeDon't follow me. I am lost too
.
ik ben daar al bekend, scheelt weerquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dan bellen ze dalijk de GGZ voor jeUw ADH vitamine Worst
🙃Don't follow me. I am lost too
.
🤗Don't follow me. I am lost too
.
Die betekenis kende ik nog niet. Wel Good Giving and Gamequote:
🤢Don't follow me. I am lost too
.
Daar moeten twee ....... in!quote:I'm surrounded by morons!
👻Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bij jou kunnen er wel een paar in![]()
Woke up..Don't follow me. I am lost too
.
![]()
.
🙊Don't follow me. I am lost too
.
Yeah, you bleed just to know you're alivesinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Geen idquote:
.
Lastig manquote:
Well, life can be a riot
Wat zijn dat voor poopscoops joh?quote:Well, life can be a riot
Minigamesquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:05 schreef ToT het volgende:
[..]Jij ging tegelijk met kree slapen?!?
Mind = blown!
[ afbeelding ]Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor poopscoops joh?
Dat paintje had ik gemaakt naar aanleiding van een nieuwsbericht over dat een dame op een baby-opvang ontslagen was vanwege haar onhygiënisch lange nagels.![]()
![]()
🖤Don't follow me. I am lost too
.
🤎Don't follow me. I am lost too
.
Trots op jequote:Op woensdag 12 februari 2025 15:02 schreef maily het volgende:
[..]
Bastognekoekjesopmijnboodschappenlijstgezet-bolk.![]()
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
💜Don't follow me. I am lost too
.
💣Don't follow me. I am lost too
.
![]()
![]()
.
![]()
![]()
.
![]()
.
![]()
![]()
.
![]()
Uiteindelijk beetje filmpjes gekekenquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:05 schreef ToT het volgende:
[..]Jij ging tegelijk met kree slapen?!?
Mind = blown!
[ afbeelding ]:')![]()
![]()
.
Blijft traag..Don't follow me. I am lost too
.
Nou echt..quote:Don't follow me. I am lost too
.
Hier staat Dolfje Weerwolfje weer op!quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Uiteindelijk beetje filmpjes gekeken
Youtuben kost veel te veel data!![]()
![]()
quote:
.
geen wifi?quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier staat Dolfje Weerwolfje weer op!
Youtuben kost veel te veel data!Uw ADH vitamine Worst
![]()
![]()
.
Echt zo traag als dikke stront door een trechter. Niet te doenWell, life can be a riot
Krijg je nu alleen een onderwaterscherm te zien?quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Sinds er een sloot water over de modem heen is gegaan niet meer, nee.![]()
![]()
hoe is dat gebeurd?quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Sinds er een sloot water over de modem heen is gegaan niet meer, nee.
Uw ADH vitamine Worst
Trots op jouquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Uit respect voor @:lovely ga ik hier verder niet op reageren
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
.
Die vergelijking maak ik niet zo snel.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:15 schreef Grotetijd het volgende:
Echt zo traag als dikke stront door een trechter. Niet te doen![]()
Ho hoDon't follow me. I am lost too
.
Ik heb mijn huis nu gasloos (airco + zonnepanelen voor verwarming, en een warmtepompboiler voor warm water), dus kunnen de radiatoren weg.quote:
Die heb ik afgekoppeld en gisteren werden ze opgehaald.
De oudijzerboer tilde de radiator heel plotseling op, en het water wat er nog in zat, liep er dus aan 1 kant uit, over de modem die daar naast stond!
Echt van dat pikzwarte oude water ook.![]()
quote:Don't follow me. I am lost too
.
Manmanmanquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb mijn huis nu gasloos (airco + zonnepanelen voor verwarming, en een warmtepompboiler voor warm water), dus kunnen de radiatoren weg.
De oudijzerboer tilde de radiator heel plotseling op, en het water wat er nog in zat, liep er dus aan 1 kant uit, over de modem die daar naast stond!
![]()
GebrokenGlasGod vind ik wel mooi eigenlijkquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die betekenis kende ik nog niet. Wel Good Giving and Game
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh. Nou het is hier een regelmatig gehoorde uitspraakquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:17 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Die vergelijking maak ik niet zo snel.
Well, life can be a riot
ZuchtDon't follow me. I am lost too
.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
GebrokenGlasGod vind ik wel mooi eigenlijk![]()
![]()
Wat een lul. Vandaar dat ie ineens stuk was. Heb je al een nieuwe Oh nog niet. Balen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb mijn huis nu gasloos (airco + zonnepanelen voor verwarming, en een warmtepompboiler voor warm water), dus kunnen de radiatoren weg.
Echt van dat pikzwarte oude water ook.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Misschien voor @hemarookworst welquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh. Nou het is hier een regelmatig gehoorde uitspraak![]()
Zell... ohneequote:Op woensdag 12 februari 2025 16:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat een lul. Vandaar dat ie ineens stuk was. Heb je al een nieuwe?![]()
![]()
Cold as iceDon't follow me. I am lost too
.
Ach nee, hij was geen lul. Verre van dat; hij gaf me zelfs wat geld voor de radiatoren!quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat een lul. Vandaar dat ie ineens stuk was. Heb je al een nieuwe?
Het was gewoon een ongelukje.
En nee, de nieuwe komt morgen binnen, maar waarschijnlijk op een moment dat ik niet thuis ben.![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt van dat pikzwarte oude water ook.draait ie op voor de schade?
Uw ADH vitamine Worst
om eerlijk te zijn gebruik ik die uitdrukking ook niet vaak, komt vast doordat ik meestal geen trage dikke stront hebquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:20 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Misschien voor @:hemarookworst wel
Uw ADH vitamine Worst
Hij had 'm al wat geld gegeven. Staat 3 posts boven jequote:Op woensdag 12 februari 2025 16:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]draait ie op voor de schade?
Well, life can be a riot
Dat klinkt wel fijnquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
En anders geef ik je een hoofdmassage"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee, ik krijg een nieuwe toegestuurd. De mijne was inmiddels ook al hopeloos verouderd, blijkt nu.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]draait ie op voor de schade?
![]()
O.o..Don't follow me. I am lost too
.
Niet voor de modem, gewoon omdat hij het onterecht vond dat ik hem steeds oud ijzer gaf en dat ik er nooit iets voor terug zou krijgen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hij had 'm al wat geld gegeven. Staat 3 posts boven je
Hele vriendelijke man!![]()
![]()
🐱🐱Don't follow me. I am lost too
.
O, nou dat is dan ergens wel mooi dus, dit ongelukje. Zit je bij Ziggo met je abonnement?quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, ik krijg een nieuwe toegestuurd. De mijne was inmiddels ook al hopeloos verouderd, blijkt nu.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ja met die traagheid mist ik weleens wat posts...quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hij had 'm al wat geld gegeven. Staat 3 posts boven jeUw ADH vitamine Worst
Ah jij ook alquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja met die traagheid mist ik weleens wat posts...![]()
Bolk opDon't follow me. I am lost too
.
Zeer vervelend jaquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja met die traagheid mist ik weleens wat posts...Well, life can be a riot
wanneer sturen ze een nieuwequote:Op woensdag 12 februari 2025 16:18 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
Mario, kalm. Ga maar weer Big Brother kijken du Fotzequote:Well, life can be a riot
SchijtzooiDon't follow me. I am lost too
.
@mario390 Problemlösung gesucht, FOK! ist langsam wie dicke scheisseUw ADH vitamine Worst
So langsam wie eine Schnecke.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Inclusief monteur?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Eerst zonder, maar het is gewoon een kwestie van de stekker er in steken en gaan met die banaan!quote:![]()
![]()
![]()
.
Nou ....................quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerst zonder, maar het is gewoon een kwestie van de stekker er in steken en gaan met die banaan!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Is ook de mooistequote:Op woensdag 12 februari 2025 16:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
GebrokenGlasGod vind ik wel mooi eigenlijk
Ja, voor ToT wel, die man ademt ICT.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Best wel wat iddquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:34 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn UI lijkt eigenlijk wel beetje op deze PI![]()
Tegenwoordig kan elke malloot dat welquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, voor ToT wel, die man ademt ICT.![]()
![]()
😳quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan elke malloot dat welAutocorrect
(zelfst. naamw.)
*Hijg!*quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, voor ToT wel, die man ademt ICT.
*Puf!*![]()
![]()
Griep?Don't follow me. I am lost too
.
*geeft magisch Jus drankje*quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:37 schreef Aapje30 het volgende:
hoest hoest.. neeeee ik wil niet ziek worden![]()
![]()
Nog zo'n nare ziekte.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Ga voor je duimen dat je 't niet word... Ben er net vanaf, heeft 3 weken geduurdquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:37 schreef Aapje30 het volgende:
hoest hoest.. neeeee ik wil niet ziek wordenWell, life can be a riot
quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ga voor je duimen dat je 't niet word... Ben er net vanaf, heeft 3 weken geduurd3 weken is wel een grote tijd!
![]()
Was 2 weken geleden ook al zo aan het hoesten, miss minder rokenquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ga voor je duimen dat je 't niet word... Ben er net vanaf, heeft 3 weken geduurd![]()
![]()
Dat is sowieso beterquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:40 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Was 2 weken geleden ook al zo aan het hoesten, miss minder roken![]()
![]()
Dat is altijd goedquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:40 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Was 2 weken geleden ook al zo aan het hoesten, miss minder rokenOok voor de portemonnee
Well, life can be a riot
Dat is dan ook weer waarquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als Aapje zegt dat ze ziek is....Ik weet ff geen andere apenziekte op te noemen.
.
![]()
Ik was 15 of zo de laatste keer dat ik ECHT ziek was
Echt dat ik niks anders kon dan in het donker op bed liggen:')![]()
Ja was een hele grote tijdquote:![]()
Gevalletje, ongezond eten. Weinig groenten, geen vitaminesM'n weerstand was heeeel laag.
Well, life can be a riot
.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Ja is de naam voor van die overstuurde dubstep zoals Dr P en Skrillex. Gewone dubstep is veel rustiger. Maar wel een beetje muziek elitairisme dit.quote::')![]()
Ik ben eigenlijk veel vaker ziek geworden na de coronavaccins.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik was 15 of zo de laatste keer dat ik ECHT ziek was
Echt dat ik niks anders kon dan in het donker op bed liggen
Ben blij dat ik ze heb genomen hoor, zeker. Maar merk wel dat er een verschil is met ziek voor en ziek na.
Er voor was ik misschien 1x per 2 jaar echt goed beroerd af en toe. Er na? Zeker 2x per jaar dat ik in elk geval minimaal loop te hoesten en proesten.Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Heb ik nog live gezien vlak voor corona. Was echt een top nacht. Helaas zie ik die vriend nooit meer.quote::')![]()
Ik hou wel van hard, maar niet van herriequote:Op woensdag 12 februari 2025 16:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow er is nog wel veel harder spul te vinden hoor!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik ben echt zelden ziek. Had flinke koorts 2.5 jaar geleden en die kickstartte die hele depressie...quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk veel vaker ziek geworden na de coronavaccins.
Ben blij dat ik ze heb genomen hoor, zeker. Maar merk wel dat er een verschil is met ziek voor en ziek na.
Er voor was ik misschien 1x per 2 jaar echt goed beroerd af en toe. Er na? Zeker 2x per jaar dat ik in elk geval minimaal loop te hoesten en proesten.:')![]()
Ah dat is helemaal beroerdquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben echt zelden ziek. Had flinke koorts 2.5 jaar geleden en die kickstartte die hele depressie...
Well, life can be a riot
Begon het daarmee ja? Ik dacht dat je niet precies wist hoe het ooit begonnen was...quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben echt zelden ziek. Had flinke koorts 2.5 jaar geleden en die kickstartte die hele depressie...![]()
That's what she saidquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik hou wel van hard, maar niet van herrieUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik hou wel van hard, maar niet van herrie
Dit is pas herrie:')![]()
![]()
![]()
.
Bijna volDon't follow me. I am lost too
.
Ja dat trek ik nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Dit is pas herrie![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Begon met een burnout 3.5 jaar geleden tijdens corona. Daarna die griep of zo gevolgd door alle ellende tot aan de dag van vandaag. En gaat nog niet beter.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Begon het daarmee ja? Ik dacht dat je niet precies wist hoe het ooit begonnen was...:')![]()
LapohuntDon't follow me. I am lost too
.
Yeah, you bleed just to know you're alive
Forum Opties Forumhop: Hop naar: