SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
kunnen jullie het aan denk als ik vertel zonder gelijk mij aan te vallen?Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Leg hier maar uit danquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:21 schreef kree het volgende:
wilde nog wel ff uitleggen maar topic vol.:')![]()
nee want je gaat nuquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:22 schreef kree het volgende:
kunnen jullie het aan denk als ik vertel zonder gelijk mij aan te vallen?
20 mensen voor hun schenen schoppen om je mening te ventilerenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar hij zal het ons vergevenquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee want je gaat nu
20 mensen voor hun schenen schoppen om je mening te ventileren![]()
![]()
Mijn beste advies is niet meteen alles als aanval te zien.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:22 schreef kree het volgende:
kunnen jullie het aan denk als ik vertel zonder gelijk mij aan te vallen?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ok heel simpel dan eigenlijk. er werd niet meer gevraagd of je wat kon en technisch. enne ja ik hang van die af.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Leg hier maar uit dan
maakt niet uit. buitenlander maakt betere indruk voor bedrijf want w3 zijn inclusief enzo
maakt neit echt uit of je vak kennis hebt? die worden afgewezen.
dit is fucked up wmb big. ?
wat denken jullie dan? is dat wel ok? wil het er open ff over hebben zonder ruzie maken trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
Uit respect voor @Lovely ga ik hier verder niet op reagerenquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:25 schreef kree het volgende:
[..]
ok heel simpel dan eigenlijk. er werd niet meer gevraagd of je wat kon en technisch. enne ja ik hang van die af.
maakt niet uit. buitenlander maakt betere indruk voor bedrijf want w3 zijn inclusief enzo
wat denken jullie dan? is dat wel ok? wil het er open ff over hebben zonder ruzie maken trouwens.![]()
![]()
zucht dat soort mensen. geen reet weten ze geen vakkennis. en is voor mij gevaar zelfs.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is gek, die had toch zo aangenomen moeten worden volgens de beweringen die je net deed.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:26 schreef kree het volgende:
stomme is was er wel leuke meid en die werd afgewezen. gvd.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
De grote vraag is of dit zo is. Is er wetenschappelijk onderzoek die je mening ondersteunt?quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:25 schreef kree het volgende:
[..]
ok heel simpel dan eigenlijk. er werd niet meer gevraagd of je wat kon en technisch. enne ja ik hang van die af.
wat denken jullie dan? is dat wel ok? wil het er open ff over hebben zonder ruzie maken trouwens.:')![]()
Stond op Feestboekquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De grote vraag is of dit zo is. Is er wetenschappelijk onderzoek die je mening ondersteunt?![]()
![]()
bedoel ,maar eisen nemen ze vrij ruim. en vooral iets aannemen wat wel politiek correct is, qua vak kennis drama. een daarmee loop ik risico he?quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is gek, die had toch zo aangenomen moeten worden volgens de beweringen die je net deed.
want en dan?Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-02-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1578 / +118 / +33 / 5920 / 6247
2. Harrie / 510 / +50 / +10 / 1637 / 1850
3. mascara-klodder / 477 / +131 / +78 / 648 / 816
4. KillemWieft / 459 / +16 / +32 / 327 / 493
5. Dr.Mikey / 355 / +14 / +27 / 427 / 568
6. sp3c / 321 / +1 / +8 / 285 / 373
7. DJMO / 306 / +29 / +15 / 450 / 609
8. _UserName_ / 177 / +5 / +31 / 371 / 455
9. kree / 151 / +2 / +28 / 699 / 810
10. Sally / 150 / +16 / +24 / 171 / 231
11. greysbones / 148 / +31 / +0 / 1276 / 1345
12. mario390 / 133 / +2 / +2 / 390 / 473
13. Pinnenmutske / 124 / +2 / +3 / 569 / 690
14. Lovely / 123 / +7 / +0 / 1245 / 1385
15. drakin / 121 / +3 / +3 / 579 / 665
16. HappyCharly / 120 / +2 / +0 / 793 / 890
17. Rob / 116 / +0 / +0 / 72 / 96
18. AardappelSchotel / 116 / +18 / +8 / 1131 / 1230
19. sinterklaaskapoentje / 112 / +13 / +0 / 1126 / 1257
20. maily / 96 / +7 / +1 / 2027 / 2151SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Want jij hebt inzage in de diploma's en certificaten van de persoon die aangenomen is?quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:29 schreef kree het volgende:
[..]
bedoel ,maar eisen nemen ze vrij ruim. en vooral iets aannemen wat wel politiek correct is, qua vak kennis drama. een daarmee loop ik risico he?
want en dan?![]()
nou geloof mij we hebben niks aan HBO of papierenquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Want jij hebt inzage in de diploma's en certificaten van de persoon die aangenomen is?
als iemand niet het verschil weet links of rechtsom iets dicht of open zetten.
laat staan dat ze over een MBO4 opleiding moeten leren het verschil tussen kruis of platte schroevendraaier gebruiken.Do what you love, love what you do!![]()
Het is hbo, dus zoveel weet je er al vanquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:32 schreef kree het volgende:
[..]
nou geloof mij we hebben niks aan HBO of papieren
laat staan dat ze over een MBO4 opleiding moeten leren het verschil tussen kruis of platte schroevendraaier gebruiken.![]()
![]()
ja hoor no Problem. kun je zo aan de slag paar schalen hoger als ik doequote:Op woensdag 12 februari 2025 14:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het is hbo, dus zoveel weet je er al van
Do what you love, love what you do!![]()
Dus als ze weten dat water nat is, dan is het al goed?quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:32 schreef kree het volgende:
[..]
laat staan dat ze over een MBO4 opleiding moeten leren het verschil tussen kruis of platte schroevendraaier gebruiken.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Blijkbaarquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus als ze weten dat water nat is, dan is het al goed?![]()
![]()
En jij ging meteen aan de slag zonder ingewerkt te worden.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:34 schreef kree het volgende:
enne durf te zeggen want geb ook HBO P nog wel gehaald.![]()
![]()
min of meer wel ja.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus als ze weten dat water nat is, dan is het al goed?
enne ik niet mee eens. en denk ook best wel hier die ook MBO4 full-time hebben gedaan laat staan nog elektra.
tis slecht deze ontwikkeling.Do what you love, love what you do!![]()
Ja dit klopt nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:25 schreef kree het volgende:
[..]
wat denken jullie dan? is dat wel ok? wil het er open ff over hebben zonder ruzie maken trouwens.
Men kijkt eerst naar vakkennis en als dat gelijk is kijken ze pas naar diversiteitOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
ok ik zal serieus reageren
@Harrie mag mij echt untaggen van zn evenement, elke dag daar 5 mentions over krijgen is onnodig
Dat tag-festival van mij deed ik idd ook mee met een beetje act en gekkigheid maar dat mag nu ook stoppen
ok gr grWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
nee hoor eerst papieren. vakkennis boeit niet zo. leren wij ze wel joh.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja dit klopt niet
Men kijkt eerst naar vakkennis en als dat gelijk is kijken ze pas naar diversiteitDo what you love, love what you do!![]()
god je kunt het welquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:37 schreef Paul het volgende:
@:harrie mag mij echt untaggen van zn evenement, elke dag daar 5 mentions over krijgen is onnodig
Dat tag-festival van mij deed ik idd ook mee met een beetje act en gekkigheid maar dat mag nu ook stoppen
ok gr gr
moet je vaker doen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh je kan het dus welquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:37 schreef Paul het volgende:
@:harrie mag mij echt untaggen van zn evenement, elke dag daar 5 mentions over krijgen is onnodig
ok gr gr![]()
Je kan een paar dingen doen 1) je er niet druk over maken 2) er iets aan doen door het aan te kaarten 3) er iets aan doen door in een positie te komen waar jouw stem belangrijk(er) is 4) ergens anders gaan werken omdat je er niet meer aan wil ergerenquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:36 schreef kree het volgende:
[..]
min of meer wel ja.
enne ik niet mee eens. en denk ook best wel hier die ook MBO4 full-time hebben gedaan laat staan nog elektra.
tis slecht deze ontwikkeling.I'm surrounded by morons!
hbo Pquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:34 schreef kree het volgende:
enne durf te zeggen want geb ook HBO P nog wel gehaald.![]()
Prime abo op HBOquote:I'm surrounded by morons!
4). gewoon geen drama over maken. en zal ik de volgende meid wel even alle kneepjes van het vak lerenquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je kan een paar dingen doen 1) je er niet druk over maken 2) er iets aan doen door het aan te kaarten 3) er iets aan doen door in een positie te komen waar jouw stem belangrijk(er) is 4) ergens anders gaan werken omdat je er niet meer aan wil ergeren
Do what you love, love what you do!![]()
Same differencequote:Op woensdag 12 februari 2025 14:37 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor eerst papieren. vakkennis boeit niet zo. leren wij ze wel joh.
Men kijkt eerst naar de functie vereisten en daarna eventueel het kleurtjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
het respect druipt ervan afquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:41 schreef kree het volgende:
[..]
4). gewoon geen drama over maken. en zal ik de volgende meid wel even alle kneepjes van het vak leren![]()
![]()
hehehehe. of was 5 dan denk.
maarre jongens ik maak me zorgen want soms is het nog best beetje gevaarlijk en vertrouw wel op collega dan min of meer.Do what you love, love what you do!![]()
Beter gewoon iemand aannemen die al iets kan.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:41 schreef kree het volgende:
[..]
4). gewoon geen drama over maken. en zal ik de volgende meid wel even alle kneepjes van het vak lerenI'm surrounded by morons!
precies mijn punt dus? m,aarja. kennis maakt neit uit. het moet conform zijn enzo. en half homo of ibqquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Beter gewoon iemand aannemen die al iets kan.Do what you love, love what you do!![]()
OlaDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Is onzinOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ze hebben ook jou een keer aangenomen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:43 schreef kree het volgende:
[..]
precies mijn punt dus? m,aarja. kennis maakt neit uit. het moet conform zijn enzo. en half homo of ibq![]()
![]()
Je was me net voor.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Ze hebben ook jou een keer aangenomen.I'm surrounded by morons!
Een beetje homo ...quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:43 schreef kree het volgende:
[..]
precies mijn punt dus? m,aarja. kennis maakt neit uit. het moet conform zijn enzo. en half homo of ibq
Don't follow me. I am lost too
.
enne voor jullie me veroordelen. ik heb. nieuwe collega. 10o% gay maar die kent wel het vak
helemaal totaal geen moeite mee, mag hem, wel.
maar mensen aannemen voor idee die geen vakkennis hebben. dat is dikke discriminatieDo what you love, love what you do!![]()
Ben blij voor kree dat ie een leuke baan heeft, maar dat gezeik over nieuwe collega's of het aannamebeleid. Ik kan het maar beter gaan negeren.quote:![]()
Snap je dat je jezelf tegenspreekt nu?quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:47 schreef kree het volgende:
enne voor jullie me veroordelen. ik heb. nieuwe collega. 10o% gay maar die kent wel het vak
maar mensen aannemen voor idee die geen vakkennis hebben. dat is dikke discriminatie
Hij is aangenomen vanwege vakkennis, dat ie ook gay is, dat is irrelevant.I'm surrounded by morons!
Die is dus aangenomen op z'n vakkennisquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:47 schreef kree het volgende:
maar mensen aannemen voor idee die geen vakkennis hebben. dat is dikke discriminatie![]()
op kennis ja en papieren en ervaring.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Ze hebben ook jou een keer aangenomen.
niet zozeer dat ze de volgende papoa erop aannemen zelfde idee.Do what you love, love what you do!![]()
Meest verstandige jaquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Ben blij voor kree dat ie een leuke baan heeft, maar dat gezeik over nieuwe collega's of het aannamebeleid. Ik kan het maar beter gaan negeren.![]()
![]()
Ben je er al klaar voor?quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:48 schreef Shii het volgende:
Ik snap er niets meer van, maar het is bijna volle maan dus....![]()
![]()
... full moon party?quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:48 schreef Shii het volgende:
Ik snap er niets meer van, maar het is bijna volle maan dus....I'm surrounded by morons!
Oh verrek, vandaar.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:48 schreef Shii het volgende:
Ik snap er niets meer van, maar het is bijna volle maan dus....
![]()
![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dan zegt toch iedereen dat hij homoseksueel is tijdens de sollicitatie?
Is niet alsof je het moet gaan bewijzen ofzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
jaaaaaaa anders had ik nooit dates met Moemoe en speedfight gehad heequote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Gewoon meteen onder het bureau van de directeur kruipen (aannemend dat het een man is)quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:49 schreef sp3c het volgende:
Is niet alsof je het moet gaan bewijzen ofzoI'm surrounded by morons!
Ga maar even krom staan en doe je broek naar benedenquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:49 schreef sp3c het volgende:
Is niet alsof je het moet gaan bewijzen ofzo![]()
![]()
ze gaan niet sterrenkijken?quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:49 schreef sp3c het volgende:
Is niet alsof je het moet gaan bewijzen ofzo![]()
too soon?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kan gewoonquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze gaan niet sterrenkijken?![]()
too soon?![]()
![]()
owhb boy zie de asvaalt klevers alweer. voor me op a12
hmmmmm ik wil gewoon niet afhankelijk zijn van zo iemand enzo,Do what you love, love what you do!![]()
quote:
.
Zojuist al een op, maar ja, graag nog een aubquote:
I'm surrounded by morons!
Bij deze meneer Fogelquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zojuist al een op, maar ja, graag nog een aub![]()
![]()
![]()
.
Dank u, dank u.quote:I'm surrounded by morons!
Goed koud buiten
.
Ik ga ff een bakkie doen en lees dit:Door wie word jij lastiggevallen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:16 schreef kree het volgende:
hmmms wat ik zeg vinden de meeste trouwens hoor. hetero of homo. het is een ellendig groepje die er alleen maar weer steeds problemen mee veroorzaakt. Doe lekker wat je wil, zolang je mij er maar niet lastig mee valt?
Tijd voor de FOK!-knokploeg?
(Verder nog niet bijgelezen dus wss spuit 11)
![]()
Ik nietquote:Don't follow me. I am lost too
.
Hooguit omdat je een aanstellende homofoob blijkt te zijn. Maar hee, zelfs dat niet.quote:
* Fogel drinkt lekker wat thee. Dank u @JustinKI'm surrounded by morons!
Volgende keer dat ik moet solliciteren probeer ik het en zeg ik het hierquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze gaan niet sterrenkijken?![]()
too soon?
Stap ik daar binnen metmet mijn kleurtje en zeg ik
Ben ook gay man
Kijken wat er gebeurtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nee joh tuurlijk niet, maar ik vertrouw op collega. en als die aangenomen worden niet.voor kennis, maar omdat het goed uit komt multi culti enzo. dan heb ik er probleem mee. ten opzichte dus van iemand die het wel kent enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Gelijk een contractquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik moet solliciteren probeer ik het en zeg ik het hier
Stap ik daar binnen metmet mijn kleurtje en zeg ik
Ben ook gay man
Kijken wat er gebeurt![]()
![]()
W a a r . D e . F u c k . G a a t . D i t . N o u . I n e e n s . O v e r?quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:25 schreef kree het volgende:
[..]
wat denken jullie dan? is dat wel ok? wil het er open ff over hebben zonder ruzie maken trouwens.
En wat schrijf je toch beroerd.![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:54 schreef maily het volgende:
Ik ga ff een bakkie doen en lees dit:
[..]
Door wie word jij lastiggevallen?
Tijd voor de FOK!-knokploeg?
(Verder nog niet bijgelezen dus wss spuit 11)
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
GezelligDon't follow me. I am lost too
.
Maar je spreekt jezelf tegen, je hebt net een nieuwe collega met vakkennis zeg je zelf. Je zit gewoon puur voor de discussie maar wat te posten, omdat je het ergens gehoord of gelezen hebt dat het zo gaat. En zo gaat het bij jou blijkbaar niet, want je nieuwe collega heeft wel die vakkennis.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:55 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh tuurlijk niet, maar ik vertrouw op collega. en als die aangenomen worden niet.voor kennis, maar omdat het goed uit komt multi culti enzo. dan heb ik er probleem mee. ten opzichte dus van iemand die het wel kent enzo.![]()
Zegt degene die zich ook weleens makkelijk van een klusje afmaakt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:27 schreef kree het volgende:
zucht dat soort mensen. geen reet weten ze geen vakkennis. en is voor mij gevaar zelfs.![]()
BurpDon't follow me. I am lost too
.
En dan niet neerzetten hoe grootquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)in-bepaalde-standjes
Het lot van een Fokker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
![]()
.
![]()
quote:Don't follow me. I am lost too
.
Misschien bij je baas aankaarten dat je het niet eens bent met het personeelsbeleid.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:32 schreef kree het volgende:
[..]
laat staan dat ze over een MBO4 opleiding moeten leren het verschil tussen kruis of platte schroevendraaier gebruiken.
Zomaar een ideetje.
En dat ze jou hoofd PZ moeten maken.
Dan gaat er een andere wind waaien.![]()
![]()
![]()
.
lol ook echt zal je ergens gehoord hebben????
waarom ik dit zeg dik mee te maken?
nn fout hierin ik ben gefrituurd en kom nooit meer bij. .Do what you love, love what you do!![]()
WtfOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:02 schreef maily het volgende:
[..]
Bastognekoekjesopmijnboodschappenlijstgezet-bolk.![]()
![]()
Als ze mij gaan frituren dan ga ik echt een andere baan zoeken hoorOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Mini-ToT heeft dit op school geverfd.
Wat is het? Een zon die bijna opgebrand is en een zwart gat gaat worden!![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik ook!quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:02 schreef maily het volgende:
[..]
Bastognekoekjesopmijnboodschappenlijstgezet-bolk.
Cheesecake
msss beter voor anderen want van me gezeik af. maaaaaar biet slim idee daarom krijgen wel ok betaald.Do what you love, love what you do!![]()
De bitterballenvijver
I'm surrounded by morons!
Kunst met een grote Kquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:03 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Mini-ToT heeft dit op school geverfd.
![]()
![]()
hBo Pquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:56 schreef maily het volgende:
[..]
W a a r . D e . F u c k . G a a t . D i t . N o u . I n e e n s . O v e r?
En wat schrijf je toch beroerd.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zie er het naderende Russische gevaar inquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:03 schreef ToT het volgende:
Wat is het? Een zon die bijna opgebrand is en een zwart gat gaat worden!
* greysbones zet alvast de frituurpan aan, lekker gefrituurde @sp3cquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:03 schreef sp3c het volgende:
Als ze mij gaan frituren dan ga ik echt een andere baan zoeken hoorThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Na dry january, dry february ook een optie voor je?quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:50 schreef kree het volgende:
owhb boy zie de asvaalt klevers alweer. voor me op a12
hmmmmm ik wil gewoon niet afhankelijk zijn van zo iemand enzo,![]()
Jeetje..Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik zie er het naderende Russische gevaar in![]()
![]()
![]()
Zo ff tot rust komen hier met een bakkie koffie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wist ik een week geleden alquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:41 schreef maily het volgende: NWS / Contract Dennis Souza gevonden in kringloopwinkel Aalsmeer @:DJMO bij Gideon Italiaander
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:06 schreef Dotteke het volgende:
Zo ff tot rust komen hier met een bakkie koffie![]()
Dottiequote:Op woensdag 12 februari 2025 15:06 schreef Dotteke het volgende:
![]()
![]()
![]()
.
Greysbones is zo high maintenance dat ze zichzelf als een baan ziet jongensquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones zet alvast de frituurpan aan, lekker gefrituurde @:Sp3cOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Succesquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:06 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
Greysbones is zo high maintenance dat ze zichzelf als een baan ziet jongensklopt
Niet alleen daar elders ook nog drukquote:![]()
EN dan is de site nog zo traag ppfffffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Betaald het nog wat?quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
niet te doen zo sloomquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet alleen daar elders ook nog druk![]()
EN dan is de site nog zo traag ppfffff
zeker niet in de COSThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hey Jussiequote:
Dank je Assiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
.
![]()
.
WE zeggen weleens dat mario Romane scrijvt maar jij slaat allesquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:01 schreef kree het volgende:
lol ook echt zal je ergens gehoord hebben????
waarom ik dit zeg dik mee te maken?
nn fout hierin ik ben gefrituurd en kom nooit meer bij. .![]()
![]()
Nee helemaal niet als je modden moet. pppff zo traag allemaal. Hoop dat het snel opgelost isquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet te doen zo sloom
zeker niet in de COSWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
.
ff The Big Bang Theory opzetten danquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:10 schreef ToT het volgende:
Koter hier wil nu over de Big Bang weten!
![]()
![]()
Het raakt af en toe kant noch walquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:10 schreef maily het volgende:
[..]
WE zeggen weleens dat mario Romane scrijvt maar jij slaat allesWell, life can be a riot
Bang bangDon't follow me. I am lost too
.
Ik heb nu Kurzgesagt opgezet!quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
ff The Big Bang Theory opzetten dan![]()
![]()
Weet je het zeker?quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:06 schreef Dotteke het volgende:
Ok ik houd hem in mijn achterhoofd maar denk dat ik hier blijfquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nou, zo eens in een blauwe maan komt er iets zinnigs uit!quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:11 schreef Grotetijd het volgende:
Het raakt af en toe kant noch wal
[..]![]()
![]()
Hellraiser gewoon opzetten..quote:Don't follow me. I am lost too
.
Oh jawel. Maar je merkt 't wel meteen wanneer er volgens mij iets anders in zit dan koffie/water. Het worden dan haast hyrogliefenquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, zo eens in een blauwe maan komt er iets zinnigs uit!
Well, life can be a riot
effe welquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
.
goedzo. zie he wel keertje bij deze testquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:10 schreef maily het volgende:
[..]
WE zeggen weleens dat mario Romane scrijvt maar jij slaat alles
vandaar beetje voorzichtig mee.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:10 schreef ToT het volgende:
Koter hier wil nu over de Big Bang weten!
![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Helaas ontbreekt het stuk van de Big Bang tot de vorming van de aarde tot aan dit punt/![]()
Het is mario die tegen kree zegt dat die romane schrijvt, dat is het mooiste van allesquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:10 schreef maily het volgende:
[..]
WE zeggen weleens dat mario Romane scrijvt maar jij slaat alles
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zoals nu!quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh jawel. Maar je merkt 't wel meteen wanneer er volgens mij iets anders in zit dan koffie/water. Het worden dan haast hyrogliefen![]()
![]()
😱😱Don't follow me. I am lost too
.
O jaquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het is mario die tegen kree zegt dat die romane schrijvt, dat is het mooiste van alles![]()
![]()
Zoals nu jaquote:Well, life can be a riot
evolutie in het kort...quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Helaas ontbreekt het stuk van de Big Bang tot de vorming van de aarde tot aan dit punt/
Bekijk deze YouTube-videoDon't follow me. I am lost too
.
Ah joh, laat je niet wegpesten en blijf gewoon posten.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:15 schreef kree het volgende:
verder boeit me niet. tot volgende week he
Ik word ook zo vaak op de hak genomen, boeiend
Well, life can be a riot
quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:16 schreef RedShoe het volgende:
[..]
evolutie in het kort...
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
![]()
Iets voor @sinterklaaskapoentje ook?quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:17 schreef ToT het volgende:
Dit filmpje van Kurzgesagt werkt rustgevend en mediterend.
![]()
![]()
Here we goDon't follow me. I am lost too
.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:01 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien bij je baas aankaarten dat je het niet eens bent met het personeelsbeleid.
Zomaar een ideetje.
En dat ze jou hoofd PZ moeten maken.
Dan gaat er een andere wind waaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Whooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:03 schreef ToT het volgende:
*creepy engels...
naja omdat je het zegt he. maar ben er beetje klaar mee wel onderpad. en vooral dit.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ah joh, laat je niet wegpesten en blijf gewoon posten.
Ik word ook zo vaak op de hak genomen, boeiend
als jullie pink verzwikte ok. voor mij is het wat erger.Do what you love, love what you do!![]()
DDie jaquote:
.
Letterlijk niemand heeft enig idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:15 schreef kree het volgende:
verder boeit me niet. tot volgende week he![]()
![]()
.
Nee voor @Paul is dat helaas niet te regelen, excuses voor het eventuele ongemak.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, @:harrie Kun je dit ff regelen dan?
Ik kan je verzekeren dat ik in het verwerken van de administratie omtrend de meet met iedereen rekening probeer te houden.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je dan op een normale manier communiceert naar @:Harrie
ipv als een kleuter hier posts te droppen met schreeuwende comments erin
dan nemen mensen je misschien ook nog eens serieus
Ook heb ik zelfs de regels een beetje omgebogen zodat mensen toch het gewenste kleur blokje konden krijgen enzo.
Helaas is door al dat geschreeuw mijn gehoor voor bepaalde users een beetje kapot geraakt dus die kan ik niet meer helpen.![]()
![]()
Beste kree,quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:19 schreef kree het volgende:
[..]
naja omdat je het zegt he. maar ben er beetje klaar mee wel onderpad. en vooral dit.
als jullie pink verzwikte ok. voor mij is het wat erger.
Ik heb even sinds vannacht (deels) bijgelezen, maar ik las 2 verschillende dingen. Misschien wel 3.
IK vraag ze maar effe na.
Is er nu WEL een collega die de ballen verstand ervan heeft? En waar jij dus levensgevaar van kan oplopen (want ja, dat snap ik heus wel dat je daar angst voor hebt).
En er is blijkbaar een 100% gay collega die PRIMA verstand van het vak heeft.
Plus: was er nou een meid - met vakkennis - afgewezen?
-----
Dan kan ik dit verhaal hopelijk ook afsluiten voor mezelf.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
.
er is 100% gay collega die net nieuw is en die ik wel vertrouwquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Beste kree,
Ik heb even sinds vannacht (deels) bijgelezen, maar ik las 2 verschillende dingen. Misschien wel 3.
IK vraag ze maar effe na.
Is er nu WEL een collega die de ballen verstand ervan heeft? En waar jij dus levensgevaar van kan oplopen (want ja, dat snap ik heus wel dat je daar angst voor hebt).
En er is blijkbaar een 100% gay collega die PRIMA verstand van het vak heeft.
Plus: was er nou een meid - met vakkennis - afgewezen?
-----
Dan kan ik dit verhaal hopelijk ook afsluiten voor mezelf.
alle anderen totaal niet.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
.
Zonder de mention voor Paul, danquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:23 schreef Harrie het volgende:
wacht wel ff op een nieuw topic voor de update
Wilde ik de hele tijd al vragen @Paul : ga je dan wel of niet mee naar de meet. Of weet je het nog niet?quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:37 schreef Paul het volgende:
ok gr grOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ah oke.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:24 schreef kree het volgende:
[..]
er is 100% gay collega die net nieuw is en die ik wel vertrouw
P.S. da's wel discriminerend hoor, om iemand 100% gay te noemen
ALLE collega's van je????quote:alle anderen totaal niet.
Zo ja, dan zou ik dat toch ECHT ff aankaarten bij je leidinggevende.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Mieters..Don't follow me. I am lost too
.
Sally spreekt hier louter wijsheden @kree!Well, life can be a riot
Denk dat ik eerder een ban te pakken heb dan dat ik @Paul uit de lijst haalquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Zonder de mention voor Paul, dan
[..]
Wilde ik de hele tijd al vragen @:Paul : ga je dan wel of niet mee naar de meet. Of weet je het nog niet?Hij heeft het zelf uitgevonden dus dan nu niet huilie huilie doen vind ik
![]()
![]()
Deze man naar mijn hart hequote:Op woensdag 12 februari 2025 15:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
Denk dat ik eerder een ban te pakken heb dan dat ik @:Paul uit de lijst haalHij heeft het zelf uitgevonden dus dan nu niet huilie huilie doen vind ik
![]()
nouja mss is dat wat overdreven. maar we meoten sowieso nachecken enzo.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah oke.
P.S. da's wel discriminerend hoor, om iemand 100% gay te noemen
[..]
ALLE collega's van je????
Zo ja, dan zou ik dat toch ECHT ff aankaarten bij je leidinggevende.
maar de ene neer als andere, sowieso vertrouwen we elkaar niet altijd zelf na meten.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
![]()
.
Mijn ex zei ooit hetzelfde, komt wel dicht bij zoquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Deze man naar mijn hart he![]()
Hm tja.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
Denk dat ik eerder een ban te pakken heb dan dat ik @:Paul uit de lijst haalHij heeft het zelf uitgevonden dus dan nu niet huilie huilie doen vind ik
Hij heeft wat excuses aangeboden.
Blijkbaar had ik meer in de melk te brokkelen - ein-de-lijkmet mn geel blokkie
Poeh.
FOK! idd traag met posting...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Slaapsequote:
.
![]()
.
Ellendequote:Don't follow me. I am lost too
.
Dat is een bijzonder tijdstip wel Kreequote:Well, life can be a riot
nou nou... dat is dan ook lekker...?quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:28 schreef kree het volgende:
[..]
nouja mss is dat wat overdreven. maar we meoten sowieso nachecken nalopen [of checken, maar dat paste niet goed in deze context] enzo.
maar de ene neer als andere, sowieso vertrouwen we elkaar nietwant is dat de standaardprocedure (volgens ISO- en NEN en zo, bijvoorbeeld) in jullie bedrijf?quote:altijd zelf na meten.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
![]()
.
OleeDon't follow me. I am lost too
.
-->R&P?quote:I'm surrounded by morons!
Bijna volDon't follow me. I am lost too
.
Dit.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt de hele nacht niet geslapen?
Tis te merken, zullen we maar zeggen
Sow, echt!quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit.
Tis te merken, zullen we maar zeggen![]()
![]()
InsomniaDon't follow me. I am lost too
.
Yeah, you bleed just to know you're alive
Forum Opties Forumhop: Hop naar: