Lijkt me dat de VS daar vanaf nu alleen in staat. Nederland moet gewoon weer chipmachines aan China gaan leveren.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Iedereen die de afgelopen 15 jaar een beetje had opgelet had kunnen zien dat de VS hun aandacht naar China aan het verleggen is.
Dit laatste geloof je zelf niet eens.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:17 schreef Ulx het volgende:
Alleen gaat Oekraine niet weg uit Koersk, ik zie ze eerder meer stukken Rusland innemen.
Dat is wel een ding.
Vooralsnog roept hij slechts vanalles. Dus dat kun je prima zeggen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:18 schreef Tengano het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar die man zit niet stil.
#Trump
Trump heeeft niks te willen in dit. want eu geeft meer steun. Hij kan alleen de steun uit de vs terug trekken, en dat hij niet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:15 schreef Tengano het volgende:
Volgens mij klopt dit dus gewoon.
[..]
Wanneer schoppen die Russische kameelrijders ze dan uit Koersk?quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:19 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Dit laatste geloof je zelf niet eens.
Zonder de VS stelt het europese deel van de NATO militair gezien niet heel veel voor. Dat kunnen we niet leuk vinden maar zo liggen de kaarten nou eenmaal op tafel en dat heeft vnl te maken met de defensie industrie.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:20 schreef Korenfok het volgende:
Trump heeeft niks te willen in dit. want eu geeft meer steun. Hij kan alleen de steun uit de vs terug trekken, en dat hij niet.
De Amerikanen schijnen vooral een probleem met de houding van Duitsland te hebben en daar is wel wat voor te zeggen; het land heeft zijn verdediging vrijwel volledig aan de VS uitbesteed, heeft decennialang tegen alle waarschuwingen in massaal Russisch gas afgenomen en daar zijn hele economie op gebaseerd. Nu staat het land door zijn eigen domme beslissingen dan ook op instorten.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En dan is het ook nog eens einde Navo.
Echt, waarom Trump c.s. zo'n hekel hebben aan Europa is me een raadsel. Waarschijnlijk doen we het in de ogen van de dictators te goed ofzo. Iets beters kan ik niet bedenken.
Die wacht op nieuwe orders van Trump.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:26 schreef Tengano het volgende:
Iemand nog iets van ene Mark Rutte gehoord?
[ afbeelding ]
Mijn punt. Dus als VS wil dat Europa legers gaat installeren in Oekraine, vervolgens VS trekt uit dit contentent is geweeon een zeer domme move. En gaat dus niet gebeuren.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zonder de VS stelt het europese deel van de NATO militair gezien niet heel veel voor. Dat kunnen we niet leuk vinden maar zo liggen de kaarten nou eenmaal op tafel en dat heeft vnl te maken met de defensie industrie.
Je verwacht niet dat de secgen eerst gaat bekijken wat de mogelijke implicaties zijn om daar zijn woorden aan te wegen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:26 schreef Tengano het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom denk je dat hij 2% van het BNP niet genoeg vond?quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:26 schreef Tengano het volgende:
Vergeleken met Rusland's leger anno nu?quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zonder de VS stelt het europese deel van de NATO militair gezien niet heel veel voor. Dat kunnen we niet leuk vinden maar zo liggen de kaarten nou eenmaal op tafel en dat heeft vnl te maken met de defensie industrie.
Ahhhh, je was me voor.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:26 schreef Tengano het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien maar beter ook. Laat het stof maar even neer dwarrelen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:29 schreef MissButterflyy het volgende:
En de reactie van Marc Rutte???
Hij is zo stil…
Schreeuwen dat er meer geld naar defensie moet en we ons moeten voorbereiden op oorlog.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook.
Toch is Mark wel een strateeg en zal hij de tijd nemen om met de middelen die hij heeft toch nog een slimme move te maken. Eigenlijk mag je nu best blij zijn dat hij daar zit.
Omdat die landen niet in handelsbetrekkingen, maar in geopolitieke macht en invloedssferen, geïnteresseerd zijn. Iedereen mag zijn eigen mening hebben, maar ik persoonlijk heb niet zo'n zin om binnen de invloedssfeer van 140 miljoen onderontwikkelde en misdadige zuiplappen te leven.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:39 schreef xzaz het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen als je die ook kan hebben met Rusland en China?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |