DAT ZEI HIJ NIETquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Of het nu lik my d*g of what ever betekend het had niet gehoeven
Gaat bij mij over een grens
Hypocriet daarin tegen heeft hij denk wel een punt
Nu is het verdere gesprek
Is milena net zo boos over het woord hypocriet als het lik my d*g
Dus dat aangaat dokter ze het gewoon niet als iemand iets negatief tegen haar is..
Maar de woordkeuze is niet netjes
We hebben nog nooit op 5 kunnen stemmen, op woensdag dit getal, betekend altijd nog een game met nominatie vrijspelenquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:36 schreef Dotteke het volgende:
Het is nog steeds niet mogelijk om te stemmen? Het duurt wel even voor bekend gemaakt gaat worden of dit het is of dat er nog een plottwist komt
Dat heb ik maar hij kan wel tegen de opmerking niet tegen de manier waarop. En nogmaals hij speelt het nu uitquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:33 schreef greysbones het volgende: [..] Als je goed had geluisterd had je gehoord dat het hem wel heeft gekwetst
Totaal ongeloofwaardig na gisterenquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:39 schreef Kissingbird het volgende:
hele tenen krommende peptalk van Elsa
Dat zei ik in me post hierboven alquote:
Heeft hij toch gedaan?quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:38 schreef greysbones het volgende:
keanu legt uit waarom hij met milena wilde praten
Vindictive overjarige kleuter. 53 jaar en je niet kunnen gedragen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:39 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa is gewoon nep. Die heeft haar echte gezicht laten zien. Heeft ze al eens eerder bij iemand gedaan. Weet even niet bij wie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Teschquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft hij toch gedaan?
Ze kon zijn .... likken.
Begreep dat David s wat ze gisteravond zei tegen jordy pesten was. Nu nog mensen in elsa haar gezicht. Haar ermee confronterenquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Totaal ongeloofwaardig na gisteren
ja!quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:38 schreef Flow3r het volgende:
Ben Elsa beu![]()
had ik al gezegd maar zie mijn post niet![]()
![]()
Prima... het was in mijn ogen een extra aanvulling wat niet had gehoevenquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:42 schreef Kissingbird het volgende:
Kiki: lek me tesch is dialect is fuck offklopt
wordt hier ook gebruikt zo van : pleur op..
okequote:Op woensdag 12 februari 2025 10:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Prima... het was in mijn ogen een extra aanvulling wat niet had gehoeven
Maat ik als west nl had ook gedacht dat hij lik mijn d*g gezegd had... bovendien verbeterd /vertaald hij het ook niet voor der
Volgens mij zei hij net: ok letterlijk betekent het dat.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Prima... het was in mijn ogen een extra aanvulling wat niet had gehoeven
Maat ik als west nl had ook gedacht dat hij lik mijn d*g gezegd had... bovendien verbeterd /vertaald hij het ook niet voor der
Vroeg me af waarom Elsa zo'n hekel heeft aan Jordy, maar denk dat het misschien jaloezie is.....Zij is de grappenmaker en zij vraagt aandacht en in ene was het Jordy. En beide liggen elkaar niet zo. Maar bij haar sprak er zelfs haat uit hoe ze de laatste tijd deed met haarJordy dit en Jordy dat......en dan als een kind zich zo laat gaan.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien moet hij het luisteren beter uitleggenquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu wil dat er naar hem geluisterd wordt wat hij te zeggen heeft
Ik zou ook gek worden van iemand die de hele tijd de clown uithangt en hard en vals zingt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vroeg me af waarom Elsa zo'n hekel heeft aan Jordy, maar denk dat het misschien jaloezie is.....Zij is de grappenmaker en zij vraagt aandacht en in ene was het Jordy. En beide liggen elkaar niet zo. Maar bij haar sprak er zelfs haat uit hoe ze de laatste tijd deed met haarJordy dit en Jordy dat......en dan als een kind zich zo laat gaan.
Hij wordt niet echt heel serieus genomen.. door niemand eigenlijk. Begrijpelijk want het is een vermoeiende verteller en alles is zwaar wat uit zijn mond komt. Goeie jongen maar echtquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu wil dat er naar hem geluisterd wordt wat hij te zeggen heeft
Ik denk zelfs dat het nog simpeler isquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vroeg me af waarom Elsa zo'n hekel heeft aan Jordy, maar denk dat het misschien jaloezie is.....Zij is de grappenmaker en zij vraagt aandacht en in ene was het Jordy. En beide liggen elkaar niet zo. Maar bij haar sprak er zelfs haat uit hoe ze de laatste tijd deed met haarJordy dit en Jordy dat......en dan als een kind zich zo laat gaan.
Ik zou dat serieus van iedereen daar hebben???quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:49 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik zou ook gek worden van iemand die de hele tijd de clown uithangt en hard en vals zingt.
ja tesch zei hij inderdaad geen dickquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:42 schreef Kissingbird het volgende:
Kiki: lek me tesch is dialect is fuck offklopt
wordt hier ook gebruikt zo van : pleur op..
Ik vind beiden niet grappigquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat het nog simpeler is
Elsa vind zichzelf grappig
Jordy vind zichzelf grappig
Maar op de een of andere manier vinden ze elkaars grapjes niet geappig
En dus bij ons als ze hem blijven laten zien ...quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:50 schreef Kissingbird het volgende:
dit gaat kiki de hele dag in zijn hoofd zitten
Dan zeg je het tegen die persoon en vraagt of het minder kan. Rn dan nog elsa schreeuwt ook door dat huis en overdreven gedrag vertoont ze ook. Ze is gewoon een vals mens en speelt toneel met zogenaamd leuk zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:49 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik zou ook gek worden van iemand die de hele tijd de clown uithangt en hard en vals zingt.
Dat gevoel herken ik welquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:50 schreef Puzzie het volgende:
Keanu kan het niet loslaten tot het gesprek is geweest
Tering![]()
Ik wil toegeven dat het moeilijk is iemand daar serieus te nemen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zou dat serieus van iedereen daar hebben???
Maar dat is iets anders, dit gaat nergens overquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat gevoel herken ik weldaar blijf ik dan ook mee rondlopen
Dat krijgen we nog wel 10x 20x 30x te horen....quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena heeft Keanu niks meer te vertellen
Voila dat was het verhaal
Tyf op! Vermoed ikquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:51 schreef greysbones het volgende:
wat betekent Bol gewoon af
als we toch over dingen vallen
bol het af! betekenis & definitie. ophoepelen!, (NL) opzouten! (informeel)quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:51 schreef greysbones het volgende:
wat betekent Bol gewoon af
als we toch over dingen vallen
Het zijn beiden vervelende mensen en totaal niet grappig. Zo’n flauwe grappen de hele tijd. Daarbij hebben ze beiden een veel te groot ego en vinden zichzelf zo geweldigquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Helaas idd ...quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dus bij ons als ze hem blijven laten zien ...
Kan maar die haat richting jordy gisteravond was echt notdone.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het zijn beiden vervelende mensen en totaal niet grappig. Zo’n flauwe grappen de hele tijd. Daarbij hebben ze beiden een veel te groot ego en vinden zichzelf zo geweldigBeiden mogen ze opzouten van mij
Oh dacht dat het bij zat qua verbinding.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:56 schreef Puzzie het volgende:
Ik laat het posten maar even want het is niet te doen met dat trage gedoe
quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:55 schreef zodeju het volgende:
Milena vergeet haar eerste nominatie......mijn hemel wat heeft ze gejankt en wat nam ze het iedereen kwalijk en wilde weten waarom de andere hadden beter genomineerd kunnen worden.
Niet zij!!!!!!!
quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Sharice die een vrijstelling gaat pakken
quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Sharice die een vrijstelling gaat pakken
En dat ze eist waarom toch.....ik wil een verklaring.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:54 schreef Puzzie het volgende:
Je zal Milena zien als zij een keer op de bank zit en hoe persoonlijk ze dat gaat nemen
Volgens Milena was dat Week 1 Week 1quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:55 schreef zodeju het volgende:
Milena vergeet haar eerste nominatie......mijn hemel wat heeft ze gejankt en wat nam ze het iedereen kwalijk en wilde weten waarom de andere hadden beter genomineerd kunnen worden.
Niet zij!!!!!!!
echt 0 respectquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:58 schreef basicsaint het volgende:
Toch best wel respect voor het geduld van Elsa.
Dan ga ik inderdaad op tafel staan roepen; Lek mich tes!quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Dat is dan weer leuk want dan is hier iedereen over de zeik..
ftfyquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dan ga ik inderdaad op tafel staan roepen; Lek mich am tes!
Bij het groepje Milena Mattheus Jeffrey Sharice en Jolien hing Keanu er een beetje bij maar toen was al duidelijk dat hij ook als eerste zou worden geofferd. Nu heeft Milena dit ook bewezen dat er nooit iets is geweest tussen hun en dat hij gewoon een extra stem was.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena heeft Keanu niks meer te vertellen
Voila dat was het verhaal
own itquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu stop met dat gejank wees een vent
das geen groepjequote:Op woensdag 12 februari 2025 11:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bij het groepje Milena Mattheus Jeffrey Sharice en Jolien hing Keanu er een beetje bij maar toen was al duidelijk dat hij ook als eerste zou worden geofferd. Nu heeft Milena dit ook bewezen dat er nooit iets is geweest tussen hun en dat hij gewoon een extra stem was.
Milena is ook wel echt een heel naar mens hoor. Daar komt ook echt niets positiefs uit.
Ze zijn aan elkaar gewaagdquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:55 schreef Koos1958 het volgende:
Kan m
[..]
Kan maar die haat richting jordy gisteravond was echt notdone.
Dit zijn haar TV momentjes. Ach kijk toch is hoe lief ze is...quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:58 schreef basicsaint het volgende:
Toch best wel respect voor het geduld van Elsa.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Fixed this for both of us:
[ afbeelding ]
Ik praat niet meer verder met jou
Kan ze zich niet permitterenquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:00 schreef Flow3r het volgende:
Ik zou ook moe worden van keanu met zijn uitpraten altijd![]()
Hij wil altijd praten,een ander misschien niet
Hoop dat Milena voet bij stuk houdt en geen gesprek meer wil
Dat eindigt toch altijd met een knuffel
Wie is Kiki?quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:04 schreef Kissingbird het volgende:
Elsa nu in gesprek met Milena..
ze gaat nu vertellen wat kiki haar heeft gezegd..
Milena gaat verbinding leggen weer
En dat om 10 uur 's ochtends ook nog eens!quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:00 schreef Flow3r het volgende:
Ik zou ook moe worden van keanu met zijn uitpraten altijd![]()
Hij wil altijd praten,een ander misschien niet
Hoop dat Milena voet bij stuk houdt en geen gesprek meer wil
Dat eindigt toch altijd met een knuffel
Hmm, op dit moment is het enige positieve aan Jordy, dat ie z'n GC kwijt is.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jordy nog nooit haat laten zien naar elsa. En bleef gister heel netjes naar elsa.
Maar heeft ook al vaak genoeg duidelijk gemaakt dat hij haar niet leuk vindt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jordy nog nooit haat laten zien naar elsa. En bleef gister heel netjes naar elsa.
Ik geloof wel dat drie maanden daar een jaar is in het “normale” leven en daarom veel sneller gaat met gevoel en emoties.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:05 schreef Flow3r het volgende:
Ik snap ook al dat gehang en gekwijl niet, Sharice lag soms in foetushouding bij Milena
Dat gelul over vriendschappen etc
Ze kennen elkaar hooguit 4 weken , zelfs na 3 maanden is het nog geen echte vriendschap, je echte vrienden zitten thuis
Misschien heeft hij geen haat naar haar laten merkenquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar heeft ook al vaak genoeg duidelijk gemaakt dat hij haar niet leuk vindt.
Dat mag toch ook maar vind dat de jongeren altijd respect moeten tonen voor de ouderen in de groep maar anders om ooohhhhhhhh jeeh dan zijn de rapen gaar. Nu ook weer met Keanuquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij heeft idd genoeg slecht over haar gesproken.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:08 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Misschien heeft hij geen haat naar haar laten merken
Maar wel degelijk OVER haar tegen anderen
Klopt maar zit toch verschil tussen iemand niet mogen en wat elsa liet zien.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
En daar zegt hij ook niets vreemds mee. Hij heeft het niet op haar bazigheid haar gecommnandeer. Ze is de baas niet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je maakt het nu wel heel groot. Je mag toch wel zeggen: ik mag jou niet?quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt maar zit toch verschil tussen iemand niet mogen en wat elsa liet zien.
Respect hoort er altijd te zijn om wat voor leeftijd het ook gaat. Dat is daar iig ver te zoekenquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:09 schreef Lillfex het volgende:
Dat
[..]
Dat mag toch ook maar vind dat de jongeren altijd respect moeten tonen voor de ouderen in de groep maar anders om ooohhhhhhhh jeeh dan zijn de rapen gaar. Nu ook weer met Keanu
Wanneer is de kleine meid jarig?quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva wil gewoon haar kledingkast. Dat is het hele punt
Ik vind Elsa echt een verschrikkelijk persoon en dat al van dag één maar om nu te zeggen dat het zo erg is wat ze gisteren zeiquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt maar zit toch verschil tussen iemand niet mogen en wat elsa liet zien.
Op de manier waarop. Elsa dat deedquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:11 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Je maakt het nu wel heel groot. Je mag toch wel zeggen: ik mag jou niet?
Dat mag en dat is het probleem voor Jordy ook niet het was de manier waarop. Dat quasi stoer doen in de groep zo van kijk mij eens jou op je plaats zetten... ze kreeg hem alleen heel hard teruggekaatst van Jordy. Jordy moet slim zijn en haar nu flink op de zenuwe gaan werken dan ligt ze op bed met hoofdpijn of gaat nog meer haar gemene kant laten zien en dan zit ze zo op de bank en zo populair als ze in huis denken dat ze is is ze al niet meer.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:11 schreef basicsaint het volgende:
J
[..]
Je maakt het nu wel heel groot. Je mag toch wel zeggen: ik mag jou niet?
er zijn 2 dingen bezig nu.. dbk zitten mensen en gr..quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:17 schreef Sestra666 het volgende:
waarom dubbel sl
ze hebben 100 camera's
en david s genomineerd want wil naar huisquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Einde van de SL Sharice een Vrijstelling
Ik ga eens oefenen op respectvol zeggen: ik mag jou niet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:16 schreef marky het volgende:
[..]
Dat mag en dat is het probleem voor Jordy ook niet het was de manier waarop. Dat quasi stoer doen in de groep zo van kijk mij eens jou op je plaats zetten... ze kreeg hem alleen heel hard teruggekaatst van Jordy. Jordy moet slim zijn en haar nu flink op de zenuwe gaan werken dan ligt ze op bed met hoofdpijn of gaat nog meer haar gemene kant laten zien en dan zit ze zo op de bank en zo populair als ze in huis denken dat ze is is ze al niet meer.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
en david s genomineerd want wil naar huis
quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:19 schreef Koos1958 het volgende:
Jane nog in dbk axel gr. Denk dat axel jane van nominatie kan afhalen en bij alle mensen iemand dat kan doen.
Ja denk het ook. Ze zullen wel een maatje mogen kiezenquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:19 schreef Koos1958 het volgende:
Jane nog in dbk axel gr. Denk dat axel jane van nominatie kan afhalen en bij alle mensen iemand dat kan doen.
Dat is niet zo moeilijk, in ieder geval niet gaan gillen in het Engels met die gebaren erbij zoals Elsa gisteren deed in de groep,quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:19 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik ga eens oefenen op respectvol zeggen: ik mag jou niet.
nee mattiquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:26 schreef OmaJacky het volgende:
En volgens mij hoorde ik nu : Jordy kom naar de gameroom en SL again.
Dat is een omslagdoek of schouderdoek. Behoort tot de Surinaamse/inheemse klederdracht.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:11 schreef Koos1958 het volgende:
Loopt elsa nu met een tafelkleed om in huis
Ja en wilde er weer zout bij doen. Vraag me af hoe hoog haar bloeddruk is met al dat zoutquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:28 schreef OmaJacky het volgende:
Nee was
[..]
Was echt even op stream 1. Milena met haar handen in het deeg en Elsa stond ernaast
Oh Sharice en Mileentje staan samen brood te knedenquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:40 schreef ledn81 het volgende:
Sharice is binnen.. er wordt verwacht dat Mileen geroepen wordt
Echte liefde onverwoestbaarquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oh Sharice en Mileentje staan samen brood te kneden
quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:45 schreef ledn81 het volgende:
De genomineerden mogen iemand naar de gameroom sturen die aan een ronde tafel komen te zitten.
Tot zover hebben gekozen :
Jane - Axel
Sharice - ?
Jolien - Elsa
Keanu - ?
Mattheüs - Jordy
quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan iemand die rol tape de mond van Pootje afplakken
Het zou mij niks verbazenquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:49 schreef Luna68 het volgende:
Moeten degene die ze gekozen hebben in de GR blijven zitten om er samen uit te komen wie vrijgesteld wordt?
Ik geloof dat de kurk in het amaretto flesje een probleem isquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:50 schreef chufi het volgende:
Wanneer gaan ze tiramisu maken of zijn niet alle ingrediënten meer voorradig (al opgegeten ?) ..?
Ik verlang naar de oude daksteamquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:50 schreef Sestra666 het volgende:
![]()
dit is toch niet te doen? heb liever bomen als SL
het is gewoon lachwekkend en ze zijn beide heel serieus.....quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:50 schreef Jockari het volgende:
Sharice maakt de handen van de Queen even schoon.
[ afbeelding ]
En BB had daar niet aan gedacht bij de verkoop ervan (voor 30¤)quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik geloof dat de kurk in het amaretto flesje een probleem is
volgens mij hebben ze er al wat van genomen voorin de koffie of thee....Het was Alex en nog een. Maar ze proefde het niet eens.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:54 schreef chufi het volgende:
[..]
En BB had daar niet aan gedacht bij de verkoop ervan (voor 30¤)
ja.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:57 schreef Ireth het volgende:
Zei jolien nu "dus dan is Sharice gered??"
Ja dat hoorde ik ook..Zouden ze moeten stemmen aan de ronde tafel?quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:57 schreef Ireth het volgende:
Ik begrijp er niks meer van....BB kan alle kanten uit en een lange vinger opsteken tegen alle kijkers.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:57 schreef Ireth het volgende:
Axel en Milena proefde siroop in de koffie, de amaretto zit in een ander, kleiner flesje waarvan Jordy de kurk er te ver terug in had geduwd.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze er al wat van genomen voorin de koffie of thee....Het was Alex en nog een. Maar ze proefde het niet eens.
Misschien het kurkje door geduwd of er niet meer op konden krijgen
Die indruk heb ik ook, snap alleen niet wie en waarom ze dan uitgerekend Sharice eraf zouden halen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:00 schreef Hznootje het volgende:
Zoals ik het begrijp mogen ze discussiëren aan de ronde tafel zodat er 2 gered worden van nominatie
Meerderheid. De Davids axel jordy en elsa zitten er. Davids kiezen sharice denken zequote:Op woensdag 12 februari 2025 12:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die indruk heb ik ook, snap alleen niet wie en waarom ze dan uitgerekend Sharice eraf zouden halen.
Dat hoeft niet het gaat om het zgn stoere gedrag van haar...quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:19 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik ga eens oefenen op respectvol zeggen: ik mag jou niet.
3 van het zelfde op de bank.....Niet te doen. En nu weer drie en niet vier.....quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:02 schreef Puzzie het volgende:
Keanu denkt Jolien en Sharice eraf en Jane, Mattie en hij op de bank
Zijn geboortedatumquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:04 schreef Jockari het volgende:
Wat betekent die 2808 rechtsboven Keanu ? Aantal minuten dat hij nog in huis is ?
[ afbeelding ]
De Surinaamse inheemse klederdracht is een lendedoek. Dit komt meer van de afrikaanse volkeren.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:28 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat is een omslagdoek of schouderdoek. Behoort tot de Surinaamse/inheemse klederdracht.
met rustgevende vliegtuig geluidenquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik verlang naar de oude daksteamSL'S
Mattie mag ook blijvenquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:04 schreef mazaru het volgende:
Als iemand het verdient om de nominatie kwijt te raken dan is het Jane. Die is vaak zat genomineerd geweest
Startnummers die ze kregen met die Big Brother Games zijn hun geboortedag en -maandquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:04 schreef Jockari het volgende:
Wat betekent die 2808 rechtsboven Keanu ? Aantal minuten dat hij nog in huis is ?
[ afbeelding ]
My preciousquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:50 schreef Jockari het volgende:
Sharice maakt de handen van de Queen even schoon.
[ afbeelding ]
en die hebben geen invloed gehad op de surinaamse klederdracht ?quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:06 schreef marky het volgende:
[..]
De Surinaamse inheemse klederdracht is een lendedoek. Dit komt meer van de afrikaanse volkeren.
Heel eigen leven lijdenquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:10 schreef Ireth het volgende:
Eva had tegen keanu gezegd als ze in milena's schoenen had gestaan "haal maar uit je broek dan!"
Eva is stoer!![]()
Charmingquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:09 schreef engine het volgende:
Eva heeft deze ook al gehad en schreeuwde laat je dick dan zien en ging helemaal los
Mattie zie ik nog wel zijn GC inzettenquote:
***Mod Edit**** bewoners hebben een naam, gebruik die ook. ******, samen zijn wij...quote:
Snap ik niet. Gisteren werd Sharice de zondebok tegenover 8 personen en de enige die haar een beetje steun gaf was Pootje. Ongeacht of het terecht was of niet, in zo'n situatie verwacht je dat je vriendin in ieder geval naast je zou staan. Zeker als die vriendin net zo hard heeft mee gefluisterd met je.quote:
Zou kunnen dat er een gc is ingezet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Snap ik niet. Gisteren werd Sharice de zondebok tegenover 8 personen en de enige die haar een beetje steun gaf was Pootje. Ongeacht of het terecht was of niet, in zo'n situatie verwacht je dat je vriendin in ieder geval naast je zou staan. Zeker als die vriendin net zo hard heeft mee gefluisterd met je.
Vrienden gaan door het vuur voor elkaarquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou kunnen dat er een gc is ingezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |