DAT ZEI HIJ NIETquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Of het nu lik my d*g of what ever betekend het had niet gehoeven
Gaat bij mij over een grens
Hypocriet daarin tegen heeft hij denk wel een punt
Nu is het verdere gesprek
Is milena net zo boos over het woord hypocriet als het lik my d*g
Dus dat aangaat dokter ze het gewoon niet als iemand iets negatief tegen haar is..
Maar de woordkeuze is niet netjes
We hebben nog nooit op 5 kunnen stemmen, op woensdag dit getal, betekend altijd nog een game met nominatie vrijspelenquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:36 schreef Dotteke het volgende:
Het is nog steeds niet mogelijk om te stemmen? Het duurt wel even voor bekend gemaakt gaat worden of dit het is of dat er nog een plottwist komt
Dat heb ik maar hij kan wel tegen de opmerking niet tegen de manier waarop. En nogmaals hij speelt het nu uitquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:33 schreef greysbones het volgende: [..] Als je goed had geluisterd had je gehoord dat het hem wel heeft gekwetst
Totaal ongeloofwaardig na gisterenquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:39 schreef Kissingbird het volgende:
hele tenen krommende peptalk van Elsa
Dat zei ik in me post hierboven alquote:
Heeft hij toch gedaan?quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:38 schreef greysbones het volgende:
keanu legt uit waarom hij met milena wilde praten
Vindictive overjarige kleuter. 53 jaar en je niet kunnen gedragen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:39 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa is gewoon nep. Die heeft haar echte gezicht laten zien. Heeft ze al eens eerder bij iemand gedaan. Weet even niet bij wie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Teschquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft hij toch gedaan?
Ze kon zijn .... likken.
Begreep dat David s wat ze gisteravond zei tegen jordy pesten was. Nu nog mensen in elsa haar gezicht. Haar ermee confronterenquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Totaal ongeloofwaardig na gisteren
ja!quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Totaal ongeloofwaardig na gisteren
quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:38 schreef Flow3r het volgende:
Ben Elsa beu![]()
had ik al gezegd maar zie mijn post niet![]()
![]()
Prima... het was in mijn ogen een extra aanvulling wat niet had gehoevenquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:42 schreef Kissingbird het volgende:
Kiki: lek me tesch is dialect is fuck offklopt
wordt hier ook gebruikt zo van : pleur op..
okequote:Op woensdag 12 februari 2025 10:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Prima... het was in mijn ogen een extra aanvulling wat niet had gehoeven
Maat ik als west nl had ook gedacht dat hij lik mijn d*g gezegd had... bovendien verbeterd /vertaald hij het ook niet voor der
Volgens mij zei hij net: ok letterlijk betekent het dat.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Prima... het was in mijn ogen een extra aanvulling wat niet had gehoeven
Maat ik als west nl had ook gedacht dat hij lik mijn d*g gezegd had... bovendien verbeterd /vertaald hij het ook niet voor der
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |