SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee. Vind het ook niet. Dus begrijp ook wel waarom ze dan weggaat, maar het is wel onnodig om alles te laten vallen puur omdat zij in een ruimte is waar jij ook bent. Negeer elkaar, wees de sterkere persoon als het je écht zoveel doet.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh gatverdamme, wat achterbaks
Die van mij maakte 't uit. Vroeg een paar dagen later "je hebt je vrienden toch niet verteld waarom het uit is he? Ik wil niet het zwarte schaap zijn" eh... Sja, had je niet 2 dagen na het uitmaken met degene waar wij discussies over hadden een relatie moeten aangaan.
Hoe krijg je't voor elkaar om te denken dat ik rekening ga houden met wat iemand wil als 't uit is gegaan op zo'n kut manier![]()
Met de meid waar ik daarna heb gedate enkele maanden zei ik gewoon "ja, het werkte niet helemaal lekker, paste toch niet bij elkaar" en bleef het bijGelijk heb je hoor om niet rekening mee te houden en het niet te delen. Gewoon zeggen hoe het zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Er moet meer gebolkt worden![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Maar de Wijzen komen uit het oosten
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Nah er wordt al genoeg gebolktquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Er moet meer gebolkt worden:')![]()
Nooit genoeg!3
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Bolkquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nah er wordt al genoeg gebolkt![]()
Nooirnooit genoegquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nah er wordt al genoeg gebolkt![]()
Ja toch? Kreeg toen ook wel reacties van mensen "sja, ik vond ook het ook wel een vage meid hoor. Leek helemaal niet bij jou te passen zo'n grijze muis" en dat soort dingen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Gelijk heb je hoor om niet rekening mee te houden en het niet te delen. Gewoon zeggen hoe het zit.
En veel mensen vonden 't natuurlijk een snol, een sloerie, hoopte dat ze hetzelfde bij hem gaat doen als wat ze bij mij deed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Dikke vette grote /lief dagboek post incomingTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
En dat mag ook allemaalquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Dikke vette grote /lief dagboek post incomingWell, life can be a riot
Niet nog één hequote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Dikke vette grote /lief dagboek post incomingsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Van jou?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Dikke vette grote /lief dagboek post incoming:')![]()
Eerder een Mrs.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Misschien heeft Muis eindelijk Mr. Right gevonden![]()
Lucht je hart maar evenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Dikke vette grote /lief dagboek post incoming
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ugh
Ik zal het proberen gestructureerd te houden
1. waarom word ik altijd mbt werk in een hoekje gestouwd waar ik helemaal niet in gestopt wil worden? Waarom word er dan niet naar mijn mening gevraagd?
2. waarom word ik altijd over het hoofd gezien voor bepaalde functies of rollen?
3. waarom zijn het altijd de grootste schreeuwlelijks die rollen krijgen waar ze helemaal niet geschikt voor zijn?Trotste mama van Ambar
Oomdat je jezelf slecht kunt verkopenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ugh
1. waarom word ik altijd mbt werk in een hoekje gestouwd waar ik helemaal niet in gestopt wil worden? Waarom word er dan niet naar mijn mening gevraagd?
2. waarom word ik altijd over het hoofd gezien voor bepaalde functies of rollen?
3. waarom zijn het altijd de grootste schreeuwlelijks die rollen krijgen waar ze helemaal niet geschikt voor zijn?![]()
Meer schreeuwen, politieke spelletjes spelen en de baas pijpen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ugh
3. waarom zijn het altijd de grootste schreeuwlelijks die rollen krijgen waar ze helemaal niet geschikt voor zijn?
Succes![]()
![]()
![]()
En een bonuspunt
4. waarom ben ik verdrietig dat ik betreft roadmap voor project mijn zin / visie heb gekregen? Het zou toch eerder een voldaan gevoel moeten geven?Trotste mama van Ambar
Ik kan mezelf prima verkopen en bewijzen, maar men vindt mij op een of andere manier altijd ongeschikt terwijl ik prima werk aflever.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
O
[..]
omdat je jezelf slecht kunt verkopenTrotste mama van Ambar
Ja daarom 1, 2 en 3 nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:14 schreef ieniminimuis het volgende:
En een bonuspunt
4. waarom ben ik verdrietig dat ik betreft roadmap voor project mijn zin / visie heb gekregen? Het zou toch eerder een voldaan gevoel moeten geven?![]()
1: Omdat je jezelf misschien te passief opstelt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ugh
3. waarom zijn het altijd de grootste schreeuwlelijks die rollen krijgen waar ze helemaal niet geschikt voor zijn?
2: Omdat je misschien te onzeker overkomt en ze denken dat je ongeschikt bent? Speak up zou ik zeggen.
3: Omdat de grootste schreeuwlelijks het meeste "fake it till you make it" doen, en het meeste uitstralen. Dus die krijgen alles voor elkaar.
Ga eens met je werkgever rond de tafel en spreek eens uit wat je wil. Communication is key.Well, life can be a riot
Ik en bescheiden?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Je moet niet zo bescheiden zijn op de werkvloer, Muis
Ik heb het bijna iedereen wel laten weten dat ik ontzettend goed ben in van het niets iets maken, maar nog steeds gooit men mij liever achter het bureau neer dan dat ze mij projecten of processen laten uitdenken.Trotste mama van Ambar
Vraag het HR. Zeg dat je gaat oriënteren op de arbeidsmarkt omdat je vindt dat je carrièremogelijkheden bij je werkgever te beperkt gaat vinden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan mezelf prima verkopen en bewijzen, maar men vindt mij op een of andere manier altijd ongeschikt terwijl ik prima werk aflever.
En wees bereid om je ook echt te gaan oriënteren. Ff uit je comfortzone jwt![]()
Nou ja.. Dat kan ook in je nadeel werken he? Dat ze denken "oh, daar heb je d'r weer zo een"quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik en bescheiden?
Ik heb het bijna iedereen wel laten weten dat ik ontzettend goed ben in van het niets iets maken, maar nog steeds gooit men mij liever achter het bureau neer dan dat ze mij projecten of processen laten uitdenken.Well, life can be a riot
Bespreek het eens met je leidinggevende of met HR.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik en bescheiden?
Ik heb het bijna iedereen wel laten weten dat ik ontzettend goed ben in van het niets iets maken, maar nog steeds gooit men mij liever achter het bureau neer dan dat ze mij projecten of processen laten uitdenken.![]()
Het enige advies dat ik ooit van HR kreeg was ontslag nemen. Niet eens ander werk zoeken, maar ontslag nemen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Vraag het HR. Zeg dat je gaat oriënteren op de arbeidsmarkt omdat je vindt dat je carrièremogelijkheden bij je werkgever te beperkt gaat vinden.
En wees bereid om je ook echt te gaan oriënteren. Ff uit je comfortzone jwtTrotste mama van Ambar
Misschien zijn jouw projecten eigenlijk gewoon kut?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik en bescheiden?
Ik heb het bijna iedereen wel laten weten dat ik ontzettend goed ben in van het niets iets maken, maar nog steeds gooit men mij liever achter het bureau neer dan dat ze mij projecten of processen laten uitdenken.![]()
Misschien deze punten aankaartenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ugh
Mijn projecten zijn bijna de enige projecten die lukkenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Misschien zijn jouw projecten eigenlijk gewoon kut?
Trotste mama van Ambar
Man3 tijd om wat anders te gaan zoekenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het enige advies dat ik ooit van HR kreeg was ontslag nemen. Niet eens ander werk zoeken, maar ontslag nemen.![]()
Ik had het kunnen weten dat ik mij kut voel dat hier vertel en mezelf alleen nog maar kutter ga voelen.
DankTrotste mama van Ambar
Dat moet nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had het kunnen weten dat ik mij kut voel dat hier vertel en mezelf alleen nog maar kutter ga voelen.
Dank
Vraag is of Muis andere werkgevers wel kan waarderen.Trotste mama van Ambar
Man3 ik zit je te complimenteren wat is dezequote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Dank![]()
Kijk... Denk dat hier ook wel een beetje het probleem zit.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Dank
Als jij zo snel in de slachtofferrol kruipt, dan snap ik ook wel dat mensen je geen eerlijke kans geven. Of dat jij het misschien anders interpreteert.
Er worden hier ook gewoon serieuze adviezen gegeven he MuisWell, life can be a riot
Ik heb stiekem maar 1 conclusie en dat is dat ik te goed ben in mijn werk
Trotste mama van Ambar
Als je dat was dan had je nu niet deze 3 punten hier neer gegooid maar had je baas dat ook echt wel gemerkt en je op een hogere functie gezetquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb stiekem maar 1 conclusie en dat is dat ik te goed ben in mijn werk
Misschien iets te vol van jezelf? Wees ook niet te bang om adviezen van anderen op te volgen en te zeggen als iets niet helemaal gaat zoals je wil of als 't een keer niet goed is he.Well, life can be a riot
Kan je nagaan als je 6x achter elkaar wintquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:22 schreef JustinK het volgende:
Ik moet wel zeggen dat als je eenmaal DTS wint, dat dat wel heel veel deuren opent... ook op het werk![]()
Goed punt makkerquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
Geef je ook wel eens wat toe, of ben je op je werk net zoals je hier bent?![]()
Onderprikkeling is niet goed denk ikquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb stiekem maar 1 conclusie en dat is dat ik te goed ben in mijn werkBastognekoeken koekoek jonguh!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: