SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee. Vind het ook niet. Dus begrijp ook wel waarom ze dan weggaat, maar het is wel onnodig om alles te laten vallen puur omdat zij in een ruimte is waar jij ook bent. Negeer elkaar, wees de sterkere persoon als het je écht zoveel doet.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh gatverdamme, wat achterbaks
Die van mij maakte 't uit. Vroeg een paar dagen later "je hebt je vrienden toch niet verteld waarom het uit is he? Ik wil niet het zwarte schaap zijn" eh... Sja, had je niet 2 dagen na het uitmaken met degene waar wij discussies over hadden een relatie moeten aangaan.
Hoe krijg je't voor elkaar om te denken dat ik rekening ga houden met wat iemand wil als 't uit is gegaan op zo'n kut manier![]()
Met de meid waar ik daarna heb gedate enkele maanden zei ik gewoon "ja, het werkte niet helemaal lekker, paste toch niet bij elkaar" en bleef het bijGelijk heb je hoor om niet rekening mee te houden en het niet te delen. Gewoon zeggen hoe het zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Er moet meer gebolkt worden![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Maar de Wijzen komen uit het oosten
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Nah er wordt al genoeg gebolktquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Er moet meer gebolkt worden:')![]()
Nooit genoeg!3
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Bolkquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nah er wordt al genoeg gebolkt![]()
Nooirnooit genoegquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nah er wordt al genoeg gebolkt![]()
Ja toch? Kreeg toen ook wel reacties van mensen "sja, ik vond ook het ook wel een vage meid hoor. Leek helemaal niet bij jou te passen zo'n grijze muis" en dat soort dingen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Gelijk heb je hoor om niet rekening mee te houden en het niet te delen. Gewoon zeggen hoe het zit.
En veel mensen vonden 't natuurlijk een snol, een sloerie, hoopte dat ze hetzelfde bij hem gaat doen als wat ze bij mij deed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: