En dat mag ook allemaalquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Dikke vette grote /lief dagboek post incoming
Niet nog één hequote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Van jou?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Eerder een Mrs.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Misschien heeft Muis eindelijk Mr. Right gevonden
Lucht je hart maar evenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:11 schreef ieniminimuis het volgende:
omdat je jezelf slecht kunt verkopenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ugh
Ik zal het proberen gestructureerd te houden
1. waarom word ik altijd mbt werk in een hoekje gestouwd waar ik helemaal niet in gestopt wil worden? Waarom word er dan niet naar mijn mening gevraagd?
2. waarom word ik altijd over het hoofd gezien voor bepaalde functies of rollen?
3. waarom zijn het altijd de grootste schreeuwlelijks die rollen krijgen waar ze helemaal niet geschikt voor zijn?
Meer schreeuwen, politieke spelletjes spelen en de baas pijpen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ugh
1. waarom word ik altijd mbt werk in een hoekje gestouwd waar ik helemaal niet in gestopt wil worden? Waarom word er dan niet naar mijn mening gevraagd?
2. waarom word ik altijd over het hoofd gezien voor bepaalde functies of rollen?
3. waarom zijn het altijd de grootste schreeuwlelijks die rollen krijgen waar ze helemaal niet geschikt voor zijn?
Ik kan mezelf prima verkopen en bewijzen, maar men vindt mij op een of andere manier altijd ongeschikt terwijl ik prima werk aflever.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
O
[..]
omdat je jezelf slecht kunt verkopen
Ja daarom 1, 2 en 3 nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:14 schreef ieniminimuis het volgende:
En een bonuspunt
4. waarom ben ik verdrietig dat ik betreft roadmap voor project mijn zin / visie heb gekregen? Het zou toch eerder een voldaan gevoel moeten geven?
1: Omdat je jezelf misschien te passief opstelt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ugh
Ik en bescheiden?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Je moet niet zo bescheiden zijn op de werkvloer, Muis
Vraag het HR. Zeg dat je gaat oriënteren op de arbeidsmarkt omdat je vindt dat je carrièremogelijkheden bij je werkgever te beperkt gaat vinden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan mezelf prima verkopen en bewijzen, maar men vindt mij op een of andere manier altijd ongeschikt terwijl ik prima werk aflever.
Nou ja.. Dat kan ook in je nadeel werken he? Dat ze denken "oh, daar heb je d'r weer zo een"quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik en bescheiden?
Ik heb het bijna iedereen wel laten weten dat ik ontzettend goed ben in van het niets iets maken, maar nog steeds gooit men mij liever achter het bureau neer dan dat ze mij projecten of processen laten uitdenken.
Bespreek het eens met je leidinggevende of met HR.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik en bescheiden?
Ik heb het bijna iedereen wel laten weten dat ik ontzettend goed ben in van het niets iets maken, maar nog steeds gooit men mij liever achter het bureau neer dan dat ze mij projecten of processen laten uitdenken.
Het enige advies dat ik ooit van HR kreeg was ontslag nemen. Niet eens ander werk zoeken, maar ontslag nemen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Vraag het HR. Zeg dat je gaat oriënteren op de arbeidsmarkt omdat je vindt dat je carrièremogelijkheden bij je werkgever te beperkt gaat vinden.
En wees bereid om je ook echt te gaan oriënteren. Ff uit je comfortzone jwt
Misschien zijn jouw projecten eigenlijk gewoon kut?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik en bescheiden?
Misschien deze punten aankaartenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ugh
Mijn projecten zijn bijna de enige projecten die lukkenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Misschien zijn jouw projecten eigenlijk gewoon kut?
Man3 tijd om wat anders te gaan zoekenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het enige advies dat ik ooit van HR kreeg was ontslag nemen. Niet eens ander werk zoeken, maar ontslag nemen.
Dat moet nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had het kunnen weten dat ik mij kut voel dat hier vertel en mezelf alleen nog maar kutter ga voelen.
Dank
Man3 ik zit je te complimenteren wat is dezequote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had het kunnen weten dat ik mij kut voel dat hier vertel en mezelf alleen nog maar kutter ga voelen.
Dank
Kijk... Denk dat hier ook wel een beetje het probleem zit.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Dank
Als je dat was dan had je nu niet deze 3 punten hier neer gegooid maar had je baas dat ook echt wel gemerkt en je op een hogere functie gezetquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb stiekem maar 1 conclusie en dat is dat ik te goed ben in mijn werk
Kan je nagaan als je 6x achter elkaar wintquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:22 schreef JustinK het volgende:
Ik moet wel zeggen dat als je eenmaal DTS wint, dat dat wel heel veel deuren opent... ook op het werk
Goed punt makkerquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
Geef je ook wel eens wat toe, of ben je op je werk net zoals je hier bent?
Onderprikkeling is niet goed denk ikquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb stiekem maar 1 conclusie en dat is dat ik te goed ben in mijn werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |