En dat mag ook allemaalquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Dikke vette grote /lief dagboek post incoming
Niet nog één hequote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Van jou?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Eerder een Mrs.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Misschien heeft Muis eindelijk Mr. Right gevonden
Lucht je hart maar evenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:11 schreef ieniminimuis het volgende:
omdat je jezelf slecht kunt verkopenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ugh
Ik zal het proberen gestructureerd te houden
1. waarom word ik altijd mbt werk in een hoekje gestouwd waar ik helemaal niet in gestopt wil worden? Waarom word er dan niet naar mijn mening gevraagd?
2. waarom word ik altijd over het hoofd gezien voor bepaalde functies of rollen?
3. waarom zijn het altijd de grootste schreeuwlelijks die rollen krijgen waar ze helemaal niet geschikt voor zijn?
Meer schreeuwen, politieke spelletjes spelen en de baas pijpen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ugh
1. waarom word ik altijd mbt werk in een hoekje gestouwd waar ik helemaal niet in gestopt wil worden? Waarom word er dan niet naar mijn mening gevraagd?
2. waarom word ik altijd over het hoofd gezien voor bepaalde functies of rollen?
3. waarom zijn het altijd de grootste schreeuwlelijks die rollen krijgen waar ze helemaal niet geschikt voor zijn?
Ik kan mezelf prima verkopen en bewijzen, maar men vindt mij op een of andere manier altijd ongeschikt terwijl ik prima werk aflever.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
O
[..]
omdat je jezelf slecht kunt verkopen
Ja daarom 1, 2 en 3 nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:14 schreef ieniminimuis het volgende:
En een bonuspunt
4. waarom ben ik verdrietig dat ik betreft roadmap voor project mijn zin / visie heb gekregen? Het zou toch eerder een voldaan gevoel moeten geven?
1: Omdat je jezelf misschien te passief opstelt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ugh
Ik en bescheiden?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Je moet niet zo bescheiden zijn op de werkvloer, Muis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |