Burgemeesters, Vonderleyen de ongekozenene hebben de halve wereld.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:35 schreef Kijkertje het volgende:
De niet-gekozen president is nu langdurig het woord in de Oval Office. MSNBC is afgehaakt.
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lhwlq2tooc27
[ afbeelding ]
Als je er vanuit gaat dat Trump de grote baas is wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:48 schreef Ludachrist het volgende:
De shine van de grote baas stelen lijkt me zelfs voor Musk onverstandig.
De christelijke moraal is oogverblindend.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:59 schreef la_perle_rouge het volgende:
Nooit de helderste lantaarn in de straat of het scherpste mes in de la, maar Andries Knevel heeft nu -dankzij Trump- definitief een klap van de molen gekregen.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lhw6m3osc22a
Brigitte Kaandorp had gelijk.
Convenient mistakes.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:22 schreef Kijkertje het volgende:
'We will make mistakes' - Elon Musk
Daarom, het gaat niet alleen om dingen anders noemen, het gaat allemaal veel verder dan dat.quote:
En ook dat kind als een soort prop meeslepen voor het oog van de wereld, hoe kan dit?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:46 schreef Vis1980 het volgende:
Met een fucking pet op, waar de fuck zitten we eigenlijk naar te kijken. Alsof Jim Hensen een nieuwe pop heeft gemaakt. Het lijkt wel een herziende 'tude' versie van Graaf Tel.
Dit is natuurlijk geen verrassing, ik heb het al eerder geschreven, de macht gaan de oligarchen niet meer uit handen geven.quote:Op woensdag 12 februari 2025 05:50 schreef Kijkertje het volgende:
En aan de volgende verkiezingen wordt natuurlijk ook gewerkt.
CISA Puts Election Staff on Administrative Leave
[ afbeelding ]
En dat allemaal onder het mom van 'FRAUDE!' waarvan gek genoeg geen (feitelijke) voorbeelden te vinden zijn![]()
Die foto geeft het beeld dat er maar 1 de baas is, en die zit niet achter 't bureau.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:48 schreef Ludachrist het volgende:
De shine van de grote baas stelen lijkt me zelfs voor Musk onverstandig.
Ja het is ook precies wat er werd voorspeld.quote:Op woensdag 12 februari 2025 06:00 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk geen verrassing, ik heb het al eerder geschreven, de macht gaan de oligarchen niet meer uit handen geven.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 06:20 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Die foto geeft het beeld dat er maar 1 de baas is, en die zit niet achter 't bureau.
Die zijn decreten ondertekent en zo en mocht hij juridisch in de problemen komen uiteraard een pardonnetjequote:Op woensdag 12 februari 2025 06:33 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Deze is ook mooi, baas komt even langs op kantoor, op de achtergrond een ijverige medewerker.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |