Als je constant op X moet verdedigen wat je aan het doen bent, dan is het waarschijnlijk niet heel best.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:18 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En die info delen op het internet, afdoen als corruptie. En dat dan ook nog eens in een land waar je niet geboren bent. In de geschiedenis zijn er mensen voor minder opgehangen.
Nou heb ik begrepen dat in Amerika donateurs een behoorlijke invloed hebben doordat er bij het doen van een donatie ook wat voor terug wordt verwacht op het moment dat je gekozen bent en je een soort van bij elkaar in het krijt staat.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En weer nul nieuwsgierigheid, maar zulke claims gewoon klakkeloos voor waar aannemen. Ik zal je een handje helpen:
Social Media Post Exaggerates Sen. Chuck Schumer’s Net Worth
Is Democratic Massachusetts Sen. Elizabeth Warren’s net worth $73 million?
Pelosi is inderdaad rijk, maar ze is getrouwd met een rijke investeerder. Je kunt van alles vinden van het feit dat veel Congresleden miljonair zijn (Dems én Reps), maar houd je wel bij de feiten.
Ik vind persoonlijk dat geld een veel te grote rol speelt in de Amerikaanse politiek en heb er ook grote moeite mee dat veel politici stinkend rijk zijn. Ik wil daar best een inhoudelijke discussie over voeren, maar ik vermoed dat je daar niet op uit bent.
Dat zien we nu heel mooi bij Musk en Trump.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:22 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Nou heb ik begrepen dat in Amerika donateurs een behoorlijke invloed hebben doordat er bij het doen van een donatie ook wat voor terug wordt verwacht op het moment dat je gekozen bent en je een soort van bij elkaar in het krijt staat.
Dus in dat opzicht kopen ze eigen invloed ja, en wel echt Amerikaans volgens mij.
Zie ook https://www.bnr.nl/nieuws(...)-maar-om-de-donateur
En hoe zie je dat voor je: Trump wil Canada inlijven, dus Canada moet een referendum houden?quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:53 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat Musk niet verkozen is gaat echt helemaal nergens over. Hij is officieel een adviseur die dicht bij de president staat. Officieel heeft Musk geen macht en kan hij niets doen zonder de goedkeuring van de president.
Over het annexeren van gebieden kan ik heel kort zijn, het gaat niet gebeuren zonder de goedkeuring van de bevolking. Groenland, Canada en Mexico hebben in deze gewoon een stem. Gaza is een ander verhaal want ik heb geen idee hoe dat in elkaar zit. Ondanks dat ben ik absoluut geen voorstander van het innemen van Gaza.
Dat.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat zien we nu heel mooi bij Musk en Trump.
Hier heeft Big Agro gewoon een partij in de Tweede Kamer gekocht.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:22 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Nou heb ik begrepen dat in Amerika donateurs een behoorlijke invloed hebben doordat er bij het doen van een donatie ook wat voor terug wordt verwacht op het moment dat je gekozen bent en je een soort van bij elkaar in het krijt staat.
Dus in dat opzicht kopen ze eigen invloed ja, en wel echt Amerikaans volgens mij.
Zie ook https://www.bnr.nl/nieuws(...)-maar-om-de-donateur
Maar zoveel macht dat je ergens binnen de overheid wordt neergezet en willekeurig wat kan doen zonder overleg is natuurlijk nog nooit vertoond in de democratische geschiedenis van de VS.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat.
Voor 200 miljoen koop je een president, en dus macht.
Ja, die patseraanpak van de politie is inderdaad volkomen hetzelfde als een onderzoek naar de herkomst van het vermogen van politici. Je hebt weer helemaal gelijk.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:54 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is waar, ga jij maar een mooie auto rijden dat ver boven jouw inkomen ligt. Ik heb vaak genoeg gezien dat die mensen hun auto konden inleveren. Ik heb het vaak genoeg gezien bij de Maastunnel in Rotterdam.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 06:33 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Deze is ook mooi, baas komt even langs op kantoor, op de achtergrond een ijverige medewerker.
[ afbeelding ]
Die Musk moet toch wel iets hebben waarmee hij Trump kan chanteren? Trump is één van de grootste narcisten en nu zit hij gedwee te luisteren terwijl Musk de lakens uitdeelt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Musk heeft Trump in zijn broekzak.
Trump gaat hem geen strobreed in de weg leggen.
https://www.theguardian.c(...)bortion-pills-rulingquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:58 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Nou zou ik graag ook de rest van het gesprek zien, want de interviewer wilde hier net gaan vragen wat dat inhoudt en daar ben ik nou ook benieuwd naar maar daar stopt het filmpje
Musk heeft vast wat Epstein materiaal achter de hand ofzoquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:44 schreef Jojoke het volgende:
[..]
[..]
Die Musk moet toch wel iets hebben waarmee hij Trump kan chanteren? Trump is één van de grootste narcisten en nu zit hij gedwee te luisteren terwijl Musk de lakens uitdeelt.
Zou Poetin Musk iets hebben influistert? Of heeft Musk Trump echt geholpen om de verkiezingen te winnen?
Goh wat zou een uitslag van een oprecht referendum zijn?quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
En hoe zie je dat voor je: Trump wil Canada inlijven, dus Canada moet een referendum houden?
Als je mensen maar lang genoeg met propaganda leugens bestookt kun je ze alles laten kiezen, zoals we ook bij het brexit referendum gezien..quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Goh wat zou een uitslag van een oprecht referendum zijn?
Wie weet staat Trump er financieel minder rooskleurig voor dan wij denken, en staat Musk garant voor hem.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:44 schreef Jojoke het volgende:
[..]
[..]
Die Musk moet toch wel iets hebben waarmee hij Trump kan chanteren? Trump is één van de grootste narcisten en nu zit hij gedwee te luisteren terwijl Musk de lakens uitdeelt.
Zou Poetin Musk iets hebben influistert? Of heeft Musk Trump echt geholpen om de verkiezingen te winnen?
Ongeacht wat dat is, de Trump aanhangers vergeven het hem.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Musk heeft vast wat Epstein materiaal achter de hand ofzo
En bovendien hoeft Canada geen referendum uit te schrijven omdat Trump, of zijn cultusleden in binnen- en buitenland, dat willen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Goh wat zou een uitslag van een oprecht referendum zijn?
Al vinden ze beelden waar Trump mensen zou verkrachten en vermoorden denk niet dat de fanatieke achterban dat iets uit zou maken.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ongeacht wat dat is, de Trump aanhangers vergeven het hem.
Kan zijn dat Trump er geen zin meer in heeft gegeven z’n leeftijd (golft meer dan hij werkt) en deze positie wel prima vindt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:44 schreef Jojoke het volgende:
[..]
[..]
Dan snap je echt geen reet van deze oorlog.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:52 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Precies zoals ik had voorspeld, Oekraïne staat grondgebied af en treed niet toe tot de NAVO. Wel krijgt Europa het “voorrecht” om Oekraïne te beschermen. Zijn we weer mooi in het pak genaaid door klakkeloos achter de VS aan te lopen ipv een neutrale positie in te nemen.
Nu krijgen we de lasten in de vorm van een troepenmacht en EU lidmaatschap van Oekraïne maar niet de lusten.
Als we een neutrale positie hadden ingenomen dan had de Duitse economie de motor van de EU nog op volle toeren kunnen draaien.
Je snapt geen reet van de kwetsbaarheid van Europa en dat we niet verplicht zijn de Amerikaanse lijn te volgen. Dat besef daalt eigenlijk alleen in als Trump aan de macht is.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan snap je echt geen reet van deze oorlog.
Je doet nu net alsof Zelensky en/of de EU hier al mee akkoord is gegaan.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:02 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je snapt geen reet van de kwetsbaarheid van Europa en dat we niet verplicht zijn de Amerikaanse lijn te volgen. Dat besef daalt eigenlijk alleen in als Trump aan de macht is.
Zoals Ewald Engelen hier stelt, het is geblunder van de incompetenten in de EU en nu Trump geen zin heeft om verder geld over de balk te smijten word de EU vakkundig buitenspel gezet. Daar staan we dan collectief met onze handen in onze zakken af te vragen hoe het kan dat we miljarden hebben verloren, onze eigen mensen in de kou hebben gezet en uiteindelijk kopen we er niets voor precies zoals ik had voorspeld.
Trump en Poetin regelen het en wij als europa moeten maar gedwee toezien blijkbaar en akkoord gaan met dingen die ons en de Oekraïne opgedrongen wordt door 2 democratisch gekozen semi dictators. Heel normaal toch in de nieuwe maga wereldorde.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:04 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof Zelensky en/of de EU hier al mee akkoord is gegaan.
Je vergeet nog dr clavan.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:15 schreef Hyperdude het volgende:
Ewald Engelen is toevallig wel de grootste deskundige na Isa Yusibov.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |