Nee man, een grote volksvreugde.quote:Op zondag 23 februari 2025 14:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat een verschrikking. Het maakt het allemaal wel makkelijker om te zien wie Putin steunt.
Klopt. Dit keer wellicht niet... onverwachte hoge opkomst in het oosten. Zou de AfD beter door kunnen scoren dan de peilingen.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:34 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Duitse peilingen zijn over het algemeen heel betrouwbaar binnen de foutmarge.
Daadwerkelijk onverwacht of hoger dan de vorige keer?quote:Op zondag 23 februari 2025 16:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Klopt. Dit keer wellicht niet... onverwachte hoge opkomst in het oosten. Zou de AfD beter door kunnen scoren dan de peilingen.
waarom? ze vragen toch de mensen alsnog hun stem opnieuw te doen?quote:Op zondag 23 februari 2025 16:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Klopt. Dit keer wellicht niet... onverwachte hoge opkomst in het oosten. Zou de AfD beter door kunnen scoren dan de peilingen.
Voor wie ben jij?quote:Op zondag 23 februari 2025 17:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
We gaan inschakelen, bedankt voor de tip!
Voor Duitsland en dus niet voor de walgelijke inmenging van de VS. Ben niet goed genoeg ingelezen voor een overtuiging, maar ik hoop dat Die Linke in elk geval de 5% gaan halen.quote:
Inderdaad. Dat soort vandalen helpt echt niemand.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:29 schreef Straatcommando. het volgende:
Snap echt niet dat je zit te hopen op een groot afd. Zonder daarmee de problemen waar Duitsland mee kampt af te doen verder.
Mochten ze regeren hoop ik dat ze betere beleidslieden zullen hebben dan wat wij hebbenquote:Op zondag 23 februari 2025 17:29 schreef Straatcommando. het volgende:
Snap echt niet dat je zit te hopen op een groot afd. Zonder daarmee de problemen waar Duitsland mee kampt af te doen verder.
Gelukkig (of niet) ligt die lat niet zo hoog.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Mochten ze regeren hoop ik dat ze betere beleidslieden zullen hebben dan wat wij hebben
Dan gun ik ze wel een Fäber equivalent.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Mochten ze regeren hoop ik dat ze betere beleidslieden zullen hebben dan wat wij hebben
Was laatst nog in hamburg. Komt wel erg dichtbij zo.quote:
ik at laatst nog een hamburg op,quote:Op zondag 23 februari 2025 17:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Was laatst nog in hamburg. Komt wel erg dichtbij zo.
Volgende maand naar Hamburg voor een lekker links Duits bandje.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Was laatst nog in hamburg. Komt wel erg dichtbij zo.
Komt misschien ook door het mooie weer, die hoge opkomst.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:29 schreef capricia het volgende:
Hoge opkomst is altijd goed. De democratie leeft.![]()
Ik hoop op een sterke regering. Die niet bang voor Rusland of de VS is. Die de Europese defensie hoog op het lijstje heeft staan. Taurus voor Oekraīne.
Ik werd getrakeerd op een stad die eruit zag als een vesting omdat het AfD er ging speechen, hoef jou niet uit te leggen waarom ze specifiek Hamburg uitgekozen hadden.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:43 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Volgende maand naar Hamburg voor een lekker links Duits bandje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |