Het is op meerdere fronted een faalhaasquote:Op woensdag 11 februari 2026 15:25 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Tja heel sterk is het optreden natuurlijk niet nee. Maar twee specifieke cijfertjes niet direct op kunnen opdreunen is ook niet echt reden tot een artikel schrijven. Ik krijg hier vooral het idee dat het Bild meer om de gotcha gaat dan om het daadwerkelijke verhaal.
Ja als ik het stuk van Bild zo lees wel idd. Maar ik vraag me af, is er ook nog beeldmateriaal van het daadwerkelijke gesprek?quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Het is op meerdere fronted een faalhaas
1. Hij weet niet waar hij het over heeft
2. Hij heeft geen weerwoord klaar maar smoezen
3. Hij weet niet met de media om te gaan, verliest in seconden de controle over het gesprek
dan hoor je die job niet te hebben.
Dus zijn fout is dat hij zoals Merz is? Maar dat is toch voldoende om het land te mogen leiden?quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Het is op meerdere fronted een faalhaas
1. Hij weet niet waar hij het over heeft
2. Hij heeft geen weerwoord klaar maar smoezen
3. Hij weet niet met de media om te gaan, verliest in seconden de controle over het gesprek
dan hoor je die job niet te hebben.
En dan kinderen op school vertellen dat ondernemers uitbuiters zijn (was in 2015 reuring over naar aanleiding van een leerboek)quote:Op maandag 2 maart 2026 13:37 schreef Perrin het volgende:
De zegeningen van de bureaucratie en de sociaaldemocratie.
[ x ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |