SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
In welke context? Als hij de ‘ja maar wij hadden meer xG!!’-manier bedoelt geef ik hem groot gelijk.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:29 schreef Caland het volgende: [..] Pascal Bosschaart die onlangs nog riep dat hij data maar onzin vond. Ja, dat gaat genieten worden.
Hij had bij Cambuur een keer een speler die 3x scoorde uit 0,8 xG dus zoveel zegt het niet.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In welke context? Als hij de ‘ja maar wij hadden meer xG!!’-manier bedoelt geef ik hem groot gelijk.
Nee klopt, maar wel iemand die meer op dezelfde lijn zit met Reijnen en de rest van de staf die er al zat onder Slot.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is overdreven, maar hij vond het wel ondergeschikt aan z'n eigen waarneming.
Dat is sowieso geen verbetering op de (middel)lange termijn.
Ik denk eerder dat de selectie aan de noodrem heeft getrokken.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:32 schreef fetX het volgende:
[..]
‘In goed overleg’ Bij Feyenoord? Lol. Dit is gewoon de RvC die hun zin heeft doorgedrukt.
Heeft een Marokkaan die nooit werkt (ik kijk jou aan @Flitsbezorger ) het eindelijk eens bij het rechte eind.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mooi dat niemand tijd gestoken heeft in de OP.
Vaak zo dat men in "goed overleg" scheiden. Niet alleen met voetbaltrainers.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:32 schreef fetX het volgende:
[..]
‘In goed overleg’ Bij Feyenoord? Lol. Dit is gewoon de RvC die hun zin heeft doorgedrukt.
Ik zie een verband, Arend Martijn heeft het wel gezien daar.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arne verliest van de nummer laatst uit de Championship.
Moet je ook niet aan willen beginnen.
Bosschaart als interim.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
Sneu voor die man maar dit was geen gelukkig huwelijk. Er komt nu een interim?
Dan hoop ik voor hullie dat er snelle een nieuwe trainer komt want die stond bij Cambuur tactisch niet echt bekend als een helder licht als ik de verhalen mag geloven. Heeft wel een mooie baard.quote:
Vroeger kregen we dan altijd Ab Fafié, adje interim noemden we die toen het echt een trainerskerkhof was. Later werd Ab hoofdtrainer bij Utreg, ging toen iets teveel in zichzelf geloven, koning, keizer, abmiraal.quote:
Hij mag eerst ook nog wat punten verliezen.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor hullie dat er snelle een nieuwe trainer komt want die stond bij Cambuur tactisch niet echt bekend als een helder licht als ik de verhalen mag geloven. Heeft wel een mooie baard.
Ik heb het inmiddels gelezen in een vaag artikel van fr12, maar als hij het bedoelt zoals ik het denk spreekt het alleen maar in zijn voordeel. Hij zegt dat data ondergeschikt zijn aan zijn eigen waarnemingen wat mij logisch lijkt.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij had bij Cambuur een keer een speler die 3x scoorde uit 0,8 xG dus zoveel zegt het niet.
Dat was ongeveer de strekking, weet helaas niet meer waar ik het gelezen heb.
Verder geen klachten hierover natuurlijk.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij mag eerst ook nog wat punten verliezen.
Ik zie ook niet echt een tussenpaus die het een half jaartje zou willen doen. Misschien Hake?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor hullie dat er snelle een nieuwe trainer komt want die stond bij Cambuur tactisch niet echt bekend als een helder licht als ik de verhalen mag geloven. Heeft wel een mooie baard.
Dat zou ook kunnen.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de selectie aan de noodrem heeft getrokken.
Ajax had vorig jaar een goeiequote:Op maandag 10 februari 2025 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie ook niet echt een tussenpaus die het een half jaartje zou willen doen. Misschien Hake?
Hutspot?quote:
Dick Advocaatgod.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie ook niet echt een tussenpaus die het een half jaartje zou willen doen. Misschien Hake?
Zijn vrouw had ook mooiequote:Op maandag 10 februari 2025 17:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ajax had vorig jaar een goeie
Die zei eerder dat hij niet ergens tussentijds in wil stappen toch? (Tenzij bij een topclub waarbij je niet kan weigeren)quote:Op maandag 10 februari 2025 17:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je had van Bommel al lang binnen kunnen hebben lijkt mij.
Denk dat Hake of Bosschaart het seizoen af gaat maken.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat onvriendelijk van je.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mooi dat niemand tijd gestoken heeft in de OP.
Feyenoord is de niet te weigeren categorie. Zeg ik.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die zei eerder dat hij niet ergens tussentijds in wil stappen toch? (Tenzij bij een topclub waarbij je niet kan weigeren)
Interessant maar nog wel iets te vroeg ben ik bangquote:Op maandag 10 februari 2025 17:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk dat Hake of Bosschaart het seizoen af gaat maken.
Voor volgend seizoen zie ik veel de naam van GAE voorbij komen. Stukje Steijn.
quote:Op maandag 10 februari 2025 17:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Nu makkelijk 3e worden, geplaatst voor playoff CL en door naar het hoofdtoernooi.
Die gaf aan dat hij het begin van het seizoen nog elke nacht wakker lag van hoe het allemaal moest en belde dagelijks met Kees van Wonderen hoe hij het allemaal moest doen. Vond het mentaal ook heel lastig en dat bij GAE, laat staan bij een topclub. Dus die zou ik inderdaad op een later moment eventueel oppikken maar nu (of na dit seizoen) niet.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Interessant maar nog wel iets te vroeg ben ik bang
Ik hoorde over hem laatst een kritische noot dat hij niet altijd in staat is om tactisch bij te sturen als het nodig is.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk dat Hake of Bosschaart het seizoen af gaat maken.
Voor volgend seizoen zie ik veel de naam van GAE voorbij komen. Stukje Steijn.
Maar dan nog zou ik het niet doen als ik hem was, tenzij je van de directie garanties over aankopen volgend seizoen, want het gaat wat dat betreft ook eerst minder worden, haal dan maar eens 3-4 voltreffers van de zomer.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die zei eerder dat hij niet ergens tussentijds in wil stappen toch? (Tenzij bij een topclub waarbij je niet kan weigeren)
Priske of de trainer van Eagles?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik hoorde over hem laatst een kritische noot dat hij niet altijd in staat is om tactisch bij te sturen als het nodig is.
Dat hangt wel van zijn eigen oordeel af, bij de meeste mensen ben ik geneigd toch meer op de data te vertrouwenquote:Op maandag 10 februari 2025 17:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb het inmiddels gelezen in een vaag artikel van fr12, maar als hij het bedoelt zoals ik het denk spreekt het alleen maar in zijn voordeel. Hij zegt dat data ondergeschikt zijn aan zijn eigen waarnemingen wat mij logisch lijkt.
De trainer van GAE.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Priske of de trainer van Eagles?
Zou dus prima in het huidige beleid van Feyenoord passen.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik hoorde over hem laatst een kritische noot dat hij niet altijd in staat is om tactisch bij te sturen als het nodig is.
Het blijft ook altijd wel een gok van Go Ahead achtige clubs naar de top. Hij heeft ook gewoon een vrij aardige selectie voor Go Ahead begrippen.quote:
We moeten vooral heel veel tyfuszooi dumpen waar Dennis ons mee heeft opgezadeld. Ivanusec, Ueda, Zerrouki, Kasanwirjo, Bullaude, Lopez, Tsjonkie, Sebaoui, Nadje en Nieuwkoop moet je allemaal op doorselecteren, en Trauner, Stengs en Bijlow zijn dure spelers die veel te weinig spelen.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dan nog zou ik het niet doen als ik hem was, tenzij je van de directie garanties over aankopen volgend seizoen, want het gaat wat dat betreft ook eerst minder worden, haal dan maar eens 3-4 voltreffers van de zomer.
Begin jij te steigeren bij een middenveld Llansana - Linthorst, ja?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het blijft ook altijd wel een gok van Go Ahead achtige clubs naar de top. Hij heeft ook gewoon een vrij aardige selectie voor Go Ahead begrippen.
Kan je dit soort onzin lekker op X laten klaas?quote:
Frank is beschikbaar...quote:Op maandag 10 februari 2025 17:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Drank de Boer werd ook aangesteld 2 dagen voor een CL wedstrijd met Milan.
De schaal gaat nu 4 keer op een rij naar Rotterdam.
hoeveel clubs heeft deze gast geleidquote:Op maandag 10 februari 2025 17:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zou toch leuk zijn als Pascal tegen AC Milan ineens een 3-4-3 uit de hoge hoed tovert.
Heitinga als ‘de interim clubman’ was ook een groot succes.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Drank de Boer werd ook aangesteld 2 dagen voor een CL wedstrijd met Milan.
De schaal gaat nu 4 keer op een rij naar Rotterdam.
Je hebt ze er tussen zitten die toch ff gaan kijkenquote:Op maandag 10 februari 2025 17:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik ga dit voor waarheid aannemen.
Zou Hadj-Moussa het nog meer kunnen laten lopen dan tegen Lille?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hoeveel clubs heeft deze gast geleid
het is lachwekkend
je had priske ook donderdag kunnen ontslaan dan had je misschien een betere reden gehad
misschien valt dit ontslag helemaal verkeerd bij de spelersgroep en laten ze deze wedstrijd lopen.......
Toch heerlijk dat ze al die stukjes twee weken geleden al hadden getiktquote:Op maandag 10 februari 2025 17:49 schreef maxi-mus het volgende:
Krabby heeft al een kroniek gemaakt. Hij noemt o.a. PRIJZENPAKKKER Djieeo. Dat zou erg leuk zijn.
https://www.vi.nl/pro/exi(...)ijdelijk-ontslag#_=_
Slot moet altijd een totaalidioot als assistent hebben .quote:Op maandag 10 februari 2025 17:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heitinga als ‘de interim clubman’ was ook een groot succes.
Idd dit brengt toch niets positiefs. Heb desnoods een gesprek met elkaar vandaag en zeg dat je het vrijdag bekend maakt zodat je voorbereiding iig niet verstoort. Gaat toch niet dag voor een match van 13 miljoen een of andere nobuddie tijdelijk aanstellen.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hoeveel clubs heeft deze gast geleid
het is lachwekkend
je had priske ook donderdag kunnen ontslaan dan had je misschien een betere reden gehad
misschien valt dit ontslag helemaal verkeerd bij de spelersgroep en laten ze deze wedstrijd lopen.......
In ieder geval een betere selectie dan gemiddeld aldaar in Deventerquote:Op maandag 10 februari 2025 17:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Begin jij te steigeren bij een middenveld Llansana - Linthorst, ja?
Vooral veel opties in de aanval.
Is die ontzettende stoethaspel van een Te Kloese inmiddels ook al ontslagen?quote:'We zijn natuurlijk op de achtergrond al heel lang bezig geweest met zijn opvolging', zegt Te Kloese over Slot, die deze zomer Rotterdam-Zuid inruilde voor Anfield Road. 'We konden net als bij spelers wel inschatten dat als zij het goed gaan doen, dat ze een keer bij Feyenoord weggaan. Dat was bij Arne niet anders. Dan kan je wel heel erg opportunistisch denken, maar volgens mij zag iedereen het in bepaalde mate al wel aankomen. Als vorig jaar Tottenham Hotspur en Leeds United langskomen, in combinatie met de ambities van Arne, dan kan het gebeuren dat een club voorbijkomt waar zowel hij als wij geen nee tegen kunnen zeggen.'
'Dus we hebben al een jaar lang behalve spelers ook trainers gescout', gaat Te Kloese verder. 'Dat gaat op dezelfde wijze. We doen aan data-scouting, aan video-scouting en we doen live-scouting. Die drie elementen staan centraal, en natuurlijk bij de ene wat meer dan bij de ander. Maar we zijn gedurende het seizoen bijvoorbeeld ook vier keer in Praag geweest, om Brian Priske tijdens een wedstrijd te observeren. Hoe hij met een vierde official omgaat, hoe het publiek op hem reageert, wat de wissels zijn, hoe hij met zijn assistent omgaat, etcetera. Zonder dat hij het wist, want anders krijg je geforceerd gedrag. Zo grondig gaan wij met zijn allen te werk en dat was bij de opvolging van Slot niet anders.'
quote:Op maandag 10 februari 2025 17:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zou toch leuk zijn als Pascal tegen AC Milan ineens een 3-4-3 uit de hoge hoed tovert.
De grote schoonmaak is begonnen.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is die ontzettende stoethaspel van een Te Kloese inmiddels ook al ontslagen?
Dat eeuwige gedweep met Gioquote:Op maandag 10 februari 2025 17:49 schreef maxi-mus het volgende:
Krabby heeft al een kroniek gemaakt. Hij noemt o.a. PRIJZENPAKKKER Djieeo. Dat zou erg leuk zijn.
https://www.vi.nl/pro/exi(...)ijdelijk-ontslag#_=_
Zolang iedereen rond Feyenoord verblind en verkrampt om Arne blijft roepen, worden het nog lueken jaren.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De grote schoonmaak is begonnen.
#PRISKEOUT
#ALLESWEG
O nee?quote:Op maandag 10 februari 2025 18:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zolang iedereen rond Feyenoord verblind en verkrampt om Arne blijft roepen, worden het nog lueken jaren.
Een tweede Arend is er niet.
@ZKA is nu nog ziedend dat we niet voor Sahin en El Azzouzi gingen.quote:
Dit inderdaad. Je kunt jezelf als journalist toch niet serieus nemen als je nu weer met Gio op de proppen komt.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat eeuwige gedweep met Gio
Die man is tactisch nog veel zwakker dan Priske.
volgens mij heeft hij het over zichzelfquote:Te Kloese legt uit: 'We zien helaas te weinig structurele vooruitgang'
17.04,
Vandaag
Reacties
De samenwerking tussen Feyenoord en Brian Priske is maandagmiddag stopgezet, terwijl er ook afscheid is genomen van assistent-trainers Lukas Babalola Andersson en Björn Hamberg. Dennis te Kloese geeft op de clubwebsite een eerste reactie.
Te Kloese legt uit: 'We zien helaas te weinig structurele vooruitgang'
© Pro Shots
Delen:
Te Kloese ging in de zoektocht naar een opvolger van Arne Slot grondig te werk, maar de samenwerking met Priske is uitgelopen op een teleurstelling. 'Het is voor alle partijen zwaar teleurstellend dat we tot dit besluit hebben moeten komen', zegt algemeen en technisch directeur Te Kloese. 'Hoewel Feyenoord met Brian zeker in de Champions League aansprekende resultaten heeft geboekt, is het de afgelopen maanden allemaal veel te wisselvallig en zien we helaas te weinig structurele vooruitgang.'
'Als professional en als mens heb ik Brian nog altijd hoog zitten', vervolgt Te Kloese. 'Soms moet je echter concluderen dat het ondanks ieders goede bedoelingen en intenties niet werkt, en er op een gegeven moment binnen alle geledingen niet genoeg draagvlak meer is om door te gaan.'
Pascal Bosschaart zal het stokje als interim-trainer gaan overnemen, al heeft Feyenoord dat nog niet bevestigd. De Rotterdammers spelen woensdag in de tussenronde van de Champions League tegen AC Milan.
De droomkandidaat van ZKA.quote:
De cursus zelfreflectie heeft hij nog niet gehad.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij het over zichzelf
Dan moeten je eigen waarnemingen wel heel goed zijn, ik weet niet of dat bij Bosschaart echt zo goed zit.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb het inmiddels gelezen in een vaag artikel van fr12, maar als hij het bedoelt zoals ik het denk spreekt het alleen maar in zijn voordeel. Hij zegt dat data ondergeschikt zijn aan zijn eigen waarnemingen wat mij logisch lijkt.
Einstein heeft dat nooit gezegd.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:08 schreef Sabata het volgende:
- zet zichzelf voor lul door een ouderwetse Einstein Definitie van Waanzin, hetzelfde nog eens proberen met hopelijk een ander resultaat, ontslag na de wedstrijd tegen Sparta.
Een gedisciplineerde trainer die toevallig ontslagen werd omdat hij met zooi als Reyerson, Bensebaini, Anton, Can als CV moest spelen..quote:Op maandag 10 februari 2025 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
@:zka is nu nog ziedend dat we niet voor Sahin en El Azzouzi gingen.
Geen gekke keus, een trainer die al in de gelederen is deze 3 maanden het toch al kansloze seizoen af laten maken. Simonis (Go Ahead) of Sierskma (assistent AZ) zijn interessante namen voor vanaf seizoen 25/26.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
afbeelding html code maken
indrukwekkend
hij heeft interim ervaring....
Nadje, ook zo goed gescout toch.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:17 schreef ZKA het volgende:
[..]
Een gedisciplineerde trainer die toevallig ontslagen werd omdat hij met zooi als Reyerson, Bensebaini, Anton, Can als CV moest spelen..
en je kraakt hier ook een voorheen geblesseerde speler die betere data dan Wieffer kon overleggen af
Beetje gemengd gevoel bij. Ja hij was matig maar als ze bij V Bommel of Gio uitkomen ga je van de regen in de drup.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:15 schreef ashardalan het volgende:
Lees net dat we eindelijk van Priske verlost zijn. Toch nog goed nieuws
Zeker, gewoon een interessante voetballer als je hem goed brengt en gebruikt. Maar bij Feyenoord heeft slechts een enkeling zich (door)ontwikkeld onder Priske en z’n meegebrachte nitwitsquote:
quote:
één van mijn favoriete posts.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:05 schreef Pistolero het volgende:
Hadj Moussa, Smal, Carranza, Nadje en Mitchell zijn stuk voor stuk uitstekende transfers. En dat voor een miljoentje of 8 in totaal.
Dan nog 2 DIRECTE VERSTERKINGEN voor een prikkie gehuurd uit de PL.
En dan is de verbeterde, jongere en fittere versie van Trauner as we speak ook zijn contract aan het tekenen de Kuip.
KloeseGod heeft al een hele sterrenmaaltijd op tafel gezet.
Die kan er he-le-maal niets van.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:24 schreef ZKA het volgende:
[..]
Zeker, gewoon een interessante voetballer als je hem goed brengt en gebruikt. Maar bij Feyenoord heeft slechts een enkeling zich (door)ontwikkeld onder Priske en z’n meegebrachte nitwits
Weet je zeker dat het een voetballer is? Ik vermoed nog altijd dat ze hem bij een andere sport hebben gescout.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:24 schreef ZKA het volgende:
[..]
Zeker, gewoon een interessante voetballer als je hem goed brengt en gebruikt. Maar bij Feyenoord heeft slechts een enkeling zich (door)ontwikkeld onder Priske en z’n meegebrachte nitwits
Wat een zegen dat die kerel hier niet meer post.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
één van mijn favoriete posts.
Groot, sterk, zwart, weet niet waar hij moet lopen en ziet voor het eerst in zijn leven een bal.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die kan er he-le-maal niets van.
F-je van de week genotquote:Op maandag 10 februari 2025 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Groot, sterk, zwart, weet niet waar hij moet lopen en ziet voor het eerst in zijn leven een bal.
Verwar je hem met Jeyland Mitchell, die basketballer?quote:Op maandag 10 februari 2025 18:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een voetballer is? Ik vermoed nog altijd dat ze hem bij een andere sport hebben gescout.
Verdwaald op een voetbalveld.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Groot, sterk, zwart, weet niet waar hij moet lopen en ziet voor het eerst in zijn leven een bal.
Ze hebben wel ongeveer hetzelfde niveau. Het is bijna knap om zo'n portie narigheid binnen te halen. De tijden van Ruud Gullit zijn weer helemaal terug, Cory GibbsGenot.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:30 schreef ZKA het volgende:
[..]
Verwar je hem met Jeyland Mitchell, die basketballer?
Bekijk deze YouTube-video
Nouja om die Nadje kan je dan in ieder geval nog wel een beetje lachen.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze hebben wel ongeveer hetzelfde niveau. Het is bijna knap om zo'n portie narigheid binnen te halen. De tijden van Ruud Gullit zijn weer helemaal terug, Cory GibbsGenot.
Dortmund is een puinbak. Er schijnt daar af en toe een schreeuwende zwerver op het veld te komen die zich met beslissingen van de trainer gaat bemoeien. Dat overleeft zelfs Maurice Steijn niet.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De droomkandidaat van ZKA.
Kreeg het toch maar mooi voor elkaar om van Dortmund een middenmoter te maken. Dat recruitmentteam van Feyenoord heeft er wel echt kijk op.
Timbertje sowieso, vind dat één van de beste middenvelders van de Eredivisie ondanks dat hij wat een mindere periode kende.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:32 schreef hhh38 het volgende:
Je moet wel in je achterhoofd houden dat sommige spelers onder een goeie trainer ineens wel goed kunnen functioneren. Zie dat oa bij Beelen, Timber en Ueda nog wel gebeuren.
Maar dat zijn deels ook spelers die al bewezen hebben iets te kunnen. Dat zie ik bij Nadje (en Ueda) niet zo snel meer gebeuren. Ueda zal nog af en toe een goaltje maken maar kan gewoon totaal niet voetballen. Zou nog eerder met Carranza het seizoen afmaken.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:32 schreef hhh38 het volgende:
Je moet wel in je achterhoofd houden dat sommige spelers onder een goeie trainer ineens wel goed kunnen functioneren. Zie dat oa bij Beelen, Timber en Ueda nog wel gebeuren.
Nou, ik niet. Pure ergernis hier als dat binnen de lijnen komtquote:Op maandag 10 februari 2025 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja om die Nadje kan je dan in ieder geval nog wel een beetje lachen.
Ueda kun je vergeten. Die gaat onder welke trainer dan ook nooit van z'n leven een keer een bal succesvol afschermen. Middelmatig counterspitsje, eruit met die zooi.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:32 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben in een fase in mijn leven dat ik daar wel van kan genieten eigenlijkquote:Op maandag 10 februari 2025 18:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou, ik niet. Pure ergernis hier als dat binnen de lijnen komt
Timber doet imo wel iets te veel op één trucje waar ik bang van ben dat het op hoger niveau niet meer gaat werken. Maar voor ons indien in vorm natuurlijk een uitstekende speler.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Timbertje sowieso, vind dat één van de beste middenvelders van de Eredivisie ondanks dat hij wat een mindere periode kende.
Lijkt me niet, ik ben veel ouder dan jij en ik erger me dood.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben in een fase in mijn leven dat ik daar wel van kan genieten eigenlijk
Is dat nou dat ouder worden?
Ik zit in ieder geval op z'n minst iedere keer met stijgende verbazing te kijken. Nog meer als ik hier lees dat het gewoon een goede voetballer is.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja om die Nadje kan je dan in ieder geval nog wel een beetje lachen.
Maar het is toch wel gewoon heel erg grappig?quote:Op maandag 10 februari 2025 18:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lijkt me niet, ik ben veel ouder dan jij en ik erger me dood.
Dick Lukkien en Danny Buijs komen helaas net niet in aanmerkingquote:Op maandag 10 februari 2025 18:01 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind dat ze weer een trainer moeten hebben met een mooi kaal bolletje. Simonis of Ten Hag dus.
Als je dik voor staat wel ja, akkoord.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar het is toch wel gewoon heel erg grappig?
Wel herkenbaar hoor. Toen ik 18 was, was ik de halve week chagrijnig na een nederlaag maar nu ik 35 en vader ben, ben ik dat een half uurtje na de wedstrijd allemaal wel weer kwijt.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit moest ik even fixen, Ryerson, Bensebaini en Çan zijn geen zooi, waren er al bij onder Terziç bij en dat ging prima. Over Anton heb ik idd al langer mijn twijfels.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:17 schreef ZKA het volgende:
[..]
Een gedisciplineerde trainer die toevallig ontslagen werd omdat hij met zooi als Reyerson, Bensebaini, Anton, Can en Mislintat moest werken
....
Ja duh, maar niet tijdens, dat is nog erger dan vroegâh.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wel herkenbaar hoor. Toen ik 18 was, was ik de halve week chagrijnig na een nederlaag maar nu ik 35 en vader ben, ben ik dat een half uurtje na de wedstrijd allemaal wel weer kwijt.
Oh dat wel hoor, stoor me aan genoeg spelers eigenlijk. Maar die invalbeurten van Nadje passen in een wat andere, meer kolderieke, categoriequote:Op maandag 10 februari 2025 18:49 schreef GGMM het volgende:
Nu het weer wat minder gaat kan niemand voetbal eigenlijk wat schelen
Komt dat even goed uit!
Ja, dit gevoel is herkenbaar.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
dat we die uitgangspositie in zo’n korte tijd hebben verpest kan ik echt niet bij, dat was zelfs moeilijk als je je best deed
Ik denk dat dit juist aantoont hoe makkelijk het is. Hetzelfde geldt voor de originele achteruitgang van Ajax met Schreuder (daar ging het alleen in het 2e seizoen nog veel meer mis).quote:Op maandag 10 februari 2025 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben juist veel geïrriteerder tegenwoordig, voorheen was het ook een beetje je lot als Feyenoorder dat het bij ons een puinzooi was en had Ajax nou eenmaal de betere spelers en het geld. Alleen heb je dat excuus nu niet meer, dat we die uitgangspositie in zo’n korte tijd hebben verpest kan ik echt niet bij, dat was zelfs moeilijk als je je best deed
Maar de zwakke schakel moet juist de nieuwe trainer gaan aanstellen.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit juist aantoont hoe makkelijk het is. Hetzelfde geldt voor de originele achteruitgang van Ajax met Schreuder (daar ging het alleen in het 2e seizoen nog veel meer mis).
Je hoeft maar op 1 sleutelpositie een zwakke schakel te hebben en je wordt zo weer teruggeworpen in je ontwikkeling. De kern is nu hoe er op die eerste tegenslag wordt gereageerd. Er is nog niet zoveel verloren, maar dan moet je nu wel een goede trainer (of tussenpaus) aanstellen en 3e worden. En dan in de zomer weer een goede keuze maken en liefst die voorrondes ook doorkomen.
Ja, dat is op zich ook wel waarquote:Op maandag 10 februari 2025 18:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja duh, maar niet tijdens, dat is nog erger dan vroegâh.
Ten Hag zou een prima trainer zijn, al geloof ik dat die niet voor een Nederlands salaris gaat werken voorlopigquote:
Toch nog gelachenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:24 schreef ZKA het volgende:
[..]
Ten Hag heeft tegenwoordig genoeg geld om ver weg van het caliber clubs als Feyenoord te blijven.quote:
Niet helemaal mee eens, ik denk vooral dit het resultaat is van slechte beslissingen in het beleid die vooral in 2023/24 zijn gemaakt door te Kloese en de RvC, en dat die keuzes je nu pas gaan opbreken waardoor nu ineens twee jaar slecht beleid zich opstapelt.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit juist aantoont hoe makkelijk het is. Hetzelfde geldt voor de originele achteruitgang van Ajax met Schreuder (daar ging het alleen in het 2e seizoen nog veel meer mis).
Je hoeft maar op 1 sleutelpositie een zwakke schakel te hebben en je wordt zo weer teruggeworpen in je ontwikkeling. De kern is nu hoe er op die eerste tegenslag wordt gereageerd. Er is nog niet zoveel verloren, maar dan moet je nu wel een goede trainer (of tussenpaus) aanstellen en 3e worden. En dan in de zomer weer een goede keuze maken en liefst die voorrondes ook doorkomen.
Ligt een beetje aan zijn ontslagvoorwaardenquote:Op maandag 10 februari 2025 19:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ten Hag zou een prima trainer zijn, al geloof ik dat die niet voor een Nederlands salaris gaat werken voorlopig
Tja...quote:Sjaak Troost heeft in aanloop naar de kraker tegen Bayern München vertrouwelijke informatie gelekt naar sponsoren. Dit meldt het Algemeen Dagblad maandagavond. De voormalig voetballer liet voorafgaand aan de wedstrijd in de Champions League weten, in een volle sponsorzaal, dat de Deense trainer ontslagen zou worden.
Binnen Feyenoord was er al langer een stroming die geen vertrouwen meer had in Priske. De gewonnen wedstrijd tegen Bayern München zorgde ervoor dat algemeen directeur Dennis te Kloese terugdeinsde. Na een intensief gesprek zijn er afspraken gemaakt en werd alsnog besloten om met elkaar verder te gaan.
Priske was echter een dead man walking, nadat hij wist dat de druk vanuit de club werd opgevoerd. Vandaag is alsnog besloten om in goed overleg afscheid van elkaar te nemen. De rol van Troost, die juist als commissaris en toezichthouder een geheimhoudingsplicht heeft, is op zijn zachtst gezegd opmerkelijk te noemen.
Het is niet de eerste keer dat Troost negatief in het nieuws komt. Zo werd hij tijdens zijn periode als interim-technisch directeur bekritiseerd vanwege chaotisch en onprofessioneel beleid tijdens transferperiodes. Ook een interview over Renato Tapia, die zijn contract niet wilde verlengen en een transfer naar Rusland niet zag zitten, viel verkeerd.
Troost, die zich 'niet in de maling laat nemen door Tapia', kon na het aantrekken van Frank Arnesen als technisch directeur weer een andere rol bekleden. Zelf reageerde hij destijds begripvol op alle kritische geluiden en weet hij als geen ander hoe de voetballerij werkt. "De voetballerij is als een omgekeerde wasstraat: je gaat er schoon in en komt er vuil uit. Zeker op zo’n positie."
Hoezo opeens, ik heb Ten Hag altijd een prima trainer gevondenquote:
Zie ik ook wel zitten.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan zijn ontslagvoorwaarden
Zou het overigens wel leuk vinden.
Ten Hag is meer een persoonlijkheid die ik niet goed kan hebben.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoezo opeens, ik heb Ten Hag altijd een prima trainer gevonden
Het was alleen een fout om bij een topclub in Engeland te gaan werken, die ook nog van wanbeleid aan elkaar hangt.
Ik krijg er ook geen warm gevoel van, maar het is denk ik wel de beste beschikbare en voor de hand liggende optie.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ten Hag is meer een persoonlijkheid die ik niet goed kan hebben.
Grootste amateurclub van Nederlandquote:
Simonis.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik krijg er ook geen warm gevoel van, maar het is denk ik wel de beste beschikbare en voor de hand liggende optie.
Liefst natuurlijk een geniale trainer die we nog niet kennen of nu nog onderschatten, maar betwijfel of Te Kloese die gaat vinden.
Ik vermoed dat ik meer herfsten voorbij heb zien trekken richting de eeuwige jachtvelden dan jij en ik word er niet milder op zeg maar.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Sierksma? Alleen vanwege die Youth League? Lijkt me echt sterk.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:21 schreef ZKA het volgende:
[..]
Geen gekke keus, een trainer die al in de gelederen is deze 3 maanden het toch al kansloze seizoen af laten maken. Simonis (Go Ahead) of Sierskma (assistent AZ) zijn interessante namen voor vanaf seizoen 25/26.
Ik vind zijn morele kompas echt te dubieus dat ik daar achter zou staan. Bovendien heeft hij er bij ManU ook zelf wel een potje van gemaakt, vooral in het aankoopbeleid natuurlijk maar dat is bij ons momenteel niet beter georganiseerd.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik krijg er ook geen warm gevoel van, maar het is denk ik wel de beste beschikbare en voor de hand liggende optie.
Liefst natuurlijk een geniale trainer die we nog niet kennen of nu nog onderschatten, maar betwijfel of Te Kloese die gaat vinden.
Ze hebben nog altijd geen geld hoor.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben juist veel geïrriteerder tegenwoordig, voorheen was het ook een beetje je lot als Feyenoorder dat het bij ons een puinzooi was en had Ajax nou eenmaal de betere spelers en het geld. Alleen heb je dat excuus nu niet meer, dat we die uitgangspositie in zo’n korte tijd hebben verpest kan ik echt niet bij, dat was zelfs moeilijk als je je best deed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sahin geen optie mee (verder geen mening over Sahin)quote:Op maandag 10 februari 2025 18:21 schreef ZKA het volgende:
[..]
Geen gekke keus, een trainer die al in de gelederen is deze 3 maanden het toch al kansloze seizoen af laten maken. Simonis (Go Ahead) of Sierskma (assistent AZ) zijn interessante namen voor vanaf seizoen 25/26.
Nou Nadje ligt echt aan Nadje zelf. Die kan er geen tering van.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:24 schreef ZKA het volgende:
[..]
quote:Liverpool are understood to be closely monitoring Feyenoord defender David Hancko as a potential transfer target for the summer.
Sources have told CaughtOffside that the Reds are one of a number of top clubs emerging as potential suitors for the Slovakia international, though the player himself has yet to make any kind of a decision over his future.
If Hancko does end up moving at the end of this season, then Liverpool could be alongside other big names like Chelsea, Tottenham, Bayern Munich and Juventus in pursuing the 27-year-old.
Troost is echt een gezwel in de club. Een onprofessionele idioot. Die moet ook echt per direct wegquote:
trap hem eruitquote:Niet de eerste keer: RvC-lid Troost opnieuw in negatief daglicht
vandaag, 19:08 1128 reacties
Sjaak Troost heeft in aanloop naar de kraker tegen Bayern München vertrouwelijke informatie gelekt naar sponsoren. Dit meldt het Algemeen Dagblad maandagavond. De voormalig voetballer liet voorafgaand aan de wedstrijd in de Champions League weten, in een volle sponsorzaal, dat de Deense trainer ontslagen zou worden.
Binnen Feyenoord was er al langer een stroming die geen vertrouwen meer had in Priske. De gewonnen wedstrijd tegen Bayern München zorgde ervoor dat algemeen directeur Dennis te Kloese terugdeinsde. Na een intensief gesprek zijn er afspraken gemaakt en werd alsnog besloten om met elkaar verder te gaan.
Priske was echter een dead man walking, nadat hij wist dat de druk vanuit de club werd opgevoerd. Vandaag is alsnog besloten om in goed overleg afscheid van elkaar te nemen. De rol van Troost, die juist als commissaris en toezichthouder een geheimhoudingsplicht heeft, is op zijn zachtst gezegd opmerkelijk te noemen.
Het is niet de eerste keer dat Troost negatief in het nieuws komt. Zo werd hij tijdens zijn periode als interim-technisch directeur bekritiseerd vanwege chaotisch en onprofessioneel beleid tijdens transferperiodes. Ook een interview over Renato Tapia, die zijn contract niet wilde verlengen en een transfer naar Rusland niet zag zitten, viel verkeerd.
Troost, die zich 'niet in de maling laat nemen door Tapia', kon na het aantrekken van Frank Arnesen als technisch directeur weer een andere rol bekleden. Zelf reageerde hij destijds begripvol op alle kritische geluiden en weet hij als geen ander hoe de voetballerij werkt. "De voetballerij is als een omgekeerde wasstraat: je gaat er schoon in en komt er vuil uit. Zeker op zo’n positie."
Het is @ZKAquote:Op maandag 10 februari 2025 19:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Sierksma? Alleen vanwege die Youth League? Lijkt me echt sterk.
quote:Op maandag 10 februari 2025 19:44 schreef RamboDirk het volgende:
Wel kaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Garantie voor succes
In Twente wel kampioen geworden!quote:Op maandag 10 februari 2025 19:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die Pusic staat derde in een competitie met maar twee clubs. Goede suggestie weer, Sjaak!
Eruit gegooid worden voor Gonzalo Garcia (lol) (lol)quote:Op maandag 10 februari 2025 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In Twente wel kampioen geworden!
En toen eruit gegooid. (lol)
Ja, omdat het een gek is.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel terecht maar waarom die idioot van een Pusic.quote:
Dat was Priske ook nog wel gelukt in de KKD.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee nee daarom moest Gimenez verkocht wordenquote:Op maandag 10 februari 2025 20:05 schreef Zorro het volgende:
Het geld wat Priske verdiend heeft in de Champions League wordt direct gebruikt om hem af te kopen.
Krabby heeft het ook vooral over Pusic als kandidaatquote:
Vooral omdat teringsjaak dat er blijkbaar door aan het drukken is. Zelfs als het een goede optie zou zijn moet je nooit naar die mongool luisteren.quote:
Ik vrees er ook voor. Fucking Troost.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Krabby heeft het ook vooral over Pusic als kandidaat
Ik vrees met grote vrezen.
Pusic moet je nooit willen hebben. Een debiele schreeuwer. Perfect als assistent hoor, maar niet om als hoofdtrainer aan te stellen.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Pusic puur voor dit half jaar valt nog wel te verdedigen, maar daar gaat hij nooit mee akkoord (lijkt me).quote:Op maandag 10 februari 2025 20:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Pusic moet je nooit willen hebben. Een debiele schreeuwer. Perfect als assistent hoor, maar niet om als hoofdtrainer aan te stellen.
Sjaak is echt de grootste aids ooit in onze club. Een terugkerend gezwel uit de jaren 2004/2012.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vooral omdat teringsjaak dat er blijkbaar door aan het drukken is. Zelfs als het een goede optie zou zijn moet je nooit naar die mongool luisteren.
Nee natuurlijk niet, die komt alleen hij echt hoofdtrainer mag zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Pusic puur voor dit half jaar valt nog wel te verdedigen, maar daar gaat hij nooit mee akkoord (lijkt me).
Valentijn ook, maar die zal wel niet zo goed geïnformeerd zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, zo zie ik het ook. Reken maar dat ie als het aan Troost ligt gelijk een contract voor 2,5 jaar krijgt.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Pusic puur voor dit half jaar valt nog wel te verdedigen, maar daar gaat hij nooit mee akkoord (lijkt me).
Weggestemd door de rest van de RvC? StiCo?quote:Op maandag 10 februari 2025 20:20 schreef snabbi het volgende:
Hoe krijg je iemand als Troost gewipt? Het is dus niet een administrief medewerkertje maar je fucking RvC. Wmb moet die weg. Dat dacht ik al langer, maar nu helemaal.
Hij was natuurlijk eerst afgedaald het bestuur in. Pas toen DtK kwam ging hij weer terugquote:Op maandag 10 februari 2025 20:21 schreef De_Kraam het volgende:
Hoe lang mag iemand in de RvC zitten? TeringSjaak zit daar toch al een tijdje?
Een commissaris mag maximaal drie maal voor een periode van vier jaar zitting hebben in de raad van commissarissen.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:21 schreef De_Kraam het volgende:
Lekker zuupen in het Moasgebouw , echte Roooottterdammmert.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:19 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Sjaak Panhuus. @:powerloungen
Ik meen ergens gelezen te hebben dat zijn termijn (en die van Toon) volgend jaar afloopt. Of ze dan herkiesbaar zijn oid, geen idee.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:21 schreef De_Kraam het volgende:
Ja maar daar hebben ze lak aan - want ze switchen gewoon tussen een positie in de RvC en dan weer een positie in de Stichting Continuiteit. Het is gewoon een incestieuze bende daar wmbquote:Op maandag 10 februari 2025 20:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een commissaris mag maximaal drie maal voor een periode van vier jaar zitting hebben in de raad van commissarissen.
Toon zit er sowieso nog geen 12 jaar toch?quote:Op maandag 10 februari 2025 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat zijn termijn (en die van Toon) volgend jaar afloopt. Of ze dan herkiesbaar zijn oid, geen idee.
2 prijzen gewonnen bij Man United, daar droomt Amorim op dit moment vanquote:Op maandag 10 februari 2025 19:23 schreef klaasweetalles het volgende:
Ja hoe goed ten hag is hebben we bij manchester united gezien
is geen feyenoord trainer
heeft 1 seizoen wat gepresteerd toen ajax heel veel geld had
Probleem is dat Te Kloese nu niks kan zeggen, want die is af, dus Sjaak pakt het momentum.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vooral omdat teringsjaak dat er blijkbaar door aan het drukken is. Zelfs als het een goede optie zou zijn moet je nooit naar die mongool luisteren.
Het is niet op resultaten, maar obv voortgang qua spel. Die man heeft oogtyfusvoetbal teruggebracht. En had soms een aardig plan A maar nooit een goed plan B, laat staan plan C.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:54 schreef Alpha0 het volgende:
CL: overwinterd, prima resultaat
Beker: niet top maar wel je plicht vervuld, als je er nou uit was gevlogen tegen een amateur ploeg maar dat is niet zo, het is tegen de regerend landskampioen
Eredivisie: 5e is slecht, maar win je de inhaalwedstrijd thuis tegen Almere (die laatste staan) dan sta je 3e en ook dat is acceptabel.
Dus hoezo is Priske op resultaten eruit gegooid? had die man het seizoen laten afmaken.
Lijkt me sterk dat die gaat komen. Zit bij Zweden toch?quote:Op maandag 10 februari 2025 20:47 schreef Slobeend het volgende:
Feyenoord Youth Watcher denkt dat ze nu voor Tomasson gaan.
De lat ligt iets te laag bij jouquote:Op maandag 10 februari 2025 20:54 schreef Alpha0 het volgende:
CL: overwinterd, prima resultaat
Beker: niet top maar wel je plicht vervuld, als je er nou uit was gevlogen tegen een amateur ploeg maar dat is niet zo, het is tegen de regerend landskampioen
Eredivisie: 5e is slecht, maar win je de inhaalwedstrijd thuis tegen Almere (die laatste staan) dan sta je 3e en ook dat is acceptabel.
Dus hoezo is Priske op resultaten eruit gegooid? had die man het seizoen laten afmaken.
Inderdaad. En het was ook duidelijk dat het niet boterde tussen de coachingstaf en de spelers, dat is eigenlijk ook altijd een goede reden voor ontslag.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het is niet op resultaten, maar obv voortgang qua spel. Die man heeft oogtyfusvoetbal teruggebracht. En had soms een aardig plan A maar nooit een goed plan B, laat staan plan C.
De RvC als uitvoerend orgaan in plaats van toezichthoudend orgaan.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:16 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
De RvC gebruikt de Telegraaf weer handig als spreekbuis.
Hoe lang heeft Sjaak nog uitvoerende organen?quote:Op maandag 10 februari 2025 21:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De RvC als uitvoerend orgaan in plaats van toezichthoudend orgaan.
De lever van drinker Sjaak zal vroeg of laat wel gaan sputteren.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe lang heeft Sjaak nog uitvoerende organen?
Laten we het hopen.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De lever van drinker Sjaak zal vroeg of laat wel gaan sputteren.
TeringSjaak die de boel weer overneemt.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De RvC als uitvoerend orgaan in plaats van toezichthoudend orgaan.
Toon heeft destijds wel Arnesen vrij baan gegeven, daar heb ik niet zo’n hekel aan.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:33 schreef TweedeKlum het volgende:
Van Bodegom en teringsjaak zouden met pek en veren de Kuip uitgejaagd moeten worden, alleen al voor het lekken bij hun mediavriendjes.
Dat kan niet voordat er een afspraak is met Priske over de afhandeling van het ontslag en zijn contract.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je had van Bommel al lang binnen kunnen hebben lijkt mij.
Ik vind dat wijzen op de CL-prestaties ook een beetje goedkoop, eigenlijk. Benfica en Sparta waren prima potjes (Benfica meer dan prima), maar tegen Girona, ManC en Bayern waren flukes waar je ongelooflijke mazzel hebt gehad, dat je drie van dat soort potjes hebt in een seizoen is ongekend. De overige drie (Leverkusen, Salzburg en Lille) waren onwaardige vernederingen.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad. En het was ook duidelijk dat het niet boterde tussen de coachingstaf en de spelers, dat is eigenlijk ook altijd een goede reden voor ontslag.
Schokeffect!quote:Op maandag 10 februari 2025 21:59 schreef Haringkop het volgende:
Die potjes tegen AC Milan worden nu helemaal niks.
Goede timing wel.
Heeft iemand al vertelt aan DtK dat Fritz Korbach niet meer leeft?quote:
Sjaak had nooit meer terug in de RVC mogen komen nadat hij TD was. Daar had je op z’n minst een afkoelperiode moeten hanteren.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toon heeft destijds wel Arnesen vrij baan gegeven, daar heb ik niet zo’n hekel aan.
Sjaak is het grote probleem.
Nou is dit maar Falentijn-speculatie, maar Sjaak die de AD+TD er uit werkt omdat ie voor lul stond met z’n dronkemans roddelrubriek zou wel een bijzonder dieptepuntje zijnquote:Naast het ontslag van Priske, denkt Driessen dat de laatste dagen voor Feyenoord-directeur Dennis te Kloese ook geteld zijn. "Dan ga je weer verder kijken en dan kom je bijvoorbeeld bij Dennis te Kloese, wat gaat Te Kloese doen? De Raad van Commissarissen vond dat hij Priske moest ontslaan na Bayern München. Dat heeft hij niet gedaan. Dat is toch een vorm van onbetrouwbaarheid richting de RvC. Ik denk ook dat Te Kloese bezig is aan zijn laatste maanden bij Feyenoord."
Eens, maar zó dom zullen ze toch niet zijn? Lijkt me dat ze begrijpen dat je nu een trainer nodig hebt die kan bouwen...quote:Op maandag 10 februari 2025 18:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje gemengd gevoel bij. Ja hij was matig maar als ze bij V Bommel of Gio uitkomen ga je van de regen in de drup.
Van 37,2 naar kamertemperatuurquote:Op maandag 10 februari 2025 22:08 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Sjaak had nooit meer terug in de RVC mogen komen nadat hij TD was. Daar had je op z’n minst een afkoelperiode moeten hanteren.
Niet netjes, maar is het écht een probleem als Kloese (al dan niet gedwongen) ook vertrekt?quote:Op maandag 10 februari 2025 21:16 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
De RvC gebruikt de Telegraaf weer handig als spreekbuis.
Je hebt vooral een trainer nodig waarmee je 3e wordt.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:09 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Eens, maar zó dom zullen ze toch niet zijn? Lijkt me dat ze begrijpen dat je nu een trainer nodig hebt die kan bouwen...
Aangezien Sjaak dan weer alle technische beslissingen neemt is dat een vrij rampzalig scenario.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:23 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Niet netjes, maar is het écht een probleem als Kloese (al dan niet gedwongen) ook vertrekt?
Ja ok, korte termijn een resultaat-persoon (geen idee wie), en sws kijken naar iemand die van deze teringzooi (wat het nu is) weer een elftal kan maken waarvan we kunnen denken dat ze langer dan 3 potjes samen spelen.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt vooral een trainer nodig waarmee je 3e wordt.
Dat kan dezelfde trainer zijn waarmee je kan bouwen, maar die kan ook in de zomer pas komen.
Wel als teringsjaak dan weer alles bepaaltquote:Op maandag 10 februari 2025 22:23 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Niet netjes, maar is het écht een probleem als Kloese (al dan niet gedwongen) ook vertrekt?
Ik wil niet hebberig zijn, maar ik zou graag Ruben erbij hebben volgend seizoen.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens Faalentijn is intern Van Bommel doorgestreept, dus wij verwelkomen bij deze Mark als onze nieuwe trainer.
Laten we ze vooral niet onderschatten, ze zijn vanuit het idee voor een waardige opvolger van Slot uiteindelijk ook bij Priske uitgekomen.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:09 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Eens, maar zó dom zullen ze toch niet zijn? Lijkt me dat ze begrijpen dat je nu een trainer nodig hebt die kan bouwen...
@GGMM @RamboDirk @3rr0r @Coco en ik hebben besloten om dit te volgen.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Voor de geïnteresseerden: Boskamp en Kleine Gijp lanceren een dezer dagen een nieuwe podcastshow.
https://www.instagram.com/p/DF54MXoMq4N/
Ik luister geen podcastsquote:Op maandag 10 februari 2025 23:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:ggmm @:rambodirk @:3rr0r @:coco en ik hebben besloten om dit te volgen.
Nee joh. Arne gaat stoppen vlak voor of rond zijn 60e. Die zien we niet meer terug, enkel als supporter.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:58 schreef De_Pel het volgende:
Volledige naam: Arend Martijn Slot
Geboren: 17 september 1978 (46 jaar), Bergentheim
Arne is enerzijds trots, streberig en perfectionistisch genoeg om nu in de absolute top de allergrootste prijzen binnen te willen halen. Hij zal ook in meerdere grote competities grote successen willen halen en nog een paar topclubs uit Spanje, Italië of Duitsland willen coachen.
Tegelijkertijd is het ook wel een vrij nuchtere familieman, die weet dat er meer is in het leven. En ik geloof ook wel dat hij het bij Feyenoord geweldig heeft gehad, en sympathie voor de club heeft.
Ik schat dat we hem vanaf begin 60 wel weer zouden kunnen verleiden tot een terugkeer voor een paar jaartjes, voor hij afsluit als bondscoach.
Tegen die tijd hebben de huidige coryfeeën wellicht ook bloemetjes op de buik groeien.
Betekent dat we in ieder geval vanaf pakweg seizoen 2038/2039 weer kans maken op de prijzen. De toekomst ziet er goed uit voor de Grootste (amateur)Club van Nederland
Kan daarna wel de complete focus op de Eredivisie met een rustiger schema 😅quote:Op maandag 10 februari 2025 21:59 schreef Haringkop het volgende:
Die potjes tegen AC Milan worden nu helemaal niks.
Goede timing wel.
Dit klinkt als een klus voor interim Dickyquote:Op maandag 10 februari 2025 22:26 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ja ok, korte termijn een resultaat-persoon (geen idee wie), en sws kijken naar iemand die van deze teringzooi (wat het nu is) weer een elftal kan maken waarvan we kunnen denken dat ze langer dan 3 potjes samen spelen.
Buijs heeft het uiteindelijk bij zowel Groningen als Fortuna laten zien. Dat is geen toeval. Er zijn mindere keuzes.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 03:20 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Kent de stad.
Ligt goed bij het Legioen.
Zit een goede kop op.
Laten zien een tokkie te zijn die betonvoetbal speelt, bedoel je?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Buijs heeft het uiteindelijk bij zowel Groningen als Fortuna laten zien. Dat is geen toeval. Er zijn mindere keuzes.
Nou zeg dat welquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Laten zien een tokkie te zijn die betonvoetbal speelt, bedoel je?
Een Bosschaart wil je ook niet als interim.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:56 schreef mitt het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel![]()
Die wil je niet als trainer.
Je moet toch iemand even een week doorschuiven.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een Bosschaart wil je ook niet als interim.
Zoveel goede keus is er niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een Bosschaart wil je ook niet als interim.
Tja. Het is gewoon een mokerdomme beslissing om Priske er nu uit te knikkeren. Had hem het seizoen af laten maken en de komende maanden rustig op zoek te gaan naar een vervanger. De timing is weer echt des Feyenoordsquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet toch iemand even een week doorschuiven.
Eerder een maand te laat ontslagen. Aanmodderen met iets dat niet werkt moet je ook niet te lang doenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja. Het is gewoon een mokerdomme beslissing om Priske er nu uit te knikkeren. Had hem het seizoen af laten maken en de komende maanden rustig op zoek te gaan naar een vervanger. De timing is weer echt des Feyenoords
Zeiken om het zeiken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja. Het is gewoon een mokerdomme beslissing om Priske er nu uit te knikkeren. Had hem het seizoen af laten maken en de komende maanden rustig op zoek te gaan naar een vervanger. De timing is weer echt des Feyenoords
Het spel werd alleen maar slechter. Het risico dat het helemaal in elkaar donderde was veel te groot.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je een trainer met een hoge afkoopsom nog een 2e kans wil geven met een fatsoenlijke voorbereiding op de 2e seizoenshelft. Maar na die eerste 2 Eredivisiepotjes had het vóór de wedstrijd tegen Bayern in ieder geval klaar moeten zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Priske had er al uit moeten liggen toen hij een ontslag van Babalola blokkeerde en John weg wilde. Vanaf dat moment houd je een onwerkbare situatie in stand.
Verder kan je zo’n beetje ieder willekeurig punt dit seizoen aanwijzen als een beter moment voor ontslag, omdat het gewoon een volledige mismatch was. Dat het nu gebeurt is niet ideaal, maar blijven wachten op een ‘ideaal’ moment is ook niet verstandig.
Ik vond het vooral opvallend dat het AD (geloof ik) tussen neus en lippen door wist te melden dat Te Kloese eigenlijk in de zomer al tot de conclusie kwam dat het niet echt een match was.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Priske had er al uit moeten liggen toen hij een ontslag van Babalola blokkeerde en John weg wilde. Vanaf dat moment houd je een onwerkbare situatie in stand.
Verder kan je zo’n beetje ieder willekeurig punt dit seizoen aanwijzen als een beter moment voor ontslag, omdat het gewoon een volledige mismatch was. Dat het nu gebeurt is niet ideaal, maar blijven wachten op een ‘ideaal’ moment is ook niet verstandig.
Ook alleen al de opmerking: "Ik luister geen podcasts", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”quote:
De aanwijzingen lagen eigenlijk al op tafel na die 5-0 bij Benfica. Het was een beetje schrijnend om maandenlang een trainer van alles te zien proberen waarvan de kans klein was dat het zou werken, omdat het al geprobeerd en mislukt was, of omdat het het tegenovergestelde was waar je onder Slot succes mee hebt geboekt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het vooral opvallend dat het AD (geloof ik) tussen neus en lippen door wist te melden dat Te Kloese eigenlijk in de zomer al tot de conclusie kwam dat het niet echt een match was.
Dat vond ik ook, maar met wat we nu weten was misschien de winterstop al het beste moment geweest.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je een trainer met een hoge afkoopsom nog een 2e kans wil geven met een fatsoenlijke voorbereiding op de 2e seizoenshelft. Maar na die eerste 2 Eredivisiepotjes had het vóór de wedstrijd tegen Bayern in ieder geval klaar moeten zijn.
Dat is precies hetzelfde moment als jij bedoelt, maar toen verloor ik het vertrouwen dat de prestaties structureel beter zouden worden.
Over middelmaat gesproken. Feyenoord. Nee grapje.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Ik luister geen podcasts", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”
Pascal Bosschaart mag het gelukkig maximaal vier weken doen omdat hij de papieren niet heeft (lol).quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:28 schreef Black-Death het volgende:
Hebben jullie al een nieuwe trainer?
In de woorden van (opperdebiel) Gijppie:quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het vooral opvallend dat het AD (geloof ik) tussen neus en lippen door wist te melden dat Te Kloese eigenlijk in de zomer al tot de conclusie kwam dat het niet echt een match was.
quote:"Hij is maanden met die man bezig geweest. Die man begint, gaat 3-4-3 spelen en Te Kloese zegt: Ja, maar dat was niet de bedoeling. Waar heb je het dan maanden over gehad? Met wat voor ontbijt hij in de ochtend opstaat? Kom op, man."
Dat zegt niet zoveel als Koen stam ze wel heeft liggen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Pascal Bosschaart mag het gelukkig maximaal vier weken doen omdat hij de papieren niet heeft (lol).
Misschien gaat ie ook eindelijk zijn journeyman save doen en lekker coachen op allerlei eilanden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Arne Slot kiest ooit na Liverpool nog een keer een grote club in een warm land, Real Madrid, Barcelona of Juventus ofzo en gaat daarna ooit nog een keer het bondscoachschap doen en dat is het wel denk ik.
Vanavondquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:04 schreef Wotte het volgende:
Hopen op het schok effect vanavond. Europees juichen we natuurlijk voor Feyenoord. Daar kunnen sommigen hier nog wel wat van leren qua het hoge gehalte landverraad er in die Europese topics is.
In de Eredivisie hoop ik ooit nog eens een degradatie van Feyenoord mee te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |