Hoe lang heeft Sjaak nog uitvoerende organen?quote:Op maandag 10 februari 2025 21:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De RvC als uitvoerend orgaan in plaats van toezichthoudend orgaan.
De lever van drinker Sjaak zal vroeg of laat wel gaan sputteren.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe lang heeft Sjaak nog uitvoerende organen?
Laten we het hopen.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De lever van drinker Sjaak zal vroeg of laat wel gaan sputteren.
TeringSjaak die de boel weer overneemt.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De RvC als uitvoerend orgaan in plaats van toezichthoudend orgaan.
Toon heeft destijds wel Arnesen vrij baan gegeven, daar heb ik niet zo’n hekel aan.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:33 schreef TweedeKlum het volgende:
Van Bodegom en teringsjaak zouden met pek en veren de Kuip uitgejaagd moeten worden, alleen al voor het lekken bij hun mediavriendjes.
Dat kan niet voordat er een afspraak is met Priske over de afhandeling van het ontslag en zijn contract.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je had van Bommel al lang binnen kunnen hebben lijkt mij.
Ik vind dat wijzen op de CL-prestaties ook een beetje goedkoop, eigenlijk. Benfica en Sparta waren prima potjes (Benfica meer dan prima), maar tegen Girona, ManC en Bayern waren flukes waar je ongelooflijke mazzel hebt gehad, dat je drie van dat soort potjes hebt in een seizoen is ongekend. De overige drie (Leverkusen, Salzburg en Lille) waren onwaardige vernederingen.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad. En het was ook duidelijk dat het niet boterde tussen de coachingstaf en de spelers, dat is eigenlijk ook altijd een goede reden voor ontslag.
Schokeffect!quote:Op maandag 10 februari 2025 21:59 schreef Haringkop het volgende:
Die potjes tegen AC Milan worden nu helemaal niks.
Goede timing wel.
Heeft iemand al vertelt aan DtK dat Fritz Korbach niet meer leeft?quote:
Sjaak had nooit meer terug in de RVC mogen komen nadat hij TD was. Daar had je op z’n minst een afkoelperiode moeten hanteren.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toon heeft destijds wel Arnesen vrij baan gegeven, daar heb ik niet zo’n hekel aan.
Sjaak is het grote probleem.
Nou is dit maar Falentijn-speculatie, maar Sjaak die de AD+TD er uit werkt omdat ie voor lul stond met z’n dronkemans roddelrubriek zou wel een bijzonder dieptepuntje zijnquote:Naast het ontslag van Priske, denkt Driessen dat de laatste dagen voor Feyenoord-directeur Dennis te Kloese ook geteld zijn. "Dan ga je weer verder kijken en dan kom je bijvoorbeeld bij Dennis te Kloese, wat gaat Te Kloese doen? De Raad van Commissarissen vond dat hij Priske moest ontslaan na Bayern München. Dat heeft hij niet gedaan. Dat is toch een vorm van onbetrouwbaarheid richting de RvC. Ik denk ook dat Te Kloese bezig is aan zijn laatste maanden bij Feyenoord."
Eens, maar zó dom zullen ze toch niet zijn? Lijkt me dat ze begrijpen dat je nu een trainer nodig hebt die kan bouwen...quote:Op maandag 10 februari 2025 18:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje gemengd gevoel bij. Ja hij was matig maar als ze bij V Bommel of Gio uitkomen ga je van de regen in de drup.
Van 37,2 naar kamertemperatuurquote:Op maandag 10 februari 2025 22:08 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Sjaak had nooit meer terug in de RVC mogen komen nadat hij TD was. Daar had je op z’n minst een afkoelperiode moeten hanteren.
Niet netjes, maar is het écht een probleem als Kloese (al dan niet gedwongen) ook vertrekt?quote:Op maandag 10 februari 2025 21:16 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
De RvC gebruikt de Telegraaf weer handig als spreekbuis.
Je hebt vooral een trainer nodig waarmee je 3e wordt.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:09 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Eens, maar zó dom zullen ze toch niet zijn? Lijkt me dat ze begrijpen dat je nu een trainer nodig hebt die kan bouwen...
Aangezien Sjaak dan weer alle technische beslissingen neemt is dat een vrij rampzalig scenario.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:23 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Niet netjes, maar is het écht een probleem als Kloese (al dan niet gedwongen) ook vertrekt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |