Vroeger kregen we dan altijd Ab Fafié, adje interim noemden we die toen het echt een trainerskerkhof was. Later werd Ab hoofdtrainer bij Utreg, ging toen iets teveel in zichzelf geloven, koning, keizer, abmiraal.quote:
Hij mag eerst ook nog wat punten verliezen.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor hullie dat er snelle een nieuwe trainer komt want die stond bij Cambuur tactisch niet echt bekend als een helder licht als ik de verhalen mag geloven. Heeft wel een mooie baard.
Ik heb het inmiddels gelezen in een vaag artikel van fr12, maar als hij het bedoelt zoals ik het denk spreekt het alleen maar in zijn voordeel. Hij zegt dat data ondergeschikt zijn aan zijn eigen waarnemingen wat mij logisch lijkt.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij had bij Cambuur een keer een speler die 3x scoorde uit 0,8 xG dus zoveel zegt het niet.
Dat was ongeveer de strekking, weet helaas niet meer waar ik het gelezen heb.
Verder geen klachten hierover natuurlijk.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij mag eerst ook nog wat punten verliezen.
Ik zie ook niet echt een tussenpaus die het een half jaartje zou willen doen. Misschien Hake?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor hullie dat er snelle een nieuwe trainer komt want die stond bij Cambuur tactisch niet echt bekend als een helder licht als ik de verhalen mag geloven. Heeft wel een mooie baard.
Dat zou ook kunnen.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de selectie aan de noodrem heeft getrokken.
Ajax had vorig jaar een goeiequote:Op maandag 10 februari 2025 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie ook niet echt een tussenpaus die het een half jaartje zou willen doen. Misschien Hake?
Hutspot?quote:
Dick Advocaatgod.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie ook niet echt een tussenpaus die het een half jaartje zou willen doen. Misschien Hake?
Zijn vrouw had ook mooiequote:Op maandag 10 februari 2025 17:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ajax had vorig jaar een goeie
Die zei eerder dat hij niet ergens tussentijds in wil stappen toch? (Tenzij bij een topclub waarbij je niet kan weigeren)quote:Op maandag 10 februari 2025 17:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je had van Bommel al lang binnen kunnen hebben lijkt mij.
Denk dat Hake of Bosschaart het seizoen af gaat maken.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat onvriendelijk van je.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mooi dat niemand tijd gestoken heeft in de OP.
Feyenoord is de niet te weigeren categorie. Zeg ik.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die zei eerder dat hij niet ergens tussentijds in wil stappen toch? (Tenzij bij een topclub waarbij je niet kan weigeren)
Interessant maar nog wel iets te vroeg ben ik bangquote:Op maandag 10 februari 2025 17:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk dat Hake of Bosschaart het seizoen af gaat maken.
Voor volgend seizoen zie ik veel de naam van GAE voorbij komen. Stukje Steijn.
quote:Op maandag 10 februari 2025 17:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Nu makkelijk 3e worden, geplaatst voor playoff CL en door naar het hoofdtoernooi.
Die gaf aan dat hij het begin van het seizoen nog elke nacht wakker lag van hoe het allemaal moest en belde dagelijks met Kees van Wonderen hoe hij het allemaal moest doen. Vond het mentaal ook heel lastig en dat bij GAE, laat staan bij een topclub. Dus die zou ik inderdaad op een later moment eventueel oppikken maar nu (of na dit seizoen) niet.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Interessant maar nog wel iets te vroeg ben ik bang
Ik hoorde over hem laatst een kritische noot dat hij niet altijd in staat is om tactisch bij te sturen als het nodig is.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk dat Hake of Bosschaart het seizoen af gaat maken.
Voor volgend seizoen zie ik veel de naam van GAE voorbij komen. Stukje Steijn.
Maar dan nog zou ik het niet doen als ik hem was, tenzij je van de directie garanties over aankopen volgend seizoen, want het gaat wat dat betreft ook eerst minder worden, haal dan maar eens 3-4 voltreffers van de zomer.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die zei eerder dat hij niet ergens tussentijds in wil stappen toch? (Tenzij bij een topclub waarbij je niet kan weigeren)
Priske of de trainer van Eagles?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik hoorde over hem laatst een kritische noot dat hij niet altijd in staat is om tactisch bij te sturen als het nodig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |