Er is al officieel naar buiten gebracht door Schoof dat er geen onderbouwing was.quote:
De vorm is op zich prima. Maar wat minder geschikt om plat populisme door te voeren…quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:18 schreef Kickinalfa het volgende:
Even gechargeerd, maar als het kabinet valt kun je je weleens afvragen of we niet naar andere vorm van landsbestuur moeten ipv continu verkiezingen, stroperige onderhandelingen en zure verhoudingen onderling om gemiddeld na 2,5 jaar weer opnieuw te beginnen.
Ik denk eerlijk gezegd:quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:04 schreef Bugno3 het volgende:
Ik denk dat Geertje zich heerlijk aan het overschatten is. Straks een prachtig centrumlinks kabinet met CDA-D66-GL/PVDA en Volt. Heel veel zin in het geschuimbek van bruinrechts.
Ik heb het nergens direct over een dictatuur, maar PVV, BBB, Denk, SP, Bij1, FvD heb je helemaal geen zak aan als Nederland.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vervelend he, democratie? Hadden we maar gewoon een Sterke Man, die naar eigen believen kon beslissen, desnoods met een biljonair achter hem, die dingen kan kopen en die dan als beloning lekker het overheidsapparaat kan zuiveren van “linkse” en “frauderende” organisaties en elementen.
Zat ook net te kijken ja. Hoe durft ze andere ideeën te hebben dan Wilders.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:19 schreef Faraday01 het volgende:
Coenradi komt prima uit haar woorden bij Eva. Geert vindt dit niet leuk
Tsja, dat is part and parcel of voor de PVV een functie bekleden he? Geen eigen mening mogen hebben..quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zat ook net te kijken ja. Hoe durft ze andere ideeën te hebben dan Wilders.
Ze is wethouder geweest in Rotterdam. Dan moet je wel iets kunnen en snap je wat besturen is.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zat ook net te kijken ja. Hoe durft ze andere ideeën te hebben dan Wilders.
Buiten de mensen die op hem hebben gestemd om eigenlijk op Wilders te stemmen (ja, die bestaan), vind ik het een vreemde bezigheid dat een man die officieel niet in het kabinet zit de boel kan laten klappen en dat dan Omtzigt de schuld krijgt.quote:
Ik las ook dat Van Vroomhoven nog steeds wordt benoemd als NSC-leider.quote:
Van VrooNhovenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik las ook dat Van Vroomhoven nog steeds wordt benoemd als NSC-leider.
Goed punt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van VrooNhoven![]()
Zo vroom is ze niet
Haha, dit kan bijna niet anders dan einde oefening worden voor haarquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:19 schreef Faraday01 het volgende:
Wie heeft wat precies een kans gegeven als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:48 schreef Spablauw214 het volgende:
Ben er wel klaar mee. We hebben het een kans gegeven, het experiment is mislukt. Nieuwe verkiezingen bitte.
We hebben het geprobeerd met iets anders dan het zoveelste kleurloze compromissenkabinet met de gevestigde, geijkte bestuurspartijen. Ze krijgen niets voor elkaar. Ga dan maar weg en zet er een kabinet neer dat wel zorgt dat het land vooruit komt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wie heeft wat precies een kans gegeven als ik vragen mag?
“Ik ben niet zo van het schreeuwen, dat hoort ook bij goed fatsoen” zei ze volgens mij.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:19 schreef Faraday01 het volgende:
En ze was het ook niet met Geert eens als het over tweede kansen voor mensen met een veroordeling gaat.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:27 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
“Ik ben niet zo van het schreeuwen, dat hoort ook bij goed fatsoen” zei ze volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |