Dat kon ik je van tevoren ook wel vertellenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:11 schreef Fretwork het volgende:
Ach Wilders is bij zn fractie langs geweest en ze zijn het allemaal met hem eens. Lekker doordreigen. Hopen dat ook zn politiek inactieve volgers zien wat voor poppenkast dit is
Ja daarom ookquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat kon ik je van tevoren ook wel vertellen
Denk het eigenlijk niet. Deels omdat het CDA hier natuurlijk een gigantische prijs voor betaald heeft en dat nu ook bij NSC en BBB ziet.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:32 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Wanneer het pluche roept dan zal het CDA zeker weer met de PVV gaan. Het zal mij verbazen als dit niet zou gebeuren.
Aan het eind van de dag is oppositie voeren ook makkelijk. Roepen dat je niet met de PVV zou gaan vanuit de oppositie banken om daarna te stijgen in de peilingen.
De partij staat ook nog eens unaniem achter hem.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat kon ik je van tevoren ook wel vertellen
De VVD is onder Yesilgöz nooit gestopt met campagne voerenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:28 schreef xzaz het volgende:
Met de VVD die alweer verkiezingstijdretroriek verkondigd denk ik dat ze zich klaarmaken voor het laten klappen van het kabinet.
Vervelend he, democratie? Hadden we maar gewoon een Sterke Man, die naar eigen believen kon beslissen, desnoods met een biljonair achter hem, die dingen kan kopen en die dan als beloning lekker het overheidsapparaat kan zuiveren van “linkse” en “frauderende” organisaties en elementen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:18 schreef Kickinalfa het volgende:
Even gechargeerd, maar als het kabinet valt kun je je weleens afvragen of we niet naar andere vorm van landsbestuur moeten ipv continu verkiezingen, stroperige onderhandelingen en zure verhoudingen onderling om gemiddeld na 2,5 jaar weer opnieuw te beginnen.
Ik denk vooral dat je moet afdwingen dat er een ander type politicus, betrouwbaarder en vakkundiger, verkiesbaar is. Zo'n Geert en zn 40 minions, een Yesilgoz, Denk, daarvoor 50-plus en FvD, dat is gewoon waardeloos voor je democratie.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:18 schreef Kickinalfa het volgende:
Even gechargeerd, maar als het kabinet valt kun je je weleens afvragen of we niet naar andere vorm van landsbestuur moeten ipv continu verkiezingen, stroperige onderhandelingen en zure verhoudingen onderling om gemiddeld na 2,5 jaar weer opnieuw te beginnen.
De meeste kiezers zijn te achterlijk voor democratie. En echt veel voor elkaar krijgen we ook niet op deze manier. Visieloos aanmodderen op zijn best. Stagnatie en afbraak.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vervelend he, democratie? Hadden we maar gewoon een Sterke Man, die naar eigen believen kon beslissen, desnoods met een biljonair achter hem, die dingen kan kopen en die dan als beloning lekker het overheidsapparaat kan zuiveren van “linkse” en “frauderende” organisaties en elementen.
Er is geen betere optie, behalve dan dat de kiezer eens wat meer moet nadenken over zijn stem.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:18 schreef Kickinalfa het volgende:
Dan kom je echter nog zo'n 20 zetels tekort momenteel.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:04 schreef Bugno3 het volgende:
Ik denk dat Geertje zich heerlijk aan het overschatten is. Straks een prachtig centrumlinks kabinet met CDA-D66-GL/PVDA en Volt. Heel veel zin in het geschuimbek van bruinrechts.
Bontenbal en Jetten gaan vlammen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:22 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dan kom je echter nog zo'n 20 zetels tekort momenteel.
Zeker omdat de onderbouwing om asielcrisis uit te roepen er gewoon was. Ze wil volgens mij gewoon niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:02 schreef Tijn het volgende:
In plaats van de coalitiepartners aan te vallen, kan Wilders z'n woede beter richten op z'n eigen falende minister Faber. Als zij d'r werk beter zou doen, was het überhaupt niet nodig om haar voorstellen te moeten wijzigen.
Owh, was die er?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeker omdat de onderbouwing om asielcrisis uit te roepen er gewoon was. Ze wil volgens mij gewoon niet.
We hebben nu de LPF gehad, FvD, 50 Plus, Trots op Nederland (stond ook een tijd hoog in de peilingen), de BBB en de PVV. Waarschijnlijk vergeet ik er nog wel wat ook.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:18 schreef Kickinalfa het volgende:
Omtzigt is ook geen machtspoliticus en zie hem nu staanquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:24 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Denk het eigenlijk niet. Deels omdat het CDA hier natuurlijk een gigantische prijs voor betaald heeft en dat nu ook bij NSC en BBB ziet.
Maar vooral omdat Bontebal toch een stuk minder een pure machtspoliticus is dan Verhagen of een gladjanus als Eurlings. En de enige manier wanneer dit speelt is als het CDA fors wint, waardoor Bontebal stevig zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |