nee rotterdam wordt er niet mooier op zo en het was al niksquote:Op zondag 9 februari 2025 20:43 schreef probeer het volgende:
[..]
Boeit me geen fuck. Ze doen maar. En Rotterdam kan er ook niet lelijker op worden.
quote:
verschrikkelijk en dat voor 200.000 euroquote:Op zondag 9 februari 2025 20:18 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Voor foto's, zie het artikel.
Ze mogen blij zijn dat ik niet bij ze in de VvE zat, had het plan met man en macht tegen gehouden. Optoppen is zo'n debiele oplossing. Het is niet zonde om niks met daken te doen, immers daar is het een dak voor: het einde van de woning en een woning heeft nu eenmaal een einde nodig. Maar goed, de dichtgetikte bouwgeile ambtenaartjes snappen dat allemaal niet. Ik hoop dat het er bij de eerste beste storm afwaait.
kan ook door AI vervaardigd zijnquote:Op zondag 9 februari 2025 20:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Een foto is een afbeelding op een plat vlak vervaardigd door middel van fotografie.
Dit wel ja. Ik zit in m'n eentje in 55m2 met af en toe een bezoekje van de kat van de buren. En dat is lekker ruim, maar met z'n 2en..quote:Op zondag 9 februari 2025 21:02 schreef Twiitch het volgende:
20 jaar met zn tweeën op 60 vierkante meter? En met een roedel honden erbij? Ik zou gillend gek worden.
Dit slaat echt nergens op. We hebben als mini-land in heel Europa de 3-na grootste huizen... Zelfs groter dan Frankrijk, Spanje en Duitsland. We zijn hier veel te gewend geraakt aan veel te grote oppervlakten in ons huis.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:11 schreef probeer het volgende:
[..]
Dit wel ja. Ik zit in m'n eentje in 55m2 met af en toe een bezoekje van de kat van de buren. En dat is lekker ruim, maar met z'n 2en..
Niet correct, in Finland zit de gemiddelde woonruimte op zo'n 75 tot 80m2.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
In een groot land als Finland woont men gemiddeld op 40m2...
Deze mensen zijn gelukkig op hun stek, dus waarom zouden ze verhuizen om een kavel te kopen met tuin waar ze waarschijnlijk geen behoefte aan hebben?quote:Op zondag 9 februari 2025 21:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee rotterdam wordt er niet mooier op zo en het was al niks
[..]
[..]
verschrikkelijk en dat voor 200.000 euro
had het nooit gedaan, was lekker naar een kleine gemeente gegaan om daar een kavel te kopen
[ afbeelding ]
Joh zo n opbouw die maken ze kant en klaar in de fabriek en hiijsen hem er in een keer opquote:Op zondag 9 februari 2025 23:13 schreef antweerkie het volgende:
[..]
Deze mensen zijn gelukkig op hun stek, dus waarom zouden ze verhuizen om een kavel te kopen met tuin waar ze waarschijnlijk geen behoefte aan hebben?
Ik vind het itt veel mensen in dit topic, wel een mooie oplossing. Zo'n flat heeft geen uitstraling en zo'n moderne aanbouw (opbouw), heeft wel wat en zo'n flat knapt er in zijn geheel van op.
Maar 2 ton is aardig geld dat had ook wel voor een heel stuk minder gekund, zo'n opbouw heb je binnen een week dicht.
quote:Op zondag 9 februari 2025 20:18 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Voor foto's, zie het artikel.
Ze mogen blij zijn dat ik niet bij ze in de VvE zat, had het plan met man en macht tegen gehouden. Optoppen is zo'n debiele oplossing. Het is niet zonde om niks met daken te doen, immers daar is het een dak voor: het einde van de woning en een woning heeft nu eenmaal een einde nodig. Maar goed, de dichtgetikte bouwgeile ambtenaartjes snappen dat allemaal niet. Ik hoop dat het er bij de eerste beste storm afwaait.
Gelukkig heeft dit stel wat relaxtere buren, die een ander wel wat gunnen.quote:De volgende stap was het overtuigen van de Vereniging van Eigenaren (VvE) van de flat. Ze hoopten dat meerdere bewoners van de 7e verdieping mee zouden willen doen, maar vanwege de kosten zagen hun buren ervan af. Ze gunden het Sigrid en Yves wel. “Ik zit ook in het bestuur van de VvE, ik ben al jaren erg betrokken bij alles hier. Dan heb je ook wel een gunfactor, denk ik", vertelt Sigrid.
Dat bedoel ik, in zijn geheel lijkt me niet maar prefab wanden en dak en ophijsen maar.quote:Op zondag 9 februari 2025 23:21 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Joh zo n opbouw die maken ze kant en klaar in de fabriek en hiijsen hem er in een keer op
dat kost toch geen 200.000 euro![]()
![]()
![]()
iemand heeft hier gruwelijk met drie penne zitten schrijven
De kosten zaten ook niet in de keuken…quote:Op zondag 9 februari 2025 23:21 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Joh zo n opbouw die maken ze kant en klaar in de fabriek en hiijsen hem er in een keer op
dat kost toch geen 200.000 euro![]()
![]()
![]()
iemand heeft hier gruwelijk met drie penne zitten schrijven
ze tillen hier een stenen aanbouw over de rij huizen heen en laten hem kant en klaar aan de achterkant weer zakken en geplaatst in een dagquote:Op zondag 9 februari 2025 23:43 schreef antweerkie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, in zijn geheel lijkt me niet maar prefab wanden en dak en ophijsen maar.
Of ze moeten alles vernieuwd hebben, ook beneden, plus nieuwe inboedel. Maar dan is 2 ton nog aardig geld.
Een kartonnen chalet kost tegenwoordig ook zomaar ¤160000,-quote:Op zondag 9 februari 2025 23:43 schreef antweerkie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, in zijn geheel lijkt me niet maar prefab wanden en dak en ophijsen maar.
Of ze moeten alles vernieuwd hebben, ook beneden, plus nieuwe inboedel. Maar dan is 2 ton nog aardig geld.
Ja maar zoals je kon lezen is dat wat lastig op de singel.quote:Op zondag 9 februari 2025 23:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ze tillen hier een stenen aanbouw over de rij huizen heen en laten hem kant en klaar aan de achterkant weer zakken en geplaatst in een dag
Dat krijg je met woke.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:45 schreef Mikeytt het volgende:
Zure buurmannen die ruzie als leuk tijdverdrijf zien
j amaar dat kun je in een straat er ook niet door hequote:Op zondag 9 februari 2025 23:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja maar zoals je kon lezen is dat wat lastig op de singel.
Voor de heli?quote:Op zondag 9 februari 2025 23:48 schreef Tengano het volgende:
Ze hebben wel behoorlijk wat parkeerruimte naast die nieuwe verdieping. Dat dan weer wel.
Ik ben geen deskundige op het gebied van bouwen, maar het ziet er niet uit als iets wat 2 ton moet kosten.quote:Op zondag 9 februari 2025 23:13 schreef antweerkie het volgende:
[..]
Deze mensen zijn gelukkig op hun stek, dus waarom zouden ze verhuizen om een kavel te kopen met tuin waar ze waarschijnlijk geen behoefte aan hebben?
Ik vind het itt veel mensen in dit topic, wel een mooie oplossing. Zo'n flat heeft geen uitstraling en zo'n moderne aanbouw (opbouw), heeft wel wat en zo'n flat knapt er in zijn geheel van op.
Maar 2 ton is aardig geld dat had ook wel voor een heel stuk minder gekund, zo'n opbouw heb je binnen een week dicht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |